PREPARAR LA BOSSA PER L'HOSPITAL
Re: PREPARAR LA BOSSA PER L'HOSPITAL
Quin follon eh anet???
Hola!
Anet i Goyti follón és poc!! Avui he anat a Zara i li he preguntat a la dependenta i m'ha mirat com si fos idiota.Jo que sé si he de comprar talla 0 o 0-1?? I si la nena és un buda i no li cap la talla 0? Això és un lio...
Qué fareu vosaltres?
Anet i Goyti follón és poc!! Avui he anat a Zara i li he preguntat a la dependenta i m'ha mirat com si fos idiota.Jo que sé si he de comprar talla 0 o 0-1?? I si la nena és un buda i no li cap la talla 0? Això és un lio...
Qué fareu vosaltres?
jajaja Gratinni un buda no crec que sigui jajaja pobreta pero es clar...es molt diferent néixer la setmana 38 a la 42 que pot passar...és un mes de diferéncia...a més endevant si que pot ser Buda...crec que s'engreixen molt!!jeje
jo he comprat un body i una ranita de la talla 0 i he comprat tb dos bodys de la talla 1 i el pijama talla 1. Pero estic tb molt liada...i em sabria greu comprar talla 0 i que neixi gran i que se'm quedi la roba allà morta de fástig...Ah!!!i avui he comprat una samarreta blava i un pantalonet blanc tb talla 1. Com sigui petitó li anirá gran però bueno no será el primer bebe que li queda gran la robeta!
Aiiiiiiiiiiixxx UN FOLLON jeje
Goyty y Gratinni heu comprat algo de roba??
jo he comprat un body i una ranita de la talla 0 i he comprat tb dos bodys de la talla 1 i el pijama talla 1. Pero estic tb molt liada...i em sabria greu comprar talla 0 i que neixi gran i que se'm quedi la roba allà morta de fástig...Ah!!!i avui he comprat una samarreta blava i un pantalonet blanc tb talla 1. Com sigui petitó li anirá gran però bueno no será el primer bebe que li queda gran la robeta!
Aiiiiiiiiiiixxx UN FOLLON jeje
Goyty y Gratinni heu comprat algo de roba??
No us atabaleu amb la roba!!!
El meu consell: compreu 4 mudes ara, les justes per quan nèixi. En compreu 1 de la talla 0 i les altres 3 de la talla 1. I espereu que nèixi per veure com és de gran la criatura. Si és petita la talla 0 li anirà perfecta i si és gran, doncs només haureu malgastat els diners per una sola muda.
I aneu comprant les coses a mesura que les aneu necessitant i sobretot espereu als regals que us faràn els amics i familiars... perquè la majoria de vegades és roba. Els bebès creixen molt ràpid i si teniu molta roba, moltes coses ni les podreu estrenar. Jo el primer any no em va caldre comprar res de roba, la nena va anar vestida amb tots els regals que li havien fet.
Ja sé que fa molta gràcia comprar roba quan estàs embarassada però aquest consell és el més assenyat.
El meu consell: compreu 4 mudes ara, les justes per quan nèixi. En compreu 1 de la talla 0 i les altres 3 de la talla 1. I espereu que nèixi per veure com és de gran la criatura. Si és petita la talla 0 li anirà perfecta i si és gran, doncs només haureu malgastat els diners per una sola muda.
I aneu comprant les coses a mesura que les aneu necessitant i sobretot espereu als regals que us faràn els amics i familiars... perquè la majoria de vegades és roba. Els bebès creixen molt ràpid i si teniu molta roba, moltes coses ni les podreu estrenar. Jo el primer any no em va caldre comprar res de roba, la nena va anar vestida amb tots els regals que li havien fet.
Ja sé que fa molta gràcia comprar roba quan estàs embarassada però aquest consell és el més assenyat.
Hola compis!!
Veig que parleu de talles jajaja!! Quin embolic!!!
Precisament ahir vaig comprar per primera vegada robeta per la Laia!!! Vaig comprar 2 bodis i un conjuntet de petó texà amb jaqueteta...
Els bodis els agafava de la talla 0 i quan ho va veure la dependeta em va dir: -noooooooo!!! La talla 0 només serveix per nens prematurs...
Em va dir que ella m'aconsellava talla 1...que si per un cas fos prematura no passava res que el de la talla 1 li anés una mica gran... Així que ja em veieu agafant talla 1...
PErò potser sí que més endavant un pijamenta talla 0 sí que li agafaré... no sé...
El peto texà el vaig agafar ja de 3 mesos... em va encantar!
PEtonets a totes!!
Veig que parleu de talles jajaja!! Quin embolic!!!
Precisament ahir vaig comprar per primera vegada robeta per la Laia!!! Vaig comprar 2 bodis i un conjuntet de petó texà amb jaqueteta...
Els bodis els agafava de la talla 0 i quan ho va veure la dependeta em va dir: -noooooooo!!! La talla 0 només serveix per nens prematurs...
Em va dir que ella m'aconsellava talla 1...que si per un cas fos prematura no passava res que el de la talla 1 li anés una mica gran... Així que ja em veieu agafant talla 1...
PErò potser sí que més endavant un pijamenta talla 0 sí que li agafaré... no sé...
El peto texà el vaig agafar ja de 3 mesos... em va encantar!
PEtonets a totes!!

24/11: TE +
21.12.10: Gine SS- Eco inicial (sentim el cor)
18.01.11: Gine - Eco 1r.T: tot ok! TS ok! (12 setmanes)
07.02.11: Gine privat. (15 setmanes) Sembla NEN!!
17.03.11: Gine - Eco Morfològica:NENA! És dirà LAIA!
27.04.11: Gine - Resultats O'Sullivan OK!.
20.06.11: Eco 3T: 2300kg
20-07.11: Eco privat: 3100kg

Amb això de les talles, doncs, que aconselleu. Agafar bodys talla 0 i talla 1??
I s'ha de portar arrullo si neix al juliol?? i màniga llarga o curta??
Quin lio!!!
I s'ha de portar arrullo si neix al juliol?? i màniga llarga o curta??
Quin lio!!!
El 12 de juliol, a la 1 de la matinada, neix el Jan, amb 3.810 gks, 52 cm i uns ulls immensos i oberts!!
Elmeu nen naixerà a finals de juny. La robeta li he comprat de la talla 1, però de màniga llarga. I els bodis de tot, sense mànigues, màniga curta i dos de llarga que me'ls van regalar. La llevadora ens va dir que podiem tenir-los s l'hospital amb pantalonets curts, tot i que tothom diu que han de estar més tapadets. Cadascú té una opinió diferent.
Jo portaré dues bressadores, no pel fred (/tot i que amb l'aire acondicionat pot fer més fred) sinò per quan la gent l'agafi, estarà més protegit de microbis, olors... no sé
Jo portaré dues bressadores, no pel fred (/tot i que amb l'aire acondicionat pot fer més fred) sinò per quan la gent l'agafi, estarà més protegit de microbis, olors... no sé
Hola noies, una pregunta:
el meu nen naixerà a principis d'agost. Li he comprat ja robeta per l'hospital: 4 Bodys de màniga llarga i 1 samarreta de màniga llarga+ranita, aixó es suficient??o aixó es la roba interior i s'ha de comprar la roba per posar-li a sobre??la veritat es que son molt monus els bodys...jo pretenia portar-lo així, pero la llevadora em sembla que va dir que aixó era roba interior.
merci
el meu nen naixerà a principis d'agost. Li he comprat ja robeta per l'hospital: 4 Bodys de màniga llarga i 1 samarreta de màniga llarga+ranita, aixó es suficient??o aixó es la roba interior i s'ha de comprar la roba per posar-li a sobre??la veritat es que son molt monus els bodys...jo pretenia portar-lo així, pero la llevadora em sembla que va dir que aixó era roba interior.
merci
anet! A l'hospital han de portar dues mànigues, així que et falta comprar quatre conjuntets de perlé o cotó...
Hola panxetes!!!
Aquest post m'ha semblat súper interessant i per això actualitzo amb la llista que em vàren donar ahir a l'Hospital St. Joan de Déu de Manresa. Suposo que a cada centre demanen coses diferents, però vaja, perquè us feu una idea.
Documentació:
- Targeta d'identificació sanitària
- Carnet d'identitat
- Carnet de l'embarassada
- Anàlisi, ecografies i altres documents relacionats amb l'embaràs
Per a la mare:
Si és necessari li donarem compreses grans i gasses estèrils.
Cal que porti:
- Camises de dormir obertes per davant per tal de poder donar bé el pit
- Bates i sabatilles per llevar-se del llit
- Calces i sostenidors de lactància
- Protectors assecadors per al pit
- Compreses normals sense perfums ni desodorants
- Necesser amb tots els estris per a la neteja personal i tovallola de bany
Per al nadó:
En una bossa, cal posar una muda per vestir el nadó per primera vegada a la sala de parts que estarà composta per:
- Samarreta de cotó o bé de fil
- Jersei
- Roba de vestir
- Peücs o mitjons
- Tovallola o manta per embolcallar el nadó
- Gorro
- Sabó, pinta, crema hidratant, llima de cartró
- Tovalloletes o esponja
- Xumet
- Bolquers
Cal portar prou mudes per canviar el nadó. S'ha de tenir en compte que l'estada és entre 1 i 3 dies. A més, quan s'arriba a casa, cal tenir gases estèrils i alcohol de 70ºC per a la cura del melic.
Bé, i fins aquí el tríptic.
Espero que us serveixi tant com m'ha servit a mi per organitzar-me.
Una abraçada!
Aquest post m'ha semblat súper interessant i per això actualitzo amb la llista que em vàren donar ahir a l'Hospital St. Joan de Déu de Manresa. Suposo que a cada centre demanen coses diferents, però vaja, perquè us feu una idea.
Documentació:
- Targeta d'identificació sanitària
- Carnet d'identitat
- Carnet de l'embarassada
- Anàlisi, ecografies i altres documents relacionats amb l'embaràs
Per a la mare:
Si és necessari li donarem compreses grans i gasses estèrils.
Cal que porti:
- Camises de dormir obertes per davant per tal de poder donar bé el pit
- Bates i sabatilles per llevar-se del llit
- Calces i sostenidors de lactància
- Protectors assecadors per al pit
- Compreses normals sense perfums ni desodorants
- Necesser amb tots els estris per a la neteja personal i tovallola de bany
Per al nadó:
En una bossa, cal posar una muda per vestir el nadó per primera vegada a la sala de parts que estarà composta per:
- Samarreta de cotó o bé de fil
- Jersei
- Roba de vestir
- Peücs o mitjons
- Tovallola o manta per embolcallar el nadó
- Gorro
- Sabó, pinta, crema hidratant, llima de cartró
- Tovalloletes o esponja
- Xumet
- Bolquers
Cal portar prou mudes per canviar el nadó. S'ha de tenir en compte que l'estada és entre 1 i 3 dies. A més, quan s'arriba a casa, cal tenir gases estèrils i alcohol de 70ºC per a la cura del melic.
Bé, i fins aquí el tríptic.
Espero que us serveixi tant com m'ha servit a mi per organitzar-me.
Una abraçada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]
[/url