Quan comprar roba d'embaràs?
Re: Quan comprar roba d'embaràs?
Hola Sònia! Espero que tinguis un bon embaràs i que el gaudeixis molt!
A la teva pregunta... tu mateixa te n'adonaràs! A la que vegis que els texans no corden, sabràs que és el moment! També és veritat que a banda d'uns pantalons o leggins pre mama, la resta de roba pot ser la mateixa o comprar-te talles una mica més grans... Això ja va a gustos... hi ha llocs que tenen moda bastant maca, i altres que fan roba que no et posaries ni boja, molt "queca" o caríssima, i no val la pena.
A HM els texans son molt chulos, tenen un punt elàstic i queden molt bé. Webs com https://www.enviedefraise.es/ , si no ha canviat, tenen coses molt maques.
Suposo que hi hauran noves botigues (ja fa 5 anys del meu embaràs)!
Espero haver-te ajudat!
A la teva pregunta... tu mateixa te n'adonaràs! A la que vegis que els texans no corden, sabràs que és el moment! També és veritat que a banda d'uns pantalons o leggins pre mama, la resta de roba pot ser la mateixa o comprar-te talles una mica més grans... Això ja va a gustos... hi ha llocs que tenen moda bastant maca, i altres que fan roba que no et posaries ni boja, molt "queca" o caríssima, i no val la pena.
A HM els texans son molt chulos, tenen un punt elàstic i queden molt bé. Webs com https://www.enviedefraise.es/ , si no ha canviat, tenen coses molt maques.
Suposo que hi hauran noves botigues (ja fa 5 anys del meu embaràs)!
Espero haver-te ajudat!
- Sonia Ferré
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. ago. 19, 2020 11:23 am
Moltes gràcies, Miri!
Compraré uns pantalons o leggins que he vist amb preus barats. M'agrada l'estil fit o esportiu com els leggins premama que he vist.
Com són barats no perdo res a comprar 1 o 2 leggins elasticos
Mallas premamá mallas para embarazadaropa de deporte premama para embarazada, mallas, chándal premamá, camisetas premamá
Compraré uns pantalons o leggins que he vist amb preus barats. M'agrada l'estil fit o esportiu com els leggins premama que he vist.
Com són barats no perdo res a comprar 1 o 2 leggins elasticos
Mallas premamá mallas para embarazadaropa de deporte premama para embarazada, mallas, chándal premamá, camisetas premamá
Sonia Ferré l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 23, 2020 5:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Ai, serà la calor, però si no ho compro a aquesta pàgina que passa? aix... com els youtubers...
Anna Maria ha escrit:Ai, serà la calor, però si no ho compro a aquesta pàgina que passa? aix... com els youtubers...
no és la calor no, és que canta molt que és spam això
En fi....

- Anna Maria

crunchi ha escrit:Anna Maria ha escrit:Ai, serà la calor, però si no ho compro a aquesta pàgina que passa? aix... com els youtubers...
no és la calor no, és que canta molt que és spam això
![]()
En fi....

Ostres! me lhan colat! jo anava de bona fe perquè jo també em vaig trobar una mica desorientada i mira!
Doncs veig que hi ha una opció perquè el moderador retiri i tema, vaig a informar!
Doncs veig que hi ha una opció perquè el moderador retiri i tema, vaig a informar!
- Anna Maria

Miri27 ha escrit:Ostres! me lhan colat! jo anava de bona fe perquè jo també em vaig trobar una mica desorientada i mira!
Eiiii, no passa res, jo també hi he caigut algun cop!
Abraçades,
Anna Maria
- Sonia Ferré
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. ago. 19, 2020 11:23 am
Hola Miri, no he "colat" res, només volia mostrar on les havia vist.
A la de la calor i al CSI: ja no està la web, perquè us quedeu tranquil·les i sense "calor"
i Gràcies a Miri per respondre'm
A la de la calor i al CSI: ja no està la web, perquè us quedeu tranquil·les i sense "calor"

- Anna Maria

Sonia Ferré ha escrit:Hola Miri, no he "colat" res, només volia mostrar on les havia vist.
A la de la calor i al CSI: ja no està la web, perquè us quedeu tranquil·les i sense "calor"![]()
Doncs t'ho agraeixo, realment.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |