Part a l'Hospital de Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Jaleturu
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Part a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Jaleturu » dl. oct. 13, 2014 3:08 pm

Hola a totes!

no he sabut trobar un fil que parli de les que heu parit a l'Hospital de Barcelona.

Me'n podríeu donar opinions? com son les sales de dilatació? tenen pilota, monitors inhalàmbrics, etc?

També m'agradaria saber l'estada què tal, com son les habitacions, què cal portar...

moltes gràcies a totes!

*jale*
Imatge

Imatge
Teutona
:: rateta
Entrades: 177
Membre des de: dt. set. 10, 2013 8:40 am
Ubicació: Baix Llobregat

Re: Part a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Teutona » dl. oct. 13, 2014 3:34 pm

Hola, Jaleturu:

Jo conec dues noies que han parit a l'Hospital de Barcelona i m'han dit que tot molt bé. Això sí, totes dues han parit per cesària, així que no m'han pogut dir gaire cosa sobre les sales de dilatació, etc. M'han comentat que el tracte ha estat molt bo i que les infermeres les han ajudat molt tan amb els nadons com amb la lactància materna.

A l'enllaç http://www.scias.com/scias/socios/hospi ... dIdioma=ca et donen informació sobre l'ingrés per part i també un número de telèfon per si vols visitar les instal·lacions.

I a l'enllaç hi ha informació orientativa sobre la canastreta: http://www.scias.com/pfw_files/cma/SCIA ... STRETA.pdf

Si tot va bé, jo hi pariré ben aviat.

Vagi bé!
Teutona
Imatge
Imatge

11/02/2014: TE+
18/02/2014: eco 1. Un saquet em diu: mama, veus que sí que hi sóc?
04/03/2014: eco 2. Batec frenètic!
15/04/2014: eco 4. El cigru fa 66 mm! Plec nucal, 1,6 mm
13/05/2014: eco 5. Hem vist una titoleta!
6/06/2014: morfològica. Tot perfecte!
23/10/2014: benvingut, ratolinet de la mama!!
Jaleturu

EntradaAutor: Jaleturu » dl. oct. 13, 2014 3:58 pm

Merci per la resposta!! et seguiré per veure com et va!! molta sort i que sigui una horeta ben curta!!
Imatge

Imatge
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. oct. 13, 2014 4:11 pm

Jo hi vaig tenir a la Tíndari fa 4 anys i n'estic molt contenta! Ara torno a estar embarassada i repetirem!!
No et puc ajudar amb les sales, perquè també va ser cessària.
El que sí que recordo que de la llista de la canastreta, ni les calcetes, ni les compreses, ni els bolquers, vaig fer servir el que vaig portar jo, ja que m'ho van donar tot a l'hospital. No sé si ara encara funciona igual! A veure si hi ha algú que hagi parit més recentment i actualitza la informació!!
Imatge

Imatge
Teutona
Entrades: 177
Membre des de: dt. set. 10, 2013 8:40 am
Ubicació: Baix Llobregat

EntradaAutor: Teutona » dl. oct. 13, 2014 7:05 pm

Jaleturu ha escrit:Merci per la resposta!! et seguiré per veure com et va!! molta sort i que sigui una horeta ben curta!!

Gràcies!! Intentaré connectar-me un cop torni a casa amb el Biel per explicar-vos com ha anat ;-)
Imatge
Imatge

11/02/2014: TE+
18/02/2014: eco 1. Un saquet em diu: mama, veus que sí que hi sóc?
04/03/2014: eco 2. Batec frenètic!
15/04/2014: eco 4. El cigru fa 66 mm! Plec nucal, 1,6 mm
13/05/2014: eco 5. Hem vist una titoleta!
6/06/2014: morfològica. Tot perfecte!
23/10/2014: benvingut, ratolinet de la mama!!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dl. oct. 13, 2014 7:21 pm

Jo els dos parts (les dues cesàries!!! ?-) ) els vaig tenir a l'Hospital de Barcelona. L'última farà un any ara i és veritat que et donen tot el que necessites: calcetes, faixa, compreses extra grans de cotó, bolquers, tovalloletes... Les habitacions super bé, ben bé com a l'hotel amb totes les comoditats. El tracte també genial, les infermeres em van ajudar molt amb la LM. També tenen servei de neonatologia, per si de cas... Jo sempre n'he quedat molt contenta!!!

En els teus altres dubtes no et puc ajudar, ja que la primera cesària va ser d'urgències i la segona programada. Però pots trucar per visitar les sales de dilatació i coneixer la llevadora que treballi amb el teu gine.

Moltes felicitats i que vagi tot molt bé!!!

Edito per dir que a les cesàries deixen entrar al pare, cosa que s'agraeix moltíssim >.-<: >.-<: >.-<:
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dl. oct. 13, 2014 8:15 pm

Jo vaig parir, vaginalment i gairebé fins al final sense epidural, fa 3 anys a l'hospital de Bcn.

Suposo que repetiria. El fet de poder demanar l'epi en qualsevol moment (que no hi hagi un "punt de no retorn") i la tranquilitat que el pare pot entrar a la cessària son bastant importants.

Amb les enfermeres, si, son pro lactància materna, però crec que no ens van ajudar massa be (tot i que la Lm es va instaurar molt be), i no se què hagués passat si hagués demanat fer pell a pell tot just nèixer el nen.

Les sales de dilatació, be, no se si hi vaig arribar a entrar... Vaig arribar molt apurada (des que vam arribar fins que el nen va nèixer van passa justetes dues hores) i no recordo massa l'habitació on em va atendre la llevadora abans de trucar a tothom :)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jellwill2
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dt. oct. 14, 2014 4:41 pm

Hola,

jo vaig anar a fer una visita fa quatre anys, abans que nasqués el meu nen. Les sales de dilatació em van semblar bé, i tenien per fer parts naturals, pilotes (no sé si moltes) i semblaven molt macos tots. Lamentablement el meu fill no va voler néixer en vaginal i vam haver de fer cesària. Em va agradar molt que el pare pogués entrar, et sents una mica soleta allà dins amb tots de verd. I jo ni pell a pell ni res per què no podia físicament, però el nen el va poder pujar el pare a coll fins l'habitació mentre jo anava amb la camilla. De les infermeres no tinc queixes, molt maques, atentes i ens van ajudar molt amb la LM i amb al ferida. I les habitacions són molt grans i jo m'hi vaig sentir molt bé. M'agrada que també li portin el menjar a l'acompanyant (menys l'esmorzar, crec), així no t'ha de deixar sola per res o aprofitar una visita per baixar a corre cuita. I clar, que et donin els bolquers, tovalloletes.... facilita les coses. Clar que amb el que paguem a la mútua, tampoc és que sigui gratis realment.

Jo hi tornaré a tenir un fill, el segon. I crec que tornaré a demanar visita per què m'expliquin les novetats i com ho tenen tot plantejat.

Ja ens explicaràs com t'ha anat.
jellwill2
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dt. oct. 14, 2014 4:43 pm

Aps, i clar, tenen àrea de neonats que em va donar molta confiança, amb força espai. Hi conec alguns que hi han hagut de passar, i n'han quedat molt contents.
krina
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. març 18, 2014 9:34 pm

EntradaAutor: krina » dt. oct. 14, 2014 8:50 pm

Jo ahir vaig tornar-ne cap a casa després d'una cesàrea. Vam intentar inducció però no et puc dir si tenen pilotes perquè no ho vaig demanar, no van arribar a fer-me mal les contraccions i no hi vaig pensar. Si et puc dir que l'habitació de dilatació on jo vaig ser era molt petita, el lababo no tenia dutxa i els monitors eren amb cable. Només hi vaig ser quatre hores, per això.

Durant la cesàrea bé, dintre del que és. Sort que deixen entrar l'acompanyant. La nena en sortir ens la van ensenyar i la van embolicar amb aquella manta tèrmica de plata, gorret i li van passar al pare mentre cosien. Abans d'acabar la pesen i ja vam tornar tot seguit els tres a l'habitació, ja agafant-la jo. A l'arribar a planta ens van preguntar si voliem fer pell amb pell o si voliem que ens la vestissin. Vam fer pell amb pell desde les 14 que vam sortir de quiròfan fins les 7 de la tarda qie se la van endur per vestir i medir.

L'estada perfecte, tothom t'ajuda moltíssim, són molt amables totes. Les del niu en saben molt i t'ajuden amb la lactància i amb tot el que preguntis. T'ensenyen massatges, etc. Cada nit se l'enduen una estona per pesar-la però te la tornen de seguida, i et pregunten si la voldràs per la nit o si vols que se l'enduguin al niu de 1 a 6. Però si demana de mamar te la porten. Nosaltres ens la vam quedar. Fora d'això crec recordar que només se la van endur un altre cop per fer la prova d'audició i la prova del taló.

L'acompanyant es pot quedar a dormir i té tots els menjars, només que l'esmorzar ha de baixar a la cafeteria però també entra. I excepte les tovalloletes et donrn de tot, tant per tu com pel nadó.

En resum, molt contents amb l'estada. Haguéssim volgut part natural però no va poder ser, i tret del disgust inicial no podria haver anat millor.
Imatge
Jaleturu

EntradaAutor: Jaleturu » dc. oct. 15, 2014 10:49 am

Gràcies a totes per les vostres respostes.

Felicitats Krina per aquesta nena!

el que veig pero, es que gairebé tots han estat cesàries...jo ja en tinc una, i tinc moltes ganes d'intentar un part vaginal...sabeu si respecten el pla de part?

crec q jo també demanaré de veure les instal·lacions més endavant.

merci de nou!

*jale*
Imatge

Imatge
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dc. oct. 22, 2014 4:39 pm

Aquí també en parlàvem de l'Hospital de Barcelona:
viewtopic.php?f=12&t=24717

Lo del pla de part, crec que depèn més de les persones que t'atenguin (gine i llevadora) que de l'hospital

Goli
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

EntradaAutor: Goli » dj. oct. 23, 2014 11:51 am

Hola! Fa 14 dies vaig parir a lhospital de barcelona i genial :ok:
Vaig començar amb contraccions pel mati i vam anar cap allà. Va venir la meva comadrona i vaig estar a la sala de dilatsció amb el meu marit. Jo estava de 41 setmanes, la meva comadrona em va fer un tacte i em va trencar les aigues i sort! Perque anaven tenyides.
A partir daqui tot super ràpid. En tot moment mexplicaven el que em posaven, emv an preguntar si volia peridural, si havia portat arrecades per la nena, si volia aigua suc etc... Super be!
Res en cosa duna hora ja estava dilatada, va arribar la gine i a per feina! Amb mi van usar ventoses i despres forceps perque la nena no baixava ni a la de tres ja que va pesar 4,250 kg i 53 de llarg aixi que vamos! Pero tot genial!
Un cop va neixer, al moment me la van posar a sobre amb el cordó encara unides... :love: :love: i res, van tallar la van pesar i poc més que ja altre cop a sobre. Del trasllat de la sala de parts fins lhabitacio la duia a sobre pero embolicada amb manta térmica. Ja a lhabitació me la van deixar tots lestona que volgues amb pell amb pell ( van ser 3 hores i pico ) i ja se la van endur 30 min per fer més proves i al pediatra.
Lhabitacio genial, gran. El meu marit em diu que va dormir molt bé, que era còmode. Totes les enfermeres maquíssimes em van ajudar moltíssim. La meva nena al ser tant gran xuclava molt fort i a mi en un dia em va fer ferides als mugrons :ufs: pero entre totes les enfermeresd e tots els torns vam anar buscant poses i eines per acabar amb una lactància bona! En el meu cas, jo a la desesperada preguntava per posar xumet o suplement amb bibi i totes em deien que millor que no, que venga que era cosa dun dia més i veuria la llum. Ho dic perque en tema lactància, si arribo a estar un pel més débil i elles manimen amb xumet, no se si hagues desistit.
Tema menjar i sopar entra al marit i està força bo, la veritat. Esmorzar i berenar tambée ntra pero havia danar a la cafeteria.
Crec que res mes... A bueno, tema bolquers, empapadors, compreses, calçes, alcohol, gases... Tot tot tho donen i despres tho pots endur a casa >.-<:
Qualsevol altre dubte, si puc ajudar em dieu

Que vagi molt bé! :love:
Imatge
Jaleturu

EntradaAutor: Jaleturu » dj. oct. 23, 2014 12:36 pm

Moltes gràcies Goli!!

tenia ganes de llegir una experiència així!! vas passar per la sala de dilatació? com son? que tenen?

merciii
Imatge

Imatge
Goli
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

EntradaAutor: Goli » dj. oct. 23, 2014 3:12 pm

De res! Per això estem :ok:
La sala de dilatacio que vaig estar és com una habitació no gaire gran, amb bany, butaca i llit. És còmode, jo mhi vaig sentir força bé.
Crec que hi ha alguna zona més per part natural pero com no era la meva idea ( jo volia un part amb peridural ) no ho vaig veure pero he llegit que hi ha pilotes, sofà etc...

A la sala dilatacio estás gairebe tota lestona amb les corretges per controlar estat del bebe
Imatge
cinderela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 5:57 pm

EntradaAutor: cinderela » dj. oct. 30, 2014 4:56 pm

Ostres! Veig que totes les opinions de l'Hospital de Barcelona son positives!
Jo sóc d'Assistència, pero no tenía molt clar que volgué parir al seu Hospital... Ja hi vaig ser fà 6 any per una operació, i la veritat es que no tinc cap queixa, pero en tema de parts havía sentit mals comentaris i m'havia oblidat de la idea!
Pero llegint aquests comentaris... quan arribi el moment ho tindré fonça present!
Jaleturu

EntradaAutor: Jaleturu » dt. nov. 18, 2014 3:34 pm

Bona tarda!

les que heu parit a l'Hospital de Barcelona em podríeu dir si cal portar bolquers, tovalloletes, alcohol, compreses, etc?

Merci!
Imatge

Imatge
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dt. nov. 18, 2014 3:40 pm

No, no cal. T'ho donen allà

sergey
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 5:42 pm

EntradaAutor: sergey » dc. nov. 19, 2014 7:10 am

El millor és que facis una llista del que realment necessites i et posis en contacte amb ells. Et deixo una llista força completa que fa temps he trobat per internet (també inclou coses per al pare per si es queda a l'hospital, jeje):

Què necessito portar a l'hospital per a la meva dona i el meu bebè?

Salut!
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dj. nov. 20, 2014 7:39 am

Noies, d'aquest llistat tan complert, penseu que l'Hospital de Barcelona us proporciona el següent, que crec que ja s'ha dit al post:

- Compreses;
- Calcetes de paper, que són fantàstiques - no són ben bé de paper, jo a casa les he rentat i tot;
- Bolquers pel peque

No et proporcionen toballoletes pel culet del nounat.

Tisoretes jo en vaig portar, perquè neixen amb les ungles com gillettes, però es trenquen soles quan ells rasquen les robes que tenen al voltant. A més, es veu que no és recomenable tallar-lis tan peques (a mi és el que em van dir a l'Hospital).

Finalment, i això ja un consell personal, si penseu fer LME, deixeu els xumets amagats fins que la lactància estigui ben instaurada. Si pariu a l'Hospital de Barcelona, el servie de NIU és excel·lent per una bona instauració de la lactància. Jo en vaig sortir encantada.

I crec que això és tot!!!
Imatge Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::