Pell a pell amb el pare
Pell a pell amb el pare
Hola,
Tindré el meu fill per cesària en les properes setmanes, i a l'hospital en aquests casos només permeten el pell a pell amb el pare. Jo ho faré en quant arribi a l'habitació, encara que hagin passat un parell d'hores. El cas és que tinc dubtes com es realitza aquest pell a pell amb el pare. Es vesteix al nadó a la sala de parts o bé es queda despullat? En principi m'han dit que es comença a la sala de parts i es continua a l'habitació, el que em pregunto és qui el puja a l'habitació? El pare? Però no deu ser per l'ascensor públic, oi? Semblen tonteries, però estic donant voltes a aquests detalls...
La cesària serà a la Mutua de Terrassa, teniu experiències sobre com és el pell a pell amb el pare en aquest hospital?
Tindré el meu fill per cesària en les properes setmanes, i a l'hospital en aquests casos només permeten el pell a pell amb el pare. Jo ho faré en quant arribi a l'habitació, encara que hagin passat un parell d'hores. El cas és que tinc dubtes com es realitza aquest pell a pell amb el pare. Es vesteix al nadó a la sala de parts o bé es queda despullat? En principi m'han dit que es comença a la sala de parts i es continua a l'habitació, el que em pregunto és qui el puja a l'habitació? El pare? Però no deu ser per l'ascensor públic, oi? Semblen tonteries, però estic donant voltes a aquests detalls...
La cesària serà a la Mutua de Terrassa, teniu experiències sobre com és el pell a pell amb el pare en aquest hospital?
Re: Pell a pell amb el pare
Desconec el q fan a la clinica q fius pero al pell a pell, el bebe esta despullat. Nomes porta el bolquer i un gorret, el posen al damunt del pit nu i el tapen amb tovalloles calentes. En el meu cas q el vaig fer jo, no la van vestir fins q no vam arribar a l'habitacio.
El meu nebot va fer pell a pell amb el pare pq va ser cesaria i el pell a pell el van fer a la mateixa sala de reanimacio de la mare, ella els veia i van pujar junts a l'habitacio. Xo no era ala clinica q aniras tu.
El meu nebot va fer pell a pell amb el pare pq va ser cesaria i el pell a pell el van fer a la mateixa sala de reanimacio de la mare, ella els veia i van pujar junts a l'habitacio. Xo no era ala clinica q aniras tu.
Gràcies neuetes! És per fer-me una idea més o menys com funciona el pell a pell amb el pare.
A la meva clínica comencen a la sala de parts i després pugen a l'habitació. La mare mentre esta a reanimació.
Al menys em quedo més tranquil·la sabent que té l'escalfor del pare.
Alexia, i el pare entra a la cessàrea? com dius que el pell a pell comença a la sala de parts, si no suposo que li donaran al nen en el alguna sala a prop i desprès pujaran cap a l'habitació, però no en l'ascensor públic, sino per on pugen les camilles, no?
Jo tinc molt bones referències de la mutua de terrassa.
Que tot vagi molt bé.
Jo tinc molt bones referències de la mutua de terrassa.
Que tot vagi molt bé.
No, el pare no entra en la cesària, es queda en la sala del costat, on suposo que li donen el nen només néixer. Ja estic més tranquil·la, els primers dies després de dir-me la data de la cesària tenia mes neguits, necessitava tenir tots els detalls controlats.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |