Adiro 100
Adiro 100
Buenas tardes ,
Una pregunta si por ejemplo se me adelantara el
Parto... y yo tomara adiro 100 pasaría algo?
Gracias
Una pregunta si por ejemplo se me adelantara el
Parto... y yo tomara adiro 100 pasaría algo?
Gracias

Re: Adiro 100
A mi m'han dit de deixar l'Adiro a principi de la setmana 36. Si passa qualsevol cosa has d'avisar que la prens.
Si creus que tens números perquè se t'Avanci, pregunta-li al metge fins a quan prendre-la.
Si creus que tens números perquè se t'Avanci, pregunta-li al metge fins a quan prendre-la.
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
Ostres, jo tb prenc Adiro 100!!
No havia pensat en aquest supòsit, que és ben possible...
No havia pensat en aquest supòsit, que és ben possible...
Lleváis también mellizos ? La verdad q no tengo ni idea sobre lo del adiro.. me lo dieron por prevención
No, no porto bessons... A mi me l'han donat per un problema de les artèries uterines.
- marietavermella
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm
Hola !!!
Just avui tenía eco i li he preguntat a la llevadora, m'ha dit que l'he de pendre fins la 36, i si s'adelantes que ho comenti quan arribi al hospital, encara no es molt perillos ja que no es un anticoagulant molt fort.
Jo tambe el prenc per pressio alta a les arteries uterines. Estic de 29 aixi que ja hem queda menos,....

Just avui tenía eco i li he preguntat a la llevadora, m'ha dit que l'he de pendre fins la 36, i si s'adelantes que ho comenti quan arribi al hospital, encara no es molt perillos ja que no es un anticoagulant molt fort.
Jo tambe el prenc per pressio alta a les arteries uterines. Estic de 29 aixi que ja hem queda menos,....

- julieta2012
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dj. ago. 18, 2016 12:41 pm
Bones, jo en el meu primer embaràs vaig estar prenent Adiro100 fins una setmana o 10 dies abans del part i cap problema! Era per evitar un abort.
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Buenas tardes,
Yo tomaba adiro por temas de abortos espontáneos anteriores, luego en el tercer embarazo tuve preeclampsia y me provocaron cesárea en la semana 35, y solamente dejé el adiro 3 días antes...Y ningún problema.
Preguntad a vuestro ginecólogo, en mi caso no podía dejarla antes, ya que mis arterias uterinas apenas le dejaban llegar alimento con el adiro....sin ella hubiese sido un desastre...
Yo tomaba adiro por temas de abortos espontáneos anteriores, luego en el tercer embarazo tuve preeclampsia y me provocaron cesárea en la semana 35, y solamente dejé el adiro 3 días antes...Y ningún problema.
Preguntad a vuestro ginecólogo, en mi caso no podía dejarla antes, ya que mis arterias uterinas apenas le dejaban llegar alimento con el adiro....sin ella hubiese sido un desastre...
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |