Vull un part natural

Experiències i pors del moment més desitjat.

moike
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dj. nov. 22, 2007 2:21 pm

EntradaAutor: moike » dv. maig 23, 2008 12:46 pm

Llunae, també en parlen molt bé de la clínica de Vic (bueno ara els fan a l'hospital de Vic però respectats també) ho pots mirar si tens mútua. A la meva entraba y el tenía de segona opció però és que cada vegada estic més convençuda que el vull tenir a la meva caseta!!
També de la SS al Santa Caterina de Girona.
No passa res si tens atacs de pànic, has de triar una opció (sigui la que sigui) en la que tú estiguis plenament convençuda i cap endavant!!!!! :lleo: :lleo:
Jo et recomano que vegis els documentals de la web de "el parto es nuestro" es poden descarregar allà, un es del programa linea 900 i un altre de Documentos TV. T'ho dic perquè allà surt una mami que volía fer un part natural a la Maternitat i no li va sortir com ella esperava (no dic pas que sempre sigui així però per la teva informació mirate'ls).
AH! i et recomano el llibre "la revolución del nacimiento" de Isabel del Castillo. A mi em va agradar molt!!
Imatge
Imatge
Parvaty
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dv. maig 23, 2008 12:50 pm

moike ha escrit: programa linea 900

Sortrim nosaltres explicant el neixament del Roc a l'hospital parc Taulí.
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
XATI7
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 6:35 pm
Ubicació: les preses

EntradaAutor: XATI7 » dv. maig 23, 2008 4:17 pm

hola jo acabo el desembre i tb m'agradaria un part natural; sóc d'olot, xò n sé si anar al trueta a tenir-lo pk últimament a olot han passat moltes coses. sé k si ha d passar algu t'han ho passarà en un hospital com en un altre, xò kuan és el moment és difícil decidir què has d fer pk és una decisió molt important.
L de "learner"
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dv. maig 16, 2008 12:00 pm

EntradaAutor: L de "learner" » dg. maig 25, 2008 9:43 pm

Hola, ja se que per mi encara es molt aviat però m'estic plantejant moltes coses i voldria un hospital on respectesin les meves decisions (que encara m'estic plantejant però van enfocades cap a un part el mes natural que pugui).
Sabeu si puc escollir hospital si vaig per la Seguretat social? Respecten aquestes decisions als hospitals de mollet o granollers?

Merci guapes, seguiré aquest post amb molt d'interès :ok:
Nunaika
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 10:20 am
Ubicació: Mollet
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dl. maig 26, 2008 10:06 am

L de "learner" ha escrit:Hola, ja se que per mi encara es molt aviat però m'estic plantejant moltes coses i voldria un hospital on respectesin les meves decisions (que encara m'estic plantejant però van enfocades cap a un part el mes natural que pugui).
Sabeu si puc escollir hospital si vaig per la Seguretat social? Respecten aquestes decisions als hospitals de mollet o granollers?

Merci guapes, seguiré aquest post amb molt d'interès :ok:

Hola, jo vaig tenir el primer fill a Mollet, va ser un part vaginal però "medicalitzat"( epidural, episiotomía), el segon l'he tingut a casa amb Marenostrum.

La meva cunyada va parir a Granollers, i ho va fer sense epidural ni episitomía, però crec que el tema està en que als hospitals depèn molt de qui estigui de guàrdia quan tú et posis de part...

petons,

cris
Imatge

Imatge
L de "learner"

EntradaAutor: L de "learner" » dj. maig 29, 2008 10:04 am

Merci Nunaika. m'he de fer a la idea de que això depèn molt de qui et trobes en aquell moment. Però en principi no em conformaré si les seves idees son diferents a les meves.

Tu vas anar a l'hospital de Mollet amb un pla de part o va ser el metge que va fer a la seva? Perdona la pregunta.

Tinc entès que l'hospital de Granollers en poc temps entrarà al programa pro-part natural, amb alguna habitació amb llit mes ampli per a la teva mobilitat, pilotes i demès, mes intimitat i cursos de sensibilització per a l'equip mèdic. Però no se quan entrara tot això en funcionament i si al final es farà o no.

Gràcies per l'ajut.
Nunaika
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dv. maig 30, 2008 10:38 am

Hola guapa, doncs jo en el primer part no em vaig informar gens, no sabia ni que existissin els plans de part ni res de res. El metge no el vaig veure en cap moment, bé si es va apropar un momentet a reganyar el meu home que m'animava, i a lánestesista perque jo tenia sensibilitat al perinè...

Vaig portar el full de donació del cordó i crec que ni se´l van mirar, jo tampoc vaig insistir gaire...

Vaig tenir la "mala " sort de parir a les 20'30h, la llevadora només veure'm em va dir: parirás pronto y así podré cenar tranquila...en aquell moment m'ho vaig prendre a broma...ara ja no em fa gens de gràcia. I coincidir amb una cessària i un altre part vaginal..

El millor es que vagis personalment abans de parir per informar-te, tant en un hospital com en l'altre.

I no em molesten les teves preguntes, al contrari, m'agrada veure que tens les coses clares.

petons,

cris
Imatge

Imatge
Nunaika
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dv. maig 30, 2008 11:28 am

Ai, avui he trobat aquesta pàgina web, no sé si la coneixeu ja, però la trobo molt interessant per les que heu de ser mamis dintre de poc..

http://www.quenoosseparen.info/

petons,

cris.
Imatge

Imatge
mimi37
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 14, 2008 12:23 pm

hospital de vielha

EntradaAutor: mimi37 » dv. maig 30, 2008 1:33 pm

Hola guapis,

Sabeu si en l'hospital de vielha es fa part natural? Ens hi anem a viure i estic espantada del que em puc trobar, sobretot tenint en compte com està de lluny de la resta dels hospitals que fan part natural a Catalunya.
Petonets :plora: :-())
L de "learner"

EntradaAutor: L de "learner" » dl. juny 02, 2008 10:30 am

Hola.
La veritat es que no se si a Vielha son pro part natural o no. Però a veure si algú coneix alguna pagina web on ens digui algo sobre els hospitals que ho son i els que no. I si no crec que la millor opció es la que proposa la Nunaika; anar a parlar directament amb l'hospital.

Gracies Nunaika per tota la info. Aquest dimecres vaig per primer cop a la llevadora de la Seguretat Social (jo no tinc mutua), li preguntare en quin moment es comença a decidir sobre el hospital perquè no tinc ni idea de com va aixó de les visites. Un altre punt a tenir en compte es que vull donar la sang del cordó, peró crec que tant a Mollet com Granollers tenen banc.
pekinha_bcn
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dv. set. 28, 2007 6:06 pm

EntradaAutor: pekinha_bcn » ds. juny 07, 2008 8:06 pm

Hola guapes,

jo tambe vaig tenir la Tarumim a casa, i crec que sempre que es donguin les condicions idonees es basic per als nostres peques!
enquant la preparacio del perineo, jo no ho vaig fer servir pero hi ha un aparell que es diu EPINO, es com una especia de globos amb una bomba, que comences a introduir a la vagina 3 setmanes abans de la data prevista de part i cada dia infles una miqueta mes. Aixi el muscle es va habituant poc a poc i prevens desgarres i ajuda a la recuperacio, despres del part s'ha de continuar utilitzant.
m'ho va ensenyar una amiga meva que parira ara i lI vaig preguntar al obstetra que em va assistir al part i va dir que era genial, i de fet em va demanar el link.
Petonets a totes i que pugueu tenir el part que desitgeu, i si no es possible, no us oblideu de disfrutar el part que pugueu!
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dg. juny 08, 2008 6:54 pm

OSTRES, TENS L'ENLLAÇ D'AQUEST APARELL PEKINHA??? ES INTERESANT!! :ok:
Nunaika
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dl. juny 09, 2008 3:01 pm

Apa, docs sí que estaria bé tenir l'enllaç, Pekinha, si us plau, li volem donar un cop d'ull... >.-<:

petons,

cris
Imatge

Imatge
CUSCUS
:: poltre
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm
Contacta:

EntradaAutor: CUSCUS » dl. juny 09, 2008 5:17 pm

Hola noies!

Suposo que deu ser això. Ho he trobat buscant per la xarxa.
Imatge
CUSCUS
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm
Contacta:

EntradaAutor: CUSCUS » dl. juny 09, 2008 5:17 pm

Imatge
pekinha_bcn

EntradaAutor: pekinha_bcn » dt. juny 10, 2008 2:45 pm

Hola Cuscus,

es tracta d'aixo mateix, bueno, jo no l'he provat, ja us dire que tal la meva amiga que l'esta fent servir en aquests moments, pero em va sembla interessant.

Petonets
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dc. juny 11, 2008 2:12 pm

jo ahir vaig anar a la visita prèvia de les classes prepart, amb una noia q és fisioterapeuta, especialitzada en sòl pèlvic, i em va dir q això anava molt b, de fet ella en te 2 x deixar-los (clar q prefereixo comprar-me'l, no vindrà d'aquí...), o sigui q jo ja ho tinc decidit!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
djiluga
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. juny 11, 2008 2:21 pm

Jo arribo a un punt de... preparar-se tant pel part natural no serà antinatural? M'enteneu el que vull dir?
Quin dilema això de l'EPI-NO!
ImatgeImatgeImatge
pekinha_bcn

EntradaAutor: pekinha_bcn » dc. juny 11, 2008 6:49 pm

Hola,

acabo de parlar amb la meva amiga que t'e l'Epi-no i m'ha dit que ja esta practicant amb un volum com 9 cm (és a dir fase expulsiu) que és molest pero que naturalment el primer dia que va començar amb l'epino no podia ni amb la primera mesura, aixi que realment la preparacio es bona.
Com diu la Big Mamma a molt llocs on no tenen una tecnologia com la nostra les dones tambe es preparen per el part, encara més, doncs saben que no tenen els recursos medics que tenim aqui i per aixo es important la dona esta conectada amb el seu cos!

Petonets
pekinha_bcn

EntradaAutor: pekinha_bcn » dc. juny 11, 2008 6:54 pm

Per cert, les que voleu un part natural us super recomano el llibre:
EL BEBE ES UN MAMIFERO , de Michel Odent... a mi es dels que mes m'han agradat.
La Sheila Kitzinger tambe te un llibre sobre Embarazo y Parto (no se com es diu exactament) que te varies fotos de postures de relaxacio, exercicis de preparacio,i postures en la fase expulsiva... molt interessant

Els dos llibres els podeu trobar a les biblioteques de la diputacio de barcelona.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::