Possibilitat de prematura

Salut, dubtes i preparatius.
Aile
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. des. 29, 2016 4:40 am

Possibilitat de prematura

EntradaAutor: Aile » dj. des. 29, 2016 4:56 am

Bon dia
Sóc nova aqui... em presento una mica: tinc 33 anys, un fill de 4 i una nena en cami de 34 setmanes.

L'embaras ha anat bé fins la setmana 24 que vaig començar amb contraccions i a escursar el coll de l'uter... actualment estic de repos absolut a casa amb progesterona i nifedipino i tot i així vaig tenint contraccions.

El tema és que fa un parell de dies m'ha dit el ginecòleg que no creu que arribi a la setmana 36. Tinc mil dubtes sobre el tema de que sigui peematura... suposu que es normal.
Segons les mides ara pesa 2 kilets, esta en percentil 49.

El part està previst a la corachan, alguna experiencia allà amb prematurs?

Sabeu fins quan han d'estar en incubadora?

A l'hora d'anar a casa poden anar el cotxe amb un Grup 0 o té un pes minim?

Vaig molt perduda, qualsevol cosa que em pogueu explicar us l'agrairé moltissim.

PD: no se si hi ha un grup de temes de prematurs, he estat buscant però no ho he trobat.

Gracies per llegirme
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Possibilitat de prematura

EntradaAutor: garota » dj. des. 29, 2016 6:22 pm

Bonessss!!
Primer de tot molts ànims!!!!
Quan vas començar amb contraccions a les 24 setmanes ja eren amb dolor i tot? Jonestic de 22 setmanes i em fa por tot això...!!!

Bé, a part d'això, la meva cunyada va trencar aigües a les 36 setmanes i va néixer la meva neboda. 2kg 500 i res d'incubadora! Pell amb pell tot el dia a l'hospital i al cap de 4 dies a casa!

Una bona amiga meva tb part a les 35 setmanes i de natges! Nen de 2kg 600 i tot perfectissim. Així que no pateixis que ja estàs a una molt bona setmana!!! Ja veuras com tot anirà bé! Si hagués defer incubadora segurament serien molt pocs dies!!!
Et desitjo tota la sort del món i molta força!!!!!!
Aile

EntradaAutor: Aile » dj. des. 29, 2016 6:42 pm

Moltes gracies pels anims, intento estar tranquila i pensar que ja han anat passant les setmanes i estic aguantant, ara estem ja en la ultima recta.
Les contraccions mai m'han fet mal, unicament es posava la panxa dura.
En l'anterior embaras com vaig treure el tap mucos a la setmana 30 em van dir que ara em farien mes controls de l'uter, i en el primer que em van fer ja van veure que havia escurçat molt i em van fer corretges i van controlar contraccions.

Espero de tot cor que tinguis molt bon embaras, millor pensar en positiu i que tot anirà bé, jo ho intento practicar cada dia... però quan tinc un moment de baixon intento ser pràctica i pensar en el que està a les meves mans i el que no... ara mateix és fer repòs, prendre la medicació, dieta sana i cercar informació util, res que em pugui angoixar.

Moltes gracies per la teva resposta, veure que tant peques tiren endavant m'anima moltissim.

Una abraçada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

EntradaAutor: avatar » dj. des. 29, 2016 11:11 pm

Hola
Estigues tranquila amb 34 setmanes no has de patir per la nena.
Els meus bessons son de 35 setmanes , no van anar a la incubadora 2140 kg i 2750 kg i tot va anar molt be.
Suposo que t'han punjat la maduració pulmonar.
Lo de la incubadora depen no tan del pes, que també, com de la maduració.
Lo del SRI si, grup 0 potser et caldrà un reductor si es molt menudeta.
I lo de la cordachan , no se , pero si et poses de part abans de la 35 jo sens dubte m'aniria a vall hebron o Sant Joan de deu, es on estan mes preparats per prematuritat,
Anims i espero que tot et vagi molt be
Aile

EntradaAutor: Aile » dj. des. 29, 2016 11:23 pm

Hola, just ahir i abans d'ahir em van punxar lo de la maduració pulmonar.
Tindré en compte lo dels hospitals, ho parlaré amb el gine que em porta ja que se que treballa a diferents centres i si tambe atén a aquests estaria molt bé. La veritat es que ell em dona molta confiança.

M'alegro que els teus bessons estiguin bé, veure que tantes ho viviu i surt tot bé m'anima moltissim.

Gràcies

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 64 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::