Càlcul setmanes
Càlcul setmanes
Hola maques!
M'he passat de bàndol sense donar-me compte, el primer mes que no controlem res... acertem de ple a la diana i tenim panxuuuuuuu
M'agradaria saber com entendre el càlcul que es fa.. he vist que algunes poseu la setmana + un número... i no ho entenc :(
Moltes gràcies!!!!!
M'he passat de bàndol sense donar-me compte, el primer mes que no controlem res... acertem de ple a la diana i tenim panxuuuuuuu
M'agradaria saber com entendre el càlcul que es fa.. he vist que algunes poseu la setmana + un número... i no ho entenc :(
Moltes gràcies!!!!!
07/16 Comencem a buscar-te
08-12-16 TE +++++
04-01-17: Et veiem per primer cop! 15mm
22-05-17: Tens un nasset com la mama! T'estimem Asier
09-06-17: Ets un nen preciós que ja pesa 1,700kg
08-12-16 TE +++++

04-01-17: Et veiem per primer cop! 15mm
22-05-17: Tens un nasset com la mama! T'estimem Asier
09-06-17: Ets un nen preciós que ja pesa 1,700kg

Re: Càlcul setmanes
Laaiee benvingudaaa a aquest bandol! Que beeee quina il.lusió!!! I que afortunats sou!!! A la primera!!!!
Per saber de quant estas, has de tenir la data de l'ultim dia de la teva regla.... a partir d'aqui es d'on es conten les setmanes. I si, 6+2 per exemple, voldria dir sis setmanes i dos dies d'aquest ultim dia de la teva ultima regla...
Si et baixes alguna app de embaraç et sortirà!!!

Per saber de quant estas, has de tenir la data de l'ultim dia de la teva regla.... a partir d'aqui es d'on es conten les setmanes. I si, 6+2 per exemple, voldria dir sis setmanes i dos dies d'aquest ultim dia de la teva ultima regla...
Si et baixes alguna app de embaraç et sortirà!!!

Re: Càlcul setmanes
Enhorabona laaiee!!!
Com diu la companya es tracta de les setmanes + els dies a partir de la última regla, però quan vagis a fer-te eco ja t'ho confirmen.
En el meu cas em van reajustar la data de la última regla per tema ovulació i va variar uns 5 dies, a partir d'allà ja sempre comptaràs així
Com diu la companya es tracta de les setmanes + els dies a partir de la última regla, però quan vagis a fer-te eco ja t'ho confirmen.
En el meu cas em van reajustar la data de la última regla per tema ovulació i va variar uns 5 dies, a partir d'allà ja sempre comptaràs així

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |