Experiències part natural a la Maternitat de Barcelona
Re: Experiències part natural a la Maternitat de Barcelona
Currita moltes gràcies per contestar i pel link a la crònica... vaig a llegir-la volant! Si que em queda poc.... unes 5 setmanes... amb una mica de sort una mica menys que amb aquesta calor ja tinc ganes d'acabar!
BCN78 tot i que cada llevadora sembla dir una cosa una mica diferent pel que fa als detalls el missatge general si que sembla ser protocol igual per tothomo intervenció mínima i només si és necessària! A veure si tenim sort i els parts són curtets i naturals!
Ja informaré de com ha anat la cosa!
BCN78 tot i que cada llevadora sembla dir una cosa una mica diferent pel que fa als detalls el missatge general si que sembla ser protocol igual per tothomo intervenció mínima i només si és necessària! A veure si tenim sort i els parts són curtets i naturals!
Ja informaré de com ha anat la cosa!
Currita quina passada!!! Ets una valenta total!! Quina crònica més bonica, quina emoció agafar tu mateixa al Martí! Moltes felicitats!
Doncs closca estem mes o menys igual! pq jo tot just avui faig les 35 setmanes! Pero jo no tinc molta pressa que encara haig de preparar moltes coses!
A veure si es veritat i ens va tot be!
A veure si es veritat i ens va tot be!
BCN78 et toca a l'agost o al setembre? Encara ens trobarem per la Maternitat! ai... jo pressa si que en tinc pq no puc més amb aquesta calor... però la veritat és que em falten un munt de coses per fer, encara no tinc ni muntada l'habitació...
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Doncs noies, allà em trobareu a mi també.
Divendres vaig a la primera visita allà. Finalment aquest dimarts no vaig poder anar a la xerrada de part natural (però vaja, a l'anterior part hi vaig anar dues vegades).
BCN78 et vaig contestar al que preguntaves sobre les visites en un post, no recordo on (no era aquest). No sé si ho vas veure. Molts ànims guapes!!!

Divendres vaig a la primera visita allà. Finalment aquest dimarts no vaig poder anar a la xerrada de part natural (però vaja, a l'anterior part hi vaig anar dues vegades).
BCN78 et vaig contestar al que preguntaves sobre les visites en un post, no recordo on (no era aquest). No sé si ho vas veure. Molts ànims guapes!!!

Cristina1671 quina gràcia! Al final ens hi trobarem totes! Jo vaig anar fa la setmana passada a la visita amb la llevadora i ara ja no hi he de tornar fins dos dies abans de la ddp si no he tingut en Sam abans... mmm no fan corretges aquesta gent?
closca a mi no em van arribar a fer corretges perquè em van dir que no les feien fins estar ja a la setmana 40. La ultima visita la vaig tenir, igual que tu, dos dies abans de la DPP. Em van fer un tacte (sempre que tu vulguis que te'l facin) i tenia el coll de l'uter esborrat. Em van programar una visita per una setmana després però el Martí va nèixer a la 40+3, que també ja tenia ganes jo
Així que potser ni te les arriben a fer, però no t'amoinis crec que no te més importància. Quan vagis de part ja te les possaran.
Gaudiu molt de les vostres panxulines i sobretot del part, es una experiència increible. Que després ja veureu que el temps passa molt i molt ràpid!
Espero que passeu per aqui per explicar com ha anat tot
Gaudiu molt de les vostres panxulines i sobretot del part, es una experiència increible. Que després ja veureu que el temps passa molt i molt ràpid!
Espero que passeu per aqui per explicar com ha anat tot

Currita moltes gràcies per la info. M'imaginava que devia ser això, corretges després de la dpp però no m'havien dit res. De fet la veritat és que no em preocupa massa... je je je deuen ser les hormones... normalment sóc de patir molt i ara m'he relaxat i no em preocupa res... penso que ja deuen fer el que toca i que quan menys et maregin millor...
I tant que passaré a explicar que tal ha anat!!!
I tant que passaré a explicar que tal ha anat!!!
Si, a nosaltres ens ho van dir l'altre dia, que abans les feien abans pero que ara ja nomes les fan si et passes de dies o just quan arrives al hospital que et fan la monitoritzacio!
Ja no queda res! :D
Ja no queda res! :D
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |