Quins símptomes es noten abans de parir?

Experiències i pors del moment més desitjat.

delfi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 3:49 pm

EntradaAutor: delfi » dv. oct. 19, 2007 11:02 am

Osti nenes!! Jo tb em noto els llavis (els de abaix jeje) una mica infladets, a part de la panxa enorme i dura com un roc. I tb punxadetes cap a la vegija de tant en tant. Pero noto que la nena es mou força i duen que quan esta encaixada ja no te espai per moures..... ?-)
Jo tb començo a estar nervi pk queda poquet, pero encara no m'han fet corretges...tot just dilluns encara m'han de fer la maleida curva de la glucosa pq ha sortit malament i dimarts les mostres del steptococus o com es digui......
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dv. oct. 19, 2007 11:53 am

Totes esteu a punt, però això no vol dir q hagi de ser ja. Jo vaig parir de 37 + 3 i feia la tira q tenia els llavis inflats i q tenia punxades d'aquestes. I cap a la setmana 31 ja tenia el bb en posició de sortida, crec.

Descanseu per si de cas!
Liula
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dv. oct. 19, 2007 1:58 pm

trastu, pitina... jo també tenia la sensació que naixeria abans... contraccions i calostre des dels 4 mesos d'embaràs, tap fora i dilatada un mes abans, mal a la pelvis, mucositats... etc, etc, etc... tenia cinquantaunmiltrentaquatre símptomes, i ja sabeu la nostra història!!!! així que sí, ja us falta poquet però mireu de no pensar-hi gaire perquè sinó se us farà moooooooooolt llarg....... (espero que s'avancin una micona!!)

I res, no teniu paranoies, és que estan passant cinquantaunmiltrentacinc coses dins vostre... !! ;)
Hem alletat 19 mesos!
Guita
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dv. oct. 19, 2007 2:46 pm

jo també tinc les punxades aquestes ja fa dies... sembla que em vagin clavant agulles... aiii que jo encara estic de menys que vosaltres!!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
gblanch
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dv. oct. 19, 2007 2:58 pm

JO VAIG COMENÇAR AMB LES PUNXADETES MOLT DORA...I JO ANAR PENSANT: AQUESTA NENA TÉ PRESSA A SORTIR...DONCS NO!!!! FINS LA 40 ES VA ESPERAR...O SIGUI...QUE MILLOR QUE NO TINGUEU MASSA PRESSA QUE DESPRES SE US FARÀ MOLT PESAT.. :ok:
pitina
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » ds. oct. 20, 2007 6:28 am

Va bé saber que és normal tenia aquests sintomes i aquesta sensació.
Jo no vull que s'avanci (bueno si neix una setmaneta abans no m'importa, però em refereixo a bastant més) però al ser "novata" i tenir aquestes punxades i els llavis infladets... em va donar per a pensar!!! Sort que no tinc gaire temps per pensar que si no em tornaria lela :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D !!!!!
ImatgeImatge
Imatge
gblanch
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » ds. oct. 20, 2007 9:28 am

JIJJIJIJIJI!!!!!!!! TRANQUILA QUE ÉS NORMAL!!!TOTES HEM PASAT PEL MATEIX!!!! TOTES!!!!!! ;-) :-D :-D
mariola
Entrades: 1034
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 4:21 pm
Ubicació: El Penedès

EntradaAutor: mariola » ds. oct. 20, 2007 3:47 pm

Ei noies!! Jo també tinc aquests dolorets.... noto com els ossos de la pelvis se separen, ahir vaig tenir malestar de regla i les punxades em fan parar de caminar... Tot hi això crec que encara em queda... crec que es deu estar encaixant...
Tinc dies que estic molt àgil i d'altres que semblo un elefant malalt... :elefant:
Dimecres tinc hora al gine i li preguntaré si està encaixada o no.... a mitja setmana agafaré la baixa (BIEN!!!).... ja no puc més i la meva substituta ja està al dia de tot... s'ha d'arribar al part descansada...
Ja queda menys!!!
pitina
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » ds. oct. 20, 2007 9:05 pm

Menys Mariola...??? Si et queda res de res!!
Dintre de poc estarem llegint la teva crònica de part!!!
ImatgeImatge
Imatge
lauba
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: ds. març 24, 2007 1:38 pm

EntradaAutor: lauba » dg. oct. 21, 2007 12:36 pm

mariola ha escrit:Ei noies!! Jo també tinc aquests dolorets.... noto com els ossos de la pelvis se separen, ahir vaig tenir malestar de regla i les punxades em fan parar de caminar... Tot hi això crec que encara em queda... crec que es deu estar encaixant...
Tinc dies que estic molt àgil i d'altres que semblo un elefant malalt... :elefant:
Dimecres tinc hora al gine i li preguntaré si està encaixada o no.... a mitja setmana agafaré la baixa (BIEN!!!).... ja no puc més i la meva substituta ja està al dia de tot... s'ha d'arribar al part descansada...
Ja queda menys!!!

