Cotxets Mamas & Papas a Barcelona
Cotxets Mamas & Papas a Barcelona
Bon dia boniques!!! Aquí estic, de 7 mesos i feta un embolic amb el tema cotxets!! Mirant i estudiant per internet em sembla que el cotxet que més s'adapta al que busquem es el URBO2 o el armadillo flip xt de mamas & papas peeero no hi ha manera de trobar-los a les botigues aquí a Barcelona! Algú que el tingui i m'expliqui on l'ha comprat? Necessito un cotxet complet des del naixement i volem prescindir de la segona cadira, és a dir, en volem un que sigui el definitiu. A més no vull cadireta feta a 4 , sinó que s'estiri del tot i amb una cadira que sigui còmoda quan la nena tingui 24 mesos. Un cotxet urbà i lleuger (menys de 10kg) amb un plegat pràctic.
Si sabeu a on puc trobar el URBA2 o teniu més suggerències aquí estic!
Moltes gràcies i que tingueu bon dia!!!!
Si sabeu a on puc trobar el URBA2 o teniu més suggerències aquí estic!
Moltes gràcies i que tingueu bon dia!!!!
Re: Cotxets Mamas & Papas a Barcelona
Holaa!! Felicitats per l'embaràs!!!
Al Palacio del bebé no el tenien? Jo crec que l'havia vist...
Per altra banda, hi ha el cotxet BAbyhome Vida crec, que el nou q han tret compleix tots esl requisits que ahs dit.. El vaig veure a Instagram!
Al Palacio del bebé no el tenien? Jo crec que l'havia vist...
Per altra banda, hi ha el cotxet BAbyhome Vida crec, que el nou q han tret compleix tots esl requisits que ahs dit.. El vaig veure a Instagram!
No Garota! Al Palacio del Bebé he trucat i m'han dit que no el tenen
El babyhome és chulo pero la cadira no es reversible oi? Només mira "cap al mond"
Gràcies!
El babyhome és chulo pero la cadira no es reversible oi? Només mira "cap al mond" Gràcies!
N'han tret just ara un que té cadira reversible a part de la cadira per a cotxet lleuger! Al seu instagram la vaig veure i està genial!!!!!
Babyhome Vida Plus es diu! A mi, m'ha encantat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |