part a l'hospital de bcn
Re: part a l'hospital de bcn
juls ha escrit:TerTeixi ha escrit:Juls maca d`on ets? Tal com et vaig comentar a mares de Novembre jo em visito a Sant Cugat, però desde la web d`assitència quant busquis els pots trucar i preguntar si atenen el parts a l`Hospital de Barcelona.
Jo ho vaig fer així abans de quedarme embarassada, vaig trucar a uns quants de Sant Cugat que em sortien i la que estic ara em va dir que atén aquí.
La meva ginecologa de la Corachan tambè em va dir una, que atén a aquesta clínica i els parts els fa a l`Hospital de Barcelona.
Suposo que avui si el teu ginecoleg no atén parts, segurament et podrà aconsellar d`algún i si no pots fer lo que t`he comentat dalt![]()
Et farà eco vaginal i després et donarà paper per análisis de sang.
Espero que vagi molt bè la visita d`avui!
Petons!!!
Jo soc de l'Hospitalet de Ll., suposo que avui em trauran molts dubtes e inseguretats, o això espero, tinc la sensació que sóc l’única que no se absolutament res del que he de fer!!!
Gracies per respondrem bonica (2 cops)
Ja veurás que quant sortis de la visita ho tindrás tot més clar
A
PLANETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 26, 2013 9:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Més experiències a l'hospital de bcn? Espero haver triat l' opció correcta! Gràcies
Hola!
vaig ràpida perquè el temps ara és or!
Acabo de tornar a casa després de 5 dies a l'hospital de Barcelona. Em van fer cessària i ara ja som tres!
Dir-vos per les que preguntàveu i esperàveu respostes que li poso un 10 a l'hospital! tothom és molt amable, et sents cuidada i ajudada. Et donen consells. Van super coordinades (pels canvis de torns passen habitació per habitació per passar-se la informació). El personal del niu està disponible totes les hores del dia i de la nit perquè les puguis avisar i preguntar qualsevol dubte que tinguis... t'ajuden amb la lactància materna (a mi m'han ajudat moltíssim! explicant-me posicions, ajudant a que s'enganxés,... i de fet el primer moment que vaig pujar de parts em van preguntar si volia fer pell amb pell i me la van posar a sobre tota nua i vam estar una bona estona amb l'acompanyament del personal del niu).
Per qui preguntava si se'ls enduen a la nit... se l'enduen cap a les 10h del vespre per pesar-los, canviar-los i posar-los crema i te la tornen. Et pregunten si vols que se la quedin a la nit, però la gran majoria les teníem a l'habitació (de fet al niu no se'n veia ni un!). També la pediatre se'ls endú algun dia a la tarda per fer la prova del taló, la prova acústica i revisió, però la tornen de seguida i després la pediatre vé a l'habitació a explicar com està.
Bé, res més que no tinc temps!!
espero haver-vos ajudat!
Molta sort!
vaig ràpida perquè el temps ara és or!
Acabo de tornar a casa després de 5 dies a l'hospital de Barcelona. Em van fer cessària i ara ja som tres!
Dir-vos per les que preguntàveu i esperàveu respostes que li poso un 10 a l'hospital! tothom és molt amable, et sents cuidada i ajudada. Et donen consells. Van super coordinades (pels canvis de torns passen habitació per habitació per passar-se la informació). El personal del niu està disponible totes les hores del dia i de la nit perquè les puguis avisar i preguntar qualsevol dubte que tinguis... t'ajuden amb la lactància materna (a mi m'han ajudat moltíssim! explicant-me posicions, ajudant a que s'enganxés,... i de fet el primer moment que vaig pujar de parts em van preguntar si volia fer pell amb pell i me la van posar a sobre tota nua i vam estar una bona estona amb l'acompanyament del personal del niu).
Per qui preguntava si se'ls enduen a la nit... se l'enduen cap a les 10h del vespre per pesar-los, canviar-los i posar-los crema i te la tornen. Et pregunten si vols que se la quedin a la nit, però la gran majoria les teníem a l'habitació (de fet al niu no se'n veia ni un!). També la pediatre se'ls endú algun dia a la tarda per fer la prova del taló, la prova acústica i revisió, però la tornen de seguida i després la pediatre vé a l'habitació a explicar com està.
Bé, res més que no tinc temps!!
espero haver-vos ajudat!
Molta sort!
No sé si vaig tard o no, jo vaig parir al febrer a l'hospital de bcn i n'estic molt contenta!
Unes setmanes abans vaig anar a veure les instal.lacions ( només la sala de dilatació, no la de part) i vaig resoldre dubtes.
Durant el part molt bè!, cal dir que tenia la ginecologa que m'havia portat i ja haviem parlat de com volia que fos el meu part ( epidural segur!) Hahaha.
Venia amb una volta de cordó i van acabar usant un bacum (ventosa), abans d'usar-ho m'ho van explucar i em van tranquilitza, que no patis pel peke que ell estava bé.
Me'l van posar a sobre pell amb pell de seguida! I així vam pujar a l'habitació
Els dies a l'hosputal molt agradables, atents, em reponien tot el que necessitava (bolquers, calcetes dun ús...), i en relació a les infermeres, doncs com semprw, la majoria molt bé (hi havia un torn, que les infermeres de la mate eren molr maaaaques, jo quan les veia em canviava l'humor -es que la lactància em ca costar molt i estava una mica xofffi -, d'infermeres dels nens en general bé, n'hi havia una en concret que li tenia una maniaaaa (però, en general molt bé)
Se'ls enduen a fer proves o pesar, però eatan amb tu casi tot el temps!
La pediatre, la doctora vila molt maca!
Aqui la meva experiència!
Unes setmanes abans vaig anar a veure les instal.lacions ( només la sala de dilatació, no la de part) i vaig resoldre dubtes.
Durant el part molt bè!, cal dir que tenia la ginecologa que m'havia portat i ja haviem parlat de com volia que fos el meu part ( epidural segur!) Hahaha.
Venia amb una volta de cordó i van acabar usant un bacum (ventosa), abans d'usar-ho m'ho van explucar i em van tranquilitza, que no patis pel peke que ell estava bé.
Me'l van posar a sobre pell amb pell de seguida! I així vam pujar a l'habitació

Els dies a l'hosputal molt agradables, atents, em reponien tot el que necessitava (bolquers, calcetes dun ús...), i en relació a les infermeres, doncs com semprw, la majoria molt bé (hi havia un torn, que les infermeres de la mate eren molr maaaaques, jo quan les veia em canviava l'humor -es que la lactància em ca costar molt i estava una mica xofffi -, d'infermeres dels nens en general bé, n'hi havia una en concret que li tenia una maniaaaa (però, en general molt bé)
Se'ls enduen a fer proves o pesar, però eatan amb tu casi tot el temps!
La pediatre, la doctora vila molt maca!
Aqui la meva experiència!
Hola, noies! Recupero el fil perquè voldria preguntar-vos si a l'Hospital de Bcn deixen entrar el pare a la Sala de parts en cas de cesària. Cada vegada s'acosta més el gran dia i em començo a plantejar algunes coses... D'aquí a poc aniré a fer la "visita turística" a l'Hospital. Hihiii
Ah, i una altra cosa: la meva pòlissa diu que el pare té pensió completa mentre duri la hospitalització. Dorm a la mateixa habitació amb les nenes i jo o el posen en un altre lloc?
Ui, quantes preguntes tinc! Hahaha
Molt bona nit!
Ah, i una altra cosa: la meva pòlissa diu que el pare té pensió completa mentre duri la hospitalització. Dorm a la mateixa habitació amb les nenes i jo o el posen en un altre lloc?
Ui, quantes preguntes tinc! Hahaha
Molt bona nit!
Bon dia Mof,
Si et fecin una cesaria deixen entrar al pare, al no ser que hi hagi alguna complicació. I si, dorm amb tu a la mateixa habitació, hi ha un sofà que és fa llit. A mi quant em van operar, el meu marit tenia pensió completa i li portaven els apats a l`habitació crec recordar.
Que vagi molt be!
Si et fecin una cesaria deixen entrar al pare, al no ser que hi hagi alguna complicació. I si, dorm amb tu a la mateixa habitació, hi ha un sofà que és fa llit. A mi quant em van operar, el meu marit tenia pensió completa i li portaven els apats a l`habitació crec recordar.
Que vagi molt be!
Gràcies, Terteixi! Que bé!!!! Quan faci la visita a l'Hospital suposo que ja m'ho explicaran però per si un cas ja m'ho hauràs dit tu. Serà com ser a un hotel... Hahaha!
Avui he tingut llevadora i m'ha vist molt bé! Quines ganes tinc de veure les meves súper nenes!!!!!
Avui he tingut llevadora i m'ha vist molt bé! Quines ganes tinc de veure les meves súper nenes!!!!!
- mandarines
- :: papallona

- Entrades: 126
- Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am
Hola!
Jo he tingut els meus dos primers fills a l'hospital de Barcelona i el pare tan tenia pensió complerta, com dormia a la meva habitació. I els nadons te'ls porten els pots tenir sempre a l'habitació i els venen a buscar per fer seguiment, canviar-los...
Amb la primera va ser part natural (3 dies) i amb el segon cessària (5 dies). En els dos casos el pare hi ha estat present tan a la sala de dilatació com a la sala de parts. Suposo que si es complica ja t'avisen i ha de sortir. Tot va anar mooolt bé i és com estar en un hotel.
Ara estic embarassada del tercer. A veure com anirà!
Jo he tingut els meus dos primers fills a l'hospital de Barcelona i el pare tan tenia pensió complerta, com dormia a la meva habitació. I els nadons te'ls porten els pots tenir sempre a l'habitació i els venen a buscar per fer seguiment, canviar-los...
Amb la primera va ser part natural (3 dies) i amb el segon cessària (5 dies). En els dos casos el pare hi ha estat present tan a la sala de dilatació com a la sala de parts. Suposo que si es complica ja t'avisen i ha de sortir. Tot va anar mooolt bé i és com estar en un hotel.
Ara estic embarassada del tercer. A veure com anirà!
Jo vaig tenir el nen fa 5 mesos va ser cesarea i la veritat es que un 10 tan a l'hospital ( menjar, instalacions, serveis... ) com al personal que can ser super amables. Tenen un servei que es diu NIU que t'ajuden amb la lactancia... A mi em van ajudar moltissim perque al principi el nen li va costar enganxarse... Sort d'elles q em van ajudar.
Bon dia!
Estic de 34 setmanes i ja tinc les bosses preparades, a la llista de la canastreta de la clínica, no em posa que porti bolquers, us en van donar durant l`estada? Igual passa amb les compresses.
Jo en porto igualment, però és per sortir de dubtes.
Gràcies!!!
Estic de 34 setmanes i ja tinc les bosses preparades, a la llista de la canastreta de la clínica, no em posa que porti bolquers, us en van donar durant l`estada? Igual passa amb les compresses.
Jo en porto igualment, però és per sortir de dubtes.
Gràcies!!!
No calen ni bolquers ni compreses. T'ho donen tot ells. Jo vaig comprar les calces aquelles que son d'un sol us, i van tornar a casa sense estrenar. Igual q el sabo del nen. No cal q en portis.
Confirmo això de què no calen bolquers ni compreses. Aquesta setmana he anat a veure l'hospital i ho he preguntat. Però haig de confessar que portaré tres o quatre de cada per si un cas i pel viatge de tornada cap a casa. Bon vespre!
Hello!!
S'acosta la data... Ja falta ben poc per conèixer les meves nenes! M'han programat cesària per l'11 d'octubre amb la Dra. Benítez i la llevadora Carmen Vilanova.
A l'última visita la ginecòloga em va dir que faríem la cesària a les 17h i que amb anar-hi una hora abans n'hi havia prou. Pot ser així? Què us van dir que féssiu per preparar-vos per la cesària programada? Dejú, prendre algun medicament concret, haver begut aigua o no, tot el que recordeu. Gràcies!!
S'acosta la data... Ja falta ben poc per conèixer les meves nenes! M'han programat cesària per l'11 d'octubre amb la Dra. Benítez i la llevadora Carmen Vilanova.
A l'última visita la ginecòloga em va dir que faríem la cesària a les 17h i que amb anar-hi una hora abans n'hi havia prou. Pot ser així? Què us van dir que féssiu per preparar-vos per la cesària programada? Dejú, prendre algun medicament concret, haver begut aigua o no, tot el que recordeu. Gràcies!!
Hola marones!! Recupero el post, perquè he vist que algunes de vosaltres estaveu a punt de parir cap a finals del 2013. Jo encara estic de poquet, però també pariré a l'Hospital de Barcelona. Què tal us ha anat? De moment sembla que només en parleu meravelles!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

)