Preus parking clíniques mentre estem ingresades
Re: Preus parking clíniques mentre estem ingresades
nb_30 ha escrit:Timoteo, al vespre segur q trobes aparcament aprop de la gasolinera. Nosaltres vam haver d'anar d'urgencies un parell de cops i vam poder aparcar-hi.Quan vaig donar a llum com q era agost vam poder aparcar tots els dies al carrer, pero sinó haguéssim aparcat al parking i després al vespre el meu marit hagués buscat aparcament fora.
Gràcies Nb_30, depenent de l¡hora entrarem al parquing i després sortiré a buscar lloc, cap a la nit.
Moltes gràcies pel consell!!!!!
Tim O'Teo

per diferents motius he anat als parkings de Delfos, Corachan, teknon, inclús Vall d'Hebron, i tots, tots, tots, són cars.... surt més a compte moure's en taxi. Ho tinc comprovadissim!
Jo ja he fet els meus càlculs
desde casa meva a l'hospital on vull parir, el taxi surt a 6€ arrodonint. per tant, el dia que em toqui, si el meu marit ha de tornar a casa o quan toqui marxar, ha de portar el cotxe a la clinica, no haurem gastat ni la meitat del cost que pot sortir el parking a l'hospital
ja que el dia sencer són 24€ (crec recordar)
Jo ja he fet els meus càlculs
ja que el dia sencer són 24€ (crec recordar)Re: Preus parking clíniques mentre estem ingresades
Ostres aixo esta molt be aquitania, jo al ser de vic i al parir a la clinica del pilar ens sortirar carot xDDD tot i que estem pensant de que quan em toqui, ell em porti i deixar sols el primer dia el cotxe alla a un parquing i els altres dies ell anar a portar el cotxe a terrassa a casa son pares i venir amb metro fins alla i be el dia de tornar a casona donçs anira a buscarlu... pero tot i aixi es una mica lios tot plegat encara ho tenim que plenejar be, de tota manera encara falta força.
Eri84 ha escrit:Ostres aixo esta molt be aquitania, jo al ser de vic i al parir a la clinica del pilar ens sortirar carot xDDD tot i que estem pensant de que quan em toqui, ell em porti i deixar sols el primer dia el cotxe alla a un parquing i els altres dies ell anar a portar el cotxe a terrassa a casa son pares i venir amb metro fins alla i be el dia de tornar a casona donçs anira a buscarlu... pero tot i aixi es una mica lios tot plegat encara ho tenim que plenejar be, de tota manera encara falta força.
Hola Eri84... nosaltres hem de baixar de Centelles a Barcelona, a la Quirón, i el que apuntes també sembla una molt bona idea per moure's per la gran ciutat.
Que vagi molt bé!!!!
Tim O'Teo

Merciii timoteo igualment!!! Els que som de "lluny" ho tenim una mica complicat . De tota manera crec que haurien de fer uns tiquets d'aparcament aixi seria mes facil.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |