Part respectat a Can Ruti

Experiències i pors del moment més desitjat.

rosa32
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Part respectat a Can Ruti

EntradaAutor: rosa32 » dl. abr. 06, 2015 9:10 pm

Bones, estic buscant de quedar-me embarassada per segon cop, el primer part molt poc respectat en la Quiron. Ara abans de quedar-me estic buscant en quin hospital confiar perque surtí millor q el primer cop...opinions de can ruti? Gracias noies!
AfterLotta
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 12:56 pm

Re: Part respectat a Can Ruti

EntradaAutor: AfterLotta » dt. abr. 07, 2015 6:33 am

Hola,
Jo he parit dos cops a Can Ruti i en tots dos el tracte va ser molt bo; guardo bon record.
En els dos casos la idea era fer part natural i vaig estar a la sala que tenen especial per això i l'experiència va ser molt bona tot i que el primer va acabar ser un part normal amb epidural.
La segona va nèixer a la sala aquella i va ser genial. Tant la professionalitat de la llevadora, l'ambient i la sensació.
rosa32
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

EntradaAutor: rosa32 » dt. abr. 07, 2015 10:36 pm

Moltes gràcies!! la meva idea és part respectat (que m'informin, que em preguntin, q em respectin i em deixin pendre decisions i q no les preguin per mi, o pel meu marit i el meu fill). Les grans decisions, d'urgencia les prenen ells, aixó ho entenc perfectament, igualment han d'informar, però en un part petites coses com qui talla el cordó, posar-te al nen pell amb pell fins que tu mateixa decideixis quan l'has de vestir, que et parlin bé i t'informin del qué están fent...no sé, no demano gaire...A mi el personal q em va atendre el primer part em va omplir de pors i ho recordo trist amb una inseguretat bestial...una pena!
En quan el part possiblement seria amb epidural. M'han dit que et posen una epidural q et pots moure...Però depén com em veiés m'encantaria part natural. :ok:

Aviam si algú mês em dona la seva opinió! :b-)))
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dg. maig 03, 2015 5:15 am

Bon dia!
Jo vaig parir a Can ruti el primer induït i un part dirigit. Tot i que no em vaig sentir maltractada, tampoc va ser respectat (tot i que llavors no ho sabia). Ara el segon el tindré a Can ruti. Em falta molt poc i espero que serà respectat. El meu Consell és que busquis informació i tinguis les coses molt clares. Perquè a Can ruti com a molts hospitals segueixen els seus protocols i no et donen tota la informació si no ets molt insistent. Hi ha associacions com Dona llum o el parto es nuestro on pots començar a buscar info. Jo ara ho he fet així i em sento molt més conscient i preparada pel què vingui.
Molta sort!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::