Part natural a la Dexeus
Re: Part natural a la Dexeus
Jo ho vaig comentar amb la meva ginecologa perque em semblava molt temps de la 12 a la 20 i de la 20 a la 32, i em va dir que era una cosa de mutues, que nomes pagaven 5 ecos en tot l'embaras, si tot era normal. Que si fos per ells en farien una cada mes.
La 3d jo no la vaig agafar perque em va semblar cara, pero una amiga meva si, i a cada eco rutinaria li feien la 3d o sigui que pagaves per 4 ecos 3d mes la de la 16.
Jo el dia que tocaba eco, si la gine era simpatica, li deia si me em podia enseñar a la nena en 3d, i a totes le ecos em van fer la fotito i no vaig pagar el pack, evidentment si pages te l'enseñan millor, pero per mi ja era suficient.
La 3d jo no la vaig agafar perque em va semblar cara, pero una amiga meva si, i a cada eco rutinaria li feien la 3d o sigui que pagaves per 4 ecos 3d mes la de la 16.
Jo el dia que tocaba eco, si la gine era simpatica, li deia si me em podia enseñar a la nena en 3d, i a totes le ecos em van fer la fotito i no vaig pagar el pack, evidentment si pages te l'enseñan millor, pero per mi ja era suficient.
Hola!
Entro a comentar-vos la meva experiència. VAig trencar aigües sobre les tres de la tarda i pensant que estaven brutes ens vam presentar corrents a la Dexeus. Em van monitoritzar i controlar que no hi havia res estrany i com el part no s'havia posat en marxa ens van donar ja l'habitació i em van pujar perquè el part es desenvolupés per si sol. Només em van punxar sèrum i primperan per les nàusees. Sobre les cinc ja estava a la meva habitació a les sis van començar lleument les contraccions, poc a poc van ser més intenses fins que eren cada dos tres minuts, però amb un dolor suportable. Em van baixar de nou al paritori (serien les deu del vespre) però només estava dilatada d'1 cm i el coll tancat. Vam haver d'esperar unes hores però el procés de dilatació va ser molt més ràpid del que esperàvem, de seguida em van poder punxar la epidural i a les 2:10 després d'unes poques empentes, la meva nena va néixer.
Estic molt contenta amb el servei de la Dexeus, sobretot els metges i les infermeres, molt atents i agradables, tant durant el part com durant l'estada. De fet, si no fos per l'equip de puericultores, potser hagués desistit de la lactància materna perquè s'hi estan molt a sobre i venen els cops que necessitis a ajudar-te a aprendre a enganxar la nena al pit.
Jo recomano moltíssim aquest centre. Vaig estar ingressada de dimecres a dissabte, divendres m'haurien donat l'alta però com em veien tan amoinada perquè la nena no s'agafava bé (se'm van posar els "pits pedra") em van deixar estar un dia més.
Molts petons a totes i sort amb la vostra tria!
Entro a comentar-vos la meva experiència. VAig trencar aigües sobre les tres de la tarda i pensant que estaven brutes ens vam presentar corrents a la Dexeus. Em van monitoritzar i controlar que no hi havia res estrany i com el part no s'havia posat en marxa ens van donar ja l'habitació i em van pujar perquè el part es desenvolupés per si sol. Només em van punxar sèrum i primperan per les nàusees. Sobre les cinc ja estava a la meva habitació a les sis van començar lleument les contraccions, poc a poc van ser més intenses fins que eren cada dos tres minuts, però amb un dolor suportable. Em van baixar de nou al paritori (serien les deu del vespre) però només estava dilatada d'1 cm i el coll tancat. Vam haver d'esperar unes hores però el procés de dilatació va ser molt més ràpid del que esperàvem, de seguida em van poder punxar la epidural i a les 2:10 després d'unes poques empentes, la meva nena va néixer.
Estic molt contenta amb el servei de la Dexeus, sobretot els metges i les infermeres, molt atents i agradables, tant durant el part com durant l'estada. De fet, si no fos per l'equip de puericultores, potser hagués desistit de la lactància materna perquè s'hi estan molt a sobre i venen els cops que necessitis a ajudar-te a aprendre a enganxar la nena al pit.
Jo recomano moltíssim aquest centre. Vaig estar ingressada de dimecres a dissabte, divendres m'haurien donat l'alta però com em veien tan amoinada perquè la nena no s'agafava bé (se'm van posar els "pits pedra") em van deixar estar un dia més.
Molts petons a totes i sort amb la vostra tria!
ALIX;
caram quina sort que t'ensenyessin les eco en 3d sense pagar-les!
nosaltres si algund dia tenim alguna altra criatura segurament no pagarem el forfait aquest pq l'hem trobat caríssim!
ALEIDA!!MOLTISSIMES FELICITATS!!!
M'alegra saber que tot va anar tant bé!! espero jo també poder tenir un part com el teu!
caram quina sort que t'ensenyessin les eco en 3d sense pagar-les!
ALEIDA!!MOLTISSIMES FELICITATS!!!
M'alegra saber que tot va anar tant bé!! espero jo també poder tenir un part com el teu!
Hola noies!
Jo vaig tenir la primera nena a la Dexeus, i vaig acabar encantada amb el seguiment de l'embaràs, el part i l'estada a planta. Només tinc paraules bones per a ells, de debó.
Ara torno a portar aquest embaràs a la Dexeus, amb una altra gine pq la d'abans ja no hi és (era alemana i ha tornat a la Alemanya), ara em porta la Dra Baulies i estic molt contenta. L'única cosa q milloraria és el tema de les ecos, q en fessin més!
.
He anat un parell de cops a urgències, una pq vaig agafar fongs al principi de l'embaràs i ara pq ja estic amb contraccions (tinc úter irritable) i en tot moment s'han portat molt i molt bé, aquest últim cop, com q ja estava de 26 setmanes em van posar els monitors, em van fer una eco, em van fer analítica d'orina i un cultiu de mostres vaginals, em van tranquil·litzar molt, tot eren facilitats, q tornés si tenia algun dubte,...
L'altre part va ser molt ràpid i em van tractar molt bé. Em van posar epidural només arribar pq venia amb contraccions cada minut i mig i jo ho vaig demanar plorant tal i com entrava (quin mal!!!!
), no em van rasurar ni posar enema, m'explicaven tot el que em fèiem, ens van deixar fer fotos i vídeos del part,... un encant tot l'equip, de debó. Només espero q aquest part vagi tant bé i es portin tan bé amb nosaltres. Només néixer la nena me la van posar a sobre, van ser molt respectuosos.
Un cop a planta les noies de puericultura molt maques, em van ajudar amb la lactància materna molt i em vaig quedar ingressada un dia més fins q em va pujar la llet i vaig marxa tranquil·la cap a casa.
En definitiva, jo vaig quedar encantada i per això, aquest cop repeteixo!!!
Amb el que em vaig quedar més decebuda va ser amb el tema de pediatria després de donar-nos l'alta, em van donar una pediatra q no em va agradar gens i vaig demanar canviar-me, tot van ser problemes, així q al final portem la nena a l'Hospital de Nens de Barcelona!
Molta sort a totes!!!
Jo vaig tenir la primera nena a la Dexeus, i vaig acabar encantada amb el seguiment de l'embaràs, el part i l'estada a planta. Només tinc paraules bones per a ells, de debó.
Ara torno a portar aquest embaràs a la Dexeus, amb una altra gine pq la d'abans ja no hi és (era alemana i ha tornat a la Alemanya), ara em porta la Dra Baulies i estic molt contenta. L'única cosa q milloraria és el tema de les ecos, q en fessin més!
. He anat un parell de cops a urgències, una pq vaig agafar fongs al principi de l'embaràs i ara pq ja estic amb contraccions (tinc úter irritable) i en tot moment s'han portat molt i molt bé, aquest últim cop, com q ja estava de 26 setmanes em van posar els monitors, em van fer una eco, em van fer analítica d'orina i un cultiu de mostres vaginals, em van tranquil·litzar molt, tot eren facilitats, q tornés si tenia algun dubte,...
L'altre part va ser molt ràpid i em van tractar molt bé. Em van posar epidural només arribar pq venia amb contraccions cada minut i mig i jo ho vaig demanar plorant tal i com entrava (quin mal!!!!
), no em van rasurar ni posar enema, m'explicaven tot el que em fèiem, ens van deixar fer fotos i vídeos del part,... un encant tot l'equip, de debó. Només espero q aquest part vagi tant bé i es portin tan bé amb nosaltres. Només néixer la nena me la van posar a sobre, van ser molt respectuosos.Un cop a planta les noies de puericultura molt maques, em van ajudar amb la lactància materna molt i em vaig quedar ingressada un dia més fins q em va pujar la llet i vaig marxa tranquil·la cap a casa.
En definitiva, jo vaig quedar encantada i per això, aquest cop repeteixo!!!
Amb el que em vaig quedar més decebuda va ser amb el tema de pediatria després de donar-nos l'alta, em van donar una pediatra q no em va agradar gens i vaig demanar canviar-me, tot van ser problemes, així q al final portem la nena a l'Hospital de Nens de Barcelona!
Molta sort a totes!!!
Aleida, me n'alegro molt que l'experiència fos tant bona com la meva!!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Hola noies!! Jontambé faig el seguiment a la dexeus, i tret de la no-eco a les 16 setmanes, estic molt contenta amb el tracte i les visites!!
Tinc una pregunteta.. Alguna va fer les clases prepart allà?? Jo les començo el 5 de setembre
!!
Tinc una pregunteta.. Alguna va fer les clases prepart allà?? Jo les començo el 5 de setembre
!!Re: Part natural a la Dexeus
Jo tb vaig a Dexeus pero no he fet el curs allí, l'he fet al CAP. Ja ens explicarás que diuen, q t'ensenyen, deu ser molt interessant fer-ho al mateix hospital, a mi per tema de distancia m'anava molt malament.
Jo tb estic contecta amb el tracta i les visites, em va faltar la eco de les 16 i tb que si no hagues fet la 4D pel meu compte del del 8 de juny fins el 30 d'agost.... tb sense eco i son casi 3 messos!!!
Jo tb estic contecta amb el tracta i les visites, em va faltar la eco de les 16 i tb que si no hagues fet la 4D pel meu compte del del 8 de juny fins el 30 d'agost.... tb sense eco i son casi 3 messos!!!
Hola marones i futures marones!!!
Passo a explicar-vos la meva experiència! no he pogut abans!! l'Aina em té ven distreta!! em passaria el dia mirant-la!!
Bé vaig al gra!! Jo he fet tot el seguiment a la Dexeus, al principi també em va costar assumir les poques ecos que fan, però vam agafar el pack aquest del 3d i n'hem tingut alguna més... per la resta el seguiment d l'embaràs molt bé, a mi em porta la Dra. Suarez i mb!
Total que dp de 39 setmanes i 1 dia, dimarts passat, 23 d'agost, a les 6.30 d la matinada trencava aigües a casa! totes les pors i nervis apareixien de cop! vaig despertar el meu marit i poc a poc vam anar-ho preparant tot per baixar cap a la Dexeus!
Les aigÜes eren clares o sigui que calma i tranquilitat, vam arribar a la Dexeus a les 8.30 aprox, vam passar per admissions (planta 1) i dp cap a la planta 3 que és on hi ha les sales de dilatació que es converteixen en sales de parts!
Aquí jo ja tenia contraccions però eren bastant suportables! estava dilatada de 2 quan em van fer el primer tacte. La sala de dilatacions està molt bé, és una habitació gran per vosaltres amb bany incorporat (on es poden deixar totes les bosses, el bolso etc...) i ho tenen tot preparadissim, això sí, van per feina! em van posar de seguida la via, i oxitocina per accelarar les contraccions (hagués pogut dir que no, però amb el cague, i els nervis, i tot plegat, jo vaig callar ) (haig de dir que tampoc m'ha creat cap trauma que me la possesin!) al cap de res les contraccions ja van començar a ser una mica més heavys! al segÜent tacte estava de 3 i les contraccions començaven a ser ja bastant inaguantables, i em van dir si volia la epidural, vaig dir que si, i al moment la vaig tenir allà, fa una mica de iuiu pq t'has d'estar molt quieta mentre la posen, però s'agraeix moltissim!!! a partir d llavors tot va anar molt ràpid, diuen que amb l'epidural la cosa s'enlenteix...però jo...dp de l'epidural vaig dilatar de 3 a 10 cm en una hora!! van venir 2 ginecòlogues i una llevadora i alguna auxiliar! i vinga a empenyer! tres empentes i l'Aina ja era fora! Sense episotomia, però vaig tenir un desgarrament natural que m'ha suposat tres puntets!!
A les 13.45 neixia l'Aina!! més guapa!!
Me la van posar a sobre i ja no me la van treure! vam fer el pell a pell i es va enganxar al pit! vam pujar juntes a l'habitació i fins les 17h aprox no se la van emportar per pesar-la i netejar-la!! va ser increible!
Jo he quedat encantada amb el tracte, l'equip és superprofessional, estan molt pendents tant de nosaltres com dels nadons, tenen un equip pediàtric increible, van estar molt pendents de l'Aina en tot moment, cada dia em van venir a visitar tant a mi com a ella per veure com estava i què necessitavem.. tenen unes infermeres a la nursery (que van habitació per habitació i t'ajuden amb tot el referent a les cures del nadó i la lactancia materna, jo la vaig haver de deixar pq l'Aina em va trinxar els pits en 12h... i vam haver de desistir i passar a LA però tot i així em van ajudar moltíssim amb tot!!
Sé que hi ha molts foros d'internet que critiquen el fet que la Dexeus és molt intervencionalista, jo suposo que depen del que busquis, jo volia un part controlat, tenia molta por al part i no volia patir, volia una Clínica on si passava alguna cosa tinguessin neonats i la veritat és que jo no en tinc cap queixa! De fet quan l'Aina hagi de tenir un germanet...també serà a la Dexeus!
Bé fins aquí la meva petita aportació!! si necessiteu alguna coseta o teniu algun dubte a les que us queda poquet aquí estic!! Anims que ja us queda res!! la recompensa és increible!!
Passo a explicar-vos la meva experiència! no he pogut abans!! l'Aina em té ven distreta!! em passaria el dia mirant-la!!
Bé vaig al gra!! Jo he fet tot el seguiment a la Dexeus, al principi també em va costar assumir les poques ecos que fan, però vam agafar el pack aquest del 3d i n'hem tingut alguna més... per la resta el seguiment d l'embaràs molt bé, a mi em porta la Dra. Suarez i mb!
Total que dp de 39 setmanes i 1 dia, dimarts passat, 23 d'agost, a les 6.30 d la matinada trencava aigües a casa! totes les pors i nervis apareixien de cop! vaig despertar el meu marit i poc a poc vam anar-ho preparant tot per baixar cap a la Dexeus!
Les aigÜes eren clares o sigui que calma i tranquilitat, vam arribar a la Dexeus a les 8.30 aprox, vam passar per admissions (planta 1) i dp cap a la planta 3 que és on hi ha les sales de dilatació que es converteixen en sales de parts!
Aquí jo ja tenia contraccions però eren bastant suportables! estava dilatada de 2 quan em van fer el primer tacte. La sala de dilatacions està molt bé, és una habitació gran per vosaltres amb bany incorporat (on es poden deixar totes les bosses, el bolso etc...) i ho tenen tot preparadissim, això sí, van per feina! em van posar de seguida la via, i oxitocina per accelarar les contraccions (hagués pogut dir que no, però amb el cague, i els nervis, i tot plegat, jo vaig callar ) (haig de dir que tampoc m'ha creat cap trauma que me la possesin!) al cap de res les contraccions ja van començar a ser una mica més heavys! al segÜent tacte estava de 3 i les contraccions començaven a ser ja bastant inaguantables, i em van dir si volia la epidural, vaig dir que si, i al moment la vaig tenir allà, fa una mica de iuiu pq t'has d'estar molt quieta mentre la posen, però s'agraeix moltissim!!! a partir d llavors tot va anar molt ràpid, diuen que amb l'epidural la cosa s'enlenteix...però jo...dp de l'epidural vaig dilatar de 3 a 10 cm en una hora!! van venir 2 ginecòlogues i una llevadora i alguna auxiliar! i vinga a empenyer! tres empentes i l'Aina ja era fora! Sense episotomia, però vaig tenir un desgarrament natural que m'ha suposat tres puntets!!
A les 13.45 neixia l'Aina!! més guapa!!
Me la van posar a sobre i ja no me la van treure! vam fer el pell a pell i es va enganxar al pit! vam pujar juntes a l'habitació i fins les 17h aprox no se la van emportar per pesar-la i netejar-la!! va ser increible!Jo he quedat encantada amb el tracte, l'equip és superprofessional, estan molt pendents tant de nosaltres com dels nadons, tenen un equip pediàtric increible, van estar molt pendents de l'Aina en tot moment, cada dia em van venir a visitar tant a mi com a ella per veure com estava i què necessitavem.. tenen unes infermeres a la nursery (que van habitació per habitació i t'ajuden amb tot el referent a les cures del nadó i la lactancia materna, jo la vaig haver de deixar pq l'Aina em va trinxar els pits en 12h... i vam haver de desistir i passar a LA però tot i així em van ajudar moltíssim amb tot!!
Sé que hi ha molts foros d'internet que critiquen el fet que la Dexeus és molt intervencionalista, jo suposo que depen del que busquis, jo volia un part controlat, tenia molta por al part i no volia patir, volia una Clínica on si passava alguna cosa tinguessin neonats i la veritat és que jo no en tinc cap queixa! De fet quan l'Aina hagi de tenir un germanet...també serà a la Dexeus!
Bé fins aquí la meva petita aportació!! si necessiteu alguna coseta o teniu algun dubte a les que us queda poquet aquí estic!! Anims que ja us queda res!! la recompensa és increible!!
Akira primer de tot MOLTES FELICITATS!!! Ja tens l'Aina amb tu!!!!!! Gràcies per explicar-nos com t'ha anat tot, veig que el part ha estat força ràpid, me n'alegro, i m'ha agradat que estiguessis tant de temps fent el pell a pell.
Una pregunteta? Et va atendre la teva doctora o gent diferent? Com ho vas portar? Això és una altra de les coses que em falla de la Dexeus, que no t'atengui algú conegut al part, és realment important?
Les cèl·lules del cordó es poden donar o si no fas lo del banc no les fan servir per a res?
Vas fer les classes de preparació al part allà?
Jo aquesta tarda tinc la morfològica i aquí estic perque dels nervis no puc dormir.....
Bé guapa a gaudir de l'Aina. Un petonet!
Una pregunteta? Et va atendre la teva doctora o gent diferent? Com ho vas portar? Això és una altra de les coses que em falla de la Dexeus, que no t'atengui algú conegut al part, és realment important?
Les cèl·lules del cordó es poden donar o si no fas lo del banc no les fan servir per a res?
Vas fer les classes de preparació al part allà?
Jo aquesta tarda tinc la morfològica i aquí estic perque dels nervis no puc dormir.....
Bé guapa a gaudir de l'Aina. Un petonet!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Luva jo vaig fer la morfo allà la setmana passada i començo les prepart la srtmana que vé! No pateixis que tot anirà molt bé!!
Flor, veig que anem molt a la par, et toca parir al desembre i a mi al mes de gener, potser qualsevol dia ens veiem per allà. Em pots fer cinc cèntims de lo del es classes de preparació al part? vull dir horaris, dies de la setmana, preus, nosaltres encara no hem pensat on les farem. Gràcies!
akira, m'alegro q tot hagi anat tant bé. M'alegra llegir croniques com la teva, rapid i super be. Jo ara q s'apropa m'està començant a agafar una por... pero llegint croniques com la teva em va molt bé!!! I igual q la Flor, aixo de q t'atengui un gine q no es el teu com ho portes, els havies vist abans??
Jo tambe vaig parir a lacdexeus, ja fa 16 mesos i molt be. Encantada amb les instalacions i amb el petsonal, que en vaig tenir uns cuants de gines i conadtones! Entre que canvien de torn, i que sempre entra mes d, un... Pero tothom molt agradable i atents. La meva gine no hi era perque no vem pagar, pero les q em van atendre eren molt mes afradables... Q quan estas parint prefereixes algu dolç q et dongui anims, perque professionals ho son tots. Tema enema em van preguntar si en volia i vaig dir q jo el portava de casa (micralax) i q ja me'l posava jo... Vaig estar al bany de la sala de parts amb la porta tancada i sola, i molt be. La sala de part i dilatacio es la mateixa i no has de canviar com en altres cliniques.
Lo de rasurar res, clar q jo ja anava una mica arregladeta...
Em van posar epidural quan estava de 4cm i a partir d' aqui ens van deixar tranquils.. Veient la tele casi m, adormia.. Fins al gran moment q van entrar 4 o 5 !!
En fi, molt reconenable. La nena amb mi en tot moment...
Lo de rasurar res, clar q jo ja anava una mica arregladeta...
Em van posar epidural quan estava de 4cm i a partir d' aqui ens van deixar tranquils.. Veient la tele casi m, adormia.. Fins al gran moment q van entrar 4 o 5 !!
En fi, molt reconenable. La nena amb mi en tot moment...
Hola!!!
Luva; contesto totes les teves preguntes!
1. A mi no em va atendre la meva gine, em van atendre moltes gines diferents, però totes dones, que era el que a mi realment em preocupava...és que els homes gines no em molen gaire...no et sabria dir quantes diferents hi havia al meu part...potser en total se'm van presentar 4 o 5 gines i 2 llevadores! després ja a l'habitació em va venir a veure la gine que durant el meu part portava la veu cantant, la que em va cusir i va fer tota la feina, molt professsional... fins i tot et diria que em va agradar més que la meva...jejeje.. els altres dies va venir cada dia una diferent i em va passar a veure la meva, ja et dic en vaig tenir moltes però no em va molestar gens! són molt maques totes!
2. No sé què fan amb les cèl.lules del cordó! jo no el volia donar, volia esperar a tallar-lo a que deixés de bategar pq diuen que és superbo...trasmet molta informació de cèl.lules mare al bebe abans que el cordó deixi de bategar.. però tot va anar tant ràpid que no vaig saber com dir-ho i vaig callar (mea culpa) en aquells moments tampoc estas per demanar massa...sobretot si ets primerenca i estas espantada com jo... el meu marit estava tant cagat, acollonit, flipat i al.lucinat amb tot que no va ni demanar per tallar el cordó... però ja et dic...culpa nostra per no demanar-ho!
3. No vaig fer les classes de preparació allà pq no m'entraven per la mutua i tampoc soc de BCN o sigui que no m'anava massa bé fer-les allà!
Espero que la Morfològica t'hagi anat molt bé! ja ens explicaràs!!!
Altres detalls!! A mi de l'enema ni me'n van parlar... i tampoc em van rasurar, de fet jo ja m'havia depilat amb cera i ho havia fet a consciència...
Nelly2010;
jo a la resta de ginecòlogues que em van atendre no les havia vist mai! però no em va importar, en aquells moments estava tant cagada i tenia tanta por que em vaig deixar portar totalment per la situació, no vaig controlar res de res...però la veritat ves tranquila i intenta disfrutar-ho i viure-ho bé, no et rallis, no pensis massa, només viu el moment, quan et posin la criatura a sobre ( jo faig fer el pell a pell hores...) és genial, la millor experiència de la teva vida... jo he tingut un embaras durillu i li deia al meu marit que l'Aina seria filla unica... ara mateix et dic que li fari aun germà!! jejeje!!! no et preocupis! i el dolor és fort però tampoc és per morir-se! per sort les contraccions venen i marxen!! no pateixis, tot anirà genial!! ja et queda poquissim!!
Flor! espero q et vagin molt bé les classes prepart! ja ens explicaràs!
QUalsevol cosa!! ja sabeu!!
Luva; contesto totes les teves preguntes!
1. A mi no em va atendre la meva gine, em van atendre moltes gines diferents, però totes dones, que era el que a mi realment em preocupava...és que els homes gines no em molen gaire...no et sabria dir quantes diferents hi havia al meu part...potser en total se'm van presentar 4 o 5 gines i 2 llevadores! després ja a l'habitació em va venir a veure la gine que durant el meu part portava la veu cantant, la que em va cusir i va fer tota la feina, molt professsional... fins i tot et diria que em va agradar més que la meva...jejeje.. els altres dies va venir cada dia una diferent i em va passar a veure la meva, ja et dic en vaig tenir moltes però no em va molestar gens! són molt maques totes!
2. No sé què fan amb les cèl.lules del cordó! jo no el volia donar, volia esperar a tallar-lo a que deixés de bategar pq diuen que és superbo...trasmet molta informació de cèl.lules mare al bebe abans que el cordó deixi de bategar.. però tot va anar tant ràpid que no vaig saber com dir-ho i vaig callar (mea culpa) en aquells moments tampoc estas per demanar massa...sobretot si ets primerenca i estas espantada com jo... el meu marit estava tant cagat, acollonit, flipat i al.lucinat amb tot que no va ni demanar per tallar el cordó... però ja et dic...culpa nostra per no demanar-ho!
3. No vaig fer les classes de preparació allà pq no m'entraven per la mutua i tampoc soc de BCN o sigui que no m'anava massa bé fer-les allà!
Espero que la Morfològica t'hagi anat molt bé! ja ens explicaràs!!!
Altres detalls!! A mi de l'enema ni me'n van parlar... i tampoc em van rasurar, de fet jo ja m'havia depilat amb cera i ho havia fet a consciència...
Nelly2010;
jo a la resta de ginecòlogues que em van atendre no les havia vist mai! però no em va importar, en aquells moments estava tant cagada i tenia tanta por que em vaig deixar portar totalment per la situació, no vaig controlar res de res...però la veritat ves tranquila i intenta disfrutar-ho i viure-ho bé, no et rallis, no pensis massa, només viu el moment, quan et posin la criatura a sobre ( jo faig fer el pell a pell hores...) és genial, la millor experiència de la teva vida... jo he tingut un embaras durillu i li deia al meu marit que l'Aina seria filla unica... ara mateix et dic que li fari aun germà!! jejeje!!! no et preocupis! i el dolor és fort però tampoc és per morir-se! per sort les contraccions venen i marxen!! no pateixis, tot anirà genial!! ja et queda poquissim!!
Flor! espero q et vagin molt bé les classes prepart! ja ens explicaràs!
QUalsevol cosa!! ja sabeu!!
Us han deixat fer video a la dexeus? Jo ho vaig preguntar i em van dir que no. Aixo l'any passat. Una altre pregunta: si no feu les 3d a la clinica on les feu?
Akira moltes gràcies per explicar-ho tan bé així ja anirem preparades! Ahir la morfo tot OK! I a més amb sorpresa, perque a la eco de la setmana 12 ens van dir 70% nen, i tot i que ens va dir que els òrgans sexuals no estaven formats jo ja m'havia fet a la idea, i resulta que és una
La veritat és que estem molt contents!!!! Jo les classes pre-part no les faré a la Dexeus tot i que segurament estiguin molt bé penso que es passen amb els preus- Si dones el cordó que és el que fan tallar-lo ràpid? i doncs no es passen totes aquestes cèl·lules al nadó?
Silka et refereixes a video del part? o a gravacions a les ecos? perque no deixen gravar a les ecos, però a mi em faria il·lusió el gravar el part, encara que ens ho hem de pensar bé! La 3d la vaig comprar per letsbonus i la farem a la Delfos. Ara que em fa por que per ser més econòmic, uns 60€ no sigui de qualitat. Però ja t'ho diré quan se la faci ma germana que va davant de mi!
La veritat és que estem molt contents!!!! Jo les classes pre-part no les faré a la Dexeus tot i que segurament estiguin molt bé penso que es passen amb els preus- Si dones el cordó que és el que fan tallar-lo ràpid? i doncs no es passen totes aquestes cèl·lules al nadó?Silka et refereixes a video del part? o a gravacions a les ecos? perque no deixen gravar a les ecos, però a mi em faria il·lusió el gravar el part, encara que ens ho hem de pensar bé! La 3d la vaig comprar per letsbonus i la farem a la Delfos. Ara que em fa por que per ser més econòmic, uns 60€ no sigui de qualitat. Però ja t'ho diré quan se la faci ma germana que va davant de mi!
Luva, si em refereixo a gravar el part, he llegit una resposta de Lalaia q deia q ells van fer fotos i video.. Jo amb la primera nena no ens vam deixar, per aixo m, estrenyava... Pero aranq busquem un segon i tal com va anar el primer de be, penso q seria maco...
Lo de les ecos 3d jo vaig pr el forfait pero es tant car...i era l, unica forma de tenir eco a la setmana 16, perque la dexeus deu ser la unica privada q fa tant poques ecos!!! Les meves amigues d, altres cliniques tenien eco cada mes.. Aixo si q ho trobo malament de la dexeus.
Vaig veure x la tele q hi havien empreses q es dedicaven nomes a fer ecos 3i4d i al final et donaven un album i un cd tot be de preu.. No se si era de madrid... No se si a bcn hi ha algu semblant..
Lo de les ecos 3d jo vaig pr el forfait pero es tant car...i era l, unica forma de tenir eco a la setmana 16, perque la dexeus deu ser la unica privada q fa tant poques ecos!!! Les meves amigues d, altres cliniques tenien eco cada mes.. Aixo si q ho trobo malament de la dexeus.
Vaig veure x la tele q hi havien empreses q es dedicaven nomes a fer ecos 3i4d i al final et donaven un album i un cd tot be de preu.. No se si era de madrid... No se si a bcn hi ha algu semblant..
Akira, moltes gracies per explicar la teva experiencia. Em queda tan poquet.... jjjejeje
Una cosa, alguna experiencia amb cessarea a Dexeus?? Com va anar?? Vau estar soles? Us van deixar el nen o el van prendre?
Una cosa, alguna experiencia amb cessarea a Dexeus?? Com va anar?? Vau estar soles? Us van deixar el nen o el van prendre?
Bnit!!! SILKA, amb el tema video del part no et puc ajudar, no se'ns va passar pel cap ni demanar-ho, un cop allà el meu marit estava amb l'Iphone a la mà tota l'estona i va estar fent fotus però no es va posar davant on estan les gines a treure fotos pq tampoc ho va veure prudent.. però això suposo que tot és preguntar-ho, nosaltres un cop va nèixer l'Aina ens van deixar sols als 3 a la sala on havia dilatat i parit i vam estar gravant i fent fotus! avui en dia amb un bon mòbil suposo que es pot gravar tot encara que sigui una mica d'estranquis!!
LUVA, moltes felicitats per la teva nena i pq la morfo hagi sortit OK!! Tema cordó, la veritat no sé pq el van tallar ràpid, tampoc els hi vaig dir que no ho fessin... en aquells moments estas mig out! amb el subidon del part i les pors i jo no tocava ni quarts ni hores!! no sé què en van fer del cordó ni pq el van tallar ràpid! tpoc ho vaig preguntar!
Tema eco a la Delfos del LEtsbonus, hi ha una noia del foro, la Burbu, està a mares d'octubre que se la va fer i en va quedar contenta, però si vols més detalls sempre li pots preguntar! es molt maca!
NELLY2010! Anims que això ja ho tens fet!!
tema cesàrea, no et puc ajudar, el que si que et puc dir és que ara això de separar a la mare del bebe ja no ho fan, suposo que amb cesàrea potser se'ls miren més, però suposo que deuen fer el pell a pell igual! ho tenen bastant instaurat! Noies us deixo que la peque em reclama!!! m'aniré passant!! qualsevol cosa ja sabeu!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |