LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.
Re: LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.
Moltes gràcies pels consells del post. Crec que m'aniran molt bé.
Aquest post es super interessant
com veieu el tema de comprar un humidificador? és útil, pràctic? val la pena? visc en una ciutat massa seca (Saragossa) i el meu baby vindrà a finals de desembre...m'han recomenat que ens aniria bé i he vist aquest de Medisana bé de preu:
http://www.amazon.es/Medisana-60003-Hum ... B00492YFQA
http://www.amazon.es/Medisana-60003-Hum ... B00492YFQA
noyja, nosaltres el tenim semblant, i el tenim amortitzat!!!!!
La Berta es de finals de gener, i amb la sequetat de la calefaccio, el fem servir forsa.
Jo li solia posar una bona estona avans d- anar a dormir la nena.
sobretot mira que sigui d-ultrasons i d-aire fred, que els de vapor humitegen l-habitacio, i aquests no ho fan, sols refresquen l-ambient.
La Berta es de finals de gener, i amb la sequetat de la calefaccio, el fem servir forsa.
Jo li solia posar una bona estona avans d- anar a dormir la nena.
sobretot mira que sigui d-ultrasons i d-aire fred, que els de vapor humitegen l-habitacio, i aquests no ho fan, sols refresquen l-ambient.
La millor compra sense dubte els portanadons (meichila i boba)i la trona d-Ikea
Lo pitjor, els diners del mobil del bressol que esta mort de fàstic a l-armari o el termometre digital de no se que que no ha funcionat mai.
He de dir que a mi lo gros m-ho han deixat tot, cotxet, bressol, moises, cambiador, banyera, ganduleta...
Lo pitjor, els diners del mobil del bressol que esta mort de fàstic a l-armari o el termometre digital de no se que que no ha funcionat mai.
He de dir que a mi lo gros m-ho han deixat tot, cotxet, bressol, moises, cambiador, banyera, ganduleta...
- ariadna_deponent
- :: rateta

