Quantes nits a l'hospital amb les retallades?
Quantes nits a l'hospital amb les retallades?
Bones!
a mi el segon part em toca al març. Amb el primer hi vaig estar 2 nits però m'han dit que amb les retallades et fan estar una nit o 12 hores i cap a casa, si vas per mútua a l'Hospital Públic (a la planta que ja tenen expressament) quantes nits et quedes?? Ho sabeu?
a mi el segon part em toca al març. Amb el primer hi vaig estar 2 nits però m'han dit que amb les retallades et fan estar una nit o 12 hores i cap a casa, si vas per mútua a l'Hospital Públic (a la planta que ja tenen expressament) quantes nits et quedes?? Ho sabeu?
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Re: Quantes nits a l'hospital amb les retallades?
ganga qui tu ha dit? algu que li ha passat o no?
això no ho se, ara si que ser que s'ha de pagar per la cadira del acompanyant quan abans tenien un sofa per dormir i des de les 7 del sopa fins l'esmorzar no et donen res i abans a les 10-11 et donaven un got de llet amb galetes......jo si puc si es com l'altre demano l'alta voluntaria a les 6 hores!!
No, personalment no conec ningú...és el que es diu per aquí però del cert no sé res!
El rei de la casa 7anys i mig!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Jo vaig parir al octubre del 2010 i a les 24 hores cap a casa que no hi havien llits...
I la prova del taló que la fan a les 48 hores de nèixer, te la fan a casa???
Jo vaig parir al maig per mútua i vaig estar les 2 nits que em tocaven més la nit que vaig entrar per urgències. Ara si el berenar eleminat i el sopar me'l portaven sobre les 7:30.
Sort

Sort

neuetes ha escrit:I la prova del taló que la fan a les 48 hores de nèixer, te la fan a casa???
Tornes al hospital i et fan la prova.
cross_13 tu van oferir o t'hi van obligar? i va ser a la publica o per mutua privada? gracies es que m'interessa el tema
Jo vaig parir a St. Joan de Déu d'Esplugues fa 6 mesos i ens hi vem estar les 2 nits després de parir. Ens va tocar individual (gairebé totes ho són) i a l'habitació hi ha un "sofa-llit" per l'acompanyant (no es una cadira, es un sofa) i únicament has de pagar la roba de llit de l'acompanyant que són 5 Euros. A mi em van donar Esmorzar, dinar, berenar i sopar, això si, de beure et portaven ampolletes petites amb el menjar, la resta del dia t'havies d'espavilar i anar a buscar aigua o begudes a les màquines de Vending.
Ah, si i la prova del taló ens la van fer a les 48 hores just abans de l'alta i els resultats arriben a casa en uns 15 dies.
però crec que cada hospital funciona a la seva manera...
però crec que cada hospital funciona a la seva manera...
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Jo exactament igual que la Inopia
pucpuc ha escrit:cross_13 tu van oferir o t'hi van obligar? i va ser a la publica o per mutua privada? gracies es que m'interessa el tema
Va ser al hospital públic de Manresa, no em van obligar, m’ho van suggerir, com que vaig parir natural i desprès de les revisions estàvem molt be ens van donar “alta domiciliaria” que vol dir que si pasa qualsevol cosa no vas al cap sino al hospital directament… i al cap de dos dies vàrem anar a fer la prova del taló i et donen l’alta definitiva, el que si és veritat es que estava donant el pit al petit abans de marxar i va venir una infermera en plan “au va afanyeu-vos que necessitem el llit” em va fer molta ràbia…
Pel tema àpats esmorzar, dinar i sopar però no em donaven ni l’aigua per prendre les pastilles de ferro, un cop va venir l’infermera, no hi era el meu marit, i em dona el gotet amb la pastilla i quan li vaig demanar per l’aigua em diu “has de comprar una ampolla a la maquina”
Tu van suggerir!!! , vale.És molt diferent a dir que en 24 hores fora, si haguessis dit que no t'hauries quedat. Es que m'extranya molt que fossin tan heavys la veritat.
Jo vaig parir fa quatre mesos a Mataró. Vaig estar les 2 nits a l'hospital i les meves companyes d'habitació (en vaig tenir dues diferents) també. La meva parella va voler dormir amb mi, i com ja sabiem va haver de dormir a les butaques, perquè no hi ha res per les parelles. Però no vam pagar res. Teniem esmorzar, dinar, berenar i sopar. Això sí, els horaris dels àpats són "europeus", dines a les 12 i sopes a les 7. Però això sempre ha estat així.
El que sí és que ara has de portar tu bolquers. Crec que com amb tot, hi ha moments que ens passem de retallades i a vegades al contrari: amb l'altre embaràs (3 anys) em van dir que m'endugués els seus bolquers, que amb el que es gasten m'aniria molt bé tenir-ne (un paquet de 20 bolquers???)
El que sí és que ara has de portar tu bolquers. Crec que com amb tot, hi ha moments que ens passem de retallades i a vegades al contrari: amb l'altre embaràs (3 anys) em van dir que m'endugués els seus bolquers, que amb el que es gasten m'aniria molt bé tenir-ne (un paquet de 20 bolquers???)
Si, nosaltres també vem portar els Bolquers com diu Ptitgat i totes les coses d'higiene infantil. Les compreses post-part si que les posaven ells i en podies demanar més si s'acabaven. Jo portava les meves, pensant que no en donarien, però si que en donaven. Jo també penso que hi ha despeses que són més justificables que altres...a mi no em va fer res portar els bolquers, la veritat.
jo he parit fa un mes al hospital de mataro, i amb part vaginal ( la meva primera companya de habitacio) dos nits. Amb cesarea ( segona companya d'habitacio), tres nits. Cesarea amb moltes complicacions ( jo mateixa) 11 nits. esmorzar, dinar, berenar i sopar inclis, pero sense aigua ( s'ha de comprar al bar o la maquina. acompanyant pot dormir a la butaca ( segons el meu marit molt comoda) sense pagar res. els bolquers s'han de portar de casa, la resta t'ho donen tot alla, pero amb comptagotes i controlant.
es un hospital public i jo anava per la SS.
aixo si, hi havia mitja planta tancada per retallades i habitacions tancades, pero per la resta un 10!!!!
es un hospital public i jo anava per la SS.
aixo si, hi havia mitja planta tancada per retallades i habitacions tancades, pero per la resta un 10!!!!
Jo se que per SS et deixin cadira per l'acompanyant (be, no es molt comoda que diguem..pero bueno) i evidentment no has de pagar (Quina estafa els llocs on fan pagar), i et donent tant l'esmorçar, dinar, berenrar, sopar..vaja el que toqui.
Els panyals no tels donen, pero suposo que ja es normal amb les retallades.
Jo sempre m'he visitat per SS i tots els meus familiars que han estat ingressats o operats per SS, doncs un 10 en tot.
Els panyals no tels donen, pero suposo que ja es normal amb les retallades.
Jo sempre m'he visitat per SS i tots els meus familiars que han estat ingressats o operats per SS, doncs un 10 en tot.
Jo vaig parir per la SS al 2008 i els bolquers els havia de portar jo, igual que les compreses post-part, les tovalloletes, l'alcohol de 70... per tant, no és qüestió de les retallades que ho hagis de portar tot tu de casa.
Jo com la neuetes vaig parir a la ss social al 2009 i tot ho havia de portar jo, bolquers, tovalloletes,...
nomes unes quantes compreses post part si que em van donar (una tira llarga que anaves tallant) pero la resta no.
nomes unes quantes compreses post part si que em van donar (una tira llarga que anaves tallant) pero la resta no.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |