ENEMA a la SAGRADA FAMILIA per PROTOCOL??

Experiències i pors del moment més desitjat.

turmalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

Re: ENEMA a la SAGRADA FAMILIA per PROTOCOL??

EntradaAutor: turmalina » dj. abr. 15, 2010 8:55 pm

Jo també vaig parir a la Sagrada Familia i no me'n van posar. De fet, en el moment d'anar de la sala de dilatació a la de parts, vaig tenir una corre-cuita, suposo que dels nerveis mateix i ja vaig buidar, no sé si del tot ...però suposo que quan apretes deu sortir tot el que hi ha dins i en el meu cas amb l'epidural no te n'adones molt.

Jo per aquestes coses, tot i que m'hauria de fer vergonya, després d'espatarrar-me durant mesos davant el ginecòleg ja l'he perduda tota. Pels metges i llevadores formr part de la feina. Jo no m'amoinaria gaire, però si et preocupa amb el microlax a casa t'arregles.A mi me'l van donar a la clínica al tercier dia després del part perquè encara no havia anat, amb l'episiotomina em feia cosa apretar i suposo que la musculatura del periné, pobra, estava ben fotuda.
Imatge

Imatge
martinica
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

EntradaAutor: martinica » dv. abr. 16, 2010 11:30 am

Només puntulitzar una cosa: la OMS no prohibeix l'us de enemas, nomes no aconsella l'us, ja que no aporta cap benefici (aixó no vol dir que sigui perjudicial) ja que el que tingui que sortir, sortirà tant amb enema com en el moment d'apretar, aixi que com ja heu dit si us amoina l'enema i tambè us amoïna fer cacona amb public, micralax a casa o bè el demaneu a la clinica.
A mi de fet em van oferir el micralax a la sala de dilatació ja que patia de morenes i extrenyiment durant l'embarás i vaig anar de part que feia un parell de dies que no havia buidat i em vaig treure dos pesos de sobre, :r) :r) :r) ja que em feia una mica de vergonya fer de ventre en i amb pùblic :-:) :-:) :-:)
Imatge

Imatge

Imatge
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dv. abr. 16, 2010 11:39 am

Martinica el que està prohibit, que deia jo, és POSAR ENEMA PER PROTOCOL. Que vol dir, obligar-te a posarte'l, posarte'l només arribar vulguis o no. Això no es pot fer, no pot formar part del protocol. Em referia a això....
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
martinica

EntradaAutor: martinica » dv. abr. 16, 2010 1:05 pm

Isa et penjo el que diu la OMS, no es una prohibició ni directe ni sobre el protocol, nomes diu que no es una indicació, no es per polemitzar, pero cal clarificar termes perque si vas a parir una clinica a on el seu protocol inclou enema o rasurat es pugui discutir aquesta decisió i es important per poder rebatre els arguments médics comptar amb una informació correcte perque no et prenguin pel "pito del sereno"

El podeu llegir sencer ,si voleu,de fet crec que es recomanable fer-ho pero per anar mes ràpid faig un corta-pega d'aquest apartat

"No está indicado rasurar el vello pubiano o administrar una enema antes del parto.
Aplicación de las recomendaciones
- Las anteriores recomendaciones reconocen diferencias entre distintos países y regiones. Su
aplicación debe adaptarse a cada circunstancia."
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge
martinica

EntradaAutor: martinica » dv. abr. 16, 2010 1:17 pm

Penjo tambè el que diu la SEGO (SOCIETAT ESPANYOLA DE GINECOLOGIA I OBSTETRICIA) per tenir mes informació , ja que de fet es la "norma" per la que es regeixen, o s'haurien de regir :ufs: els obstetres a casa nostre.
Es l'ultim document editat, es va publicar al 2008 i substitueix tots els anteriors fins a una próxima revisió.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dl. abr. 19, 2010 10:46 am

Ok Martinica, moltes gràcies.
Les llevadores que em van atendre a mi, quan els vaig comentar que a la meva germana a Can Ruti l'havien obligat a posar-se un enema, i l'havien rasurat, em van dir que AIXÒ NO ES PODIA FER PER PROTOCOL, que t'ho havien de deixar triar a tu, i que tu estaves en el teu dret de negar-te, més sent un Hospital públic. :ok:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::