- Entrades: 176
- Membre des de: dc. set. 18, 2013 5:39 pm
Caram que de coses que s'apren 
uiii, jo crec q n'hi ha força de coses inútils...
Des del ppi li vam donar bibi, i com q va néixer al maig, sempre amb el preparavem a temperatura ambient, així q escalfador res de res...
Tb ens van regalar termos per la papilla,... encara no l'he estrenat mai... la nena ja te un any i mig...
Per sort el cuco ens el van deixar... pq va durar 4 o 5 mesos,... després vam comprar un mac laren q ens ha anat de conya!!
El foulard, b al ppi va b, però tampoc ho vam fer servir molt, pq era estiu i feia calor...
La manduca, la veritat es q l'hem fet servir molt poquet,...
L'hamaqueta tb ens la van deixar i bastant bé... però sense tb passes
El parquet, a nosaltres tb ens ho van deixar i alguna estoneta hi passava però no massa, no val la pena...
L'humidificador, si te molts mocs i li costa respirar va b...
caminadors, no n'hem tingut....
manta d'activitats, les q poden estar boca amunt i hi ha cosetes penjades els hi agraden força als primers mesos...
les q son només de terra, a nosaltres no ens ha valgut la pena....
No hem tingut aq espumetes q son com puzzles q poses al terra, per quan comencen a gaitejar o caminar, i poter hauria anat b... tot i q sempre van alla on no hi ha això...
no sé si em dceixo més coses
molta sort i q us vagi mb!!!
Des del ppi li vam donar bibi, i com q va néixer al maig, sempre amb el preparavem a temperatura ambient, així q escalfador res de res...
Tb ens van regalar termos per la papilla,... encara no l'he estrenat mai... la nena ja te un any i mig...
Per sort el cuco ens el van deixar... pq va durar 4 o 5 mesos,... després vam comprar un mac laren q ens ha anat de conya!!
El foulard, b al ppi va b, però tampoc ho vam fer servir molt, pq era estiu i feia calor...
La manduca, la veritat es q l'hem fet servir molt poquet,...
L'hamaqueta tb ens la van deixar i bastant bé... però sense tb passes
El parquet, a nosaltres tb ens ho van deixar i alguna estoneta hi passava però no massa, no val la pena...
L'humidificador, si te molts mocs i li costa respirar va b...
caminadors, no n'hem tingut....
manta d'activitats, les q poden estar boca amunt i hi ha cosetes penjades els hi agraden força als primers mesos...
les q son només de terra, a nosaltres no ens ha valgut la pena....
No hem tingut aq espumetes q son com puzzles q poses al terra, per quan comencen a gaitejar o caminar, i poter hauria anat b... tot i q sempre van alla on no hi ha això...
no sé si em dceixo més coses
molta sort i q us vagi mb!!!
Per nosaltres la pitjor compra ha estat el moisès perquè, tot i que és imprevisible com anirà tot, hem acabat fent collit!!
La millor compra, sense dubte, el fular elàstic!!! Hi va encantada, en canvi al cotxet diu que t'hi posis tu!!! :)
La millor compra, sense dubte, el fular elàstic!!! Hi va encantada, en canvi al cotxet diu que t'hi posis tu!!! :)
Ahh, també ens van regalar una hamaqueta d'aquestes 4 en 1 (hamaca, gronxador, trona i cadira) que què vols que et digui... És un trasto enoooooorme que crec que no feia falta i segur que va costar forces diners!!! Pel meu gust amb una hamaca senzilleta i després una trona senzilla també, és suficient!!!
La millor compra:
- El parc, passa moltes estones jugant i entretinguda amb les seves joguines.
- La cuna look at me, va molt bé si es vol fer collit i si es dóna el pit, ja que ni tant sols has de moure al petit/a per donar-li de mamar.
- Els pitets de plàstic (com pot ser que no s'hagi inventat abans...).
- La trona, sobretot si van lligats pels hombros, els meus pares tenen la del Ikea que només els agafa per la cintura, i per donar-li el menjar a la meva nena que és super moguda és un suplici.
- La maxi cosi, compra imprescindible si es té cotxe,
- El centre d'activitats del winie de pooh, juga moltísim amb això.
- Els biberons anticòlics.
- El saquet de dormir de tirants.
- Els pijames aquests gruixuts que es posen a sobre d'un altre més prim a l'hivern, va super bé quan fa fred i tenen un tacte molt agradable.
La pitjor:
- Una hamaqueta del tiny love que és cuco i hamaqueta a la vegada, mai s'ha sentit gaire cómode a dintre.
- La banyera, nosaltres hem anat a lo pràctic i al final l'acabem banyant amb nosaltres, només la vam utilizar els primers mesos.
- La cámara per veure com dorm, pràcticament no l'hem utilitzat, la nena només dorm una migdiada de 1 hora i després a la nit dorm les mateixes hores que nosaltres, així que poc ús li hem donat.
- Els 50.000 biberons restants que et regalen, encara no els he desprecintat, la meva filla utilitza el mateix tipus de biberó des de que va néixer.
- El parc, passa moltes estones jugant i entretinguda amb les seves joguines.
- La cuna look at me, va molt bé si es vol fer collit i si es dóna el pit, ja que ni tant sols has de moure al petit/a per donar-li de mamar.
- Els pitets de plàstic (com pot ser que no s'hagi inventat abans...).
- La trona, sobretot si van lligats pels hombros, els meus pares tenen la del Ikea que només els agafa per la cintura, i per donar-li el menjar a la meva nena que és super moguda és un suplici.
- La maxi cosi, compra imprescindible si es té cotxe,
- El centre d'activitats del winie de pooh, juga moltísim amb això.
- Els biberons anticòlics.
- El saquet de dormir de tirants.
- Els pijames aquests gruixuts que es posen a sobre d'un altre més prim a l'hivern, va super bé quan fa fred i tenen un tacte molt agradable.
La pitjor:
- Una hamaqueta del tiny love que és cuco i hamaqueta a la vegada, mai s'ha sentit gaire cómode a dintre.
- La banyera, nosaltres hem anat a lo pràctic i al final l'acabem banyant amb nosaltres, només la vam utilizar els primers mesos.
- La cámara per veure com dorm, pràcticament no l'hem utilitzat, la nena només dorm una migdiada de 1 hora i després a la nit dorm les mateixes hores que nosaltres, així que poc ús li hem donat.
- Els 50.000 biberons restants que et regalen, encara no els he desprecintat, la meva filla utilitza el mateix tipus de biberó des de que va néixer.
- pesoleteta
- :: papallona

- Entrades: 116
- Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm
Holaaaaaa!!!
Va molt bé que les que ja sou mares aneu explicant quins objectes s'han convertit en trastos inútils i quins han estat més pràctics del que pensaveu.
Moltes gràcies!!!
Va molt bé que les que ja sou mares aneu explicant quins objectes s'han convertit en trastos inútils i quins han estat més pràctics del que pensaveu.
Moltes gràcies!!!
Jo amb aquesta segona maternitat he descobert una cosa que em pensava que seria impensable que la digués mai: senyores i senyors, la babycook és totalment prescindible. Doncs si, sembla mentida, però un pot amb aigua cou les verduretes igual de bé o millor que aquell trasto de 120 eurakos.
- pesoleteta
- :: papallona

- Entrades: 116
- Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm
Quin tipus de banyera us ha anat millor? Estic entre uns de les fondes de la casa ok baby i una banyera -canviador. Alguna ha fet servir una de les fondes des del principi??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |