Organtizar-se el dia del segon part

Experiències i pors del moment més desitjat.

Calongina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Organtizar-se el dia del segon part

EntradaAutor: Calongina » ds. abr. 04, 2009 10:33 pm

Bé, noies, us explico com ho hem fet, finalment, ara que ja he parit.
El dia del part, el meu pare dormia a casa. Em va semblar que havia trencat aigües cap a les 6 del matí. Ell va quedar-se amb la nena, i jo vaig anar amb taxi fins l'hospital. Va ser una falsa alarma.

La vegada que va anar de bo, el mateix dia a les 10 del matí, i vaig trencar aigües "a lo bestia" (impossible equivocar-se). La nena estava a l'escola, per tant, vam anar directes a l'hospital amb mon pare. I SORT QUE ESTAVA AL COLE, perquè vaig parir a les 10.35, a la camilla, mentre em duien al paritori. O sigui, que si arribem a haver de col·locar la nena, o esperar el taxi, etc, igual pareixo pel camí.

No us vull espantar, però és que el segon part pot ser molt ràpid, i val la pena tenir les coses lligades...
Calongina
montsant
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

Re: Organtizar-se el dia del segon part

EntradaAutor: montsant » dv. abr. 10, 2009 11:00 pm

Gran tema! Soc nova al socpetit, però realment aquest tema em toca! Tinc un nen de dos anys i nou mesos i surto de comptes el dia 14 d'aquest mes!!! I la veritat es que es un tema que m'ha tret el son alguna nit... però demà arriben reforços, jeje! Els meus pares passaran amb nosaltres fins dilluns o dimarts (sort que tenim espai) i menjarem la mona tranquils (o la menjaran ells mentre jo empenyo!)
EL primer part només va durar 4 hores, així que a la primera contracció preferiria anar cap a l'hospital! Bé, gràcies per les vostres opinions! Sempre et quedes més tranquila quan veus que a totes les mames els treu el son el mateix >.-<:

Però com he llegit en algun post anterior, si ve a partir de les nou del matí seria perfecte! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::