LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.
Re: LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.
sí, jo també al·lucino de com creixen de ràpid! avui la nostra petitona fa 4 mesets!
Musica felicitats per akests 4 mesets!!!
Noies moltes gracies crec k es molt util la vostra informació
jo ho compraria tot ajjajajaja
Noies moltes gracies crec k es molt util la vostra informació
jo ho compraria tot ajjajajaja
M'havia oblidat del Tirallets (el meu de la marca Avent) no fa gens de mal, i així puc continuar la LME mentre treballo!!
edae aquest es el que he mirat jo!! encara no el tinc però pero me l'haig de comprar.. dius que va be??!
que em recomanes manual o elèctric??!!?
que em recomanes manual o elèctric??!!?

El meu pot anar de les dues maneres, però jo faig servir l'elèctric. Comences manxant manual, i a la que tens el ritme apretes un botó i continua traient ell al ritme que has marcat. Jo n'estic molt contenta!!

- miriam1980
- :: rateta

- Entrades: 178
- Membre des de: dv. ago. 13, 2010 7:27 am
- Ubicació: Cambrils
M'he llegit tot el post, però me'l tornaré a repassar més endavant quan comenci a comprar cosetes...
Moltes gràcies per les experiències!!
Moltes gràcies per les experiències!!
Morritos, jo també tenia l'Avent. Et recomano que l'elèctric 100%, crec que amb manual t'has de cansar moltíssim!!!
Morritos m'oblidava d'una cosa. El meu ve amb una maleta que és com un necesser negre, pq te'l puguis emportar, i va molt bé per emportar-me'l a la feina, no es veu gens!!
Morritos, jo em vaig comprar la setmana passada el de Medela elèctric i estic encantada. Estic congelant en bosses per quan torni a la feina....
petonsssssssssss
petonsssssssssss

27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
moltes gràcies cuques!!!!
doncs m'agafaré l'elèctric llavors!!que haig de començar a congelar aviat... jaja
doncs m'agafaré l'elèctric llavors!!que haig de començar a congelar aviat... jaja
Ara em toca a mi,L'Oriol demà farà els 4 mesos i ja us puc fer un resumet del què m'ha anat bé i del què no m'ho tornaria a comprar mai.
Pitjor compra:
-El cotxet de tres peces casualplay :Vaig agafar el cuco enlloc del matrix i no l'hem fet servir mai per passejar,el nen quedava massa estirat i plorava cada vegada que li deixava,si fos ara el matrix 100%.
-Coixi de lactancia: Quan estava embarassada no acabava de trobar la postura més adient i llavors durant la lactancia materna tampoc.
-La roba:jo al contrari que totes L'Oriol va neixer molt petitet i la gent em va comprar roba directament de 3 mesos i no hi va pensar ningú en comprar-me roba de la talla 0 o la talla 1 quan el nen era tan petit,en resum que tinc una mà de roba de 3 mesos per estrenar de maniga curta.
Millor compra:
-Moises: Fàcil de portar del menjador a l'habitació.
-Dou-dou: Si noies va ser de les últimes compres que vaig fer durant l'embaràs i el nen està enamorat del seu nino s'adorm només agafant el nino,fantàstic.
-Hamaca de Jané: Molt útil per quan estàs esmorçant o per dutxar-te (jo li vaig haver de treure el coixi que porta perquè no hi estava del tot cómode).
-Escalfabibis-Tinc el de la marca Beaba que fa els biberons amb un moment,només has de posar l'aigua,l'escalfa i llavors només cal que posis la llet.
Estic d'acord amb vosaltres extractor de llet elèctric de la marca Avent,genial no fa gens de mal.
Pitjor compra:
-El cotxet de tres peces casualplay :Vaig agafar el cuco enlloc del matrix i no l'hem fet servir mai per passejar,el nen quedava massa estirat i plorava cada vegada que li deixava,si fos ara el matrix 100%.
-Coixi de lactancia: Quan estava embarassada no acabava de trobar la postura més adient i llavors durant la lactancia materna tampoc.
-La roba:jo al contrari que totes L'Oriol va neixer molt petitet i la gent em va comprar roba directament de 3 mesos i no hi va pensar ningú en comprar-me roba de la talla 0 o la talla 1 quan el nen era tan petit,en resum que tinc una mà de roba de 3 mesos per estrenar de maniga curta.
Millor compra:
-Moises: Fàcil de portar del menjador a l'habitació.
-Dou-dou: Si noies va ser de les últimes compres que vaig fer durant l'embaràs i el nen està enamorat del seu nino s'adorm només agafant el nino,fantàstic.
-Hamaca de Jané: Molt útil per quan estàs esmorçant o per dutxar-te (jo li vaig haver de treure el coixi que porta perquè no hi estava del tot cómode).
-Escalfabibis-Tinc el de la marca Beaba que fa els biberons amb un moment,només has de posar l'aigua,l'escalfa i llavors només cal que posis la llet.
Estic d'acord amb vosaltres extractor de llet elèctric de la marca Avent,genial no fa gens de mal.
Hola, maretes!
aquí he criat un tema sobre les mates de franel·la gruixuda que poden servir als nostres petits durant molts anys.
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=19166
aquí he criat un tema sobre les mates de franel·la gruixuda que poden servir als nostres petits durant molts anys.
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=19166
la millor compra la motxilla portanadosns booba, el meu fill te 16 mesos i encara la fem servir moltissim (mes que el cotxet).
La pitjor compra (que van ser regalats) els texans quan son molt bebes (són incomodes, no els permeten mobilitat etc)
La pitjor compra (que van ser regalats) els texans quan son molt bebes (són incomodes, no els permeten mobilitat etc)
Hola, la meva petita té tres mesos i ja puc començar a valorar les compres i regals.
Les millors:
-El bressol babyhome, trobo que és molt útil.
-La motxilla de la babyjorn, a la meva nena li encanta, ens la van regalar els companys de feina del meu marit un cop ja havia nascut la nena i la fem servir un munt.
-Els bibes de la Tommee Tippee, perfectes per fer lactància mixta.
-El "gimnàs" de fusta de l'ikea, simplement li encanta.
-Com a canviador vam comprar la camera de l'ikea http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/70011793 amb un canviador inflable també de l'ikea i és perfecte per la mida, pel preu i pels prestatges que té.
-La roba de 0 mesos, tothom em deia que no en comprés, que no li posaria... però sort que en vaig comprar perquè va nèixer molt petita.
Les pitjors inversions:
-Protectors de lactància, els pits no m'han vessat mai i quasi tinc la caixa per encetar.
-Les calcetes de paper, me les van donar totes a l'hospital.
-El tirallets, la pediatre em va dir que mel compres per extreure'm llet, però mai me n'ha sortit.
-Cremes i cremetes
Les millors:
-El bressol babyhome, trobo que és molt útil.
-La motxilla de la babyjorn, a la meva nena li encanta, ens la van regalar els companys de feina del meu marit un cop ja havia nascut la nena i la fem servir un munt.
-Els bibes de la Tommee Tippee, perfectes per fer lactància mixta.
-El "gimnàs" de fusta de l'ikea, simplement li encanta.
-Com a canviador vam comprar la camera de l'ikea http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/70011793 amb un canviador inflable també de l'ikea i és perfecte per la mida, pel preu i pels prestatges que té.
-La roba de 0 mesos, tothom em deia que no en comprés, que no li posaria... però sort que en vaig comprar perquè va nèixer molt petita.
Les pitjors inversions:
-Protectors de lactància, els pits no m'han vessat mai i quasi tinc la caixa per encetar.
-Les calcetes de paper, me les van donar totes a l'hospital.
-El tirallets, la pediatre em va dir que mel compres per extreure'm llet, però mai me n'ha sortit.
-Cremes i cremetes
La meva nena ja té 21 mesos, per tant , moltes coses ja estan al traster ben guardadetes.
Lo millor:
-coixí de lactància ( durant l'embaràs, per la lactància, per quan la nena encara no s'aguantava del tot sentada.. i ara el tinc als peus del llit de la nena pq a vegades dóna voltes dormida)
-Extractor de llet ( un de doble i elèctric, el vaig utilitzar fins que la peque va tenir 13 mesos)
- La ganduleta , molt útil, sobretot per poder-me dutxar quan estava sola!!!
-La Babycook ( encara la faig servir de tant en tant per ferl-i crema de verdura)
- La trona ( de les que es transforma en cadira)
Lo pitjor:
-La cuna ( vem fer collit fins fa poc i ara dorm al llit de nena gran)
-La motxilla de la Babyjorn
-El movil de la cuna
-Esterilitzador
-Biberons ( només agafava els de la Nuk i als 10 mesos ja no volia més biberons)
Lo millor:
-coixí de lactància ( durant l'embaràs, per la lactància, per quan la nena encara no s'aguantava del tot sentada.. i ara el tinc als peus del llit de la nena pq a vegades dóna voltes dormida)
-Extractor de llet ( un de doble i elèctric, el vaig utilitzar fins que la peque va tenir 13 mesos)
- La ganduleta , molt útil, sobretot per poder-me dutxar quan estava sola!!!
-La Babycook ( encara la faig servir de tant en tant per ferl-i crema de verdura)
- La trona ( de les que es transforma en cadira)
Lo pitjor:
-La cuna ( vem fer collit fins fa poc i ara dorm al llit de nena gran)
-La motxilla de la Babyjorn
-El movil de la cuna
-Esterilitzador
-Biberons ( només agafava els de la Nuk i als 10 mesos ja no volia més biberons)
El meu nen té qusi 7 mesos, i us explico el que m'ha anat bé i el que m'han estat diners malgastats:
MOLT BÉ:
*Coixí de lactància Jané: al principi té l'opció de fer com de tumbona, i li encantava estar-s'hi. Per donar-li pit em va genial per no forçar l'esquena que la tinc fotudeta. Per que segui i no caigui també em va molt bé, i per posar-li al llit nostre i no caigui també.
*Motxilla portabebés.
*"Gimnàs" de l'Ikea
*Trona Jané: li encanta.
*Estora-Puzzle
*Banyera OkBaby amb potes
NO RECOMANO:
*Esterilitzador: com pren el pit i gairebé no utilitza xuments no l'hem utilitzat gaire. Podriem haver passat sense.
*Humidificador: l'he posat molt poques vegades perquè deixa com un olor raro a l'ambient i a son pare no li agrada.
*Biberons: em van regalar biberons i com fem pit doncs de moment estan per estrenar.
*Ganduleta/columpio de la Chicco: no li agrada gens.
*Moisés: ens van deixar un però no ha estat més de 10 minuts en total perquè plorava com un boig.
*Llit convertible: de quasi 7 mesos que té, ha dormit allà nomès 3 mesos. Tornem a fer collit.
*Bumbo: no s'hi vol estar. Aixeca el cul i surt d'allà.
*Joguines: no els hi fa ni cas. En canvi tenim una panera dels tresors, feta amb objectes quotidians i es flipa.
Segur que em deixo moltes coses, però de moment això.
MOLT BÉ:
*Coixí de lactància Jané: al principi té l'opció de fer com de tumbona, i li encantava estar-s'hi. Per donar-li pit em va genial per no forçar l'esquena que la tinc fotudeta. Per que segui i no caigui també em va molt bé, i per posar-li al llit nostre i no caigui també.
*Motxilla portabebés.
*"Gimnàs" de l'Ikea
*Trona Jané: li encanta.
*Estora-Puzzle
*Banyera OkBaby amb potes
NO RECOMANO:
*Esterilitzador: com pren el pit i gairebé no utilitza xuments no l'hem utilitzat gaire. Podriem haver passat sense.
*Humidificador: l'he posat molt poques vegades perquè deixa com un olor raro a l'ambient i a son pare no li agrada.
*Biberons: em van regalar biberons i com fem pit doncs de moment estan per estrenar.
*Ganduleta/columpio de la Chicco: no li agrada gens.
*Moisés: ens van deixar un però no ha estat més de 10 minuts en total perquè plorava com un boig.
*Llit convertible: de quasi 7 mesos que té, ha dormit allà nomès 3 mesos. Tornem a fer collit.
*Bumbo: no s'hi vol estar. Aixeca el cul i surt d'allà.
