part a l'hospital de bcn

Experiències i pors del moment més desitjat.

Noname
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

Re: part a l'hospital de bcn

EntradaAutor: Noname » dv. feb. 22, 2013 7:39 pm

M'oblidava, el Pau va néixer a les 14.17h.
I mentre el netajàven el gine em va cosir els 2 punts de l'episio.
hortencia
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

EntradaAutor: hortencia » dv. feb. 22, 2013 7:57 pm

Ostres NONAMe! Moltes felicitats!!!!

Que be! Pel que expliques tot va anar de conya! Me'n alegro molt per vosaltres!

Del pediatres, el personal de la nurserie.,,, que tal? Alguna recomanació?

:-()-) :-()-) >.-<: >.-<: :-()-) :-()-)
Noname

EntradaAutor: Noname » dv. feb. 22, 2013 10:02 pm

Gràcies Hortencia. La pròxima tu, no?
Del personal cap queixa, sempre pots trobar alguna infermera més simpàtica que una altra però en general, molt bon tracte. S'interessaven per la LM i responien a totes les consultes.
La pediatra molt maca també.

Pel matí et controlen les vitals a tu i al peke. Per la nit el venen a buscar per canviar-lo, pesar-lo... i durant el dia, alguna vegada més.
En principi sempre el teniu amb vosaltres però si per qualsevol motiu voleu descansar, se'l poden portar al Niu. Nosaltres el varem tenir sempre.

La meva llevadora va pasar-se al segon dia per veure què tal i el meu gine 2 dies (això que treballa a la Clínica Sagrada Família).

Sobre les coses que necessites, allà et faciliten de tot: compreses, esponges amb sabó, calcetes, i pel nen igual (bolquers, canviador). Porta't tovalloletes i coses de neteja tipus crema, pinta... I no t'oblidis del secador pel tema dels punts.

L'acompanyant baixa a la cafeteria per esmorçar però la resta d'àpats els fa amb tu a l'habitació.

No se què més dir-te.

Que tinguis una horeta ben curta.
noneta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dv. set. 28, 2012 7:33 pm

EntradaAutor: noneta » ds. feb. 23, 2013 10:44 am

Enhora bona Noname! quina experiència!

a mi encara em falta una mica però tranquilitza anar llegint experiències del mateix hospital!

gràcies!
Imatge
hortencia
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

EntradaAutor: hortencia » dc. feb. 27, 2013 8:43 am

Ostres NONAME! Just ahir vaig arribar de l'hospital, i fins avui no he pogut llegir el sp! El diumenge va néixer l'Arnau!!!
Hem quedat encantats amb l'hospital! Cap queixa! Podeu estar tranquiles!
El part impressionant! Em van oferir un mirall per poder veure-ho tot! Es molt i molt recomanable!! Brutal!
Tot va anar molt be i el van posar a sobre el nen de seguida! I fins 4 hores mes tard vam der pell a pell! No el van ni vestir ni rentar ( abans em van preguntar si volia fer-ho i anaven passant per l'habitacio per veure com estàvem els dos)!
El personal molt be: infermeres, nurserie, pediatra.... I el meu Ginecòleg i les comadtones molt be!!

Ja veieu! Hem tingut mooolt bona experiència!!! Res a veure amb la sgrada. Família!!!
TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

EntradaAutor: TerTeixi » dc. feb. 27, 2013 9:38 am

Gràcies per comentar les vostres experiencies, tot just la setmana pasada vàrem veure el positiu DDP 3 de Novembre i tinc claríssim que parirè en aquest Hospital. Ja tinc demanada hora amb la doctora Magdalena Ros, alguna que li hagi portat? Ja tinc ganes de que estigui obert el post de mamis!
Imatge
Imatge
gallareta
Entrades: 51
Membre des de: dc. des. 12, 2012 10:16 am

EntradaAutor: gallareta » dc. feb. 27, 2013 11:38 am

NONAME i Hortencia,

felicitats a les dues!

jo també em quedo molt contenta de saber que us va anar tant bé, l'experiència. Espero que per la resta sigui igual! Jo, com la Hortencia, hauré de comparar amb la Sagrada Família...

Repeteixo: felicitats!
noneta
Entrades: 63
Membre des de: dv. set. 28, 2012 7:33 pm

EntradaAutor: noneta » dt. març 05, 2013 6:16 pm

Enhorabona Hortència!!

que bé, de moment 2 de 2!

gràcies!
Imatge
Noname

EntradaAutor: Noname » dt. març 05, 2013 8:49 pm

Enhorabona Hortencia!!
I sort per les futures!!!!
xenia1979
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 11:47 am

EntradaAutor: xenia1979 » dj. març 07, 2013 9:27 pm

Aixx noies a mi em queden sis setmanetes nomes!! Quins nervis... Gracies pels vostres comentaris sobre les experiencies viscudes, ajuden molt a les futures mamis
Imatge
Mof
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dl. març 11, 2013 1:06 pm

Bon dia!

Primer de tot ENHORABONA HORTENCIA!!!!!!!

Potser encara és aviat per parlar del part... Jo estic embarassada de poquet (sóc a la setena setmana) però he vist aquest tema i m'ha interessat molt perquè volem tenir-lo precisament a l'Hospital de Barcelona. Jo sóc d'Assistència sanitària i la meva ginecòloga em visita al meu poble però precisament la vaig triar perquè també visita a l'H de bcn o sigui que és súper còmode! La coneixeu? Es diu Maria Isabel Benítez.

Gràcies!
Mof l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 18, 2013 12:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

ImatgeImatge
xenia1979

EntradaAutor: xenia1979 » dl. març 18, 2013 8:28 am

Mof, no et puc ajudar amb el tema de la ginecologa, doncs no la conec, el que si us puc explicar es que amb 15 dies anire a l'hospital per tal de coneixer a ala meva comadrona, visitar les instal.lacions, preguntar dubtes, i fer-me les primeres corretjes... Ja us explicaré que tal em sembla!!
Imatge
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dl. març 18, 2013 8:49 am

xenia1979 ha escrit:Mof, no et puc ajudar amb el tema de la ginecologa, doncs no la conec, el que si us puc explicar es que amb 15 dies anire a l'hospital per tal de coneixer a ala meva comadrona, visitar les instal.lacions, preguntar dubtes, i fer-me les primeres corretjes... Ja us explicaré que tal em sembla!!

Hola maca! La comadrona és la que estarà en el part amb tu? Les corretges te les fan directament a l`hospital?
Ja explicarás que et sembla!
Imatge
Imatge
xenia1979

EntradaAutor: xenia1979 » dl. març 18, 2013 9:11 am

Si em va dir la meva ginecologa que m'enviaria a fer les corretges a l'hospital, doncs a la consulta no les fan. A mes aixi coneixeria a la comadrona que estaria amb mi el dia del part ( em va dir que es deia Carme i que era molt maca) i que ella mateixa m'ensenyaria les instalacions.
Imatge
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dl. març 18, 2013 9:26 am

xenia1979 ha escrit:Si em va dir la meva ginecologa que m'enviaria a fer les corretges a l'hospital, doncs a la consulta no les fan. A mes aixi coneixeria a la comadrona que estaria amb mi el dia del part ( em va dir que es deia Carme i que era molt maca) i que ella mateixa m'ensenyaria les instalacions.

Ho trobo molt be això :ok: Si de cas li comentarè a la meva ginecologa quant arribi el moment a veure com ho fan ells
Imatge
Imatge
Mof
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dl. març 18, 2013 12:59 pm

Gràcies Xènia! Així fan una mena de visita guiada? Molt bé! Quan l'hagis feta explica'ns com ha anat!

Petons!
Imatge

ImatgeImatge
xenia1979

EntradaAutor: xenia1979 » dl. març 18, 2013 1:32 pm

Tranquiles que us tindre informades!! Encara que veig que a les dues us queda encara força temps
Imatge
juls
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. feb. 06, 2013 3:01 pm

EntradaAutor: juls » dj. març 21, 2013 8:25 pm

Hola noies!! Jo sóc absolutament nova en tot això a penes fa uns dies que se q estic embarassada però amb el tema metges estic una mica preocupara, m'han encantat les experiències de l'Hortencia i a Noname. M'agradaria si em poguéssiu recomenar ginecòleg i/o orientar-me una mica, dels passos a seguir. Aquest divendres tinc hora i suposo que em diran que he de fer pero m'agradaria tenir mes opinions. Em sento una mica agobiada per aquest tema.

Moltes gracies boniques.
@ 'ェ' @ Firmat: S-JulS

by: FLOWER-CATS

18/03/2013 - TE ++++
03/04/2013 - primera ECO: et sentim el cor
19/04/2013 - ECO8 ja et mous
15/05/2013 - ECO12 ja fas 64mm i no pares de saltar
19/06/2013 - ECO17 Ets un nen :cnen:
TerTeixi

EntradaAutor: TerTeixi » dv. març 22, 2013 6:37 am

juls ha escrit:Hola noies!! Jo sóc absolutament nova en tot això a penes fa uns dies que se q estic embarassada però amb el tema metges estic una mica preocupara, m'han encantat les experiències de l'Hortencia i a Noname. M'agradaria si em poguéssiu recomenar ginecòleg i/o orientar-me una mica, dels passos a seguir. Aquest divendres tinc hora i suposo que em diran que he de fer pero m'agradaria tenir mes opinions. Em sento una mica agobiada per aquest tema.

Moltes gracies boniques.

Juls maca d`on ets? Tal com et vaig comentar a mares de Novembre jo em visito a Sant Cugat, però desde la web d`assitència quant busquis els pots trucar i preguntar si atenen el parts a l`Hospital de Barcelona.
Jo ho vaig fer així abans de quedarme embarassada, vaig trucar a uns quants de Sant Cugat que em sortien i la que estic ara em va dir que atén aquí.
La meva ginecologa de la Corachan tambè em va dir una, que atén a aquesta clínica i els parts els fa a l`Hospital de Barcelona.
Suposo que avui si el teu ginecoleg no atén parts, segurament et podrà aconsellar d`algún i si no pots fer lo que t`he comentat dalt :ok:
Et farà eco vaginal i després et donarà paper per análisis de sang.
Espero que vagi molt bè la visita d`avui!
Petons!!!
Imatge
Imatge
juls
Entrades: 315
Membre des de: dc. feb. 06, 2013 3:01 pm

EntradaAutor: juls » dv. març 22, 2013 8:49 am

TerTeixi ha escrit:Juls maca d`on ets? Tal com et vaig comentar a mares de Novembre jo em visito a Sant Cugat, però desde la web d`assitència quant busquis els pots trucar i preguntar si atenen el parts a l`Hospital de Barcelona.
Jo ho vaig fer així abans de quedarme embarassada, vaig trucar a uns quants de Sant Cugat que em sortien i la que estic ara em va dir que atén aquí.
La meva ginecologa de la Corachan tambè em va dir una, que atén a aquesta clínica i els parts els fa a l`Hospital de Barcelona.
Suposo que avui si el teu ginecoleg no atén parts, segurament et podrà aconsellar d`algún i si no pots fer lo que t`he comentat dalt :ok:
Et farà eco vaginal i després et donarà paper per análisis de sang.
Espero que vagi molt bè la visita d`avui!
Petons!!!

Jo soc de l'Hospitalet de Ll., suposo que avui em trauran molts dubtes e inseguretats, o això espero, tinc la sensació que sóc l’única que no se absolutament res del que he de fer!!!

Gracies per respondrem bonica (2 cops ?-) )
@ 'ェ' @ Firmat: S-JulS

by: FLOWER-CATS

18/03/2013 - TE ++++
03/04/2013 - primera ECO: et sentim el cor
19/04/2013 - ECO8 ja et mous
15/05/2013 - ECO12 ja fas 64mm i no pares de saltar
19/06/2013 - ECO17 Ets un nen :cnen:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::