MARIOLA,YO DE MOLESTIAS ESTOY IGUAL,TAMBIEN TENGO.ADEMAS ESTAMOS CASI IGUAL DE SEMANAS,TU DOS DIAS MAS QUE YO ¡¡
NO TE PASA QUE SE TE INCHAN LAS MANOS?YO LLEVO UNOS DIAS QUE SI,HASTA ME DUELEN UN POCO.A PARTE DE LOS PIES,CLARO.LA COMADRONA ME DIJO QUE ERA MUY NORMAL,QUE INTENTARA MOVERLAS.COSAS DE :-()) :-()) :-())
lauba

EntradaAutor: lauba » dg. oct. 21, 2007 12:40 pm

MARIOLA A MI ME PASA IGUAL.CLARO QUE ESTAMOS CASI CASI DEL

MISMO TIEMPO,TU DOS DIAS MAS QUE YO.NO TE PASA QUE SE TE

INCHAN LAS MANOS?YO LLEVO UNOS DIAS QUE BASTANTE,ADEMAS ME

DUELEN UN POCO,ADEMAS DE LOS PIES,CLARO

LA COMADRONA ME DIJO QUE ERA NORMAL.

COSAS DE :-()) :-()) :-()) JE JEJE¡¡¡
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dg. oct. 21, 2007 10:01 pm

Noies doncs jo de la setmana 28 que està de cap per avall.
Lo dels llavis inflats de la floreta els tinc des del principi de l'embaràs i ara m'hi poso el raig de la dutxa amb aigua ben freda i va molt bé. Els tinc millor ara que abans.
Però em veig (i m'ho diuen) que tinc la panxa molt alta.. o sigui que no crec que se m'avanci...
lauba

EntradaAutor: lauba » dl. oct. 22, 2007 8:12 am

YO TAMBIEN ME SIENTO UN POCO ELEFANTE :elefant: JEJE ¡¡

QUE PANICO AL PARTOOOO¡¡¡¡¡¡¡¡ ?-)
Trastu
Entrades: 1891
Membre des de: dt. juny 05, 2007 11:35 am

EntradaAutor: Trastu » dl. oct. 22, 2007 9:10 am

juasjuasjuuuuuuuaaaaaaas!!! Elefant malaaaaaalt!!! juuuuuuuas!!!! :-D :-D :-D Sísisisiiiiiiiiiiiiii!!! La sensació és aquestaaaaaaaa!!! A vegades sembla que no et puguis ni moure i al dia següent et sents molt més lleugera... seran els planetes??? La lluna??? Els estels??? o-o:) No sé... però veig que estem totes més o menys igual!!! Jo també em llevo amb les mans inflades però durant el dia es van posant a to, i els peus... bé, els ditets dels peus se'm posen com els xoriçets aquells petits que es fregeixen per aperitius :-D però els peus en sí no se m'inflen... almenys no ho veig...
Ànims nenes que ja queda menys!!! Mira que arriba a ser incòmode l'últim trimestre... :elefant:

(avui em queda un mes exacte per a la data prevista de part... KINS NERVIIIIIIIIIIIIIIS!!! :lleo: :lleo: :lleo: )
Imatge
lauba

EntradaAutor: lauba » dl. oct. 22, 2007 1:17 pm

Trastu ha escrit:juasjuasjuuuuuuuaaaaaaas!!! Elefant malaaaaaalt!!! juuuuuuuas!!!! :-D :-D :-D Sísisisiiiiiiiiiiiiii!!! La sensació és aquestaaaaaaaa!!! A vegades sembla que no et puguis ni moure i al dia següent et sents molt més lleugera... seran els planetes??? La lluna??? Els estels??? o-o:) No sé... però veig que estem totes més o menys igual!!! Jo també em llevo amb les mans inflades però durant el dia es van posant a to, i els peus... bé, els ditets dels peus se'm posen com els xoriçets aquells petits que es fregeixen per aperitius :-D però els peus en sí no se m'inflen... almenys no ho veig...
Ànims nenes que ja queda menys!!! Mira que arriba a ser incòmode l'últim trimestre... :elefant:

(avui em queda un mes exacte per a la data prevista de part... KINS NERVIIIIIIIIIIIIIIS!!! :lleo: :lleo: :lleo: )

ES QUE NO SE PUEDE EVITAR ESTAR NERVIOSA,ALMENOS YO.SI HAY

ALGUN TRUQUILLO,EXPLICARMELO POR FAVOOOORRRRRR

¡¡¡¡¡ :pandi: :pandi: :pandi:
mariola

EntradaAutor: mariola » dl. oct. 22, 2007 1:55 pm

Jeje :r) :r) :r) :r)
Síiiiiiiiiiiiii, quins nervis!!!!!!! Quines ganeeees!!!!!! Lauba! No et fagi pànic el part!!! Jo tinc moltes ganes de viure el part, però haig de reconèixer que tinc nervis per si alguna cosa va malament... poques vegades hi ha complicacions però... soposo que és normal patir una mica per això.

Trastu, un meseeet!!!!!!!!!

Quan deixeu la feina??? Jo plego aquesta setmana, vull arribar al part ben descansada i mentalitzada, i vosaltres? Com us organitzeu?

Petons!!! :trona:
lauba

EntradaAutor: lauba » dl. oct. 22, 2007 6:33 pm

mariola ha escrit:Jeje :r) :r) :r) :r)
Síiiiiiiiiiiiii, quins nervis!!!!!!! Quines ganeeees!!!!!! Lauba! No et fagi pànic el part!!! Jo tinc moltes ganes de viure el part, però haig de reconèixer que tinc nervis per si alguna cosa va malament... poques vegades hi ha complicacions però... soposo que és normal patir una mica per això.

Trastu, un meseeet!!!!!!!!!

Quan deixeu la feina??? Jo plego aquesta setmana, vull arribar al part ben descansada i mentalitzada, i vosaltres? Com us organitzeu?

Petons!!! :trona:

YO YA HE COGIDO LA BAJA,LA COGI LA SEMANA PASADA.DE MOMENTO

ESTOY BIEN,CANSADA PERO BIEN.ADEMAS TENGO UNA NIÑA DE 2 AÑOS,

O SEA, :-eh_:: JE JE ¡¡¡
Trastu
Entrades: 1891
Membre des de: dt. juny 05, 2007 11:35 am

EntradaAutor: Trastu » dt. oct. 23, 2007 9:06 am

A mi em toca parir el 22 de novembre i, com que les vacances de Nadal no les podré "agafar", les farè la setmana anterior a la del dia 22 i així serà com agafar la baixa (és que em trobo bé i em sap greu agafar la baixa...) així que plegaré el dia 14 de novembre, aprox...

Laubaaaaaaaa!!! TAl i com van les coses avui en dia, els parts són més senzills que fer anar l'ordinador :-.:·:: així que és impossiiiiiiiiible que surti res malament!!! :ok: Jo no hi penso en el part!!! Crec que és la única cosa que ara mateix no em preocupa... :-:)

TIC HISTÈRICAAAAAAAAAA!!! Que viene, que viene, ú, ú, que viene, que viene :lleo: :lleo: :lleo: I LA MEVA MARE VA COM LES CABREEEEEEEEEES!!! :cabra: :cabra: :cabra:

Aquest cap de setmana vem muntar el moisés i divendres ens porten el llit convertible... :p-) :p-) :p-) AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHH!!! No puedo máaaaaaaaaaa!!! Tinc unes ganes boges de veure-li la carona i menjar-me-la a petoooooooons!!! :pandi: :pandi:

Ara li ha vingut singlot... m'encantaaaaaaaaaa!!! :-D :-D :-D Me la imagino dient "prondme odro gruiski" :-D
Imatge
lauba

EntradaAutor: lauba » dt. oct. 23, 2007 9:20 am

GRACIAS TRASTU ¡¡¡¡¡¡¡ :ok: JOER ESTAS PEOR QUE YO JE JE

JE¡¡¡¡¡ERES LA ALEGRIA DE LA HUERTA,JE JE¡¡¡¡ :r) :r) :r)

ES QUE SOY MUY NERVI,QUE LE VAMOS A HACER......

ESTA NOCHE ,POR EJEMPLO,PARECIA QUE EL CORAZON SE ME MOVIA

DEL SITIO,UNA COSA RARA,PARANOIAS SUPONGO.... ?-) ?-) .
mariola

EntradaAutor: mariola » dt. oct. 23, 2007 9:57 am

És que jo no sé com és que hi cap tooot! Diuen que el cor es desplaça durant l'embaràs i les costelles s'obren i així amb tots els organs que comparteixen espai amb el bebè.....

Tema part... la meva mare m'anima molt perquè ella em va tenir amb part natural (sense epidural), clar que jo sóc la quarta... en canvi la meva sogre no para de dir-me "uuuuhhhhh! quin mal que faaaa! espantos! terrible! uuuuuhhhhh!!! que malament que ho vaig passar!!!! aquell mal...!!"... i jo penso: "apa que m'animes!" i això que li van posar l'epidural i amb el primer la van adormir sencera! La veritat és que ella anava cagadeta de por perque ningú no li va explicar el que passava, ni què era normal, ni li van dir que es relaxes, ni res de res.... :ufs: Sort que ara tenim més informació i ens preparem per la marató!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::