*Joguines: no els hi fa ni cas. En canvi tenim una panera dels tresors, feta amb objectes quotidians i es flipa.
Segur que em deixo moltes coses, però de moment això.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Hola, la meva nena te 4 mesos i mig i ja tenim coses arraconades.
Les pitjors compres:
-Estereilitzador
-Coixi de lactancia
-Motxilla de la Jane
Les millors compres:
-Hamaqueta Jane
-Intercomunicador TopCom
-Trona Jane
Les pitjors compres:
-Estereilitzador
-Coixi de lactancia
-Motxilla de la Jane
Les millors compres:
-Hamaqueta Jane
-Intercomunicador TopCom
-Trona Jane
gràcies noiete!! prenc nota!!! 
Hola!
De coses bones ni hi ha moltes pero si hi alguna cosa que ni la ha mirat mai es el movil del llitet... li posaba i passaba de tot! Inclus quan veia que giraben els ninos ploraba!!!
El tinc guardat per veure si el meu segon fill li fa una miqueta més de gràcia.... ;)
De coses bones ni hi ha moltes pero si hi alguna cosa que ni la ha mirat mai es el movil del llitet... li posaba i passaba de tot! Inclus quan veia que giraben els ninos ploraba!!!
El tinc guardat per veure si el meu segon fill li fa una miqueta més de gràcia.... ;)
Hola!!a quí la meva aportació!!
MILLOR COMPRA:
- Baby cook
- Tira-llets Avent: tinc el manual i l'elèctric: el manual a la feina per si se m'omplen massa els pits (ara ja no em passa) poder treure'n una mica,i l'elèctric a casa per quan tornbo de la feina. Ah! per qui ho vulgui saber, l'elèctric et ve amb les peces per si vols fer-lo servir modus manual
- Ergo baby (hivern), mei-tai (estiu)
- Intercomunicadors (me'ls vaig com`prar de Philips però sense infrarojos, ni vieo ni mandangues i van de conya
PITJOR COMPRA:
- calentador bibis: m'ho vaig comprar per si acàs el tema teta sortia fallido, però ha sortirt de conya...i a més, estic veien que amigues que fan bibis, no calenten l'aigua i els fan a temperatura ambient...Si algú el vol, el venc al mercadillo
- Arrullos...tanta ,mandanga amb els arrullos a l'hospital i només el vaig fers ervir per sortir d'allà...amb una manteta qualsevol ja hagués fet i els hi dones molta més utilitat
- mòvil de cuna....mai li bha fotut ni cas...i ara que se'l mira, ja es pot posar de peu, l'estira i se'l fot pel cap
o sigui que ja l'he tret
Ah!!! i la robaaaaaaaaaaaa!!!en tinc un munt sense estrenar
tants texanets i conjunts monissims, i al final li acabes posant bodys i roba de coto que sigui ben còmode...
MILLOR COMPRA:
- Baby cook
- Tira-llets Avent: tinc el manual i l'elèctric: el manual a la feina per si se m'omplen massa els pits (ara ja no em passa) poder treure'n una mica,i l'elèctric a casa per quan tornbo de la feina. Ah! per qui ho vulgui saber, l'elèctric et ve amb les peces per si vols fer-lo servir modus manual
- Ergo baby (hivern), mei-tai (estiu)
- Intercomunicadors (me'ls vaig com`prar de Philips però sense infrarojos, ni vieo ni mandangues i van de conya
PITJOR COMPRA:
- calentador bibis: m'ho vaig comprar per si acàs el tema teta sortia fallido, però ha sortirt de conya...i a més, estic veien que amigues que fan bibis, no calenten l'aigua i els fan a temperatura ambient...Si algú el vol, el venc al mercadillo
- Arrullos...tanta ,mandanga amb els arrullos a l'hospital i només el vaig fers ervir per sortir d'allà...amb una manteta qualsevol ja hagués fet i els hi dones molta més utilitat
- mòvil de cuna....mai li bha fotut ni cas...i ara que se'l mira, ja es pot posar de peu, l'estira i se'l fot pel cap
o sigui que ja l'he tret
Ah!!! i la robaaaaaaaaaaaa!!!en tinc un munt sense estrenar

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |