Preus parking clíniques mentre estem ingresades

Experiències i pors del moment més desitjat.

TimOteo
:: gosset
Entrades: 422
Membre des de: dl. ago. 27, 2012 12:53 pm

Re: Preus parking clíniques mentre estem ingresades

EntradaAutor: TimOteo » dl. març 04, 2013 9:09 am

nb_30 ha escrit:Timoteo, al vespre segur q trobes aparcament aprop de la gasolinera. Nosaltres vam haver d'anar d'urgencies un parell de cops i vam poder aparcar-hi.Quan vaig donar a llum com q era agost vam poder aparcar tots els dies al carrer, pero sinó haguéssim aparcat al parking i després al vespre el meu marit hagués buscat aparcament fora.

Gràcies Nb_30, depenent de l¡hora entrarem al parquing i després sortiré a buscar lloc, cap a la nit.
Moltes gràcies pel consell!!!!!
Tim O'Teo
Imatge
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dl. març 04, 2013 10:26 am

per diferents motius he anat als parkings de Delfos, Corachan, teknon, inclús Vall d'Hebron, i tots, tots, tots, són cars.... surt més a compte moure's en taxi. Ho tinc comprovadissim!

Jo ja he fet els meus càlculs :ok: desde casa meva a l'hospital on vull parir, el taxi surt a 6€ arrodonint. per tant, el dia que em toqui, si el meu marit ha de tornar a casa o quan toqui marxar, ha de portar el cotxe a la clinica, no haurem gastat ni la meitat del cost que pot sortir el parking a l'hospital :content: ja que el dia sencer són 24€ (crec recordar)
Imatge

Imatge
Eri84
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » dl. març 04, 2013 6:58 pm

Ostres aixo esta molt be aquitania, jo al ser de vic i al parir a la clinica del pilar ens sortirar carot xDDD tot i que estem pensant de que quan em toqui, ell em porti i deixar sols el primer dia el cotxe alla a un parquing i els altres dies ell anar a portar el cotxe a terrassa a casa son pares i venir amb metro fins alla i be el dia de tornar a casona donçs anira a buscarlu... pero tot i aixi es una mica lios tot plegat encara ho tenim que plenejar be, de tota manera encara falta força.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
TimOteo
Entrades: 422
Membre des de: dl. ago. 27, 2012 12:53 pm

EntradaAutor: TimOteo » dl. març 04, 2013 7:35 pm

Eri84 ha escrit:Ostres aixo esta molt be aquitania, jo al ser de vic i al parir a la clinica del pilar ens sortirar carot xDDD tot i que estem pensant de que quan em toqui, ell em porti i deixar sols el primer dia el cotxe alla a un parquing i els altres dies ell anar a portar el cotxe a terrassa a casa son pares i venir amb metro fins alla i be el dia de tornar a casona donçs anira a buscarlu... pero tot i aixi es una mica lios tot plegat encara ho tenim que plenejar be, de tota manera encara falta força.

Hola Eri84... nosaltres hem de baixar de Centelles a Barcelona, a la Quirón, i el que apuntes també sembla una molt bona idea per moure's per la gran ciutat.
Que vagi molt bé!!!!
Tim O'Teo
Imatge
Eri84
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » dt. març 05, 2013 7:37 pm

Merciii timoteo igualment!!! Els que som de "lluny" ho tenim una mica complicat . De tota manera crec que haurien de fer uns tiquets d'aparcament aixi seria mes facil.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::