Una pregunta ... moviments tipus "espasmes o tremolors"?
Una pregunta ... moviments tipus "espasmes o tremolors"?
Bones de nou a totes,
avui estic preguntona, o preocupada ...
mireu, a veure si us passa a vosaltres, hi ha moments, no és sempre, és esporàdic, que quan la nena es mou, sembla com si de cop tingués "espasmes o tremolors", com si es mogués molt i molt ràpid en poc temps i després es torna a "tranquiilitzar" ... us passa a vosaltres? és que just ara m'ha passat i he pensat en preguntar-ho.
No és habitual eh? em refereixo a que no són moviments habituals, només ho fa alguna vegada de tant en tant ... no sé si m'explico ...
no és singlot ... és que no sé si m'explico ...
avui estic preguntona, o preocupada ...
mireu, a veure si us passa a vosaltres, hi ha moments, no és sempre, és esporàdic, que quan la nena es mou, sembla com si de cop tingués "espasmes o tremolors", com si es mogués molt i molt ràpid en poc temps i després es torna a "tranquiilitzar" ... us passa a vosaltres? és que just ara m'ha passat i he pensat en preguntar-ho.
No és habitual eh? em refereixo a que no són moviments habituals, només ho fa alguna vegada de tant en tant ... no sé si m'explico ...
no és singlot ... és que no sé si m'explico ...
Re: Una pregunta ... moviments tipus "espasmes o tremolors"?
Jejeje!
Jo l'altre dia també ho vaig pensar, són com 2 segons q tremola tot, oi?
A mi a vegades també m'ho fa, però no li havia donat cap importància
JuditG ha escrit:Jejeje!
Hola JuditG, sí exacte, és com si de cop la nena es descontrolés per uns segons i després es tornés a tranquilitzar, ... no ho sé descriure massa bé però és com si de cop no controlés els moviments i dura uns segons i després es torna a moure normal ...
JO la veritat és que no li havia donat importància, però ara just estava davant del pc i ho ha fet i us he volgut preguntar pq no sé ... no crec que sigui res preocupant, oi?
Jo vaig tenir eco ahir i el nen estava perfecte, així que suposo que és normal jejeje.
Jo no li donaria més voltes :)
Jo no li donaria més voltes :)
Hola, Blan13!
Les meves dues nenes ho van fer durant l'embaràs i la veritat és que em "rallava" una mica quan em passava, però actualment són dos nenes perfectament sanes! :D
Les meves dues nenes ho van fer durant l'embaràs i la veritat és que em "rallava" una mica quan em passava, però actualment són dos nenes perfectament sanes! :D
San78 ha escrit:Hola, Blan13!
Gràcies, San78.
Sí, la veritat és que al moment que ho fa també em quedo una mica dubtant si serà normal o no, però pel que veig no sóc a la única a qui li passa, per tant vull pensar que forma part dels moviments normals dels bebés.
Abans li comentava al meu home i diu que probablement sigui part del desarrotllament muscular ... vés a saber ...
Hola Blan13 !!!!
A mi també em passa! Al final he suposat que és normal també... Com diu la Judit a les ecos em surt tot bé. Però la sensació és extranya! És com si tinguessin una esgarrifança de cop, oi?
Me'n recordo que el primer cop que ho va fer estava dormint i jo no parava de somiar que la petita tenia convulsions... aiii... quin patir... però ara ja veig que és normal. I encara més si ens ho fan a totes! Serà el que diu el teu home, part del procés de desenvolupament.
Petoneeeets a totes les panxetes bellugadisses!!!
A mi també em passa! Al final he suposat que és normal també... Com diu la Judit a les ecos em surt tot bé. Però la sensació és extranya! És com si tinguessin una esgarrifança de cop, oi?
Me'n recordo que el primer cop que ho va fer estava dormint i jo no parava de somiar que la petita tenia convulsions... aiii... quin patir... però ara ja veig que és normal. I encara més si ens ho fan a totes! Serà el que diu el teu home, part del procés de desenvolupament.
Petoneeeets a totes les panxetes bellugadisses!!!

Jejejejejejje doncs una mes a la que li ha passat...
Li vaig descriure al meu home com quan un gat mou una poteta molt rapid, abans de netejr-se per exemple, pos igual...
La veritat es que no li he donat mes importancia i en les ecos tmb tot be així que... Ves a saber que fan alla dins!!!
Ara la meva no para amb singlot cada cop que bec algo dolcet com llet amb nesquick o em meno un calipo... xD
Una abraçada!
Li vaig descriure al meu home com quan un gat mou una poteta molt rapid, abans de netejr-se per exemple, pos igual...
La veritat es que no li he donat mes importancia i en les ecos tmb tot be així que... Ves a saber que fan alla dins!!!
Ara la meva no para amb singlot cada cop que bec algo dolcet com llet amb nesquick o em meno un calipo... xD
Una abraçada!
Ostres nenes pensava q era la única a qui li passava això! Quan estava embarassada notava aquest moviment a la zona on el nen tenia el cap. Ara q el peque ja es amb nosaltres ho continua fent esporadicament quan li dono el pit. Mou el cap molt rapid d'un costat a l'altre amb petits moviments q duren un parell de segons. Dijous vaig tenir pediatra i li vaig comentar. Em va dir q si podia ho graves quanho feia però no em dona temps dd'agafar el mòbil. Llavors la pediatra em va dir q si dura tan poc no es res preocupant.
El singlot si el te a la panxeta flipareu quan neixi! L'Eduard el te molt sovint!
El singlot si el te a la panxeta flipareu quan neixi! L'Eduard el te molt sovint!
Hola!!!
Una més que es suma!!!
A mi també em pasa, i la veritat és que no li he donat massa importància, però li hagues comentat a la llevadora.
Sabent que no sóc a la unica que li pasa, em quedo més tranquila!!!
Petons!!!
Una més que es suma!!!
A mi també em pasa, i la veritat és que no li he donat massa importància, però li hagues comentat a la llevadora.
Sabent que no sóc a la unica que li pasa, em quedo més tranquila!!!
Petons!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |