Part induït a la seguretat social
Part induït a la seguretat social
Hola, m'han detectat preclampsia a la mutua, mn dit que em tindrien que induir el part a la setmana 37 estic de 34 ara, algú sabria dir-me si a la seguretat social també segueixen aquest de induir el part a la setmana 37?
Re: Part induït a la seguretat social
M'imagino que et deuen fer un seguiment de prop no? La preeclampsia pot esdevenir molt greu i l'unic tractament es el part, per la seguretat de tots dos.
Si hem segueixen a la mutua i a la seguretat social però me l'han detectat primer a la Mutua lo únic que a la Mutua no entra el part per el període de carencia.
Marta,
A mi em van induïr el part per preclampisa a la setmana 37 i per la Seguretat Social.
Tampoc no sé si ho haguèssin fet abans perquè m'ho van diagnosticar en aquell moment i em van dir que m'havia de quedar al Hospital...
Ves a l'hospital on has de parir amb tota la info perquè et facin el control, i que siguin ells els qui decideixin que fer.
Molts petons i ànims!
A mi em van induïr el part per preclampisa a la setmana 37 i per la Seguretat Social.
Tampoc no sé si ho haguèssin fet abans perquè m'ho van diagnosticar en aquell moment i em van dir que m'havia de quedar al Hospital...
Ves a l'hospital on has de parir amb tota la info perquè et facin el control, i que siguin ells els qui decideixin que fer.
Molts petons i ànims!
Sempre endavant!!
Marta, et deuen haver dit que tens RISC de preeclàmpsia, no? Si tinguessis preeclàmpsia t'haurien provocat el part immediatament...
A mi em van diagnosticar risc de preeclàmpsia en el primer embaràs, cap a la setmana 30, però no em van pas induir el part. Em van dir que m'havia d'anar mirant la tensió i anar a l'hospital si pujava. Al final mai se'm va manifestar la preeclàmpsia i vaig parir a la setmana 41 (sense inducció).
No sé respondre't sobre quin és el protocol a la SS però el que et vull dir és que no a tot arreu t'indueixen el part per risc de preeclàmpsia.
Ànims amb el tram final de l'embaràs!
Bila
A mi em van diagnosticar risc de preeclàmpsia en el primer embaràs, cap a la setmana 30, però no em van pas induir el part. Em van dir que m'havia d'anar mirant la tensió i anar a l'hospital si pujava. Al final mai se'm va manifestar la preeclàmpsia i vaig parir a la setmana 41 (sense inducció).
No sé respondre't sobre quin és el protocol a la SS però el que et vull dir és que no a tot arreu t'indueixen el part per risc de preeclàmpsia.
Ànims amb el tram final de l'embaràs!
Bila
Jo crec que si t'ho controlen be no hi ha necessitat de provocar el part abans d'hora.
No es risc es preclampsia diagnosticada per un anàlisi d'orina de 24h. M'han citat d'urgència aquesta tarda a l'ambulatori aviam que diuen ...
Exacte, el que es molt greu es una eclampsia. Per aixo es diagnostica pre-eclampsia. Sort!
Hola! El meu consell és que vagis a urgencies a la seguretat social. Allà decidiran per motius exclusivament de salut, i a les mútues de vegades prima el criteri econòmic, malauradament.
Molta sort!
Molta sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |