Llibertat d'escollir on parir

Experiències i pors del moment més desitjat.

Betth
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Llibertat d'escollir on parir

EntradaAutor: Betth » dt. març 27, 2012 9:44 pm

Hola noies!

Tinc previst parir al hospital general de catalunya si el meu gine m'aten el part. Ell visita a una consulta privada però els parts durant el seu horari els aten a hgc. El meu 1er embaràs vaig tenir la sort de posar-me de part dins de l'horari q té consulta i va venir. Però no vaig quedar conforme amb el tracte del personal i no em vaig sentir agust els dies de l'ingrés. Si em poso de part i se q no vindrà ell tinc pensat anar a la teknon ja q tb m'entra per mutua.
Suposo q els parts els atenen els equips mèdics q hi ha de ginecologia, no? És a dir, els ginecolegs q normalment visiten allà deuen fer les guardies d'urgencies i per tant atenen els parts?
Tota la informació que em faciliteu és benvinguda. Gràcies!
Imatge
Imatge
gateta10
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Llibertat d'escollir on parir

EntradaAutor: gateta10 » dc. març 28, 2012 12:19 pm

Mira-t'ho, no vagi a ser que et doni un disgust en el dia del part i per això hauries de trucar a la teva mútua. No crec que et deixin parir a la Teknon perquè vagis a parir d'urgències sense haver-te visitat amb un gine d'allà. Això ho pots fer en un hospital públic però no en un privat! A més pensa que moltes noies que es visiten a la teknon acaben al Pilar perquè no hi ha paritoris disponibles, de la saturació que tenen.
No sé, no trobo que sigui llibertat trobo que és un risc. Ah, també pots visitar-te a la SS, que estarà igual (diria millor) que el HGC. A quin hospital et tocaria?

Què vagi molt bé!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::