Algún part natural a la clínica Sant Josep de Manresa??

Experiències i pors del moment més desitjat.

Niss
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Algún part natural a la clínica Sant Josep de Manresa??

EntradaAutor: Niss » ds. des. 17, 2016 8:10 pm

Hola!!
Aquí estic, embarassada de 37 setmanes del meu segon fill.
La primera va néixer a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa, en un part molt llarg amb epidural (tot i que les nostres intencions eren que fós natural)... No en vaig quedar del tot contenta, però no sé si per l'hospital, o per l'epidural...
Ara estem molt decidits a tornar a anar a pel part natural i penso que l'experiència és un grau. I fins a dia d'avui tenia clar de tornar a anar a l'hospital, però després de llegir alguns comentaris i de recordar la nostra experiència a l'hospital, no sé si fem bé...
Creieu que a la clínica és possible tenir un part natural respectat tot i que no tinguin sales de part natural ni un protocol de part respectat? Pel que he llegit, potser ens deixarien més tranquils i tot que a l'hospital, habitació individual, etc...
No sé... què en penseu?
Gràcies!!!
laura1000
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 20, 2016 10:59 am

Re: Algún part natural a la clínica Sant Josep de Manresa??

EntradaAutor: laura1000 » dt. des. 20, 2016 11:17 am

Hola!
Jo no conec la clínica sant josep, però he tingut la meva primera filla fa 3 setmanes a l'hospital i n'estic super contenta.
Va ser un part natural, i en tot moment ens van respectar, és més, la llevadora que em va tocar m'animava molt i en els meus moments de dubtes em donava consells i m'animava.
Ens van posar música relaxant, llum fluixa, ens deixaven sols quan calia i ella hi era quan feia falta, banyera, pilota, balancí, posició lliure a l'expulsió.... No podria demanar res més! Va ser molt intens el dolor, però com a lloc millor del que m'esperava.
Desconec altres experiències, però per la meva recomano 100% l'hospital, tant pel part com per l'atenció postpart. Això sí, l'habitació individual s'ha de pagar.

Espero que vagis on vagis et surti tot molt bé!
Niss
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Re: Algún part natural a la clínica Sant Josep de Manresa??

EntradaAutor: Niss » dj. des. 22, 2016 9:46 am

Ostres! Què bé! Quin part més bonic.
De moment seguim amb la idea d'anar a l'hospital... Signaria avui mateix per un part com el teu!! :)
Gràcies per explicar-me la teva experiència, m'ha animat molt!
Un petó

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::