Embaràs las 39 anys...
Embaràs las 39 anys...
Hola us volía fer una pregunta...les que us heu quedat embarassades a partir dels 38 anys...quan temps us ha costat concebre? I si ja tenía un fill com en el meu cas heu notat diferencia per quedar embarassades per segon cop per factor edat? Gràcies
Re: Embaràs las 39 anys...
Hola planeta,
Jo estic embarassada ara, amb 38 anys del segon. T'explico la meva experiència, per si et serveix.
En el primer embaràs, vaig tenir dos avortaments espontanis a les 9 i 8 setmanes respectivament, i en cadascún vaig trigar 2 cicles a concebre. El tercer embaràs, al 4art cicle, va ser la vençuda, i d'aquí el Gerard. Em vaig quedar embarassada amb 35 i vaig parir amb 36.
En aquest segon embaràs hem trigat entre 7 i 8 cicles (no ho tinc gaire clar perquè els primers mesos van ser més un... va, anem? sense mirar ovulació ni res), i ha cuallat a la primera.
No se si et serveix l'experiència. En el segon he trigat més mesos que en els primers.
Jo estic embarassada ara, amb 38 anys del segon. T'explico la meva experiència, per si et serveix.
En el primer embaràs, vaig tenir dos avortaments espontanis a les 9 i 8 setmanes respectivament, i en cadascún vaig trigar 2 cicles a concebre. El tercer embaràs, al 4art cicle, va ser la vençuda, i d'aquí el Gerard. Em vaig quedar embarassada amb 35 i vaig parir amb 36.
En aquest segon embaràs hem trigat entre 7 i 8 cicles (no ho tinc gaire clar perquè els primers mesos van ser més un... va, anem? sense mirar ovulació ni res), i ha cuallat a la primera.
No se si et serveix l'experiència. En el segon he trigat més mesos que en els primers.
Re: Embaràs las 39 anys...
Hola Planeta, doncs jo vaig quedar embarassada la primera vegada amb 35 quasi sense busar-ho, vaig pensar que no podia ser tanta rapidesa...vaig ser mare acabats de fer els36. Quan ens hi vam tornar a posar vaig tenir un avort a les 7 setmanes, i no se si per aquesta raó o per l'edat que em va costar uns 6 o 7 cicles quedar-m'hi novament. Finalment vaig tornar a quedar-m'hi amb 39 i he estat mare per segona vegada als 40.....una mica més sí que em va costar però va ser qüestió de ralaxar-me
Boira
15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Qui està connectat