Part natural/respectat a l'Hospital de Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

nivaira
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Part natural/respectat a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: nivaira » dl. juny 20, 2011 10:33 am

Hola noies!

Després de donar-hi moltes voltes, el Nivairo i jo vam decidir tenir el nostre petitó a l'Hospital de Barcelona. La doctora que em porta i que m'atendrà, la dra Guasch és pro part natural i això ens va acabar de convèncer (ens va dir que allà hi tenien pilotes de dilatació, cadira de parts, etc...) i sé que hi ha més metges de ginecorts que atenen allà i que són pro part natural/respectat.

Però llegint opinions pel SP sempre trobo coses com que se t'enduen la criatura per vestir-la o per visitar-la... I jo no vull que se l'enduguin en cap moment.

Si alguna de vosaltres ha tingut un part natural/respectat en aquest hospital m'agradaria molt que m'ho expliqués (el part i el que ve després) perquè si no ens fa el pes, anirem a Sant Pau...

Moltes gràcies marones!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
urgell
Entrades: 1887
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:16 am

Re: Part natural/respectat a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: urgell » dl. juny 20, 2011 11:56 am

nivaira no sé si t'ajudaré gaire pq jo no vaig tenir part natural, pq jo volia epidural,i tampoc a l'hospital de bcn, però el vaig tenir amb la DR Guasch que és un encant i a mi ella em va respectar en tot, i en vaig quedar super contenta tant jo com el meu marit, parla-ho amb ella això de si s'enporten el nen o no o com ho fan allà.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dl. juny 20, 2011 12:22 pm

nivaira, la tendència ara és que els pares s'ocupin dels fills des del dia 1, tant en temes de neteja, com roba, com... i pensava que a l'Hosp. de Barcelona ja ho aplicaven.

De tota manera, com que demà a les classes pre part parlarem del que envolta al part, ja li preguntaré a la llevadora què fan a aquest hospital els díes després.

De tota manera, també m'interessa saber la informació de primera persona... A veure si algú ens pot contestar!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: ña » dl. juny 20, 2011 1:56 pm

Jo al Hospital de Barcelona no se, pero al Tauli: el nen el vesteix el pare, pes i mides al teu costat, i se'ls enduen a la nursery cada dia per canviar-lo de roba, visita amb el pediatre i netejar-lo, pero el pots acompanyar si vols (cosa que he fet en els 2 nens) i els tracten superbe i no et miren amb mala cara ni res (sempre es pot aprendre alguna cosa). Pregunteu a les llevadores que per aixo estan!!!!
ImatgeImatgeImatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dt. juny 21, 2011 8:19 am

Gràcies Ña i Urgell! He obert el post per saber més, ja que tothom em deia coses diferents. Urgell, jo amb la Guasch estic molt contenta (fins que em vaig quedar embarassada anava a la LLort, també de Ginecorts), però havia llegit comentaris d'alguna llevadora que em feien tremolar!

Kabbisa, aquest post és una mica pensant en les dues! hahaha Que a l'Hospital de Barcelona fan parts naturals, és veritat (hi ha uns quants metges) i que et respecten el tema de tenir-loa l'habitació també, però sempre m'han dit que el pesen fora i això és el que no volia. Ja portaré jo la balanceta, si cal! hahaha
Imatge

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dt. juny 21, 2011 10:28 pm

nivaira ha escrit:Kabbisa, aquest post és una mica pensant en les dues! hahaha Que a l'Hospital de Barcelona fan parts naturals, és veritat (hi ha uns quants metges) i que et respecten el tema de tenir-loa l'habitació també, però sempre m'han dit que el pesen fora i això és el que no volia. Ja portaré jo la balanceta, si cal! hahaha

Comfirmat amb la llevadora.
Tant a l'Hospital de Bcn com a la Clinica del Pilar, s'enduen el nadó fora per pesar-lo i "tota la resta" que no sé què serà. Pot anar el pare i/o la mare, si es troba bé, però no va el pediatre a l'habitació.

(també li vaig preguntar a una amiga que va parir farà 2 anys a l'Hospital de Bcn, a veure si em diu que trigaven molt o no o què... Ja tinc resposta!
"Sí que s'enduen al nen , al vespre una mitja horeta i durant el dia per tal que el vegi el pediatra i per a que li facin la prova d'audició (a la Quirón no li van fer al petit i encara no li hem fet). Si plora, te'l porten abans. Allà són molt carinyosos amb els nens."

nivaira

EntradaAutor: nivaira » dc. juny 22, 2011 11:18 am

Merci Kabbisa!!! Jo tinc una amiga que va parir a l'Hospital de Barcelona (la nena estava totalment de costat i li van haver de fer cessària) i es va posar molt "pesada" amb què només se l'emportessin per pesar-la i li van fer cas. Però té molt de caràcter i no sabia si li van fer cas per la mala llet o perquè si ho demanes (o ho exigeixes) se l'enduen el mínim possible. Quan se l'enduien a pesar-la, el seu marit anava amb la nena en tot moment. Però com és l'única amiga que ha parit allà, no tenia més referències!

Ai, encara ens falta però, que algú que hagi tingut part natural a l'Hospital de Barcelona ens digui el què! La Guasch em va parlar de pilota de dilatació (que a les classes prepart ni ha aparegut i no sé si sabré com usar-la), de la cadira preparts, etc... Si algú ns pot explicar alguna cosa... :)

Vaig llegir en un altre fòrum que si ja has informat que vols part natural t'envien a la sala de dilatació quan entres i que si vols epidural, t'envien a la sala de parts... Però no veig la meva gine fins el 14 de juliol i no la puc interrogar encara! :)
Imatge

Imatge

kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dc. juny 22, 2011 2:15 pm

La llevadora ahir a les classes ens va comentar que el treball de part a casa era més aviat anar movent les caderes per facilitar-li al nen la col·locació (com si fessim hulla-hop) i millor dretes o semidretes per a tenir l'ajuda de la gravetat. La pilota ajuda pq estas asseguda i dreta i pots moure't tot alhora :ok:

Per cert que l'altre dia ens va dir que al Hospital de Bcn podries demanar epidural durant tot el procés... no hi ha un punt de "o ara o ja no la podem posar". A més, també ens va dir que en cas de cesària, el marit/acompanyant pot entrar al quiròfan també.

nivaira

EntradaAutor: nivaira » dc. juny 22, 2011 8:18 pm

Kabbisa, això de la cessària també m'ho havien dit, visca!!!! I em sembla que l'epidural és fins als 7 centímetres (per tothom eh)... crec
Imatge

Imatge

papai_ayun
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 29, 2011 3:48 pm

EntradaAutor: papai_ayun » ds. juny 25, 2011 12:54 am

Hola noies, soc nova aquí i estic molt contenta de haver trobat aquest post, jo estic embarassada de 13 setmanes del meu primer fill i em porta Marimer Perez. Jo també vull un part natural i ella em va parlar de l'hospital de Barcelona, de la sala de dilatació amb el meu lavabo i pilota, però no em va donar més detalls dient-me que parlaríem de això més endavant... estic molt feliç de saber que hi tenen cadires de part, m'agradaria saber també si hi tenen banyera, no es per tenir un part a l'aigua però a mi quan em fa mal alguna cosa em va molt bé ficar-me a la banyera i crec que durant les contraccions m'aniria molt bé.

Moltes gràcies :-())
nivaira

EntradaAutor: nivaira » ds. juny 25, 2011 10:06 am

Hola papai_ayun!
A mi tampoc em van donar més detalls (també ho vaig preguntar ben aviat) però tinc visita el 14 de juliol i penso interrogar la ginecòloga!!! Jo he estat ingressada a l'Hospital de Barcelona (però fa molts anys) i juraria que el lavabo hi havia banyeres... Bé, és un dels motius que havíem comentat amb el Nivairo per anar allà, també per relaxar-me amb les contraccions. Ara és quan hi havia plat de dutxa i m'he liat! hahahaha

Si algú pot dir res abans de la meva visita el 14, millor! :) Si no, us informo!!! :)
Imatge

Imatge

papai_ayun
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 29, 2011 3:48 pm

EntradaAutor: papai_ayun » dc. juny 29, 2011 12:03 pm

Moltes gràcies Mya, m'has donat una molt bona noticia :p-)
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dj. juny 30, 2011 12:39 pm

Visca Mya!!!! Iuhu!!!!

A veure si trobem algú que hi hagi tingut el part natural!
Imatge

Imatge

nivaira

EntradaAutor: nivaira » dc. jul. 13, 2011 11:09 am

Això segur! M'han donat un telèfon per si volem anar a visitar la sala abans! :)
Imatge

Imatge

aixamb
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dc. jul. 13, 2011 12:21 pm

La meva petita va nèixer a l'agost passat a l'Hospital de Barcelona, per coses que ara no venen al cas, va ser cessària (necessària, he de dir en favor del metge). I la veritat vull dir-vos que estigueu tranquil·les, que estareu genial! Al meu home el van deixar entrar amb mi a la cessària i la recuperació la vaig fer a l'habitació, la criatura si vosaltres no voleu el contrari, estarà pràcticament totes les hores amb vosaltres, se l'enduen per pesar al vespre, i te la tornen poc després. Si teniu qualsevol dubte i us puc ajudar, no dubteu en preguntar!
Imatge

Imatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dj. jul. 14, 2011 6:07 am

Hola aixamb! Moltes gràcies!!!

Una cosa... quan se l'enduen per pesar-la... no teniu mai la sospita que li donin llet ni res, oi? Es que he començat a llegir-ho en alguns posts i m'he ratllat!

Jo tinc previst visitar l'hospital la setmana que ve! :)
Imatge

Imatge

aixamb
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dj. jul. 14, 2011 9:24 am

nivaira ha escrit:Hola aixamb! Moltes gràcies!!!

Una cosa... quan se l'enduen per pesar-la... no teniu mai la sospita que li donin llet ni res, oi? Es que he començat a llegir-ho en alguns posts i m'he ratllat!

Jo tinc previst visitar l'hospital la setmana que ve! :)

Hola guapa!! NO!!! Mai vam tenir cap sospita, mail! Al revés nosaltres vam tenir a la peque amb poc pes (poc més de 2500) i com que sabien que volíem intentar fer LM van intentar ajudar-nos tot el que van poder, al final, però la peque perdia massa pes i a mi no em pujava la llet i ens van donar suplements, però al revés, vam estar dos dies patint perquè la nena perdia pes i no s'alimentava només amb el calostre i estic 100% convençuda que no li donaven res d'amagat!!
Imatge

Imatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dj. jul. 14, 2011 9:41 am

Moltes gràcies aixamb!!!! Es que m'havien ratllat una mica.... :)
Imatge

Imatge

Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

EntradaAutor: Xana » dj. jul. 14, 2011 9:43 am

A l'Hospital de Barcelona? Ho dubto molt.... vaja, que no m'ho crec!

El meu petit hi va néixer, i va ser prematur. Entre una cosa i l'altre va estar 2 mesos ingresat a neonats. Doncs bé, tot i que tenen els seus horaris per menjar, cada 3 hores, si mai notaven que el nen tenia gana entre hores em trucaven al mòbil perquè hi anés a donar-li de mamar. Lo fàcil que hagués estat per elles donar-li un bibi... i MAI no ho van fer sense el meu consentiment!!!

Vaja, que no tindré més nens... però si n'hagues de tenir un altre, ni ho dubtaria - repetiria hospital SEGUR!!! :ok:
Imatge

Imatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dj. jul. 14, 2011 7:13 pm

Xana!!! Moltes gràcies.
Ara sí que estic tranquil·la!

Només ens cal l'experiència d'un part natural a l'Hospital de Barcelona per saber-ho tot, tot i tot! .)
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::