Part respectat a Can Ruti
Part respectat a Can Ruti
Bones, estic buscant de quedar-me embarassada per segon cop, el primer part molt poc respectat en la Quiron. Ara abans de quedar-me estic buscant en quin hospital confiar perque surtí millor q el primer cop...opinions de can ruti? Gracias noies!
- AfterLotta
- :: puça

- Entrades: 15
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 12:56 pm
Re: Part respectat a Can Ruti
Hola,
Jo he parit dos cops a Can Ruti i en tots dos el tracte va ser molt bo; guardo bon record.
En els dos casos la idea era fer part natural i vaig estar a la sala que tenen especial per això i l'experiència va ser molt bona tot i que el primer va acabar ser un part normal amb epidural.
La segona va nèixer a la sala aquella i va ser genial. Tant la professionalitat de la llevadora, l'ambient i la sensació.
Jo he parit dos cops a Can Ruti i en tots dos el tracte va ser molt bo; guardo bon record.
En els dos casos la idea era fer part natural i vaig estar a la sala que tenen especial per això i l'experiència va ser molt bona tot i que el primer va acabar ser un part normal amb epidural.
La segona va nèixer a la sala aquella i va ser genial. Tant la professionalitat de la llevadora, l'ambient i la sensació.
Moltes gràcies!! la meva idea és part respectat (que m'informin, que em preguntin, q em respectin i em deixin pendre decisions i q no les preguin per mi, o pel meu marit i el meu fill). Les grans decisions, d'urgencia les prenen ells, aixó ho entenc perfectament, igualment han d'informar, però en un part petites coses com qui talla el cordó, posar-te al nen pell amb pell fins que tu mateixa decideixis quan l'has de vestir, que et parlin bé i t'informin del qué están fent...no sé, no demano gaire...A mi el personal q em va atendre el primer part em va omplir de pors i ho recordo trist amb una inseguretat bestial...una pena!
En quan el part possiblement seria amb epidural. M'han dit que et posen una epidural q et pots moure...Però depén com em veiés m'encantaria part natural.
Aviam si algú mês em dona la seva opinió!
En quan el part possiblement seria amb epidural. M'han dit que et posen una epidural q et pots moure...Però depén com em veiés m'encantaria part natural.
Aviam si algú mês em dona la seva opinió!

Bon dia!
Jo vaig parir a Can ruti el primer induït i un part dirigit. Tot i que no em vaig sentir maltractada, tampoc va ser respectat (tot i que llavors no ho sabia). Ara el segon el tindré a Can ruti. Em falta molt poc i espero que serà respectat. El meu Consell és que busquis informació i tinguis les coses molt clares. Perquè a Can ruti com a molts hospitals segueixen els seus protocols i no et donen tota la informació si no ets molt insistent. Hi ha associacions com Dona llum o el parto es nuestro on pots començar a buscar info. Jo ara ho he fet així i em sento molt més conscient i preparada pel què vingui.
Molta sort!
Jo vaig parir a Can ruti el primer induït i un part dirigit. Tot i que no em vaig sentir maltractada, tampoc va ser respectat (tot i que llavors no ho sabia). Ara el segon el tindré a Can ruti. Em falta molt poc i espero que serà respectat. El meu Consell és que busquis informació i tinguis les coses molt clares. Perquè a Can ruti com a molts hospitals segueixen els seus protocols i no et donen tota la informació si no ets molt insistent. Hi ha associacions com Dona llum o el parto es nuestro on pots començar a buscar info. Jo ara ho he fet així i em sento molt més conscient i preparada pel què vingui.
Molta sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |