PART A PISCINA
PART A PISCINA
Hola!
Tinc intencio de comencar el part a una piscina,no se si el tindre a la piscina doncs sempre puc acabar-ho tenint al llit pero al menys m'agradaria comencar el tema contraccions etc a la piscina de l'hospital
alguna ha tingut aquesta experiencia?
Tinc intencio de comencar el part a una piscina,no se si el tindre a la piscina doncs sempre puc acabar-ho tenint al llit pero al menys m'agradaria comencar el tema contraccions etc a la piscina de l'hospital
alguna ha tingut aquesta experiencia?
Re: PART A PISCINA
on l'has de tenir? ho vas demanar tu o era una opció que et van oferir a la clínica?
ha de ser molt maco, que et vagi molt bé!
ha de ser molt maco, que et vagi molt bé!
- eulalia1980
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm
Ostres, jo crec que em faria por, pero tinc una amiga que l'ha tingut al SAnta CAtalina de Girona i hi va repetir i tot!!! va quedar contentissima de tot!!! ara diu que si tingués el tercer tambè el tindria allà.
Eulàlia
Eulàlia

Hola
deu ser xulo.
Ara, sé de mares que volien parir a la piscina però que a l'hora de la veritat no si senten còmodes i volen sortir. De totes maneres, igualment va molt bé per relaxar-se durant les contraccions i fer-ho més suportable.
Jo vaig parir a casa però quan estava embarassada no em va cridar gens el tema de la piscina i no vaig ni demanar-ne una...
deu ser xulo.
Ara, sé de mares que volien parir a la piscina però que a l'hora de la veritat no si senten còmodes i volen sortir. De totes maneres, igualment va molt bé per relaxar-se durant les contraccions i fer-ho més suportable.
Jo vaig parir a casa però quan estava embarassada no em va cridar gens el tema de la piscina i no vaig ni demanar-ne una...
Jo vaig parir a casa a la piscina de parts, tenia la mateixa idea que tú, tenir-la, provar, i si em sentia a gust genial i si no pues fora. I estic encantadíssima, em va anar molt bé i ja no vaig sortir fins que vaig tenir al meu bebito als braços.
jo també vaig parir en una piscina de parts, i la recomano 100%. la llevadora em va comentar que a part d'ajudar a la dil·latació i a l'expulsiu, va bé per la pell. deia que hi havien menys estrips i que si n'hi havien eren menys greus.
ha de ser bonic...
Gracies noies!!
Es el que dieu, per probar-ho a veure que tal si no m'agrada doncs sorto fora i punt. Pero bastanta gent que conec li ha encantat aixi que m'atrau molt la idea i espero poder-ho fer aixi. A l'hospital on el tindre nomes tenen 2-3 piscines i no es poden reservar aixi que no em vull fer moltes ilusions no vagi a ser que despres estiguin agafades, pero de moment la idea es aquesta si..
Ja us explicare que tal !
Gracies
Es el que dieu, per probar-ho a veure que tal si no m'agrada doncs sorto fora i punt. Pero bastanta gent que conec li ha encantat aixi que m'atrau molt la idea i espero poder-ho fer aixi. A l'hospital on el tindre nomes tenen 2-3 piscines i no es poden reservar aixi que no em vull fer moltes ilusions no vagi a ser que despres estiguin agafades, pero de moment la idea es aquesta si..
Ja us explicare que tal !
Gracies
Ha de ser una sensació genial !!!
LA veritat que jo ho he plantejat però encara no sé que faré, he de preguntar a la clinica on el tindré si en tenen l'opció....
Una cosa més a la llista per preguntar-li al gine !! jejeje !
LA veritat que jo ho he plantejat però encara no sé que faré, he de preguntar a la clinica on el tindré si en tenen l'opció....
Una cosa més a la llista per preguntar-li al gine !! jejeje !
Hola! jo amb el 1er ho volia probar, però per pors ho vaig deixar estar...ara, quan em torni a quedar embarassada tinc clarissim que ho vull probar...Ja ens explicaràs l'experiencia!

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
ja m'agradaria poder-ho fer ja..... a veure si en soc capaç, pk e, fa por el no poder aguantar els dolors, que soc molt bleda jo !!!!
hola!!
a quin hospital aniràs per fer el part en picsina? saps si a Barcelona es pot fer?
a quin hospital aniràs per fer el part en picsina? saps si a Barcelona es pot fer?
kilauea ha escrit:hola!!
Hola guapa !!!!
Doncs no sé on en fan de parta a piscina per Barcelona, no sé encara ni si al meu hospital en fan !!
Sap greu no poder ajudar-te.
Em sembla que a la nova planta de Sant joan de déu en fan...pot ser????és que em sona no sé perquè, i a mi també m'agradaria intentar-ho....algú ho pot confirmar?

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- Airun_Tarragona
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dg. des. 19, 2010 9:34 pm
Gràcies per explicar les vostres experiències! M'agrada el tema però a l'hospital on em toca no en tenen que jo sàpiga....
Algú sap si per tarragona hi ha algun hospital o clinica que ho facin?
Gràcies per avançat!
Algú sap si per tarragona hi ha algun hospital o clinica que ho facin?
Gràcies per avançat!
Però.... en aquest tipus de part a la piscina no et posen aleshores la epidural??? o la posen igualment?
TE + : 24 de juliol
10 d'agost: 1ª ECO per la Mutua
10 d'agost: 1ª ECO per la Mutua
sunnyside en aquests tipus de parts la intenció és no haver de posar-la, ara que una cosa és com comenci el part i una altra cosa és com acabi, depén de si et trobes còmoda o no a l'aigua i suposo que si pots aguantar el dolor
diuen que l'aigua calenta calma el dolor i fa que dilatin millor els teixits, així hi ha menys risc de desgarros
diuen que l'aigua calenta calma el dolor i fa que dilatin millor els teixits, així hi ha menys risc de desgarros
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |