Quins símptomes es noten abans de parir?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dl. maig 14, 2007 12:41 pm

A Aquestes alçades aquests altres exercicis no em venen de gust.........

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

I tampoc no son gaire fiables..............
Imatge
Imatge
Susanna
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dl. maig 14, 2007 12:57 pm

el tap mucós es pot perdre de cop o poc a poc, i no té per qué significar part inminent, ja us dic que jo vaig començar a treure 1 setmana avans en els 2 casos.
És una quantitat de flux gran i molt compacta, com si fos un blandibloo. Al principi es blanquinós amb filets marronosos i a partir d'aquí porta sang com aigualida.
Si hi treieu sang vermella vermella com si fos de regla heu d'anar a urgencies a que us mirin, si no, no te cap importancia, ja us dic que encara us poden quedar dies... encara que conec una noia que, en els seus 4 parts, va ser treure'l i começar les contraccions fortes.
Tambè conec gent que s'ha possat de part i no l'ha tret o no s'ha adonat.
És el mateix que trencar la bossa, jo he arribat sempre a l'hospital amb la bossa íntegra
Mares, jo a partir de la setmana 39 li demanave cada 2 per 3 al meu home una ració de prostaglandines (tot i no tenir ganes zz:-) ) i tot i així vaig arribar a la 41 :-((

Anna, a veure qué et diuen :ok:
ImatgeImatge
Liula
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dl. maig 14, 2007 2:54 pm

Hola noies!
Doncs res, he anat a urgències i mentre em feien el control de monitors NI UNA SOLA CONTRACCIÓ, així que deu haver pensat que sóc una "novata" més que els hi fa perdre el temps... i mira que en tinc normalment! MURPHYYY, i res, el que dieu, m'ha vist una mica de mucositat però m'ha dit que es va regenerant i que si no és amb sang vermellosa que res de res.. a mi avui principalment em preocupava això i aquets dolorets al ronyó, que no fos una mica d'infecció o algo o que tot estigués una mica relacionat... TOTAL, que res, que ja no hi tornaré a anar fins que vagi xopa o m'estigui mossegant els nusos de les mans...!!

No, ara en serio, està bé saber quins símptomes teniu vosaltres, més que res perquè si ens passen tampoc ens agobiem si són "habituals", de fet, jo si no hagués llegit aquí al fòrum això de que es podia tacar amb sang o treure mucositat sanguinosa abans de parir segurament m'hauria espantat si em passés... no tenia ni idea que això pogués passar...

Gràcies a totes i si voleu aneu posant més símptomes o el que us hagi passat a vosaltres, eh?
Hem alletat 19 mesos!
.
.

EntradaAutor: . » dl. maig 14, 2007 7:12 pm

Aqualata... a mi tampoc no em venia de gust en tot l'embaràs pero mira, a la setmana 38 em vaig animar després de molts mesos...i a l'edemà neixia el David....el gine em va dir q provoquen contraccions...el part es va adelantar 15 dies!! Potser va ser casualitat...potser no....

AIIIIIIIII Q AVIAT LLEGIREM LA TEVA CRÒNICAAAAAAAAAA

Anna, molt bó lo de MURPHYYYYYY jaja, acostuma a passar, vas al metge amb mal del q sigui i al arribar e`stàs com una rosa jahaaaaaa

Ànims, ja va quedant poquet!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 14, 2007 8:54 pm

NOIES,
LA VIDA ES INJUSTA. JO SI QUE EN TINC GANES I EL MEU HOME NO EM FA NI CAS. UF!!
Liula

EntradaAutor: Liula » dt. maig 15, 2007 6:54 am

Julieta, tenim vides paral·leles?? :P
Hem alletat 19 mesos!
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dt. maig 15, 2007 8:48 am

Hola noies
a mi se'm va retrassar una setmana aixi que a part d'estar dels nervis (sobretot perque la gent em preguntada cada 5 minuts si ja havia parit!)
us puc dir que vaig intentar totes les possibilitats per accelerar l'arribada de l'Amalia menys el sexe perque no en tenia ganes i el meu home es moria de por. Aixo si vaig pujar milers d'escales de dos en dos i vaig caminar molt. Heu de tenir en compte que havia estat de repos aixi que aixo de caminar hauria d'haver ajudat... pero res fins que els vostres nens no decideixin sortir, no hi ha res a fer.
Jo em vaig despertar a dos quarts d'una amb ganes d'anar a fer pis i quan vaig tornar i em vaig estirar vaig notar dolor i vaig saber de seguida que aixo no era ni ganes de fer pis ni res d'aixo... era una contraccio.
Tinc una amiga que va anar tres vegades a l'hospital amb contracions i quan arribava es paraven... al final quan ja li feia vergonya... va parir sense que el seu home tingues temps d'arribar.
ANIMS que us falta molt poc
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » ds. maig 19, 2007 9:22 am

---
nuscka l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 20, 2008 1:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Liula

EntradaAutor: Liula » ds. maig 19, 2007 1:25 pm

Jajaja! Molt bo nuscka el desitg de la teva amiga, molt millor que allò de l'horeta curta... a mi em fa una mica de ràbia que m'ho diguin.... com si estadísticament tots els parts fossin d'una horeta!!!
I txelleta.. a mi em passa el mateix... suposo que vulguis que no et veuen d'una altra manera........ QUÈ HI FAREM!!
Hem alletat 19 mesos!
Liula

EntradaAutor: Liula » dc. juny 06, 2007 11:58 am

Hola de nou, noies!
Una coseta.. a alguna de vosaltres us feien mal els "ossos" del pubis abans de parir? fa dos o tres dies que de tant en tant noto punxades com si fos als ossos de baix, ara mateix m'ha passat i quan camino em fa mal... pot ser que s'estigui obrint "algo"?? Us ha passat? No és el mateix doloret com de regla, eh? ja us dic, és algo més com dels ossos.

Moltes gràcies
Hem alletat 19 mesos!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 06, 2007 3:29 pm

a mi tb em passava, és la pelvis que es va eixamplant per deixar pas al :-)(-:

però no vol dir que pareixis aviat...això mho va dir la gine..

molts ànims bonica que ja keda poket!!!!!!!!!!

molts ptoonsssssssssssss
Liula

EntradaAutor: Liula » dc. juny 06, 2007 5:16 pm

Natrix guapa, moltes gràcies! Sempre va bé saber que hi ha algú que també li passen "coses rares!" :-D

Ja em semblava a mi que era un símptoma.. no em faré il·lusions de que s'avanci ni res, però estava segura que era algo dels ossos que deuen estar fent lloc... asseguda res, però dreta hi ha estones que déu ni do!

En tot cas divendres li comento al ginecòleg... em fan les corretges i la visita de les 37-38 setmanes, a veure què em diuen :p-)
Hem alletat 19 mesos!
Liula

Mal als ossos de la pelvis

EntradaAutor: Liula » dt. juny 12, 2007 7:40 am

Reprenc el tema... per si a algú més també li passa... Fa una mica més d'una setmana que de vegades quan m'aixeco d'una cadira veig les estrelles perquè em fan mal els ossos de baix, jo ho comparo al mal que fan quan vas en bici després de molt de temps de no anar-hi i l'endemà tornes a agafar la bici. El cas és que com diu la Natrix és perquè el nen s'està encaixant i la pelvis es va obrint...

Símptomes? doncs que estic dilatada de 3 cm com a mínim, de dos almenys des de divendres passat (avui és dimarts). Ahir vaig treure també el tap mucós i de moment res de res, així que em comença a quedar clar que els símptomes de que has de parir són bàsicament que t'agafin contraccions doloroses o que trenquis aigües perquè si et passa tot això altre no vol dir que et posis de part!!
Hem alletat 19 mesos!
judit
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: judit » dv. juny 15, 2007 3:18 pm

Hola Anna_.
Jo vaig estar treient tap mucos una setmana sencera i no vaig notar res especial i vaig trencar aigües tot just quan acabàvem de sopar. Però ja ho diuen: cada persona és un món.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Trastu
Entrades: 1891
Membre des de: dt. juny 05, 2007 11:35 am

EntradaAutor: Trastu » dt. oct. 16, 2007 11:45 am

Mameeeeeeeeees!!! Estic histèricaaaaaaaaaaa!!! :lleo: :lleo: :lleo: Com podeu veure, el meu ticker fa por... juert!!!! Que ja hi sooooooooom!!! Vaig com les cabres!!! :cabra: :cabra: :cabra: (y mi madre... NI TE CUENTOOOOOOO!!! :r) )

Doncs resulta que la setmana passada, a la eco em van veure que la nena ja està "en rampa de lanzamiento" esperant el compte enrera (és curiós però, el cap de setmana anterior li vaig dir al meu home: "acabo de notar com ha fet la tombarella i s'ha posat cap per avall!" o-o:) Sembla mentida... endevé!!! Pos resulta que no era paranoiaaaaaaa!!! Pozí, ja està amb el cap a la meva floreta... :-D ) Pos, des de fa uns dies, noto com unes punxades a la floreta (però internes, eh??? No sé si m'explico però és que és complicat descriure aquesta sensació...) i depén de com em fan mal les ingles... no sé... ESTIC PARANOIADAAAAAAAA!!! :cangui: A més, des del principi de l'embaràs, tinc el pressentiment de que aquest trastet voldrà sortir abans d'hora... no sé :-:) AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHH!!! Toy de loh nervioooooooooooooooooh!!! :lleo: :lleo: :lleo: Algú sap si aquestes punxadetes que noto volen dir alguna cosa??? Kagüentó!!! I jo encara no he fet la canastillaaaaaaaaaa!!! :-D :-D :-D Sóc un trastu... :-D
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 16, 2007 3:44 pm

ai ai ai!!!! trastuuuuuuuuuuuuuu canastilla al cantuuuuuuuuuuuu!!!

què fas encara així??? :r) tranquil·la, que sempre hi ets a temps que algú et porti a la clínica el que necessites... :ok:

nena, sí que fa por, això, eh!!! un meset de no res!!!

a veure si aquests símptomes són de part imminent... o que la trasteta comença a fer-se camí!!!
pitina
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dt. oct. 16, 2007 6:01 pm

Trastu, jo porto uns dies amb aquests mateixos dolorets que tu dius, i jo també tinc la sensació que naixerà abans!!!
A més, em va mal per dins dels llavis de la floreta (com dius tu) i avui m'he mirat i els tinc super gordos i per la part interna tinc les venes molt gruixudes! Ho he comentat a la feina i em diuen que és per la pressió, però encara em falten 2 mesos!!!! Us ha passat a alguna de vosaltres??
ImatgeImatge
Imatge
Trastu
Entrades: 1891
Membre des de: dt. juny 05, 2007 11:35 am

EntradaAutor: Trastu » dc. oct. 17, 2007 8:41 am

Pitinaaaaaaaaa!!! aiaiaiaiiiiiiiii!!! no sé què pensar ja... saps?, això que dius dels llavis, jo no me'ls veig per que amb la peasso panxa que foto, no em puc veure res per sota del melic :-D i el melic me'l puc veure per que està cap enfora... juasjuasjuuuuas :-D Total (juert! sempre me'n vaig de l'olla... juas!) el que et volia dir és que això dels llavis fa més d'un mes o dos que me'ls noto inflats quan em dutxo... no sé... :-:) aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggggghhhhhh!!! Tic histèricaaaaaaaaaaaa!!!! :lleo: :lleo: :lleo: I les meves dues àvies diuen que no em donen un mes més d'embaràs (diuen que tinc es llavis, els de la boca, eh?, inflats i el nas escutxuflat... eing? ?-) ) i quan les iaies diuen coses d'aquestes... a més, entre elles no s'ho han parlat això i m'ho han dit per separat... total, que me huele a chamuskinaaaaaaa!!! :-D però tampoc m'ho vull creure massa per que sinó, després se'm farà més llarga l'espera... :girafa:
Imatge
pitina
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dc. oct. 17, 2007 6:25 pm

Trastu, jo tampoc m'hi veig res amb la panxota però vaig fer servir un mirall.
A veure si les iaies tenen raó i no t'has d'esperar gaire més. Ja ho anirem veient!
ImatgeImatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 17, 2007 7:08 pm

NENES KIN RIURE!

JO POKET ABANS DE PARIR TB TENIA ELS LLABIS DE LA FLORETA A LO "ANGELINA JOLINES" AKELLA....

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::