part a l'hospital de bcn

Experiències i pors del moment més desitjat.

TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

Re: part a l'hospital de bcn

EntradaAutor: TerTeixi » dv. març 22, 2013 8:52 am

juls ha escrit:
TerTeixi ha escrit:Juls maca d`on ets? Tal com et vaig comentar a mares de Novembre jo em visito a Sant Cugat, però desde la web d`assitència quant busquis els pots trucar i preguntar si atenen el parts a l`Hospital de Barcelona.
Jo ho vaig fer així abans de quedarme embarassada, vaig trucar a uns quants de Sant Cugat que em sortien i la que estic ara em va dir que atén aquí.
La meva ginecologa de la Corachan tambè em va dir una, que atén a aquesta clínica i els parts els fa a l`Hospital de Barcelona.
Suposo que avui si el teu ginecoleg no atén parts, segurament et podrà aconsellar d`algún i si no pots fer lo que t`he comentat dalt :ok:
Et farà eco vaginal i després et donarà paper per análisis de sang.
Espero que vagi molt bè la visita d`avui!
Petons!!!

Jo soc de l'Hospitalet de Ll., suposo que avui em trauran molts dubtes e inseguretats, o això espero, tinc la sensació que sóc l’única que no se absolutament res del que he de fer!!!

Gracies per respondrem bonica (2 cops ?-) )

Ja veurás que quant sortis de la visita ho tindrás tot més clar :ok:
Imatge
Imatge
PLANETA
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

EntradaAutor: PLANETA » dt. abr. 16, 2013 9:58 am

A
PLANETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 26, 2013 9:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
PLANETA
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

EntradaAutor: PLANETA » dt. abr. 16, 2013 11:54 am

Més experiències a l'hospital de bcn? Espero haver triat l' opció correcta! Gràcies
noneta
Entrades: 63
Membre des de: dv. set. 28, 2012 7:33 pm

EntradaAutor: noneta » dv. juny 07, 2013 3:56 pm

Hola!

vaig ràpida perquè el temps ara és or!
Acabo de tornar a casa després de 5 dies a l'hospital de Barcelona. Em van fer cessària i ara ja som tres! >.-<:

Dir-vos per les que preguntàveu i esperàveu respostes que li poso un 10 a l'hospital! tothom és molt amable, et sents cuidada i ajudada. Et donen consells. Van super coordinades (pels canvis de torns passen habitació per habitació per passar-se la informació). El personal del niu està disponible totes les hores del dia i de la nit perquè les puguis avisar i preguntar qualsevol dubte que tinguis... t'ajuden amb la lactància materna (a mi m'han ajudat moltíssim! explicant-me posicions, ajudant a que s'enganxés,... i de fet el primer moment que vaig pujar de parts em van preguntar si volia fer pell amb pell i me la van posar a sobre tota nua i vam estar una bona estona amb l'acompanyament del personal del niu).

Per qui preguntava si se'ls enduen a la nit... se l'enduen cap a les 10h del vespre per pesar-los, canviar-los i posar-los crema i te la tornen. Et pregunten si vols que se la quedin a la nit, però la gran majoria les teníem a l'habitació (de fet al niu no se'n veia ni un!). També la pediatre se'ls endú algun dia a la tarda per fer la prova del taló, la prova acústica i revisió, però la tornen de seguida i després la pediatre vé a l'habitació a explicar com està.

Bé, res més que no tinc temps!!
espero haver-vos ajudat!
Molta sort!
Imatge
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dv. juny 07, 2013 7:06 pm

No sé si vaig tard o no, jo vaig parir al febrer a l'hospital de bcn i n'estic molt contenta!
Unes setmanes abans vaig anar a veure les instal.lacions ( només la sala de dilatació, no la de part) i vaig resoldre dubtes.
Durant el part molt bè!, cal dir que tenia la ginecologa que m'havia portat i ja haviem parlat de com volia que fos el meu part ( epidural segur!) Hahaha.
Venia amb una volta de cordó i van acabar usant un bacum (ventosa), abans d'usar-ho m'ho van explucar i em van tranquilitza, que no patis pel peke que ell estava bé.
Me'l van posar a sobre pell amb pell de seguida! I així vam pujar a l'habitació :-)
Els dies a l'hosputal molt agradables, atents, em reponien tot el que necessitava (bolquers, calcetes dun ús...), i en relació a les infermeres, doncs com semprw, la majoria molt bé (hi havia un torn, que les infermeres de la mate eren molr maaaaques, jo quan les veia em canviava l'humor -es que la lactància em ca costar molt i estava una mica xofffi -, d'infermeres dels nens en general bé, n'hi havia una en concret que li tenia una maniaaaa (però, en general molt bé)
Se'ls enduen a fer proves o pesar, però eatan amb tu casi tot el temps!
La pediatre, la doctora vila molt maca!
Aqui la meva experiència!
Mof
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dc. ago. 21, 2013 1:39 am

Hola, noies! Recupero el fil perquè voldria preguntar-vos si a l'Hospital de Bcn deixen entrar el pare a la Sala de parts en cas de cesària. Cada vegada s'acosta més el gran dia i em començo a plantejar algunes coses... D'aquí a poc aniré a fer la "visita turística" a l'Hospital. Hihiii

Ah, i una altra cosa: la meva pòlissa diu que el pare té pensió completa mentre duri la hospitalització. Dorm a la mateixa habitació amb les nenes i jo o el posen en un altre lloc?

Ui, quantes preguntes tinc! Hahaha

Molt bona nit!
Imatge

ImatgeImatge
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dc. ago. 21, 2013 7:52 am

Bon dia Mof,
Si et fecin una cesaria deixen entrar al pare, al no ser que hi hagi alguna complicació. I si, dorm amb tu a la mateixa habitació, hi ha un sofà que és fa llit. A mi quant em van operar, el meu marit tenia pensió completa i li portaven els apats a l`habitació crec recordar.
Que vagi molt be!
Imatge
Imatge
Mof

EntradaAutor: Mof » dj. ago. 22, 2013 3:23 pm

Gràcies, Terteixi! Que bé!!!! Quan faci la visita a l'Hospital suposo que ja m'ho explicaran però per si un cas ja m'ho hauràs dit tu. Serà com ser a un hotel... Hahaha!

Avui he tingut llevadora i m'ha vist molt bé! Quines ganes tinc de veure les meves súper nenes!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
mandarines
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am

EntradaAutor: mandarines » dj. ago. 29, 2013 6:38 pm

Hola!

Jo he tingut els meus dos primers fills a l'hospital de Barcelona i el pare tan tenia pensió complerta, com dormia a la meva habitació. I els nadons te'ls porten els pots tenir sempre a l'habitació i els venen a buscar per fer seguiment, canviar-los...
Amb la primera va ser part natural (3 dies) i amb el segon cessària (5 dies). En els dos casos el pare hi ha estat present tan a la sala de dilatació com a la sala de parts. Suposo que si es complica ja t'avisen i ha de sortir. Tot va anar mooolt bé i és com estar en un hotel.
Ara estic embarassada del tercer. A veure com anirà!
xenia1979
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 11:47 am

EntradaAutor: xenia1979 » ds. set. 21, 2013 4:06 pm

Jo vaig tenir el nen fa 5 mesos va ser cesarea i la veritat es que un 10 tan a l'hospital ( menjar, instalacions, serveis... ) com al personal que can ser super amables. Tenen un servei que es diu NIU que t'ajuden amb la lactancia... A mi em van ajudar moltissim perque al principi el nen li va costar enganxarse... Sort d'elles q em van ajudar.
Imatge
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dg. set. 22, 2013 9:54 am

Bon dia!
Estic de 34 setmanes i ja tinc les bosses preparades, a la llista de la canastreta de la clínica, no em posa que porti bolquers, us en van donar durant l`estada? Igual passa amb les compresses.
Jo en porto igualment, però és per sortir de dubtes.
Gràcies!!!
Imatge
Imatge
xenia1979
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 11:47 am

EntradaAutor: xenia1979 » dg. set. 22, 2013 12:02 pm

No calen ni bolquers ni compreses. T'ho donen tot ells. Jo vaig comprar les calces aquelles que son d'un sol us, i van tornar a casa sense estrenar. Igual q el sabo del nen. No cal q en portis.
Imatge
Mof

EntradaAutor: Mof » dg. set. 22, 2013 7:49 pm

Confirmo això de què no calen bolquers ni compreses. Aquesta setmana he anat a veure l'hospital i ho he preguntat. Però haig de confessar que portaré tres o quatre de cada per si un cas i pel viatge de tornada cap a casa. Bon vespre!
Imatge

ImatgeImatge
Mof

EntradaAutor: Mof » ds. set. 28, 2013 10:38 pm

Hello!!

S'acosta la data... Ja falta ben poc per conèixer les meves nenes! M'han programat cesària per l'11 d'octubre amb la Dra. Benítez i la llevadora Carmen Vilanova.

A l'última visita la ginecòloga em va dir que faríem la cesària a les 17h i que amb anar-hi una hora abans n'hi havia prou. Pot ser així? Què us van dir que féssiu per preparar-vos per la cesària programada? Dejú, prendre algun medicament concret, haver begut aigua o no, tot el que recordeu. Gràcies!!
Imatge

ImatgeImatge
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dj. gen. 30, 2014 5:24 pm

Hola marones!! Recupero el post, perquè he vist que algunes de vosaltres estaveu a punt de parir cap a finals del 2013. Jo encara estic de poquet, però també pariré a l'Hospital de Barcelona. Què tal us ha anat? De moment sembla que només en parleu meravelles!!
Imatge Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::