Massatge perineal, que tal us va anar?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ari_RG
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 23, 2016 2:09 pm

Hola noies!!

No tinc del tot clar que pogui tenir un PV, però vull estar preparada. Volia coneixer la vostra experiencia amb el massatge perineal, si us ha anat be, si heu "evitat" l'episio, etc...

Li he demanat a la meva parella que me'l faci, ens posarem al cap de setmana, se que ha de ser una mica molest pel que m'han comentat, penseu que es bona idea fer-ho??

Merci noies!!!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Massatge perineal, que tal us va anar?

EntradaAutor: garota » dc. març 23, 2016 4:55 pm

Holaaa!
Felicitatspel teu embaràs! Jo crec que sí que està bé fer-lo,perdre, no hi perdreu res. Jo ho vaig intentar però m'era molt molest,... I al cap de 2 setmanes vaig desisitr.... Ivaig tenir un part vaginal sense epidural molt curt i sense cap punt,... Així que ja veus,...!
Jo crec que depèn molt de l'elasticitat de la pell de cada una,tipus de part, ... Per això et dic queno hi perdreu res en fer-lo. Potser funciona,... I potser no. Tinc una amiga que s'ho va fer durant un mes i pico, i 10 punts li van fer!OMG! Jeje va ser un part complicat.
Així que ànims i que sigui un part xuli. Sigui com sigui el part la recompensa és brutal.
Petons
silviette
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dg. gen. 18, 2015 8:13 am

EntradaAutor: silviette » dc. març 23, 2016 5:02 pm

A mi el massatge perineal no em va servir per evitar la episiotomia, sembla ser que el nen portava molta estona intentant sortir i no acabava de poder... Em van posar només un parell de punts, al moment no em va fer mal, però després vaig estar ben una setmana o així amb molèsties sobretot al sentar-me.
Jo penso que no perds res per fer el massatge, a mi personalment no m'agradava, em posava molt nerviosa estar allí espatarrada sense fer res, però si tornés a tenir un fill, el tornaria a fer.
Imatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 23, 2016 6:41 pm

Ei noies moltes gràcies!!

Es que des de la setmana 20 que em diuen cesarea segur per placenta previa, i a la 32 ui pues potser no... (fins i tot la meva gine flipava amb la meva palcenta) i ara estic fent un intensiu de PV per intentar estar el mes preparada possible, tot i que penso que com bé dieu depen molt de cadascuna, del tipus de part, del nen, de lo relaxades que estem... Vamos molts factor junts ejejjejeje!

I volia saber si es un cuento xino o pot influir pero com tot depen de cadascuna... Bé ja us explicaré que tal!

Petons!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dj. març 24, 2016 8:48 am

Hola! Jo el vaig fer i cap al final me'l feia la parella..jo ja no podia..jeje al principi molestava una mica, despres no.. I el resultat molt bo: 4punts nomes quan el part va ser amb forceps, tothom em diu k molt be, podia haver sigut pitjor
Flop
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

EntradaAutor: Flop » dv. abr. 01, 2016 4:56 pm

Hola,

jo me'l vaig fer però em van dir que tenia la zona molt rígida i em van posar 4 punts. No sé si no me'l feia bé o potser em va anar bé i sense fer-lo encara lhaurien d'haver posat més punts... No hi perds res per provar-ho!
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dt. abr. 05, 2016 10:16 am

Hola noies!! Finalment ens em posat... Un show jajajajajaja, m'ho fa la meva parella (que diu que la meva vagina esta rara ajajajajaj) i la veritat es que es bastant molest... Crec que es normal oi?? I trobo que tinc la musculatura molt rigida això tmb es normal??

Jo que pensava ja veuras sera gustosito jaajjajaja pos na...

A veure com va!!
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

EntradaAutor: corxea » dt. abr. 05, 2016 3:29 pm

Hola noies!

Aquí una altra que ho provarà. Jo començaré la setmana que ve que serà la 32.
Algun consell de "poses" amb les que t'hi puguis arribar tu mateixa??
Ari_RG, sí que he sentit que a l'inici és molest i que no has de forçar, has d'anar fent "sin prisa pero sin pausa"... Ja diré què tal quan comenci...
Fa mandretaaa.... Però mira, cada punt que ens estalviem haurà valgut la pena, no? :ok:
laneta
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: laneta » dc. abr. 06, 2016 3:31 pm

Hola

Jo amb el primer embaràs me'l feia jo mateixa però amb mandra i una mica d'aquella manera... Total, que vaig acabar amb episio i un desgarro important, un mes de postpart fatal i havent de fer rehabilitació. La conclusió és que depèn més de com sigui la teva pell, l'elasticitat, la protecció que et facin del perineu en el moment de l'expulsiu i sobretot com sigui l'expulsiu... Ara bé, després de la meva experiència ara que estic de 33 del segon em poso oli cada dia fent massatge a fora i a dins, a més d'anar a la fisio obstetra. Tot el que es pugui fer no està de més :ok:

Petons i sort!
emfer
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: emfer » dj. des. 01, 2016 1:47 pm

Hola,
jo conec experiències de tots els colors, persones als que els ha anat bé i no els han hagut de fer episio i altres que tot i fer-se el massatge van haver de tallar una mica per facilitar la sortida del bebè.
Jo el que està clar és que ho provaré, però quan he de començar? llegint per internet trobo moltes coses diferents...
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dj. des. 01, 2016 1:52 pm

Emfer, o et puc parlar des de l'experiència però intentaré ajudar-te. A mi a les classes preparts em van dir que comencés a la 34, però com que el nen estava assegut i anava a cesàrea directa ni ho vaig provar. A altres llocs he llegit a les 37. Jo crec que el millor és que preguntis a la teva gine/llevadora.
Imatge

ImatgeImatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dj. des. 01, 2016 4:41 pm

A la 34??

Estic de 9 i pensava que hauria de començar aviat!!! :-:)

Quin descans perquè he llegit que és una mica molest.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
emfer

EntradaAutor: emfer » dv. des. 02, 2016 12:46 pm

numa1982 ha escrit:Emfer, o et puc parlar des de l'experiència però intentaré ajudar-te. A mi a les classes preparts em van dir que comencés a la 34, però com que el nen estava assegut i anava a cesàrea directa ni ho vaig provar. A altres llocs he llegit a les 37. Jo crec que el millor és que preguntis a la teva gine/llevadora.

Gràcies numa1982!
ho preguntaré, però com que per la SS et veuen així de tant en tant... just vaig anar-hi la setmana passada i me'n vaig oblidar, però sembla que vaig bé de temps ;)
emfer

EntradaAutor: emfer » dv. des. 02, 2016 12:47 pm

capseta ha escrit:A la 34??

Estic de 9 i pensava que hauria de començar aviat!!! :-:)

Quin descans perquè he llegit que és una mica molest.

Encara vas millor de temps que jo XD XD
Quan em contesti la llevadora ja diré!
Anna Maria
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

EntradaAutor: Anna Maria » dc. des. 07, 2016 12:06 am

Bones,
jo en el seu moment, sinó recordo malament, vaig començar a la setmana 30, i va anar bé perquè al principi ho tenia tant rígid que només podia fer el primer moviment ja que més que molest em feia una mica de mal i tot. Per fer el massatge vaig utilitzar un oli per massatges perineal
Imatge
A mi em van haver de fer un pelet d'episiotomia, però penso que si no hagués fet els massatges potser haguessin hagut d'obrir més, és molestós però val la pena provar-ho!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
emfer

EntradaAutor: emfer » dc. des. 07, 2016 8:34 am

Gràcies Anna Maria!
la setmana vinent tinc llevadora i li preguntaré.
No havia vist mai aquest oli de massatge perineal, quan em queda per aprendre! però he llegit que amb oli de rosa mosqueta també pot fer-se, així que aprofitaré que l'altre dia me'n vaig comprar un pot del pur :ok:
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dc. des. 07, 2016 11:33 pm

Bones de nou,
és cert emfer, pots utilitzar el rosa mosqueta, jo vaig utilitzar aquest perquè no m'agrada l'olor de la rosa mosqueta, però si a tu t'agrada ja està bé que l'aprofitis, al final entre productes i productets tenim la botiga sencera, jeje. Jo en vaig gastar molt poquet, pensa que és untar-se un parell de dits de la mà.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
emfer

EntradaAutor: emfer » dj. des. 08, 2016 5:07 pm

Hola Anna Maria!
Doncs encara no he obert la Rosa mosqueta, i amb les olors estic ben asqueroseta... així que ves a saber si podré utilitzar-la o em farà angúnia. La crema antiestries Trofolastin la tinc allà morta de fàstic... si me la fico m'entra ganes de vomitar :-o00m
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dv. des. 09, 2016 10:03 am

Ostres, amb les olors... jo vaig haver de canviar el suavitzant, el rentaplats a mà, i deixar de tirar ambientadors en spray, no hi havia manera. Ah! la meva parella no va poder menjar ceba crua amb l'amanida ni all en 9 mesos, ni tampoc vam fer sofregits, perquè ni poder-ne tenir al rebost. Paciència, guapíssima, rai tenim que hi ha productes per triar.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
emfer

EntradaAutor: emfer » dg. des. 11, 2016 3:50 pm

Anna Maria ha escrit:Ostres, amb les olors... jo vaig haver de canviar el suavitzant, el rentaplats a mà, i deixar de tirar ambientadors en spray, no hi havia manera. Ah! la meva parella no va poder menjar ceba crua amb l'amanida ni all en 9 mesos, ni tampoc vam fer sofregits, perquè ni poder-ne tenir al rebost. Paciència, guapíssima, rai tenim que hi ha productes per triar.
Abraçades,
Anna Maria

Lo del les olors fatal oi?
A mi sort que amb el menjar no em passa amb res, però tot el que sigui ambientadors, desodorants, colònies i cremes no ho suporto!
La meva parella està fregida ja, perquè li faig ficar el desodorant a l'altra habitació i no li deixo ficar crema a les mans davant meu... i si se n'ha ficat fa hores l'oloro igual, li dic i flipaaa :love:

Tinc ganes de recuperar el meu olfacte normal i ficar-me colonieta i aquestes coses ;)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::