MARES A L'ESTRANGER
MARES A L'ESTRANGER
Hola noies,
Per motius professionals estem vivint a l'estranger. Ara estic embarassada de 18 setmanes i he decidit tenir el bebe a Catalunya.
Algu mes en la meva situacio o similar??
Estaria poder compartir experiencies en aquest moment, ja que si l'embaras es ja un periode forca especial, el fet d'estar lluny de casa, encara el fa mes 'especial', no??
Per motius professionals estem vivint a l'estranger. Ara estic embarassada de 18 setmanes i he decidit tenir el bebe a Catalunya.
Algu mes en la meva situacio o similar??
Estaria poder compartir experiencies en aquest moment, ja que si l'embaras es ja un periode forca especial, el fet d'estar lluny de casa, encara el fa mes 'especial', no??
cullareta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 13, 2012 8:42 am, en total s’ha editat 4 vegades.
- Jules
- :: zebra

- Entrades: 1161
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
- Ubicació: Londres i Terrassa
Re: MAMES A L'ESTRANGER
Hola cullareta! Yo tambien vivo en el extranjero concretamente en Londres, y tu?
Yo cuando tuve a mi hija tambien me plantee venir a teneral en spain pero al final me quede aqui porque como no sabes seguro cuando va a pasar y mi marido igual no hubiera estado y creo que no era justo. Despues mis padres vinieron y se quedaron un temporada conmigo.
No es facil estar lejos de tu familia en momento asi pero es lo que hay.Eso si yo procuro venir todo lo que puedo de visita a spain y me gustaria volver, pero de momento aqui estamos!
Un beso
Yo cuando tuve a mi hija tambien me plantee venir a teneral en spain pero al final me quede aqui porque como no sabes seguro cuando va a pasar y mi marido igual no hubiera estado y creo que no era justo. Despues mis padres vinieron y se quedaron un temporada conmigo.
No es facil estar lejos de tu familia en momento asi pero es lo que hay.Eso si yo procuro venir todo lo que puedo de visita a spain y me gustaria volver, pero de momento aqui estamos!
Un beso
Hola Jules,
Pues yo estoy en Moscu, asi que desde el 1r momento tuve clarisimo que lo tendria en casa por diferentes razones: me apetecia estar cerca de mi familia en este momento tan importante; las infrastucturas sanitarias rusas no me dan mucha confianza, ademas de que la mayoria de los doctores no hablan ingles y mi ruso da bastante pena; la sanidad privada cuesta un ojo de la cara (me ofrecieron un paquete de visitas prenatales con medicos que hablaban ingles por el 'modico' precio de 6,000 euros, el parto aparte. El parto puede ir de 6,000 a 10,000 euros!!!!!).
Al mismo tiempo se que por el hecho de tener el bebe en Espanya voy a sufrir otro tipo de inconvenientes como que al 7o mes me tendre que ir ya para alla y que el Culleret no podra estar todo el tiempo con nosotros... pero bueno, lo intentamos llevar del mejor modo posible...
Pues yo estoy en Moscu, asi que desde el 1r momento tuve clarisimo que lo tendria en casa por diferentes razones: me apetecia estar cerca de mi familia en este momento tan importante; las infrastucturas sanitarias rusas no me dan mucha confianza, ademas de que la mayoria de los doctores no hablan ingles y mi ruso da bastante pena; la sanidad privada cuesta un ojo de la cara (me ofrecieron un paquete de visitas prenatales con medicos que hablaban ingles por el 'modico' precio de 6,000 euros, el parto aparte. El parto puede ir de 6,000 a 10,000 euros!!!!!).
Al mismo tiempo se que por el hecho de tener el bebe en Espanya voy a sufrir otro tipo de inconvenientes como que al 7o mes me tendre que ir ya para alla y que el Culleret no podra estar todo el tiempo con nosotros... pero bueno, lo intentamos llevar del mejor modo posible...
Me imagino que debe ser duro estar tan lejos de la familia ...
Muchos ánimos chicas !!!!!!

Muchos ánimos chicas !!!!!!

- Jules

Ostras cullareta entiendo perfectamente tu elección. Tu estas mas lejos y por lo que cuentas yo tambien haria como tu.Que hi farem noia! A veces pienso que esto es una me..!!!pero aqui estoy para cuando quieras desfogarte. De momento como va todo? Te encuentras bien?
Hola noies!
Jo em vaig quedar embarassada vivint a l'estranger, a sudamèrica, i vaig decidir que la meva fillal nasqués a Catalunya per diferents raons:
- perquè no la volia tenir lluny de la meva família
- perquè allà no tenia seguretat social i cada visita, malgrat el canvi de moneda, era molt cara
- perquè en un món on encara hi ha categories, tenen avantatge els qui neixen amb una nacionalitat europea (o del mal dit 1r món), i encara que em fes mooooolta ràbia, era millor que fos espanyola a que fos sudamericana (fora visats, registres, més mobilitat pel món...)
- per una embarassada i mare primerenca els canvis ja són prou brutals com encara haver d'adaptar-te a un nou lloc
Jo us recomano que si podeu tenir el vostre fill en el vostre entorn, millor que millor.
Sort!
Jo em vaig quedar embarassada vivint a l'estranger, a sudamèrica, i vaig decidir que la meva fillal nasqués a Catalunya per diferents raons:
- perquè no la volia tenir lluny de la meva família
- perquè allà no tenia seguretat social i cada visita, malgrat el canvi de moneda, era molt cara
- perquè en un món on encara hi ha categories, tenen avantatge els qui neixen amb una nacionalitat europea (o del mal dit 1r món), i encara que em fes mooooolta ràbia, era millor que fos espanyola a que fos sudamericana (fora visats, registres, més mobilitat pel món...)
- per una embarassada i mare primerenca els canvis ja són prou brutals com encara haver d'adaptar-te a un nou lloc
Jo us recomano que si podeu tenir el vostre fill en el vostre entorn, millor que millor.
Sort!
Bueno, yo ahora estoy bien... estoy acostumbrada a estar lejos pues hace ya 4 anyos que estoy fuera. Eso si, me estoy gastando una fortuna en telefono desde que estoy
ya que cada 2 por 3 estoy llamando a mi madre para preguntarle cosillas.
Lo peor sera cuando nazca el bebe, y yo me quede en casa de mis padres y el Culleret se vuelva al trabajo... cuando lo pienso me da mucha pena...
ya que cada 2 por 3 estoy llamando a mi madre para preguntarle cosillas.Lo peor sera cuando nazca el bebe, y yo me quede en casa de mis padres y el Culleret se vuelva al trabajo... cuando lo pienso me da mucha pena...
Jules ha escrit:Ostras cullareta entiendo perfectamente tu elección. Tu estas mas lejos y por lo que cuentas yo tambien haria como tu.Que hi farem noia! A veces pienso que esto es una me..!!!pero aqui estoy para cuando quieras desfogarte. De momento como va todo? Te encuentras bien?
Si, Jules, de momento todo bien! Ninguna molestia ni nada, asi que genial. Esperemos que siga asi...
Hola cullareta,
jo també visc a l'extranger, i fa un mes i mig vam tenir el nostre primer fill.
Nosaltres vivim a Itàlia, perquè el meu marit és italià. Però jo també tenia clar que volia que el nen nasqués a Catalunya.
A itàlia vaig fer les visites amb la gine de la SS, i cada vegada que venia a Barcelona aprofitava i programava visites amb la meva ginecologa de sempre (sóc d'agrupació mútua, i em visitava a la Dexeus).
He agafat sempre l'avió sense cap problema (el vol només dura una hora i mitja), no sé si tu estàs molt lluny... diuen que el problema de l'avió, si no és un viatge molt llarg, són les "sutregades" de l'aterratge, jo no he tingut mai cap problema, a vegades fas més bots dalt de l'autobus que a l'avió que estàs còmode sentada.
al final de l'embaràs vam venir a barcelona dues setmanes abans del termini, jo ja estava de baixa i el meu marit es va agafar una excedència. al final el Pau es va fer esperar i va neixer amb 13 dies de retard... jo ja no podia més.
va anar tot bé, i vaig agraïr molt tenir la família a prop, ja estem tot l'any lluny, al menys en un moment tant íntim, m'ha agradat poder-me "sentir a casa".
quan el pau tenia 15 dies vam haver de tornar a Parma, i vam fer el viatge amb cotxe. i ara ja fa un mes que estem a Itàlia (passant fred
)
el forum m'ha estat molt útil, pq llegia altres noies que estàven a la meva situació i veia quines proves es feien a barcelona, aqui a italia la SS va per la mínima, pensa que si vols l'epidural has de pagar 950 euros!!!!
en fin, si tens dubtes, ja ho saps, pregunta. no sé si el teu marit és català, si no prepara't per tota la documentació i la burocràcia.....
un lio patatero
fins aviat
jo també visc a l'extranger, i fa un mes i mig vam tenir el nostre primer fill.
Nosaltres vivim a Itàlia, perquè el meu marit és italià. Però jo també tenia clar que volia que el nen nasqués a Catalunya.
A itàlia vaig fer les visites amb la gine de la SS, i cada vegada que venia a Barcelona aprofitava i programava visites amb la meva ginecologa de sempre (sóc d'agrupació mútua, i em visitava a la Dexeus).
He agafat sempre l'avió sense cap problema (el vol només dura una hora i mitja), no sé si tu estàs molt lluny... diuen que el problema de l'avió, si no és un viatge molt llarg, són les "sutregades" de l'aterratge, jo no he tingut mai cap problema, a vegades fas més bots dalt de l'autobus que a l'avió que estàs còmode sentada.
al final de l'embaràs vam venir a barcelona dues setmanes abans del termini, jo ja estava de baixa i el meu marit es va agafar una excedència. al final el Pau es va fer esperar i va neixer amb 13 dies de retard... jo ja no podia més.
va anar tot bé, i vaig agraïr molt tenir la família a prop, ja estem tot l'any lluny, al menys en un moment tant íntim, m'ha agradat poder-me "sentir a casa".
quan el pau tenia 15 dies vam haver de tornar a Parma, i vam fer el viatge amb cotxe. i ara ja fa un mes que estem a Itàlia (passant fred
)el forum m'ha estat molt útil, pq llegia altres noies que estàven a la meva situació i veia quines proves es feien a barcelona, aqui a italia la SS va per la mínima, pensa que si vols l'epidural has de pagar 950 euros!!!!
en fin, si tens dubtes, ja ho saps, pregunta. no sé si el teu marit és català, si no prepara't per tota la documentació i la burocràcia.....
un lio pataterofins aviat
- Jules

Si que da pena pero al principio estaras tan ocupada con el bebe que el tiempo se te pasara volando.
Me alegro de que te encuentres bien
Me alegro de que te encuentres bien
italiana ha escrit: no sé si el teu marit és català, si no prepara't per tota la documentació i la burocràcia.....un lio patatero
El Culleret tambe es italia!! De Verona! Aixi que tocara papeleo segur... per cert, heu demanat la doble nacionalitat??
doncs al Pau, li vam fer DNI espanyol quan tenia una setmana, i quan hem vingut a itàlia li hem fet l'italià (però hem d'esperar que el consulat italià de barcelona envii al nostre ajuntament els documents del registre civil... tot amb molta calma)
Hola noies,
jo també soc a l'estranger, però encara no soc mama (ni tan sols estic embaracada).
Tot i que de moment poc puc aportar, us aniré seguint!
Conoces skype? Además de funcionar como el messenger, puedes llamar a numeros "normales" y las llamadas salen baratísimas!
jo també soc a l'estranger, però encara no soc mama (ni tan sols estic embaracada).
Tot i que de moment poc puc aportar, us aniré seguint!
cullareta ha escrit:Eso si, me estoy gastando una fortuna en telefono desde que estoyya que cada 2 por 3 estoy llamando a mi madre para preguntarle cosillas.
Conoces skype? Además de funcionar como el messenger, puedes llamar a numeros "normales" y las llamadas salen baratísimas!
ffm ha escrit:Conoces skype? Además de funcionar como el messenger, puedes llamar a numeros "normales" y las llamadas salen baratísimas!
Si lo conozco, lo que pasa es que soy bastante impulsiva y teniendo el movil a mano....
italiana ha escrit:doncs al Pau, li vam fer DNI espanyol quan tenia una setmana, i quan hem vingut a itàlia li hem fet l'italià (però hem d'esperar que el consulat italià de barcelona envii al nostre ajuntament els documents del registre civil... tot amb molta calma)
Vaja, jo pensava que t'ho feien tot al consulat... li haure de dir al Culleret que es comenci a informar... aix...
Abans de venir a Russia, vivia a Holanda i suposo que si m'hagues quedat embarassada alla, segurament l'hagues tingut tambe alla ja que la sanitat i les ajudes estan a un nivell molt superior als d'Espanya... a mes tambe hagues sigut mes facil poder portar-me la meva mare alla per exemple (aqui a Russia es necessita visat i tot el papeleo) i les barreres linguistiques no m'haurien fet tanta por com em fan per exemple aqui. 

doncs nosaltres no hem tingut dret a cap ajuda, les d'espanya nanai pq no cotitzem allà, i a itàlia diuen q potser en tornen a donar als que nasquts al 2009 (nosaltres som del desembre 08
)
per cert, com que jo treballo a itàlia el meu fill tampoc té dret a la SS a espanya!!! només si és una urgència, sinó per la mútua, q pagant sant pere canta
diga-li al cullaretu que es miri la pàgina web del consulat italià a barcelona, tenen explicant bastant bé els documents que es necessiten
per cert, com que jo treballo a itàlia el meu fill tampoc té dret a la SS a espanya!!! només si és una urgència, sinó per la mútua, q pagant sant pere canta
diga-li al cullaretu que es miri la pàgina web del consulat italià a barcelona, tenen explicant bastant bé els documents que es necessiten
- Silvia (Gironina)

- Entrades: 1165
- Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm
Bona tarda emigrants,
doncs jo tambe visc a l'estranger, als Emirats Arabs, des de fa 12 anys, i m'hi sento com a casa. Penso tenir el nen aqui, ja falta poc. La sanitat aqui esta molt be (tot per privat), pero vaig contractar una asseguranca medica nova el juny i degut al periode de carencia ens haurem de pagar el part nosaltres. Tot i aixi, prefereixo no haver de viatjar a Catalunya als 7 mesos perque vull quedar-me aqui i treballar fins que pugui.
El meu marit es angles i tambe penso demanar la doble nacionalitat tan aviat com pugui. De fet, tan aviat com em donguin un dels passaports penso viatjar a Girona a veure la familia, suposo que el nen tindra vora un mes.
Tenir la familia lluny no sempre es facil, pero jo ja m'hi vaig acostumar fa molt de temps. A ells els encanta venir aqui de vacances i nosaltres fem un combinat Anglaterra/Catalunya un parell de vegades l'any. Ara amb el nen suposo que m'haure de plantejar venir mes sovint, ja que no m'agradaria que es perdessin el seu creixement.
doncs jo tambe visc a l'estranger, als Emirats Arabs, des de fa 12 anys, i m'hi sento com a casa. Penso tenir el nen aqui, ja falta poc. La sanitat aqui esta molt be (tot per privat), pero vaig contractar una asseguranca medica nova el juny i degut al periode de carencia ens haurem de pagar el part nosaltres. Tot i aixi, prefereixo no haver de viatjar a Catalunya als 7 mesos perque vull quedar-me aqui i treballar fins que pugui.
El meu marit es angles i tambe penso demanar la doble nacionalitat tan aviat com pugui. De fet, tan aviat com em donguin un dels passaports penso viatjar a Girona a veure la familia, suposo que el nen tindra vora un mes.
Tenir la familia lluny no sempre es facil, pero jo ja m'hi vaig acostumar fa molt de temps. A ells els encanta venir aqui de vacances i nosaltres fem un combinat Anglaterra/Catalunya un parell de vegades l'any. Ara amb el nen suposo que m'haure de plantejar venir mes sovint, ja que no m'agradaria que es perdessin el seu creixement.
- Silvia (Gironina)

- Entrades: 1165
- Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm
Italiana: jo tampoc cotitzo a Espanya, pero tinc entes que al menys l'ajuda de la generalitat no te res a veure amb hisenda i suposo que si que la podem denanar. Pel que jo tinc entes, la SS espanyola es universal i gratuita i han de tractar a tothom, pagant o no impostos. Has preguntat alguna vegada si et poden fer una targeta sanitaria per a tu o per al teu fill?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 112 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |