Control Beta farmàcia o laboratori

Salut, dubtes i preparatius.
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Control Beta farmàcia o laboratori

EntradaAutor: GuiRit » ds. feb. 11, 2017 9:52 am

Hola a tothom!
M'agradaria tenir més informació sobre el control de la Beta en una farmàcia o laboratori, no he trobat cap tema que en parlés.
Més que res, que jo em faig el seguiment per SS i ja vaig tenir un avortament i sé que algunes US heu controlar la Beta a la farmàcia.
Sé més o menys que et fan anàlisi de sang i cada dos dies s'ha de doblar el número d'hormones però tinc dubtes.

Quants us n'heu fet? Perquè dubto que una es pugui anar traient sang perquè al final deuen ser tubs i tubs i no deu ser molt recomanable perdre'n tanta... Quin cost tenen? Quan tens els resultats? Es demanar així tal qual, "una beta"? I per últim... Com interpretar-los? Perquè he estat veient que el ventall de quantitat d'hormones per cada setmana és molt amole i pot variar molt d'un embaraç a un altre. No sé pas què fer... Suposo que al final hauré de pagar la meva tranquilitat anant a fer una o dos ecos en una privada, cosa que no volia fer.

Gràcies i ho sento per tantes preguntes!!!
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Control Beta farmàcia o laboratori

EntradaAutor: ner » ds. feb. 11, 2017 11:10 am

Hola GuiRit,

Jo sempre he anat a laboratori i et demanen la petició del metge com a qualsevol altra analítica. A mi me la fa el ginecoleg. Altrament a mi m'entra per la mútua i no sé si és per això que em demanen petició del metge.

Respecte a com interpretar-ho, al full de resultats hi ha indicacions d'interpretació, és a dir de X a Y valor correspon a 3-4 setmanes d'embaràs etc. Però jo crec que qui ho ha d'interpretar és la teva llevadora o ginecoleg.
Imatge
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Control Beta farmàcia o laboratori

EntradaAutor: mimi82 » ds. feb. 11, 2017 6:40 pm

Hola Guirit,
La pots fer sense petició però llavors la tens que pagar (a mi em va costar 24€ a un laboratori de Lleida que no vaig haver de fer cua, però als laboratoris Echavarne val 12,50€ em vam dir) i el resultat, com qualsevol altra prova, ve amb uns barems.
Jo crec que la tranquilitat d'una beta ve per veure que cada 2 dies dobla el valor de la beta, a les clíniques de fertilitat la fan fer pq es mes fiable que un test i s'ha de fer "aviat" per poder deixar la medicació en cas de no haver embaràs, però normalment en fan una i si el valor es bo, s'esperen a fer eco a partir de la setmana 6.
Ah, i si vas a urgències de poques setmanes et fan beta pq si el valor surt per sota de 1000 no cal ni fer eco pq no es veurà res, a partir de 1000 ja es veu saquet...
Si t'has de quedar tranquil•la jo en faria almenys 2 per veure que duplica bé, i per tema treure't sang sovint crec que no passa res, si mes no jo quan feia tractament em treien sang cada 2 dies per controlar l'estradiol i mai em van dir que pugues passar res...

Espero haver-te ajudat! Molta sort i que aquest cop vagi molt bé!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::