Quins símptomes es noten abans de parir?
Monfran ha escrit:Potser és una pregunta molt tonta... però m'agradaria saber com son les contraccions. Suposo que ja sabeu que vaig dilatant sens adonar-me'n (ahir ja estava de 5 cm...) i ara tinc por de no saber distingir una contracció de part.
Com són:
- Se't possa la panxa tota dura i et fa mal tota la panxa ó
- Et fan mals als ovaris com de la regla?
EN MI CASO ERA COMO UNA REGLA MUY FUERTE, AL PRINCIPIO,SE ME PONIA LA BARRIGA DURA,Y LUEGO EL DOLOR ME IBA YA HASTA LOS RIÑONES.PERO AL PRINCIPIO NO,NO ERA TAN FUERTE PERO YA ME EMPEZABA A RETORCER UN POCO DEL DOLOR.
- gblanch
- :: dofí

- Entrades: 3659
- Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
- Ubicació: St.Feliu de Codines
- Contacta:
Monfran ha escrit:Gblanch de 5 cm estava ahir i encara estic fresca com una rosa. A monitors només vaig tenir una contraccio en tota l'estona... o sigui que de part encara no m'hi he possat.... se'm volien quedar per induir pero prefereixo esperar a possar-me de part de veritat....
MOLT MILLOR QUE T'HI POSSIS TU,CLAR!!!!!!NNO CREC QUE JA TARDIS GAIRE....
Re: Quins símptomes es noten abans de parir?
PUjo el post per les k estem ja apunt i tenim dubtes!!! i si les que fa poket heu parit i ens voleu comentar com us veu adonar k estaveu de part ens serieu de gran ajuda!!!
Bon dia boniques,
jo el primer símptoma---> el dia que feia 39 setmanes vaig expulsar algo que em semblava el tap mucós, però molt poquet, casi inapreciable. Li vaig comentar a la llevadora (aquell dia teniem visita) i em va dir que podia trigar uns 3 o 4 dies.
Els següents dos o tres dies---> em trobava fatal, vomitant cada dos per tres (que no havia vomitat en tot l'embaràs)
Als tres dies d'alló, a les 6 del matí, vaig trencar aigües però la bossa només tenia una fisura, jo anava "gotejant" les aigües molt poquet a poquet...vem esperar unes 3 hores i cap a l'hospital!
Sort a totes les que ho teniu ja a la vuelta de la esquina!

jo el primer símptoma---> el dia que feia 39 setmanes vaig expulsar algo que em semblava el tap mucós, però molt poquet, casi inapreciable. Li vaig comentar a la llevadora (aquell dia teniem visita) i em va dir que podia trigar uns 3 o 4 dies.
Els següents dos o tres dies---> em trobava fatal, vomitant cada dos per tres (que no havia vomitat en tot l'embaràs)
Als tres dies d'alló, a les 6 del matí, vaig trencar aigües però la bossa només tenia una fisura, jo anava "gotejant" les aigües molt poquet a poquet...vem esperar unes 3 hores i cap a l'hospital!
Sort a totes les que ho teniu ja a la vuelta de la esquina!

Hola,
Mireu, a mi el tap mucós em va caure quan em van fer un tacte, la setmana abans de parir. Tenia visita a la ginecòloga del CAP (vaig per SS), i em va fer el tacte tant a lo bruto (la mort burra) que quan va acabar em va avisar: "cuando llegues a casa, veràs que manchas sangre. No te preocupes, es normal". Doncs, menys mal que em va avisar per que quan arribo a casa i em baixo les calces... i vaig veure allò... uf... em vaig espantar de debò. Era sang com del primer dia de la regla. Cooooorrens em vaig posar una compresa (imagineu-vos que no sabia ni a on les tenia!!! de lo nerviosa que estava). Desseguida es va parar el sagnat, però vaig tornar al CAP i em van dir que era el tap mucós. NO M'HO PODIA CREURE. LA NENA JA VENIA. I jo que em pensava que la tindria aquella mateixa tarda! pero no.
Durant una setmana em sentia estranya, tova, com si fos un globus que estigués a punt de petar per algun lloc.
Fins que al cap d'una setmana justa, a la nit i després de sopar vaig anar de diarrea. Però una diarrea impressionant.
I vam anar a dormir tots dos.
Jo no podia dormir, em feia molt mal d'esquena, a la zona dels ronyons que venia i marxava. I la panxa molt dura i calenta.
Em vaig aixecar i vaig començar a contar: venien cada 15 minuts. Al cap d'una hora cada 10. I al cap d'una altra hora cada 7. I cada vegada em feien més mal.
Vaig despertar el meu home i coooooorrrrrrreeeeeeens vam anar a l'hospital. I pel camí em venien cada 5.
Vaig arribar dilatada de 6 centímetres. Epidural. I al cap de 5 hores neixia la meva preciositat.
Vet aquí el meu part.
Molta sort a totes les que heu de parir!!
Mireu, a mi el tap mucós em va caure quan em van fer un tacte, la setmana abans de parir. Tenia visita a la ginecòloga del CAP (vaig per SS), i em va fer el tacte tant a lo bruto (la mort burra) que quan va acabar em va avisar: "cuando llegues a casa, veràs que manchas sangre. No te preocupes, es normal". Doncs, menys mal que em va avisar per que quan arribo a casa i em baixo les calces... i vaig veure allò... uf... em vaig espantar de debò. Era sang com del primer dia de la regla. Cooooorrens em vaig posar una compresa (imagineu-vos que no sabia ni a on les tenia!!! de lo nerviosa que estava). Desseguida es va parar el sagnat, però vaig tornar al CAP i em van dir que era el tap mucós. NO M'HO PODIA CREURE. LA NENA JA VENIA. I jo que em pensava que la tindria aquella mateixa tarda! pero no.
Durant una setmana em sentia estranya, tova, com si fos un globus que estigués a punt de petar per algun lloc.
Fins que al cap d'una setmana justa, a la nit i després de sopar vaig anar de diarrea. Però una diarrea impressionant.
I vam anar a dormir tots dos.
Jo no podia dormir, em feia molt mal d'esquena, a la zona dels ronyons que venia i marxava. I la panxa molt dura i calenta.
Em vaig aixecar i vaig començar a contar: venien cada 15 minuts. Al cap d'una hora cada 10. I al cap d'una altra hora cada 7. I cada vegada em feien més mal.
Vaig despertar el meu home i coooooorrrrrrreeeeeeens vam anar a l'hospital. I pel camí em venien cada 5.
Vaig arribar dilatada de 6 centímetres. Epidural. I al cap de 5 hores neixia la meva preciositat.
Vet aquí el meu part.
Molta sort a totes les que heu de parir!!
Ostres k be...k aneu posant les vostres experiencies... de veritat es k son de gran ajuda per les k som novates( aixi ja anem preparant-nos) tot i k pel k veig cada part es un mon...jo porto uns dies k tinc forces contraccions seguides pero no fan mal. Ahir em van fer corretges i tacte..i he tacat una miketa. Respecte al tap al cap de setmana crec k vaig treure una mica, per la textura jo diria k ho era... i akest mati tb he tret una mica aixi tacadet, k suposo k es degut al tacte.. tb tinc el doloret akell de warry aixi k ja veig k la cosa esta a prop... i k pot ser cuestio de dies... aixxxxxxxx kina intriga...!!!Ara estic com emocionada de pensar a veure kin dia de numero sera...si sera el gener o el febrer aiiiiiiii i com aniraaa... k passara... osgtres a part de donar-me una mica d'impressio i respecte tb tinc ganes de saber el k es!!
Hola Coral!!!
Pensava que ja hauries tingut la nena!!!
quan em vas dir dimarts que havies expulsat el tap mucós...
Ei, si ja el divendres passat estaves així jo crec que no queda gaire, a veure que et diu avui la gine! Què vagi tot molt rebé i que passi el més ràpid possible!
Molts, molts petons i ànims
Pensava que ja hauries tingut la nena!!!
quan em vas dir dimarts que havies expulsat el tap mucós...Ei, si ja el divendres passat estaves així jo crec que no queda gaire, a veure que et diu avui la gine! Què vagi tot molt rebé i que passi el més ràpid possible!
Molts, molts petons i ànims
Hola mamis experimentades!!!!
Pujo aquest post per les que estem molt a punt...
jo al menys, tinc molts dubtes perquè sovint tinc contraccions q no fan mal i algunes acompanyades amb dolors com de regla, però no sé si això és significatiu...
En tinc taaantes ganes!!!!
Vau notar algu estrany aquell dia o dies abans?
S'ha de treure el tap mucós per força???
Vau fer algu especial per intentar provocar el part?? jo no paro quieta i ni això funciona...
Pujo aquest post per les que estem molt a punt...
jo al menys, tinc molts dubtes perquè sovint tinc contraccions q no fan mal i algunes acompanyades amb dolors com de regla, però no sé si això és significatiu...
En tinc taaantes ganes!!!!
Vau notar algu estrany aquell dia o dies abans?
S'ha de treure el tap mucós per força???
Vau fer algu especial per intentar provocar el part?? jo no paro quieta i ni això funciona...

Ai Xispeta ... jo tb vull parir ja !!!!!!!!
Noies, ajudeu-nos !!!!!!
Jo camino molt però no noto res més que dolorets de regla i una mica de mal als ossos del pubis, imagino que pel pes d'en Martí.
Avui estic especialment inflada de cara. Ojalá això fos significatiu !
Ja donareu consells guapes !
Noies, ajudeu-nos !!!!!!
Jo camino molt però no noto res més que dolorets de regla i una mica de mal als ossos del pubis, imagino que pel pes d'en Martí. Avui estic especialment inflada de cara. Ojalá això fos significatiu !
Ja donareu consells guapes !
Doncs jo no vaig notar res d'especial..... vaig tenir un embaràs tan dolent que el dia que em vaig posar de part pensava que era un mal més. Tenia dolor de regla a estones i mal de ronyons però ja portava dies. Jo li deia al meu home que ja aniriem al hospital a la nit que nohi hauria tanta gent, iell es va capficar anar després de dinar. i menys mal!!!! Vaig entrar a les 16h i a les 21 neixia el meu nen! I no vaig trencar aigües ni res...
Gràcies Pilar guapa!!!
és q venen tants dubtes... jo ja fa mooolt q tinc contraccions amb dolors als ovaris i clar... ja no veig q avanci i se m'està fent llarguet ara al final!!!!
Merci!!!!!!!
és q venen tants dubtes... jo ja fa mooolt q tinc contraccions amb dolors als ovaris i clar... ja no veig q avanci i se m'està fent llarguet ara al final!!!!
Merci!!!!!!!
Pujo el post per les que estem aprop del gran moment!
Jo porto uns dies amb molts símptomes, però no sé fins a quin punt són normals amb 35 setmanes o no:
- M'està baixant la panxa, cada dia la veig i sento més baixa
- Se m'inflen els turmells i les mans (fa 2 dies que ja no em puc posar l'anell)
- Em noto la panxa molt pesada i a vegades es com si me l'hagués d'aguantar per la part del pubis
- Dolors de ronyons
- Retortijons, a vegades després vaig una mica fluixa al wc i altres vegades no
- Desde ahir a la tarda quan vaig a fer pipi taco el paper amb un color rosadet o vermellós aigualit però no te textura mocosa
- Punxadetes al pubis i mal al coxis com si se m'estès obrint o com si tingués agulletes d'haver estat muntant en bicicleta o a cavall, no sé si m'explico....
Sé que aixó pot durar setmanes, però són normals o aixó o hauria de notar més endavant?
Jo porto uns dies amb molts símptomes, però no sé fins a quin punt són normals amb 35 setmanes o no:
- M'està baixant la panxa, cada dia la veig i sento més baixa
- Se m'inflen els turmells i les mans (fa 2 dies que ja no em puc posar l'anell)
- Em noto la panxa molt pesada i a vegades es com si me l'hagués d'aguantar per la part del pubis
- Dolors de ronyons
- Retortijons, a vegades després vaig una mica fluixa al wc i altres vegades no
- Desde ahir a la tarda quan vaig a fer pipi taco el paper amb un color rosadet o vermellós aigualit però no te textura mocosa
- Punxadetes al pubis i mal al coxis com si se m'estès obrint o com si tingués agulletes d'haver estat muntant en bicicleta o a cavall, no sé si m'explico....
Sé que aixó pot durar setmanes, però són normals o aixó o hauria de notar més endavant?
Monseta tot aixó que expliques de la panxa baixa i que s'inflen les mans i els turmells és normal. Estàs a la recta final i el cos ja es prepara. Lo de que comences a tacar, sé alguna noia que li havia passat però també els hi van dir que era normal. De totes maneres si continues tacant jo li faria un atrucadeta al gine. Com a molt et dirà que facis repós!
En el meu cas no vaig notar les contraccions fortes fins que no estava a la Clínica i vaig trencar aigües, però portava des de les 2 de la matinada al sofà amb mal de panxa com de la regla. A les 8 vaig anar a la Clínica perquè creia que havia trencat aigües però només tenia una fisura, i a les 12 ja tenia el meu nen als braços! Estava de 38 setmanes.
Sobretot estigues tranquil·la i intenta descansar molt!
En el meu cas no vaig notar les contraccions fortes fins que no estava a la Clínica i vaig trencar aigües, però portava des de les 2 de la matinada al sofà amb mal de panxa com de la regla. A les 8 vaig anar a la Clínica perquè creia que havia trencat aigües però només tenia una fisura, i a les 12 ja tenia el meu nen als braços! Estava de 38 setmanes.
Sobretot estigues tranquil·la i intenta descansar molt!

[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Jo no vaig notar cap símptoma, era de nit em vaig aixecar per anar al wc i llavors vaig notar que vaig trencar aigües, d'allí amb tranquilitat vaig acabar de preparar-me la bossa, una dutxa ràpideta i cap a l'hospital.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |