Part a LLeida

Experiències i pors del moment més desitjat.

Odolly
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

Re: Part a LLeida

EntradaAutor: Odolly » dl. set. 13, 2010 8:31 pm

per cert, petitona 3.3, la llista de la canastreta te la van donar a l'hospital?d'aqui a poquet hauré de començar a comprar cosetes....jejeje perque de robeta podré aprofitar poca cosa.....perque és de nen i perquè no em conicideix l'època de neixament!!el Nil va neixer a l'estiu i la Gemma (si tot va bé) al gener!! aixi que em toca anar de compres!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
punxeta
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dj. set. 23, 2010 10:23 am
Ubicació: la Terraferma

EntradaAutor: punxeta » dv. oct. 01, 2010 3:36 am

Hola Olga!
Si tot va bé el Pau neixerà a l'Aliança però tinc una cosina que va tenir la nena a la Perpetuo i n'està encantada.
Pel que dius de la canasteta... et donaran un llistat a les classes de preparació al part (que per cert, et recomano el centre Kirma) la llevadora és fantàstica! El llistat està "consensuat" per totes les clíniques i hospitals de Lleida... si vols anar avançant m'envies un MP amb la teva adreça de correu electrònic i te l'escanejo i te'l passo.
Que vagi tot molt bé.
Odolly

EntradaAutor: Odolly » ds. oct. 02, 2010 4:11 pm

Hola Punxeta!!!
Moltes gràcies per l'ajuda!!!!doncs crec que si que voldré que m'enviis un missatge amb el llistat de la cansatreta pk el primer nen el vaog tenir a BCN i m'agradaria començar a preparar cosetes pk tenint un altre nen i treballant i amb vacances de Nadal abans del part.....no se, que no està de més a més preparar les cosetes de la nena!!!!gràcies guapa!!!
Imatge
Imatge
Imatge
punxeta
Entrades: 437
Membre des de: dj. set. 23, 2010 10:23 am
Ubicació: la Terraferma

EntradaAutor: punxeta » dg. oct. 03, 2010 9:29 pm

Hola Olga!
T'he enviat el llistat de la panereta en un MP.
A la teva disposició pel que necessitis!

Una abraçada! :love:
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dc. oct. 06, 2010 9:28 pm

Moltes gràcies Punxeta!!!!!!
Ja la tinc imprimida i preparada per anar marcant el que tinc i el que em falta!!

Moltes gràcies de nou!!!! :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: damma85 » dc. oct. 13, 2010 9:53 pm

Olga_Millan ha escrit:Aquesta Rosa Escribà, és una llevadora de l'Hernàiz?gràcies noies!!! :ok:

No és la llevadora de l'Hernàiz. Treballa a Cappon i a la Perpetuo. És molt agradable!!! :ok:
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 14, 2010 7:16 pm

Si, jo la tinc a Cappont jeje es molt maja pero et fa esperar una hora i mes... Tenia jo hora a les 2 del migdia i fins les 3 no es va presentar. No em vaig callar pas i li vaig dir... va dir perdona perdona no m´havia fixat en l´hora de la visita..... si no fos perque es maja...
ImatgeImatge
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::