Cop a la panxa (estic de 6 setmanes)
Cop a la panxa (estic de 6 setmanes)
6+3
Hola, tinc un dubte, que em sembla q acabaré anant a urgències, però us volia consultar...
Ahir al mati jo estava dormint, k el meu gat em va saltar a sobre, amb la mala sort que em va clavar una pota, com si fos una patada. Jo estava de costat, o el cop em va anar al costat esquerre, zona del ovari. No he sagnat, però es com quan tens mal d'ovaris, m'ho noto, em fa mal (des d'ahir).... i clar, estic preocupada.
Algun consell, opinió???
Hola, tinc un dubte, que em sembla q acabaré anant a urgències, però us volia consultar...
Ahir al mati jo estava dormint, k el meu gat em va saltar a sobre, amb la mala sort que em va clavar una pota, com si fos una patada. Jo estava de costat, o el cop em va anar al costat esquerre, zona del ovari. No he sagnat, però es com quan tens mal d'ovaris, m'ho noto, em fa mal (des d'ahir).... i clar, estic preocupada.
Algun consell, opinió???
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 04, 2016 8:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Cop a la panxa (estic de 7 setmanes)
Bonica, segur que tot està perfecte, però apropa't a urgències que et facin una ullada i et quedes tranquila... jo tinc un petit de 2 anys i mig i m'ha fotut alguns cops forts o pujar-se a sobre i m'ha fet mal, però no ha passat res... jo crec que están ben protegits dintre....però per confirmar ves a mirar i ja no has de patir.
Et dic lo mateix, si t'has de quedar mes tranquila ves a urgencies (aixo sempre), pero segur que esta perfecte, alla a dins estan mes proteixits del que ens pensem, jo tinc un nene de 3 anys i estic embarassada de 15 setmanes i també m'ha fet varis cops sense voler (algún de ben fort) i la nena esta perfecte. Per altre banda, a la setmana 7 son molt comuns aquests mals que dius d'ovaris semblants a que t'hagui de baixar la regla, i punxades i demes mals a la zona dels ovaris i baix ventre, aixi que estiges tranquila si en les seguents setmanes també et fa mal, que es normal. Tot i que espantarse i preocuparse també es normal ehh!!
Si has d'anar a urgencies els cops que et calgui ves, que també si ho necesites per estar tranquila fes-ho!! I a vegades es millor prevenir que curar també.
Espero que estigueu perfectes tots dos, i que tinguis un embaraç marevellos!!
Espero que estigueu perfectes tots dos, i que tinguis un embaraç marevellos!!
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
- Amanda2016
- :: rateta

- Entrades: 187
- Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am
CRUNCHI Davant qualsevol dubte com t'han dit ves a urgencies pero segur que tot esta be! Tampoc t'ha engaxat de ple el gat i no pesen massa..... jo tinc una gosseta que es passa el dia amb el cap damunt la meva panxa
Ja ens diras!
Ja ens diras!
Noies, ara vinc d'urgencies. Efectivament, esta tot bé. M'ha fet eco i he vist al meu cigronet jejeje i li batia el cor be.... i re, m'ha dit que em prengui paracetamol. He preguntat iboprufeno i m'ha dit que no. Que paracetamol. I m'ha dit que he fet bé d'anar, que aixi veiem que tot esta be.
M'ha dit que estic de 6 setmanes.... la app diu de 7, aixo em balla una mica, però bueno, em crec mes al metge, clar.
Res noies, merci per contestar i si a algu li pot anar be aquesta info, doncs millor.
Ens veiem per aqui!!!
Mua
Edito: vale noies, soc jo, que no he llegit bé la app.... té raó estic de 6+3!!!!! Mira, la visita m'ha anat be per saber que no llegia be la app... TT
M'ha dit que estic de 6 setmanes.... la app diu de 7, aixo em balla una mica, però bueno, em crec mes al metge, clar.
Res noies, merci per contestar i si a algu li pot anar be aquesta info, doncs millor.
Ens veiem per aqui!!!
Mua
Edito: vale noies, soc jo, que no he llegit bé la app.... té raó estic de 6+3!!!!! Mira, la visita m'ha anat be per saber que no llegia be la app... TT
- Amanda2016
- :: rateta

- Entrades: 187
- Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am
Re: Cop a la panxa (estic de 6 setmanes)
Me n'alegro molt CRUNCHI!!! Veus al final no has hagut de esperar a les 12 setmanes per veure'l! Jajaja
Ja se'm feia extrany 7 setmanes perque diria que ens portem res... un parell de dies.
Descansa, i a gaudir!!!
Ja se'm feia extrany 7 setmanes perque diria que ens portem res... un parell de dies.
Descansa, i a gaudir!!!
Merci Amanda!!!!
Siiii que pava soc!!!!!!
tinc el womanlog pregnancy i he interpretat malament la linea... esta marcada de color groc però posa el numero de la setmana en el quadret del dia anterior de color b.anc, interpretava q el groc era el dia seguent.... en fi, un lio!!!!! A mi tb m'estranyava pq em vaig comparar amb no se qui (ara no recordo) i no coincidia tampoc...
En fi, m'ha servit per algo jejejej
Una abraçada
Siiii que pava soc!!!!!!
tinc el womanlog pregnancy i he interpretat malament la linea... esta marcada de color groc però posa el numero de la setmana en el quadret del dia anterior de color b.anc, interpretava q el groc era el dia seguent.... en fi, un lio!!!!! A mi tb m'estranyava pq em vaig comparar amb no se qui (ara no recordo) i no coincidia tampoc... En fi, m'ha servit per algo jejejej
Una abraçada
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Bones crunchi,
me n'alegro que tot estigui bé, respecte a les xifres és orientatiu, no t'bsessionis amb una setmana més o menys.
Abraçades,
Anna Maria
me n'alegro que tot estigui bé, respecte a les xifres és orientatiu, no t'bsessionis amb una setmana més o menys.
Abraçades,
Anna Maria
gracies Anna Maria!!!
siii, ho se jejejje pero a mi m'agrada veure la info a internet o a la app, que et va dient setmana 6 i l'embrio es desenvolupa aixi o aixa.... es una xorrada, pot ser, pero m'agrada saber-ho. I que aixi no vaig dient "mentides" a la gent... m'he passat aquest temps dient malament aquesta dada a la meva amiga, a vosaltres....!!! aishhhhh jejjeje

siii, ho se jejejje pero a mi m'agrada veure la info a internet o a la app, que et va dient setmana 6 i l'embrio es desenvolupa aixi o aixa.... es una xorrada, pot ser, pero m'agrada saber-ho. I que aixi no vaig dient "mentides" a la gent... m'he passat aquest temps dient malament aquesta dada a la meva amiga, a vosaltres....!!! aishhhhh jejjeje
M'alegro molt de que estigui be el te cigronet!!!
Sempre ens preocupem pels nostres bebes, pero per qui preocuparse mes que per a ells???
Ara a esperar 34 setmanetes mes per veure-li la caroneta jejejeje Pero pasen mes rapid de lo que ens pensem, jo fa dos dies estava de 6 i ara ja estic de 15!! I bueno el me primer embaraç va pasar-me volant tambe!!!!
Us desitjo a totes lo millor
Ara a esperar 34 setmanetes mes per veure-li la caroneta jejejeje Pero pasen mes rapid de lo que ens pensem, jo fa dos dies estava de 6 i ara ja estic de 15!! I bueno el me primer embaraç va pasar-me volant tambe!!!!
Us desitjo a totes lo millor

30/01/2013: Neix el nostre primer petit
Gracies Vanessa!! Igualment, molta sort per a tu també!!! Tan de bo passi tot rapid i poguem tenir els nostres bebes en braços jejeje 

Què bé Crunchy!!
Bones notícies, m'alegro que el cigronet estigui bé, i de retruc tu també ho estàs
Bones notícies, m'alegro que el cigronet estigui bé, i de retruc tu també ho estàs

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 72 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |