Hospitals de Lleida
Re: Hospitals de Lleida
Ja, el Rueda té dies, n'hi que està més simpàtic i altres borde.
S'ha de saber passar...ja dies que l'haguessa engegat a la me...i altres
que estava molt simpàtic.
Però per sobre de tot busco la practicitat, i sé que de parts en sap molt.
Sinó hi ha algun problema no contemplem la cessària...suposo que quan s'atansi
el moment (em toca al maig) ja m'obriré més de ment i contemplaré altres
possibilitats.
Bon cap de setmana a totes!!!!!

S'ha de saber passar...ja dies que l'haguessa engegat a la me...i altres
que estava molt simpàtic.
Però per sobre de tot busco la practicitat, i sé que de parts en sap molt.
Sinó hi ha algun problema no contemplem la cessària...suposo que quan s'atansi
el moment (em toca al maig) ja m'obriré més de ment i contemplaré altres
possibilitats.
Bon cap de setmana a totes!!!!!
Buff!! He fotut una faltota bestial: ja dies no!!!... hi ha dies!!! així millor!!!!

- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
nucosa ha escrit:he estat mare el 19 d'octubre i desde gener no h ha separacio del bebe la mare pq no hi ha nius.
tens el teu nado x tu sempre i els pedatres passen la visitaq a la habitacio que es individual .
la informacio de vegades es manipula depenen del canto que es explica , la banyera si que es veritat que de moment no funciona pero pq el propi personal sanitari no creu estar preparat.
nucosa, no totes les habitacions son individuals, nomes les noves, pot ser que te'n toqui una de compartida.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

tota la planta 4 de maternitat es individual. segurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmm.
jo he estat soletaaaaaaaaaaaaaaaa.
Em sona super extrany que les habitacions per les mamis i els bebitos no siguin individuals...si fins i tot a lhospital del pallars les tenim individuals...!amb sofa pels papis i tot...!la veritat es que son un luxe dhabitacions xk a part de k tens el bebe sempre pots rebre visites comodament sense molestar ningu!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
nucosa ha escrit:tota la planta 4 de maternitat es individual. segurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmm.
Si, si, jo no dubto que tu estiguessis soleta dona!!! el que et vull dir es que les habitacions que van fer noves ara fa cosa d'un any i mig SI que son individuals, pero tambe n'hi han que son compartides, tinc amigues que hi han parit (la ultima fa 6 mesos) i li va tocar compartida

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Hola wapes de fet feia molt de temps
que no entrava i ara me animat de nou !!
De fet jo vaig tenir la meva peque a la Perpetuo Socorro i estic molt contenta el meu part anava si fos per la llevadora a cessarea segura...a les 3 de la tarde me trencaven la bossa i fins les 7 de la tarde que no vaig comensar a dilatar res de res...quan baixo al quirofan diu la llevadora davant meu que li proposa al metge de fer cessarea pq ja eren les 9 i encara noi havia sortit la nena...i el gine li va dir No esperem pq de moment tot esta be ....sempre he pensat que pel fet de ser una privada aniria directa a cessarea però al final a les 22.00 sortia la nena i part vaginal.
Jo estic Molt contenta de tot, la estancia i l´atenció i la nena me la vaig poder quedar al meu costat desde que va nèixer....nomes se la van emportar per ficar-li les arrecades i fer revisió !!!

que no entrava i ara me animat de nou !! De fet jo vaig tenir la meva peque a la Perpetuo Socorro i estic molt contenta el meu part anava si fos per la llevadora a cessarea segura...a les 3 de la tarde me trencaven la bossa i fins les 7 de la tarde que no vaig comensar a dilatar res de res...quan baixo al quirofan diu la llevadora davant meu que li proposa al metge de fer cessarea pq ja eren les 9 i encara noi havia sortit la nena...i el gine li va dir No esperem pq de moment tot esta be ....sempre he pensat que pel fet de ser una privada aniria directa a cessarea però al final a les 22.00 sortia la nena i part vaginal.
Jo estic Molt contenta de tot, la estancia i l´atenció i la nena me la vaig poder quedar al meu costat desde que va nèixer....nomes se la van emportar per ficar-li les arrecades i fer revisió !!!

Jo també tinc la Perpetuo Socorro però per això mateix que dius m'estic replantejant d'anar
a l'Arnau però al ser de Muface no sé si puc. Li vaig preguntar a la llevadora de la seguretat social
perquè faig allí les classes prepart i em va dir que cap problema i que també em volia fer visites
ella per tenir el meu historial però sento gent que diu que als de muface ens posen pegues per
baixar a la seguretat social.

a l'Arnau però al ser de Muface no sé si puc. Li vaig preguntar a la llevadora de la seguretat social
perquè faig allí les classes prepart i em va dir que cap problema i que també em volia fer visites
ella per tenir el meu historial però sento gent que diu que als de muface ens posen pegues per
baixar a la seguretat social.
Noies al Arnau ara ja tens habitació individual eh!!
o se per que una amiga meva fa 7 mesets vaa tenir el seu nenet allà i molt bé!!
o se per que una amiga meva fa 7 mesets vaa tenir el seu nenet allà i molt bé!!
I també banyera!
Es veu que el personal s'està formant però encara
no s'utilitza.
El problema és si en un dia hi ha més d'un part i
la volen utilitzar a la vegada més d'una embarassada!
Es veu que el personal s'està formant però encara
no s'utilitza.
El problema és si en un dia hi ha més d'un part i
la volen utilitzar a la vegada més d'una embarassada!
Hola! A mi m'agradaria tenir un part respectat i, tot i ser d'una mutua, el gine ens va recomanar l'Arnau.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

Jo també sóc de mútua i el tindré a la Perpetuo però
el meu ginecòleg ja sap que res de cessàrea sinó
hi ha un problema evident!
Allà també tenen sala de dilatació.
el meu ginecòleg ja sap que res de cessàrea sinó
hi ha un problema evident!
Allà també tenen sala de dilatació.
Això que dius de la Mútua, si ets de muface has d'anar allà
on tingui conert la tema mútua. Són ells els que t'han de derivar
a l'Arnau si hi ha algun problema.
on tingui conert la tema mútua. Són ells els que t'han de derivar
a l'Arnau si hi ha algun problema.
Sóc de DKV. Puc anar a l'Aliança o a la Perpetuo. El problema és que per parir a la perpetuo hauria de canviar de ginecóleg i no vull perquè és una persona molt agradable i jo hi tinc molta confiança.
Sort que encara hem queda temps per decidir-me..jejeje
Sort que encara hem queda temps per decidir-me..jejeje
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;

Si no vols cessària comenta-li al teu metge com més aviat millor perquè
a les mútues no s'esperen gaire a què dilatis.
Jo ho vaig comentar allà la setmana 14 o 15 perquè es comencés a fer
una idea del part que volíem. Home, si hi ha algun problema doncs es
fa... però per no tenir ganes d'esperar hores a què dilati no!
A l'Arnau sembla que tot això ho comencen a respectar més.
De totes maneres, si el meu cos aguanta, tota la primera part
de la dilatació (fins allà els 5 cm) la faré a casa, que correspon
més o menys a les contraccions de 30 segons cada 5 minuts durant
almenys una hora.
a les mútues no s'esperen gaire a què dilatis.
Jo ho vaig comentar allà la setmana 14 o 15 perquè es comencés a fer
una idea del part que volíem. Home, si hi ha algun problema doncs es
fa... però per no tenir ganes d'esperar hores a què dilati no!
A l'Arnau sembla que tot això ho comencen a respectar més.
De totes maneres, si el meu cos aguanta, tota la primera part
de la dilatació (fins allà els 5 cm) la faré a casa, que correspon
més o menys a les contraccions de 30 segons cada 5 minuts durant
almenys una hora.
Si, jo tinc molt clar que no vull cesarea! Evidenment si és indispensable doncs res...
Gracies pels consells
De quant estàs?
Gracies pels consells
De quant estàs?

Noies, us acabo de llegir, jo vaig tenir la meva filla a la Perpetuo i la veritat és que vaig tenir un part quasi respectat. La dilatació la vaig fer a casa fins que vaig aguantar i quan vaig arribar a la clinica em van donar habitació individual i alli vaig acabar de fer la dilatació. Entre passejant per l'habitació i dins la dutxa, la veritat és que en conservo un bon record. La comadrona que em va atendre es va portar molt bé amb mi, només arribar em va preguntar si volia epidural, jo vaig dir que aguantaria tan com pogues sense (ja que se que l'epidural alenteix les contraccions i això provoca que el part sigui més llarg). Doncs, gràcies a ella i a que estava sola a l'habitació vaig poder aguantar molt i molt bé (bé amb tots els dolors que això comporta).
El que no em vanrespectar va ser el gine a última hora, ja que li vaig dir que no volia episotomia (si no calia) i mentre li estava dient ell ja tenia les tisores a punt
. Us ho dic perquè es un altre tema que heu de tenir en compte per comentar-li.
Si voleu també hi ha un pla de part que podeu donar a la clinica quan arribeu on alli podeu posar les vostres propostes de com voleu que sigui i com voleu que se us tracti. La veritat es que no serveix de gran cosa ja que no ho tenen en compte. Però d'alguna manera ens hem de fer sentir
.
Que us vagi molt bé tot
El que no em vanrespectar va ser el gine a última hora, ja que li vaig dir que no volia episotomia (si no calia) i mentre li estava dient ell ja tenia les tisores a punt
Si voleu també hi ha un pla de part que podeu donar a la clinica quan arribeu on alli podeu posar les vostres propostes de com voleu que sigui i com voleu que se us tracti. La veritat es que no serveix de gran cosa ja que no ho tenen en compte. Però d'alguna manera ens hem de fer sentir
.Que us vagi molt bé tot

SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
Ara estic de 29+2, doncs encara em queda una mica!
Gràcies Zuria per explicar l'experiència.
Espero que en el meu cas també sigui així!
Pel tema de l'episiotomia fa temps vaig començar amb els
exercicis de Kegel, i la setmana vinent començaré amb els
massatges perineals.
De llevadores m'han dit que hi ha una de molt maca i una altra
una mica borde. No sé, a veure qui em toca!!
Gràcies Zuria per explicar l'experiència.
Espero que en el meu cas també sigui així!
Pel tema de l'episiotomia fa temps vaig començar amb els
exercicis de Kegel, i la setmana vinent començaré amb els
massatges perineals.
De llevadores m'han dit que hi ha una de molt maca i una altra
una mica borde. No sé, a veure qui em toca!!
Jo vaig tenir molta sort, em va tocar la molt maca

SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
zuria gràcies per compartir la teva experiència! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |