PER LES QUE BUSQUEM EL SEGON
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Re: PER LES QUE BUSQUEM EL SEGON
Jo aqui em planto! Com a minim per uns anys! Vull dormiiiiiiir! Ara un altre no, si us plau
L'altre dia li vaig demanar que m'acostes les pastilles,per pendre-me-la i em va dir que no calia, que si passva doncs benvingut! Vaia tela, anda que no vaig anar corrents a pendre-me-la!
Per ell ja buscariem el tercer!
L'altre dia li vaig demanar que m'acostes les pastilles,per pendre-me-la i em va dir que no calia, que si passva doncs benvingut! Vaia tela, anda que no vaig anar corrents a pendre-me-la!

- ((!*Miriam!*))
- Entrades: 7299
- Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
- Ubicació: Lladó
- Contacta:
*GES* ha escrit:Jo aqui em planto! Com a minim per uns anys! Vull dormiiiiiiir! Ara un altre no, si us plau![]()
![]()
SI es que aquests homes son la repera!

- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Uixxx GES que a la que pugui et coloca una aspirina en lloc de les pastis..... pero amb els dos
que tens.....
que tens.....- carpe diem
- Contacta:
Jo,com tu apanona,els meus tb es porten 18 mesos! i al principi telaaaaaaa!! El meu Pau no ha agafat gelos, supso que ell no es recorda sense la Noa a casa,ara ja, tot i ser petits ja es "barellen" ella vol tocar-lo i li"parla" i el crida... i quan ell no esta per osties l'empeny i ella encara el busca!
Jo un altre ni borratxa em quedaria prenyada
,ell no sap que es estar 2 ANYS SEGUITS SENSE DORMIR MÉS DE 5 HORES SEGUIDES, o per l'un o per l'altre tu, ell treballa, jo estic amb ells 24 hores i a vegades estic tiiiiipa de tant cotxet, de no poder provar-me res a una botiga, d'anara mb la eplu amb els 2 o amb un i amb un nus a l'estomac, de no acabar MAI de dinar,de no poder banyar-me mai, bueno,em dutxo eh
jajajja temps per mi,pero per xorrades eh! coses a csa, llegir una revista.jo que sé!
Bueno ja m'he desfogat,apa!! Ha quedat clar que no en vull més,oi?

Jo un altre ni borratxa em quedaria prenyada
,ell no sap que es estar 2 ANYS SEGUITS SENSE DORMIR MÉS DE 5 HORES SEGUIDES, o per l'un o per l'altre tu, ell treballa, jo estic amb ells 24 hores i a vegades estic tiiiiipa de tant cotxet, de no poder provar-me res a una botiga, d'anara mb la eplu amb els 2 o amb un i amb un nus a l'estomac, de no acabar MAI de dinar,de no poder banyar-me mai, bueno,em dutxo eh
jajajja temps per mi,pero per xorrades eh! coses a csa, llegir una revista.jo que sé!Bueno ja m'he desfogat,apa!! Ha quedat clar que no en vull més,oi?

Hola!!
Que bé que he trobat aquest post!! Nosaltres no estem posant cap mena d'impediment pq en Gerard tingui un germanet@.Estem fent lactancia materna i el gine em va dir que segurament em costaria molt més quedar-me embarassada donant el pit.El Gerard encara mama 5/6 cops entre el dia i la nit.
Ens agradaria que es portessin poquet però a veure quan es decideix a venir
. En Gerard encara és molt petitet però veig que sou unes quantes les que els vostres fills es porten ben poquet.
Ja em suposo que deu ser molt feina però m'agraden els reptes
.....
El Gerard de moment mai ens ha donat una mala nit.Evidentment s'ha acabat allò de domrir 8 hores seguides ,almenys de moment....Ell es desperta per mamar 2 o 3 vegades però com que fem collit( bressol-sidecar) ell mateix s'enganxa al pit i al cap de no res es queda adormit una altra vegada.
Bé...ja us aniré explicant com va tot...
Enhorabona a les ja que heu sigut mares per segona vegada (o més) i enhorabona a les que esteu
!!!
Petonassos
Gemma
Que bé que he trobat aquest post!! Nosaltres no estem posant cap mena d'impediment pq en Gerard tingui un germanet@.Estem fent lactancia materna i el gine em va dir que segurament em costaria molt més quedar-me embarassada donant el pit.El Gerard encara mama 5/6 cops entre el dia i la nit.
Ens agradaria que es portessin poquet però a veure quan es decideix a venir
. En Gerard encara és molt petitet però veig que sou unes quantes les que els vostres fills es porten ben poquet.Ja em suposo que deu ser molt feina però m'agraden els reptes
.....El Gerard de moment mai ens ha donat una mala nit.Evidentment s'ha acabat allò de domrir 8 hores seguides ,almenys de moment....Ell es desperta per mamar 2 o 3 vegades però com que fem collit( bressol-sidecar) ell mateix s'enganxa al pit i al cap de no res es queda adormit una altra vegada.
Bé...ja us aniré explicant com va tot...
Enhorabona a les ja que heu sigut mares per segona vegada (o més) i enhorabona a les que esteu
!!!Petonassos
Gemma
Ei Gemma08!!! WOLA!

- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
bon dia noies!
a mi el que el preocupa es: realment s'estima igual al prmer que al segon fill?
Jo ha de dir que estic enamorada de la meva filla i ara amb 2 anys fa moneries de tot i em té encandilada... és super carinyosa, graciosa, etc etc i no sé si amb el segon serà igual en el sentit d'estimar-lo tant i de mimar-lo i cuidar-lo igual... amb la nena he tingut tot el temps del mon i li podia dedicar les 24 hores del dia només per a ella però ara amb 2 potser el 2on queda en un segon terme (ja que serà petit i no es donarà compte) i potser no li dedico tant de temps com necessita per estar amb le meva filla de 2 anys...
La feinada es deu multimplicar x 1.000.. les coses de casa si ara casi no puc amb dos suposo que serà una batalla campal (però no em preocupa)...
a mi el que el preocupa es: realment s'estima igual al prmer que al segon fill?
Jo ha de dir que estic enamorada de la meva filla i ara amb 2 anys fa moneries de tot i em té encandilada... és super carinyosa, graciosa, etc etc i no sé si amb el segon serà igual en el sentit d'estimar-lo tant i de mimar-lo i cuidar-lo igual... amb la nena he tingut tot el temps del mon i li podia dedicar les 24 hores del dia només per a ella però ara amb 2 potser el 2on queda en un segon terme (ja que serà petit i no es donarà compte) i potser no li dedico tant de temps com necessita per estar amb le meva filla de 2 anys...
La feinada es deu multimplicar x 1.000.. les coses de casa si ara casi no puc amb dos suposo que serà una batalla campal (però no em preocupa)...
- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
Blanca, la dedicació i temps que as tingut amb el primer és impossible de fer amb el segon! A veure jo estimo molt a la meva nineta, moltíssim!!! i A l'Arnau pla!!! No sé, s'estimen per igual però diferent...

Hola!!
doncs un altre!!! tinc un petit que ara farà 15 mesos i estic embarassada de 5 setmanes + -, estic acullunida, però molt feliç! sempre hem volgut que es portessin poquet!!!
a mi tb em preocupa aixó de estimar-lo com al primer, (és que l'estimo taaaant!!! que em sembla imposible) com ho farem el dia del part, pq vull anar a vic, com amb el Gerard i no tinc a ningú conegut pel camí!!! i després quan estiguin els dos, com ho portarà ell i nosaltres!!!
seguiré aquest post!! gràcies a les mamis² per explicar la seva experiencia!
doncs un altre!!! tinc un petit que ara farà 15 mesos i estic embarassada de 5 setmanes + -, estic acullunida, però molt feliç! sempre hem volgut que es portessin poquet!!!
a mi tb em preocupa aixó de estimar-lo com al primer, (és que l'estimo taaaant!!! que em sembla imposible) com ho farem el dia del part, pq vull anar a vic, com amb el Gerard i no tinc a ningú conegut pel camí!!! i després quan estiguin els dos, com ho portarà ell i nosaltres!!!
- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
NGM ha escrit:Hola!!
Enhorabona NGM!!! Ja veuras que tot anirà super bé!!!

Holaa!!
Que bé trobar aquest tema!!!
Jo tinc una nena de 4 anys i ara ens hem posat a buscar el 2on... amb prou feines pq el papa no volia!!! M'encanta la canalla i per a mi m'hagués posat una miqueta abans... no saps quina enveja em dones *GES* (peró sana, eh?) de que la teva parella en vulgui un 3er!!! Per a mi, es la xifra ideal... Nosaltres som 3 germanes!! Nu sé... espero quedar-mi aviat!!
Aquest és el 1er mes que busquem (tampoc ens hem matat... jejeje) peró amb la nena vam trigar 6 mesos a saco!!!!

Que bé trobar aquest tema!!!
Jo tinc una nena de 4 anys i ara ens hem posat a buscar el 2on... amb prou feines pq el papa no volia!!! M'encanta la canalla i per a mi m'hagués posat una miqueta abans... no saps quina enveja em dones *GES* (peró sana, eh?) de que la teva parella en vulgui un 3er!!! Per a mi, es la xifra ideal... Nosaltres som 3 germanes!! Nu sé... espero quedar-mi aviat!!
Aquest és el 1er mes que busquem (tampoc ens hem matat... jejeje) peró amb la nena vam trigar 6 mesos a saco!!!!

s'estimen igual, però diferent, perquè són persones diferents. --hi ha moments confosos perquè sovint vols arreglar el plor amb les meteixes tècniques que has fet amb el primer i no serveix, i com que fa tant poc, costa canviar el xip.
És dur tenir dos bebés d'edats diferents perquè tenen ritmes diferents i més si et surt un bebé amb còlics horrorosos com els que ha tingut i encara té el nostre Pau.
És genial veure'ls junts, tant petits, tant bonics, veure com la gran s'esyima el petit i el petit no perd de vista la gran,,, i els somriures que ja es fan!!! I això que el Pau només té 4 mesos i l'Aina justet dos anys.
El pitjorés el descans (i el meu home ajuda molt!!), però la feina no és multiplica per dos, sinó per 3 com a mínim... I el dormir... Amb un sempre es trobaalgun moment per fer la migdiada, però amb dos....
Amb 3 no ho vull ni pensar!!! Més sorpreses, no, gràcies!!
És dur tenir dos bebés d'edats diferents perquè tenen ritmes diferents i més si et surt un bebé amb còlics horrorosos com els que ha tingut i encara té el nostre Pau.
És genial veure'ls junts, tant petits, tant bonics, veure com la gran s'esyima el petit i el petit no perd de vista la gran,,, i els somriures que ja es fan!!! I això que el Pau només té 4 mesos i l'Aina justet dos anys.
El pitjorés el descans (i el meu home ajuda molt!!), però la feina no és multiplica per dos, sinó per 3 com a mínim... I el dormir... Amb un sempre es trobaalgun moment per fer la migdiada, però amb dos....
Amb 3 no ho vull ni pensar!!! Més sorpreses, no, gràcies!!
- carpe diem
- Contacta:
taduol, ja dire al meu marit que li faci una xerrada al teu...
, que ell ho te molt clar... 
, que ell ho te molt clar... 
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Uff que xungo!!!! aix que m'ha entrat el cangeli ara, a bones hores estan ja de 17 st. es que con parleu de lo bo i lo dolent de tenir els dos peques que es portin poquet. A veure ja sabia que no seria facil pero be jo soc de les que penso que fins que no en trobi no sabre si en surtire, pero de tot es surt no?? i si una no pot fer mes a casa fa menys, pero lo 1º son el peques.
El meu home treballa 14 o 15 h al dia i amb tot i aixo en fa un cop de ma a prepara el sopar o banyar a la nena pero clar amb una no es el mateix que amb dos, jo la sensacio que dieu vosaltes de no menjar mai be ja la tinc i lo de dormir mira ara que estic
sembla que he començat a dormir una mica mes per que la nena en fa la nit del tiron, be hi ha nits que esta amb la boca o con aquest amb mocs i no pot dormi en crida pero en principi ja no es desperta.
M'agadat molt de trobar aquet post aixi que ja anir passat per lleguir les vostres aventures i desventures amb els peques i despres ja us contare jo les meves
El meu home treballa 14 o 15 h al dia i amb tot i aixo en fa un cop de ma a prepara el sopar o banyar a la nena pero clar amb una no es el mateix que amb dos, jo la sensacio que dieu vosaltes de no menjar mai be ja la tinc i lo de dormir mira ara que estic
sembla que he començat a dormir una mica mes per que la nena en fa la nit del tiron, be hi ha nits que esta amb la boca o con aquest amb mocs i no pot dormi en crida pero en principi ja no es desperta.M'agadat molt de trobar aquet post aixi que ja anir passat per lleguir les vostres aventures i desventures amb els peques i despres ja us contare jo les meves

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]Re: PER LES QUE BUSQUEM EL SEGON
Holaaaaaaaaaa jo no se si podre buscar el segon tinc que anar primer gine tinc problemes matriu amb miomes pero si no diu que no soposo qeu si ho farem pero apart estic traumatizada pel part de la meva primera nena sabeu algun hospital estigui be no se es el que mes por em fa
- ((!*Miriam!*))
- Contacta:
llunaguco ha escrit:Holaaaaaaaaaa jo no se si podre buscar el segon tinc que anar primer gine tinc problemes matriu amb miomes pero si no diu que no soposo qeu si ho farem pero apart estic traumatizada pel part de la meva primera nena sabeu algun hospital estigui be no se es el que mes por em fa
HOla guapa!
Pel que eh llegit, sembla que no vares tenir un bon part...si et consola, pensa que els segons sempre solen anar millor!
ANMS REINA!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |