Ioga o pilates prepart a Manresa
- Martulinga
- :: puça

- Entrades: 30
- Membre des de: dt. set. 27, 2011 10:32 pm
Ioga o pilates prepart a Manresa
Hola mamis,
Estic ja de 21 setmanes i em començo a notar dolors a les lumbars, fet que m'estic plantejant de fer algun tipus d'exercici adequat pel meu estat. Aquí Manresa no conec de cap centre, si algú ha anat algun i em pot comentar la seva experiència seria molt positiu per mi. Manresa o rodalies eh, no em fa res desplaçar-me sinó es gaire lluny.
Gràcies.
Estic ja de 21 setmanes i em començo a notar dolors a les lumbars, fet que m'estic plantejant de fer algun tipus d'exercici adequat pel meu estat. Aquí Manresa no conec de cap centre, si algú ha anat algun i em pot comentar la seva experiència seria molt positiu per mi. Manresa o rodalies eh, no em fa res desplaçar-me sinó es gaire lluny.
Gràcies.
Re: Ioga o pilates prepart a Manresa
Bon dia, jo conec a la Judit, que en uns dies començarà a fer ioga a Migjorn. Et deixo informació.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- lanina1981
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
Ostres tu, quins horaris!!!!
Les mamis que fan ioga o pilates no treballen o que??

- julieta2012
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dj. ago. 18, 2016 12:41 pm
Hola! Jo no n'he fet però crec que l'altre dia vaig veure un anunci de pilates per a embarassades al Gimbe, o classes prepart. Pots consultar el web o trucar-hi i t'informaran 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |