PART HOSPITAL DE MOLLET

Experiències i pors del moment més desitjat.

merisc
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

PART HOSPITAL DE MOLLET

EntradaAutor: merisc » dc. maig 09, 2012 7:17 am

Noies estic feta un embolic, fins ahir tenia molt clar que volia tenir a la mariona al Hospital General de Catalunya, no em fan el seguiment, me'l fa la meva ginecologa que té la consulta a mollet. Ella no aten parts però em deriva a l'hospital que jo decideixi. La qüestió és que ahir vaig començar les classes de preparació al part al cap de parets i la llevadora em fa semblar una bellissima persona i a sobre té molt de filling, respecta totes les opcions, part natural, o medicalitzat, sempre s'ha de respectar a la mare i això em va agradar moltíssim. Doncs bé ens va comentar a la classe que a l'hospital de mollet, que és on van les noies que van per SS està molt bé i els professionals que hi treballen són molt competents, que no van a la seva, que miren per el confort i seguretat de la mare i el nadó, que són atents. Total que ara no sé que fer. Tinc bones opinions del hospital general, sobretot dels professionals, però el tema instal.lacions em tira enrere, la majoria es queixen de que fa moltissima calor a l'hivern i molt de fred a l'estiu. Que son una mica antigues, etz.
I del de Mollet al ser nou doncs expliquen meravelles, però he trobat poques experiències de part, i les que he trobat han estat força bones. Així que tinc el cap una mica embolicat-
Per això volia saber si alguna de vosaltres ha tingut o l'ha de tenir a l'hospital de mollet si voldria compartir la seva experiencia per així intentar acabar de decidir-me
Gràcies.
Imatge

Imatge
Imatge
merisc

Re: PART HOSPITAL DE MOLLET

EntradaAutor: merisc » dj. maig 10, 2012 9:29 am

pujo el post
Imatge

Imatge
Imatge
Myriam_
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 3:55 pm

EntradaAutor: Myriam_ » dv. maig 11, 2012 1:03 pm

Hola,

Jo conec una mare que va parir a l'Hospital de Mollet fa uns mesos, si vols et passo les seves dades i parles amb ella o li escrius. Ella és de Mollet.
merisc

EntradaAutor: merisc » dv. maig 11, 2012 1:54 pm

Gràcies myriam, t'ho agrairia molt!!!!!
Imatge

Imatge
Imatge
Myriam_

EntradaAutor: Myriam_ » ds. maig 12, 2012 9:43 am

t'acabo d'enviar un privat amb les sevas dades!

Que et vagi tot bé ...
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dl. maig 14, 2012 10:32 am

Bona pregunta!

A mi mollet no em cau del tot lluny i encara no sé on vull parir (sort que encara em queda temps per decidir!).

Un company de feina va tenir la seva filla allà. Vam parlar bastant de l'hospital abans que naixés la nena però després gariebé no hem pogut parlar. Em deia que l'hospital és molt nou i que tenen sala de parts natural (en tenen?) però el part que ells volien era amb una epidural ben gran i sense patir gens o sigui que això del part respectat em sembla que els era bastant igual... Un cop va néixer la nena li vaig preguntar com havia anat tot i em va dir que molt bé, però tampoc va entrar en detalls. O sigui que no t'ajudo gaire, però em subscric a aquest tema aviam si algú ens ajuda :ok:
Myriam_

EntradaAutor: Myriam_ » dl. maig 14, 2012 2:25 pm

és cert que l'hospital és nou i que tenen un espai habilitat per al part fisiolofico o natural ....
Però com en molts llocs depèn del personal que et toqui aquest dia i del predisposats que estiguin per deixar-te parir com vulguis.
Crec que únicament les embarassades de baix risc poden demanar el que és el part natural.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::