Metxes durant l'embaras
- Tramuntana
- Entrades: 1
- Membre des de: ds. des. 24, 2016 1:40 pm
Metxes durant l'embaras
Bona tarda,
Fa dies que dono voltes al fet de poder-me fer les metxes ara que estic embarassada. He estat llegint i veig que hi ha opinions diverses al respecte. Que en penseu?
Fa dies que dono voltes al fet de poder-me fer les metxes ara que estic embarassada. He estat llegint i veig que hi ha opinions diverses al respecte. Que en penseu?
Re: Metxes durant l'embaras
Jo en algun lloc vaig llegir que millor no fer-ho durant el primer trimestre, però després en alguna pàgina de Gencat vaig llegir que no hi havia cap problema en tenyir-se durant l'embaràs.
Tot i així si no ho acabes de veure clar sempre pots optar per algun producte més natural i així et quedes tranquil·la del tot, però jo no he deixat de ficar-me el meu tint quan l'he necessitat
Tot i així si no ho acabes de veure clar sempre pots optar per algun producte més natural i així et quedes tranquil·la del tot, però jo no he deixat de ficar-me el meu tint quan l'he necessitat
Jo sóc perruquera i el que et puc dir es que les metxes no toquen per res la pell, no es com el tiny que toca la pell, les metxes no toquen, per tant no crec que sigui cap problema.
Jo em vaig teñir durant l'embaras però a partir dels 4 mesos i amb tint sense amoniac
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 67 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |