part a Santa Caterina

Experiències i pors del moment més desitjat.

Bruni16
Entrades: 1
Membre des de: dg. des. 09, 2012 7:08 pm

part a Santa Caterina

EntradaAutor: Bruni16 » dg. des. 09, 2012 7:16 pm

Bona tarda a tots i totes,

estic embarassada de 23 setmanes, i ara ens estem plantejant on tenir la nostra petitona. Ens agradaria molt poder-la tenir a Santa Caterina, ja que ens n'han parlat molt i molt bé. Coneixem algunes experiències molt positives.

El que passa és que el nostre hospital de referència és el Trueta, i no sabem com ho hem de fer per poder anar a Santa Caterina i que lúltim trimestre ja ens facin el seguiment des d'allà.

Algú de vosaltres ho sap?

Si que sé que al moment del part si em presento allà no em poden dir que no, perquè no sóc de la zona, però ja m'agradaria conèixer les instal.lacions i fer la preparació pre-parti allà.

Moltes gràcies
Maroa
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: part a Santa Caterina

EntradaAutor: Maroa » dg. des. 09, 2012 9:39 pm

Hola!
Abans que res, felicitats per l'embaràs! :-())
Fa uns anys es va posar molt de "moda" parir al Santa Caterina i els del Trueta es van posar les piles... Ara les bones referències són dels dos hospitals o sigui que tu mateixa perquè el mètode és bastant semblant: són molt respectuosos amb els parts naturals, pro-lactància materna, etc. Això sí, el Santa Caterina és molt més agradable físicament, com a hospital vull dir.
petitaformigueta
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

EntradaAutor: petitaformigueta » dl. des. 10, 2012 11:13 am

Bruni16, quan jo estava embarassada també em vaig informar sobre què havia de fer per poder parir al Santa Caterina. Crec que el primer dilluns de cada mes hi ha una xerrada informativa (però millor truca al mateix hospital i t'informaran).
Al final vaig parir el meu fill al Trueta. Es va respectar al 100% el meu pla de part, vaig tenir un part natural amb una llevadora encantadora. La veritat t'haig de dir que no ens panedim de l'elecció final.
No ho recordo bé però crec que hi ha un post que parla d'aquest tema.
Imatge
NyiNyi
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dl. des. 10, 2012 12:32 pm

Primer de tot, moltes felicitats Bruni16 pel teu embaràs!

Doncs jo, com les altres noies, també vaig tenir la meva filla al trueta i n'estic encantada! Vaig tenir un petit problema al tercer trimestre i em van controlar moltíssim, per la lactància em van ajudar molt, en fi, que hi tinc molt bon record!
Quan estava embarassada també em vaig plantejar canviar, però parlant amb gent vaig arribar a la conclusió que professionals bons n'hi han a tots 2 igual que d'experiències bones i dolentes..
I ara per ara, crec que l'única cosa que varia, són les instal.lacions, que evidentment estan molt més bé al Sta. Caterina.

Em sembla que no et resoldrem el que demanes! jeje jo potser parlaria amb la teva llevadora, a veure si et pot passar allà.. però sincerament, no hi donaria gaires voltes, el trueta hi estaràs de conya! :love:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

EntradaAutor: AdrianaGC » dl. des. 10, 2012 4:17 pm

Hola a totes!!

Bruni16, com la resta de noies jo també vaig parir al Trueta. D'entrada, la nostra idea era fer-ho al Santa Caterina pel tema dels parts naturals. Però clar, totes les llevadores que em van anar visitant al llarg de l'embaràs, que em van agradar molt, em van donar molta seguretat i em van ajudar a elabora el pla de part, atenien els parts al Trueta. I així finalment em va fer decidir per aquest hopital. Per això i perquè també em van donar opció de banyera per la dilatació i sala preparada amb llit, pilota...

Que et vagi molt bé tot l'embaràs i que tinguis el part que desitges!!
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dt. des. 11, 2012 8:16 am

Bruni16, doncs jo vaig parir al Santa Caterina que era on em tocava. T'haig de dir que el meu dilema va ser el mateix, inicialment tenia molt clar que pariria al Trueta, doncs hi havia estat treballant fins poc despres de quedar-me embarassada, i a part de conèixer l'hospital i la sala de parts, pensava en el fet que tenien UCI neonatal i el Santa Caterina no. Al final, per diverses raons, vaig decidir anar al Santa Caterina. I t'haig de dir que molt bé, l'atenció, l'acompanyament, tenia clar que volia l'epidural i em van respectar la meva decisió (a diferència d'altra gent que sé que els han intentat convencer de que féssin part natural), vaig fer una anèmia important i em van deixar quedar un dia més per a fer el tmt amb ferro ev en comptes d'haver-hi de tornar a l'endemà, vaig estar sola els quatre primers dies a l'habitació, i a nivell humà molt de suport quan vam saber que li havien de fer unes proves a en Pau per una anomalia a l'exploració física... per mi, diversos detalls que fan que guardi un molt bon record. I malgrat només hi ha pediatre de presència física de 8-22h i localitzable de 22-8h, quan va néixer el nen (i no era un part complicat) el pediatre era allí per revisar-lo. Si torno a parir, tinc clar que pariré al Santa Caterina.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
gemmac
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

EntradaAutor: gemmac » dt. des. 11, 2012 8:23 am

Hola noies!

Jo pariré al Sta. Caterina, básicament pk es l'hospital que hem toca.
Personalment conec els dos hospitals, ja que he treballat en els dos. El santa caterina es molt mes agradable (físicament), suposo que el fet de que sigui un hospital nou ajuda lo seu, mentre que el trueta al ser vellet..pues aixo, que no es tant mono. Pero he de dir que a la zona de maternitat la tenen prou maca vaja, no deixa de ser un hosptial esclar.
Pel que fa al trueta, l'avantatge es que hi ha profesionals mes qualificats si hi ha un problema mes greu, com per exemple hi ha UCI per neonats i cosetes per l'estil. Que al santa Caterina no. Esperem no tenir que fer servir aquest servei! senyal que tot esta perfecte.
Pel que he sentit i he vist, actualment als dos hospitals respecten molt el pla de parts, i si vols un part natural..i es possible es clar..aixi serà.
Vaja, jo no hem capficaria molt sobre aixo. Crec que els dos hospitals estan moolt be. Evidentment, sempre pots trobar algu que hi hagi tingut males experiencies, pero crec que aixo ho trobaras a tot arreu no?
Aixo si, si vosl demanar informació al sta. caterina. Se que fan aquestes xarrades informatives i sino pots trucarhi i a veure que et diuen. Pero crec que lo millor son les xarredes, ja que pel que tinc entes hi va un anestesista, una llevadora i crec que un ginecoleg.
Imatge
dada
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 4:47 pm

EntradaAutor: dada » dc. gen. 16, 2013 4:59 pm

hola!!
el meu dubte és el següent: sóc de la provincia de girona però fa anys que visc a granada, i fa poc m'hi vaig empadronar. ara estic plantejant-me de anar a parir a catalunya i m'agradaria anar al Santa Caterina perquè vull un part el més natural possible... sabeu si és possible? o m'haurè de tornar a empadronar allà? el que passa és que el papeleo triga uns mesos...
si sabeu quelcom us agraïré la info!
gràcies!!
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. gen. 16, 2013 5:31 pm

Pots demanar un canvi d'hospital. A mi per zona no em toca parir al Santa, però el llevador em va dir que si volia podia demanar la derivació. Fa un temps no ho deixaven fer, però es veu que ara sí.
Imatge
Imatge
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dc. gen. 16, 2013 5:47 pm

dada ha escrit:hola!!
el meu dubte és el següent: sóc de la provincia de girona però fa anys que visc a granada, i fa poc m'hi vaig empadronar. ara estic plantejant-me de anar a parir a catalunya i m'agradaria anar al Santa Caterina perquè vull un part el més natural possible... sabeu si és possible? o m'haurè de tornar a empadronar allà? el que passa és que el papeleo triga uns mesos...
si sabeu quelcom us agraïré la info!
gràcies!!

Enhorabona per l'embaràs!
Jo penso que si unes setmanes/dies abans de la DPP ja ets a girona, quan et possis de part et plantes a urgències de Santa Caterina i ja està. No et diran pas que has de tornar a Granada per parir! T'atendràn al SantaCate i ja està.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::