Llista de naixement
Llista de naixement
Bon dia!!
He buscat amb el cercador si hi havia algun tema sobre això però res, així que a veure si obrint-lo jo en trec l'aigua clara a aquest tema.
El cas és que al meu entorn moltíssims pares recents (amb nens petits o bebés) m'han dit que ells van fer llistes de naixement a una o altra botiga i que els va anar perfecte.
I m'estic trobant amb que força familiars i amics em pregunten si jo en faré.
Parlant amb els que en van fer fa poc m'expliquen que hi van posar coses grosses tipus mobles i coses així, i jo d'aquestes coses no necessito res, ja que ja tinc un armari i de bressols, trones, moisès, hamaca... ja m'ho passen.
El tema d'anar a una botiga concreta a fer la llista no m'agrada del tot (tothom ha d'anar allà? I quin rotllo per escollir! A sobre amb el botiguer allà jutjant-te... i la meva familia està molt dispersa al territori, i per telefon tampoc ho veig gaire bé) i al principi de l'embaràs vaig descobrir que amb amazon pots fer llistes de naixement.
I vaig pensar que és la opció perfecta!!
Ara estic buscant cosetes però clar.... quin tipus de coses es posen en una llista de naixement? És que en part el concepte de llista de naixement el trobo bé perquè així la gent sap segur què necessites i no et trobes amb regals de coses que no vols, però també treu originalitat als que fan el regal (potser algú vol fer algo personalitzat o jo que sé...), i per això em fa cosa posar depén què a la llista.
Així doncs, algú més amb aquest dilema?
Quin tipus de coses heu apuntat a la llista de naixement?
Us faig 5 cèntims del que he apuntat jo:
- Extractor de llet i accessoris (per separat).
- Bolquers de roba de diferents marques per provar i accessoris (per separat).
- Adaptador per la banyera.
- Marc de foto per fer l'empremta del peu del bebé.
- Motxilla manduca.
- Mirall pel cotxe (per veure el bebé que va ACM).
- Canviador portatil.
- Coixí de lactància.
Veieu que són coses dins del normal o son extranyes? Tot i que vaja, penso que han de ser útils per mi.
I d'altra banda, quan creieu que hauria de compartir la llista amb els amics i familiars? Ara mateix estic de 18 setmanes.
Bé, espero opinions, idees, propostes....

He buscat amb el cercador si hi havia algun tema sobre això però res, així que a veure si obrint-lo jo en trec l'aigua clara a aquest tema.
El cas és que al meu entorn moltíssims pares recents (amb nens petits o bebés) m'han dit que ells van fer llistes de naixement a una o altra botiga i que els va anar perfecte.
I m'estic trobant amb que força familiars i amics em pregunten si jo en faré.
Parlant amb els que en van fer fa poc m'expliquen que hi van posar coses grosses tipus mobles i coses així, i jo d'aquestes coses no necessito res, ja que ja tinc un armari i de bressols, trones, moisès, hamaca... ja m'ho passen.
El tema d'anar a una botiga concreta a fer la llista no m'agrada del tot (tothom ha d'anar allà? I quin rotllo per escollir! A sobre amb el botiguer allà jutjant-te... i la meva familia està molt dispersa al territori, i per telefon tampoc ho veig gaire bé) i al principi de l'embaràs vaig descobrir que amb amazon pots fer llistes de naixement.
I vaig pensar que és la opció perfecta!!
Ara estic buscant cosetes però clar.... quin tipus de coses es posen en una llista de naixement? És que en part el concepte de llista de naixement el trobo bé perquè així la gent sap segur què necessites i no et trobes amb regals de coses que no vols, però també treu originalitat als que fan el regal (potser algú vol fer algo personalitzat o jo que sé...), i per això em fa cosa posar depén què a la llista.
Així doncs, algú més amb aquest dilema?
Quin tipus de coses heu apuntat a la llista de naixement?
Us faig 5 cèntims del que he apuntat jo:
- Extractor de llet i accessoris (per separat).
- Bolquers de roba de diferents marques per provar i accessoris (per separat).
- Adaptador per la banyera.
- Marc de foto per fer l'empremta del peu del bebé.
- Motxilla manduca.
- Mirall pel cotxe (per veure el bebé que va ACM).
- Canviador portatil.
- Coixí de lactància.
Veieu que són coses dins del normal o son extranyes? Tot i que vaja, penso que han de ser útils per mi.
I d'altra banda, quan creieu que hauria de compartir la llista amb els amics i familiars? Ara mateix estic de 18 setmanes.
Bé, espero opinions, idees, propostes....

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: Llista de naixement
Capseta jo no en faré per diversos motius, pero entro per dir-te que crec que el que tens apuntat a la teva llista està super be!!!! No em sembla estrany ni descabellat, no.
Aviam si algu et pot ajudar mes, ja ens aniras dient!!!!
Ah, jo tinc en ment comprar algun saquet per dormir (pero crec que es per mes endavant, no de recent nascut). I crec q tb pots demanar muselines, un joc de tovalloles, un kit pel bany (tisoretes, termomentre, esponja....), pots demanar mantes també....

Ah, jo tinc en ment comprar algun saquet per dormir (pero crec que es per mes endavant, no de recent nascut). I crec q tb pots demanar muselines, un joc de tovalloles, un kit pel bany (tisoretes, termomentre, esponja....), pots demanar mantes també....

- cristina_82
- :: formigueta

- Entrades: 96
- Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am
Noia, es que estàs en tot, eh?!
M'apunto, per a qui, a veure que diuen les altres mamis, jo no sé si faré llista de naixement. Es que miro molt per Internet... i si per exemple amb decanto per tal producte de tal marca... i si a la botiga no m'ho poden aconseguir? I si, després no m'ho regalen, hauré d'anar amb presses a comprar-ho?
No tenia ni idea lo de amazon!
M'apunto, per a qui, a veure que diuen les altres mamis, jo no sé si faré llista de naixement. Es que miro molt per Internet... i si per exemple amb decanto per tal producte de tal marca... i si a la botiga no m'ho poden aconseguir? I si, després no m'ho regalen, hauré d'anar amb presses a comprar-ho?
No tenia ni idea lo de amazon!
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Bones!
A veure, primer de tot keep calm, keep calm. La pressió sobre el que "has de fer" i "no has de fer" quan estàs embarassada ja ha començat. Però després continua quan tens la criatura, jeje. Intenta pensar no en el que es fa o no fa, sinó el que creus que pots fer tu.
Està bé tenir una llista per aquelles persones que no saben que comprar-te, però també ho pots suggerir de paraula. Jo a tres o quatre persones els hi vaig contestar que necessitava bolquers talla 1 i fins i tot 2, perquè els faràs anar segur!
Quan és el moment d'anar-ho dient? quan t'ho preguntin, o quan tu creguis. Això és com "quan has de tenir-ho tot preparat? doncs no hi ha una data fixa.
Jo vaig fer una minillista en un lloc que no era ni d'on sóc ni on visc, amb unes quantes de les coses bàsiques que necessitava, perquè és una botiga que m'agrada, hi vaig triar el cotxet, l'hamaca, la trona, coses així. Vaig agafar el paper amb la llista i vaig anar encerclant aquelles coses que volia, com a guia de possibilitats està bé, per internet hi ha botigues que tenen llistes penjades, aneu mirant per fer-vos una idea global del que es compra, però no hi ha res prohibit, ni cap disbarat, etc.
De roba res perquè m'ho van deixar, i vaig comprar alguna cosa en altres llocs perquè m'agradaven més o tal.
L'avantatge de la llista a la botiga (desconec a amazon) és que et guarden el que tries ja és per tu, si no t'ho compren al final de l'embaràs o quan vulguis ho vas a recollir, pagues i ja està. Ah, i penseu que sempre hi haurà una cosa que haureu comprat i no necessitareu, o que no haureu comprat i ho haureu de fer, però ep! tot es pot comprar d'emergència, jo vaig comprar el tirallets un diumenge a la matinada en una farmàcia de guàrdia, jeje.
Això de la maternitat és tot bastant anar fent, anar mirant, escoltar opinions i anar decidint.
Abraçades,
Anna Maria
A veure, primer de tot keep calm, keep calm. La pressió sobre el que "has de fer" i "no has de fer" quan estàs embarassada ja ha començat. Però després continua quan tens la criatura, jeje. Intenta pensar no en el que es fa o no fa, sinó el que creus que pots fer tu.
Està bé tenir una llista per aquelles persones que no saben que comprar-te, però també ho pots suggerir de paraula. Jo a tres o quatre persones els hi vaig contestar que necessitava bolquers talla 1 i fins i tot 2, perquè els faràs anar segur!
Quan és el moment d'anar-ho dient? quan t'ho preguntin, o quan tu creguis. Això és com "quan has de tenir-ho tot preparat? doncs no hi ha una data fixa.
Jo vaig fer una minillista en un lloc que no era ni d'on sóc ni on visc, amb unes quantes de les coses bàsiques que necessitava, perquè és una botiga que m'agrada, hi vaig triar el cotxet, l'hamaca, la trona, coses així. Vaig agafar el paper amb la llista i vaig anar encerclant aquelles coses que volia, com a guia de possibilitats està bé, per internet hi ha botigues que tenen llistes penjades, aneu mirant per fer-vos una idea global del que es compra, però no hi ha res prohibit, ni cap disbarat, etc.
De roba res perquè m'ho van deixar, i vaig comprar alguna cosa en altres llocs perquè m'agradaven més o tal.
L'avantatge de la llista a la botiga (desconec a amazon) és que et guarden el que tries ja és per tu, si no t'ho compren al final de l'embaràs o quan vulguis ho vas a recollir, pagues i ja està. Ah, i penseu que sempre hi haurà una cosa que haureu comprat i no necessitareu, o que no haureu comprat i ho haureu de fer, però ep! tot es pot comprar d'emergència, jo vaig comprar el tirallets un diumenge a la matinada en una farmàcia de guàrdia, jeje.
Això de la maternitat és tot bastant anar fent, anar mirant, escoltar opinions i anar decidint.
Abraçades,
Anna Maria
Hola !!!
Doncs la meva experiencia amb la llista, com tu tot el mes gros ja ho teniem.
Pero les coses mes petites no, nosaltres el seu día amb la primera vam demanar mes o menús aixo (aquí tens ideas):
- 2 Capes de Bany
- Termómetre banyera / Joguined bany / guarda joguines banyera
- Esponges naturals banyera
- Respall / Pinta / tisores talla ungles / termometre febre / aspirador nasal normal
- 2 Musselines
- 1 Manta
- sac cotxet / protector d'estiu.
- cotxet mclren
- bossa cotxet
- porta documents nado
- porta xumets / cadena xumet
- termo papilles/ bossa x termo / vaixella / culleretes silicona x fruita o pure/ babycook/ pitets
- mossegadors
- motxilla ergonómica
- cadireta cotxe
Si no tens doncs : manta activitats, hamaca, doudous, joguines x el cotxet, sarronet o motxilleta pero dur roba recanvi...
Hi ha tantes coses...
Nosaltres ens ho van regalar tot pero amb la noia de la Botiga vam pactar que si ningu ens ho compraba no ho voliem i no va posar problemes.
Per amazón no se com va pero hi ha moltes webs crec que bebitus tmb en fan.
Perdoneu les faltes des de la tablet i el corrector en esp es una m*!!
Doncs la meva experiencia amb la llista, com tu tot el mes gros ja ho teniem.
Pero les coses mes petites no, nosaltres el seu día amb la primera vam demanar mes o menús aixo (aquí tens ideas):
- 2 Capes de Bany
- Termómetre banyera / Joguined bany / guarda joguines banyera
- Esponges naturals banyera
- Respall / Pinta / tisores talla ungles / termometre febre / aspirador nasal normal
- 2 Musselines
- 1 Manta
- sac cotxet / protector d'estiu.
- cotxet mclren
- bossa cotxet
- porta documents nado
- porta xumets / cadena xumet
- termo papilles/ bossa x termo / vaixella / culleretes silicona x fruita o pure/ babycook/ pitets
- mossegadors
- motxilla ergonómica
- cadireta cotxe
Si no tens doncs : manta activitats, hamaca, doudous, joguines x el cotxet, sarronet o motxilleta pero dur roba recanvi...
Hi ha tantes coses...
Nosaltres ens ho van regalar tot pero amb la noia de la Botiga vam pactar que si ningu ens ho compraba no ho voliem i no va posar problemes.
Per amazón no se com va pero hi ha moltes webs crec que bebitus tmb en fan.
Perdoneu les faltes des de la tablet i el corrector en esp es una m*!!
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Hola!
Jo tambe trobo que això de les llistes es molt personal i encara no puc parlar en primera persona del tot ja que el nostre petit neix el mes vinent
em sembla molt bon post per llegir opinions i experiencies.
La pregunta de la lista la fan moltisim!!! Nosaltres som pares primerencs i tambè anavem perduts amb el tema però parlant amb uns i altres vam pensar que era una bona idea per triar les coses grans i no tan grans que creiem necesitar (perque despres ja veurem que cal realment
) Com t'han dit a nosaltres no ens obliguen a quedar-nos tot el que está a la llista. En el nostre cas tenia la llista en pdf i els que ens l'han demanat els hem passat axi han pogut triar a casa tranquilament sense la pressió que comentes del botiguer.
Crec que tôt el que posis a la llista estarà perfecte, hi ha llistes prototip però cada familia es un mon i necessita unes coses. Les que tu proposes son totalment normal, el que jo m'he trobat amb la nostra es que tot el relacionat amb l'extractor de llet al nostre entorn no els ha agradat perquè no han tocat res i sempre fan referencia al regal pel nadó i l'extractor deuen considerar que es un regal per a mi
pero no pasa res l'agafarem nosaltres i llestos.
D'altra banda si tot el que vols no esta a una botiga pos fer tu mateixa una llista a un excel posant per exemple boquers de tela tipus tal opcions de botiga o webs on trobar-los.... i fer algú responsable perque faci difusió i miri que no es repeteixin les coses. Les de amazon no les conec nomes opino que postre no a tothom li agrada comprar per internet.
Crec que amb les mil coses que hi ha per un nadó i les diferents formes de voler fer creixer els petits es interessant donar alguna pista aquella que vulguin fer un regal al.
Tema regals originals crec que el que tingui clar que et vol regalat X ho fara i no et preguntarà llista. De moment a nosaltres els regals que ens han arribat son de la llista en la seva gran part pero tambe hi han hagut detalls sorpresa i gent que ha comprat robeta del ser compte així que una mica de tot i noslatres encantats
bon diumenge
Jo tambe trobo que això de les llistes es molt personal i encara no puc parlar en primera persona del tot ja que el nostre petit neix el mes vinent
em sembla molt bon post per llegir opinions i experiencies.La pregunta de la lista la fan moltisim!!! Nosaltres som pares primerencs i tambè anavem perduts amb el tema però parlant amb uns i altres vam pensar que era una bona idea per triar les coses grans i no tan grans que creiem necesitar (perque despres ja veurem que cal realment
) Com t'han dit a nosaltres no ens obliguen a quedar-nos tot el que está a la llista. En el nostre cas tenia la llista en pdf i els que ens l'han demanat els hem passat axi han pogut triar a casa tranquilament sense la pressió que comentes del botiguer. Crec que tôt el que posis a la llista estarà perfecte, hi ha llistes prototip però cada familia es un mon i necessita unes coses. Les que tu proposes son totalment normal, el que jo m'he trobat amb la nostra es que tot el relacionat amb l'extractor de llet al nostre entorn no els ha agradat perquè no han tocat res i sempre fan referencia al regal pel nadó i l'extractor deuen considerar que es un regal per a mi
pero no pasa res l'agafarem nosaltres i llestos. D'altra banda si tot el que vols no esta a una botiga pos fer tu mateixa una llista a un excel posant per exemple boquers de tela tipus tal opcions de botiga o webs on trobar-los.... i fer algú responsable perque faci difusió i miri que no es repeteixin les coses. Les de amazon no les conec nomes opino que postre no a tothom li agrada comprar per internet.
Crec que amb les mil coses que hi ha per un nadó i les diferents formes de voler fer creixer els petits es interessant donar alguna pista aquella que vulguin fer un regal al.
Tema regals originals crec que el que tingui clar que et vol regalat X ho fara i no et preguntarà llista. De moment a nosaltres els regals que ens han arribat son de la llista en la seva gran part pero tambe hi han hagut detalls sorpresa i gent que ha comprat robeta del ser compte així que una mica de tot i noslatres encantats
bon diumenge

TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Hola noies!!
M'heu tranquilitzat molt!!
Crec que acabaré de mirar 4 coses més per amazon (que per les que no sabeu com va, simplement és com una "lista de deseos" que ara tinc privada però puc fer pública i compartir-la per correu@ amb la gent, doncs qui entri veu la llsita i pot comprar el que vulgui, ho paga i diria que poden escollir si m'arriba a mi directament o a ells per portar-ho a casa meva, i un cop algú ho compra desapareix de la llita).
Miraré la web de bebitus, tot i que a amazon trobes tanta varietat que m'ha encantat.
I dela llista quehas posat illeta haviaensat algunes coses peròposar-ho de lallista d'amazon em semblava una mica "too much", però ja veig que no és per tant. Potser en posaré i si noels deixaré per dir-de boca a boca a personesque em preguntin què necessito i que no els vegi tant capacitats amb la tecnologia (alguna tieta o algo, jejejeje).
Gràcies altre cop!!
I per cert, que tot i que heobert el post i tal, tampoc em sento amb una megapressió, eh? La veritat es que estic molt tranquila i amb la mentalitat de que "tot ho farem a temps, calma", però la gent és tant pesadeta i fan tantes preguntes......!!! Que tampoc ho veig malament del tot, així no fallen amb els regals, que em sé de gent que els han regalat cada cosa per sorpresa que buffffff!! I a mi no m'agrada canviar els regals que em fan.

Edito perquè ara veig el missatge de la petit_somni i m'agrada també la teva idea del pdf, és una mcia com elque deia l'anna maria de anar dient les coses que saps que necessitaras pero sense fer una llista concreta.
Doncs potser farem una altra llista més general de coses quenecessitarem però que ens es igual la marca, model i tot això, i així si pregunten podem donar idees, i si després tenim coses repetides doncs haurem de dir que hem de canviar-ho i no passa res, i si son coses que no passa res tenir-ne repetits doncs ja està.
M'heu tranquilitzat molt!!
Crec que acabaré de mirar 4 coses més per amazon (que per les que no sabeu com va, simplement és com una "lista de deseos" que ara tinc privada però puc fer pública i compartir-la per correu@ amb la gent, doncs qui entri veu la llsita i pot comprar el que vulgui, ho paga i diria que poden escollir si m'arriba a mi directament o a ells per portar-ho a casa meva, i un cop algú ho compra desapareix de la llita).
Miraré la web de bebitus, tot i que a amazon trobes tanta varietat que m'ha encantat.
I dela llista quehas posat illeta haviaensat algunes coses peròposar-ho de lallista d'amazon em semblava una mica "too much", però ja veig que no és per tant. Potser en posaré i si noels deixaré per dir-de boca a boca a personesque em preguntin què necessito i que no els vegi tant capacitats amb la tecnologia (alguna tieta o algo, jejejeje).
Gràcies altre cop!!
I per cert, que tot i que heobert el post i tal, tampoc em sento amb una megapressió, eh? La veritat es que estic molt tranquila i amb la mentalitat de que "tot ho farem a temps, calma", però la gent és tant pesadeta i fan tantes preguntes......!!! Que tampoc ho veig malament del tot, així no fallen amb els regals, que em sé de gent que els han regalat cada cosa per sorpresa que buffffff!! I a mi no m'agrada canviar els regals que em fan.

Edito perquè ara veig el missatge de la petit_somni i m'agrada també la teva idea del pdf, és una mcia com elque deia l'anna maria de anar dient les coses que saps que necessitaras pero sense fer una llista concreta.
Doncs potser farem una altra llista més general de coses quenecessitarem però que ens es igual la marca, model i tot això, i així si pregunten podem donar idees, i si després tenim coses repetides doncs haurem de dir que hem de canviar-ho i no passa res, i si son coses que no passa res tenir-ne repetits doncs ja està.
Maig '16: comencem la cerca
- cristina_82
- :: formigueta

- Entrades: 96
- Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am
Afegiria també, alguna crema de farmàcia per quant donem de mamar, per els mugrons. Que us sembla?
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
cristina_82 ha escrit:Afegiria també, alguna crema de farmàcia per quant donem de mamar, per els mugrons. Que us sembla?
Sí, està molt bé. Jo et recomano el Purelan, que està compost per lanolina, que és molt espessa però que no cal netejar perquè hi pugui posar la boqueta.
Ah! I a mi, pels punts, em va anar genial l'Epixelle, que també es pot utilitzar en cas de cesària. És com un sabó íntim, i jo el vaig utilitzar fins que vaig acabar el pot.
Abraçades,
Anna Maria
Nosaltres amb el primer fill varem fer llista i ens va anar molt bé, perquè molta gent demana què et fa falta i així amb llista poden triar segons el què s' hi vulguin gastar. Afegeixo algunes coses que no sé si ja han dit: trona de viatge, mobil musical, coixí de lactancia, alguna primera muda pel nadó, funda per la cadireta de cotxe, sacs cotxet estiu i hivern, doudou, Termometro bany, conjunt de plat, got i coberts, pitets, interfonos per escoltar el bebe, alfombra de joc, sesio fotográfica embaraçada i newborn...
Moltes de les coses no són imprescindibles, ni molt menys, però abans que et regalin qualsevol xurrada...
Va molt bé posar coses de diferents preus, així cadascú decideix a l' hora de comprar, tan si val 3 euros com si en val 100.
Moltes de les coses no són imprescindibles, ni molt menys, però abans que et regalin qualsevol xurrada...
Va molt bé posar coses de diferents preus, així cadascú decideix a l' hora de comprar, tan si val 3 euros com si en val 100.
Moltes gràcies per les idees que aneu dient!!
Tinc el tema una mica apartat
, dissabte tinc dinar familiar i potser trec el tema a veure què en pensen, que alguns son papis recents i altres havien preguntat per la llisteta.
Tinc el tema una mica apartat
, dissabte tinc dinar familiar i potser trec el tema a veure què en pensen, que alguns son papis recents i altres havien preguntat per la llisteta.Maig '16: comencem la cerca
Tot depen del que vosaltres volgueu o necessiteu. Nosaltres pel primer fill vam fer llista, perque per la nostra manera de fer ens sembla millor. Sempre mirem i remirem, ens informem, busquem opinions per internet...total que ens agrada una cosa concreta i no una altra. Si a tu et fa falta una trona de viatge i tant te fa color, model, etc, o pitets, o ninos, robeta...el que sigui, doncs no has de fer llista, si pel contrari t'agrada una cosa molt concreta i saps que si es una altra no estaras a gust, doncs millor deixar-ho molt clar i que vols allo. Nosaltres la vam fer a una botiga de la nostra ciutat, llavors ens donaven la llista amb fotos i preus, en pdf i la vam imprimir per alguna gent, tambe es podia consultar per internet. La gent podia trucar i fer una transferencia a la botiga i ells ens ho guardaven a la botiga o be ho podien recollir alla i portar-nos-ho despres.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |