part a l'hospital creu roja de l'hospitalet de llobregat?
- sonietamartu
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dl. març 04, 2013 10:06 am
part a l'hospital creu roja de l'hospitalet de llobregat?
Hola! Sóc nova en aquest forum!
Aveure quines opinons em podeu dir de l'hospital de la creu roja d hospitalet??
Gràcies!
Aveure quines opinons em podeu dir de l'hospital de la creu roja d hospitalet??
Gràcies!
Re: part a l'hospital creu roja de l'hospitalet de llobregat?
Bon dia! I benvinguda!
Jo treballo en aquest hospital i et puc dir que, en general, l'atencio al part es molt agradable i professional.
No hi ha el volum de feina d'altres centres mes grans i, sovint, si no hi ha problemes, del part se n'encarreguen les llevadores.
Quant et toca tenir el peque?
Gaudeix del teu embaras!!
Jo treballo en aquest hospital i et puc dir que, en general, l'atencio al part es molt agradable i professional.
No hi ha el volum de feina d'altres centres mes grans i, sovint, si no hi ha problemes, del part se n'encarreguen les llevadores.
Quant et toca tenir el peque?
Gaudeix del teu embaras!!
- sonietamartu
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dl. març 04, 2013 10:06 am
El vaig tenir el 1 d abril! I va anar molt bé! Vaig trencar aigües a casa sense contraccions...i es va allargar quasi 37 hores fins q vaig parir! I tots els.professionals molt atents i molt contenta! A més finalment vaig tenir part vaginal....q després de tantes hores..ja creia q seria per cesària....i no!
Estic molt contenta de l atenciò dels professionals del hospital! Ho recomano!
Estic molt contenta de l atenciò dels professionals del hospital! Ho recomano!
Me n'alegro molt!
Moltes felicitats pel teu nadò!
Moltes felicitats pel teu nadò!
Daniela también nació a la cruz roja de Hospitalet, yo quería cambiarlo por sant joan de deu porque tenía muy buenas referencias de este segundo, pero no me dejaron, y la verdad, me alegro! Respetaron totalmente el parto que quise tener, la comadrona, no me acuerdo bien bien como se llamaba...era una mujer de unos 48 años, con mucha experiencia, muy hipy y sinceramente, me dejó parir a mi sola, ni oxitocina, ni episoctomía(se dice asi?)....genial la verdad!!! y me tocó una habitación individual. Lo único que no me gustó nada fue que no son muy pro-lactancia, de hecho, la primera noche y sin pedirme permiso, se llevaron a la niña y le intentaron dar un bibi, cuando salí y me encontré el panorama me puse de una mala osti!!! Menos mal que no influyó en mi lactancia....
Hay habitaciones individuales ahora?
Se llevan a los niños para revisar/bañar o se puede hacer todo en la misma habitacion? Gracias!
Se llevan a los niños para revisar/bañar o se puede hacer todo en la misma habitacion? Gracias!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |