Embaràs las 39 anys...

Salut, dubtes i preparatius.
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Embaràs las 39 anys...

EntradaAutor: PLANETA » dc. set. 21, 2016 9:13 am

Hola us volía fer una pregunta...les que us heu quedat embarassades a partir dels 38 anys...quan temps us ha costat concebre? I si ja tenía un fill com en el meu cas heu notat diferencia per quedar embarassades per segon cop per factor edat? Gràcies
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Embaràs las 39 anys...

EntradaAutor: Saris » dc. set. 21, 2016 11:08 am

Hola planeta,

Jo estic embarassada ara, amb 38 anys del segon. T'explico la meva experiència, per si et serveix.

En el primer embaràs, vaig tenir dos avortaments espontanis a les 9 i 8 setmanes respectivament, i en cadascún vaig trigar 2 cicles a concebre. El tercer embaràs, al 4art cicle, va ser la vençuda, i d'aquí el Gerard. Em vaig quedar embarassada amb 35 i vaig parir amb 36.

En aquest segon embaràs hem trigat entre 7 i 8 cicles (no ho tinc gaire clar perquè els primers mesos van ser més un... va, anem? sense mirar ovulació ni res), i ha cuallat a la primera.

No se si et serveix l'experiència. En el segon he trigat més mesos que en els primers.
Imatge Imatge
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: Embaràs las 39 anys...

EntradaAutor: boira75 » ds. des. 03, 2016 9:36 pm

Hola Planeta, doncs jo vaig quedar embarassada la primera vegada amb 35 quasi sense busar-ho, vaig pensar que no podia ser tanta rapidesa...vaig ser mare acabats de fer els36. Quan ens hi vam tornar a posar vaig tenir un avort a les 7 setmanes, i no se si per aquesta raó o per l'edat que em va costar uns 6 o 7 cicles quedar-m'hi novament. Finalment vaig tornar a quedar-m'hi amb 39 i he estat mare per segona vegada als 40.....una mica més sí que em va costar però va ser qüestió de ralaxar-me
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::