Posició de natges a la 31

Salut, dubtes i preparatius.
Blan13
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Posició de natges a la 31

EntradaAutor: Blan13 » dj. abr. 28, 2016 8:27 am

Bon dia noies,

estic de 31 setmanes i em diuen que el meu bebé, està en posició de natges ... tampoc em van dir si de natges o transversal exactament, suposo que de natges pq em va comentar el gine que tenia el capet a la part de dalt.
Vosaltres creieu que encara es pot girar? és el segon embaràs ...

Sé que hi ha alguns mètodes d'acopuntura etc, però sincerament, no hi crec massa ja que tinc a tres companyes que van tenir als seus fills per cesàrea, pq venien de natges i abans van fer de tot per girar-los i a cap de les 3 s'els va girar, per tant, per exeriències properes penso que si s'han de girar es giren i sinó no.

Em van dir que si continuava així que hauria de ser cesàrea o provar a algún lloc que vulguin fer parts de natges, a mi sincerament no m'agrada ni una situació ni una altra, la cesarea no em fa pas gràcia però és que tinc pànic a un part de natges, no tots els gines estan preparats i anant per la seguretat social, no pots demanar refereències del gine pq hi haurà qui hi haurà en aquell moment ...

Jo penso que a la 31 setmanes i contant que el bebé no ve gran, es pot girar encara oi? és que ho diuen com si ja no pogués!!!

Gràcies a totes!
Ari_RG
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Posició de natges a la 31

EntradaAutor: Ari_RG » dj. abr. 28, 2016 8:39 am

Hola Blan13!

Les llevadores de les classes prepart ens van comentar que es poden girar, es menys habitual a partir de la 31, pero ho poden fer. Jo tinc una amiga que va provar amb osteopatia i la nena es va girar a ultim moment... Potser podries informar-te a veure quines tecniques fan.

No fa molt vaig llegir que l'hospital de St Pau ha recuperat el part de natges, potser pots consultar-ho alla amb l'equip de ginecolegs i llevadores.

Li demanaré a la meva amiga on va anar a l'osteopata perque li giressin (ella es bastant exceptica i diu que no sap si es va grar perque si o pel que li van fer, que per cert no va ser mes que tocarli un punt de la coulmna o de la nuca...)

Una abraçada!
JuditG
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » dj. abr. 28, 2016 8:43 am

Hola Blan13, en principi fins la setmana 37 encara es podria girar.

Si no vola provar acupuntura i mètodes d'aquesta que no hi creus, nosaltres a classe amb les mames treballem posicions inverses, és a dir, amb el culete amunt per crear espai al bebè i convidar-lo a girar.
Gatejar també diuen que va bé.

Està clar que si el bebè no es vol girar no ho farà, pr jo sóc de les que penso que per intentar-ho tampoc si perd res, a vegases si que volen però necessiten una petita ajuda jejeje.
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dj. abr. 28, 2016 8:52 am

Gràcies a les dues, per contestar tant ràpid.

Intentaré de fer alguna posició a casa, almenys no hi perdré res. I el de l'osteòpata ho preguntaré, encara que tal com us he dit no hi crec massa en aquests mètodes, sé que hi ha gent que ho fan i s'els giren, però també en conec moltes que han provat de tot i més i res de res ... per tant penso que és més qüestió de la naturalesa que no pas del que facis, encara que bé, sí que és veritat que per intentar ajudar a girar-se no s'hi perd res ...

El part de natges em fa por, sé que a alguns llocs ho fan, però hi tinc pànic ... penso que el nen ha de patir o si es queda encallat ... no sé ... només de pensar-ho em fa molta cosa, de totes maneres suposo que potser també és falta de informació, però clar com que l'altre dia el gine em va comentar que són parts bastant més llargs i costosos i que el fill pot patir em va agafar encara més cosa ...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dj. abr. 28, 2016 8:56 am

Bon dia,

Més o menys estava com tu per allà la setmana 28, segon fill, també em van dir que es podía girar però que segurament farien cessarea, però a la setmana 34 més o menys vaig anar d'urgències pq em pensava que tenia la bossa trencada i em van dir que s'havia girat! No m'ho podia creure, li vaig dir al ginecòleg d'urgències, m'ho estas dient en serio? I quan em va dir que si, em vaig emocionar i tot jejejeje

Jo feia el que t'han dit les companyes, anava a estones a 4 grapes, li parlava i li demanava que es gires... coses d'aquestes que no perds res.

Espero i desitjo que se't giri, ah i finalment vaig parir vaginalment a la setmana 40+2, en un part força ràpid, vaig començar amb contraccions regulars directament a les 15.00 i a les 20.55 ja neixia.

Petons
Imatge

Imatge
Ari_RG
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dj. abr. 28, 2016 8:58 am

Normal Blan13, jo si estigues en la teva situacio també em faria por, optaria per la cessarea directa, i això que la meva gine fa parts de natges, pero es el que et diu el gine, son parts mes llargs i amb mes risc, tot i que si tens un bon professional no te perque passar res...

Anim i decideixis el que decideixis tot anira genial!!
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dj. abr. 28, 2016 9:06 am

Blan13, jo provaria l'acupuntura. No hi perds res. No soluciona tots els casos. Però una amiga meva que treballa de gine a Sant Pau em va dir que ara ho proposaven a les embarassades que el tenien de cul. El percentatge que es girava a últim moment és més alt que si no es fa res. Per això, ho recomanen.

Potser no et serveix de res, però potser sí. No es perd res d'intentar coses alternatives a veure si funcionen...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dj. abr. 28, 2016 9:17 am

Gràcies a totes noies, em serveix cadascún dels vostres comentaris.
Per cert, Noviachuky, quina sensació vas tenir quan es va girar? pq tant gran ja deuria fer mal, no?
ardillita
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

EntradaAutor: ardillita » dj. abr. 28, 2016 9:27 am

Hola!
El meu estava de natges i la setmana passada vaig notar molt molt moviment, va estar com molt despert i despres de estar a casa una horeta fent de tot em vaig estirar i es va moure de manera exagerada. Desde aleshores notava els peus al costat.
Et puc dir que el meu es ben gran (percentil90) i ha tingut espai per fer-ho a la setmana 35.
Avui tenia hora per la VCE (estic de 36) i ja m'han dit que no feia falta que les meves sensacions son certes... a la eco ho hem confirmat.
Et puc dir que he probat de tot... acupuntura, moxibustio, posicions invertides, gatejar per casa, exercicis de ioga, exercicis de gat vaca, meditar, parlar molt amb el nen explicant-li perque volia que es girés (que era mes beneficios etc), posarli musica a la zona del pubis, posar una llanterna a la zona de pubis, anar a la piscina...
No et ser dir que ha estat pero he probat de tot i ha funcionat.
Jo amb aixo de la moxibustio vaig començar perque m'ho van aconsellar al hospital mateix... no sabia si funcionaria o que... pero es una passada que quan m'ho feia el nen es movia moltissim. I fins i tot ara q esta girat amb la caloreta de la moxa dona mes patades.
I jo soc de la opinió de probar de tot.... que a mi no em feia gracia passar per una cesarea programada, i la vce em feia respecte, i almenos sabia que si no es girava tindria la sensacio de haver fet tot wl que estava en la meva ma per ajudarlo, guiarlo, ferli espai.
Aixi que jo t'aconsellaria probar de tot.
ardillita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 28, 2016 9:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Jou
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. juny 04, 2014 9:14 am

EntradaAutor: Jou » dj. abr. 28, 2016 9:33 am

Hola Blan13, primer de tot tranquil·la perquè hi ha temps, que no et posin un cohet al cul de que és com un compte enrrere perquè cada cop és més difícil. Cada cas és un món.
La meva nena va estar sentadeta com un buda fins la setmana 35.....i en una de les últimes ecos, quan em van dir que estava girda em vaig ben emocionar....
Vaig fer acupuntura, anar de 4 grapes...però no es girava i en el moment que em vaig relaxar i vaig pensar doncs que si s'havia de fer cessària doncs era el que hi havia es va girar...no vaig fer massa res especial a aprt de caminar potser més les últimes setmanes.

Molts ànims!!!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dj. abr. 28, 2016 9:36 am

Hola,

ardillita ha escrit:Hola!
El meu estava de natges fins dimarts passat... que estava de 35!
Et puc dir que el meu es ben gran (percentil90) i ha tingut espai per fer-ho.
Avui tenia hora per la VCE (estic de 36) i ja m'han dit que no feia falta que les meves sensacions son certes.
Et puc dir que he probat de tot... acupuntura, moxibustio, posicions invertides, gatejar per casa, exercicis de ioga, exercicis de gat vaca, meditar, parlar molt amb el nen explicant-li perque volia que es girés (que era mes beneficios etc), posarli musica a la zona del pubis, posar una llanterna a la zona de pubis, anar a la piscina...
No et ser dir que ha estat pero he probat de tot i ha funcionat.
Jo amb aixo de la moxibustio vaig començar perque m'ho van aconsellar ... no sabia si funcionaria o que... pero es una passada que quan m'ho feia el nen es movia moltissim.
I jo soc de la opinió de probar de tot.... que jo mo volia passar per una cesarea programada.

MOltes gràcies per la teva aportació, com us he dit, cada comentari m'ajuda ...et pregunto el mateix ... quina sensació vas notar quan es va girar?
ardillita

EntradaAutor: ardillita » dj. abr. 28, 2016 9:40 am

T'ho he editat i t'ho he afegit a dalt, pero el notava molt despert molts mes moviments. Primer notava com intents cap a la dreta com el cap cap a la dreta i els peus cap a cadera esquerra... i finalment el dia que es va moure tant va ser just cap al costat contrari... pero notava com molt moviment del nen i despues ja els peus els notava cap al costat.
Imatge
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dj. abr. 28, 2016 9:42 am

ardillita ha escrit:T'ho he editat i t'ho he afegit a dalt, pero el notava molt despert molts mes moviments. Primer notava com intents cap a la dreta com el cap cap a la dreta i els peus cap a cadera esquerra... i finalment el dia que es va moure tant va ser just cap al costat contrari... pero notava com molt moviment del nen i despues ja els peus els notava cap al costat.

MOltes gràcies Ardillita!!! Tant de bó també es giri! :-()-)
ardillita

EntradaAutor: ardillita » dj. abr. 28, 2016 9:55 am

Blan13 ha escrit:
ardillita ha escrit:T'ho he editat i t'ho he afegit a dalt, pero el notava molt despert molts mes moviments. Primer notava com intents cap a la dreta com el cap cap a la dreta i els peus cap a cadera esquerra... i finalment el dia que es va moure tant va ser just cap al costat contrari... pero notava com molt moviment del nen i despues ja els peus els notava cap al costat.

MOltes gràcies Ardillita!!! Tant de bó també es giri! :-()-)

Ah i sobretot el que t'han dit... molta tranquilitat (la llevadora em va dir q sobretot tranquila em va dir una expressio que va fer tranquilitzarme ... em va dir si tu estas de nalgas (tema nervis) el tambien estara de nalgas. I mira fent de tot i anant amb ment oberta ha funcionat.

Molts anims bonica!
Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dj. abr. 28, 2016 10:04 am

Blan13 ha escrit:Gràcies a totes noies, em serveix cadascún dels vostres comentaris.
Per cert, Noviachuky, quina sensació vas tenir quan es va girar? pq tant gran ja deuria fer mal, no?

Blan crec que va ser uns dies abans que notés com si em pixes, per això vaig anar a urgències, em vaig espantar.
Doncs això uns dies abans mentre estava estirada al sofà el nen es va moure però jo vaig notar molt dolor, no li vaig donar gaire importancia pq els meus dos fills fotien unes bones patades.

Si que era grosset si, va nèixer amb 3.880 kg jejejejeje

Mira blan13 sincerament provant l'acupuntura i anar de 4 grapes no hi perds res, t'animo a que ho facis.

Sort i molts petonets!
Imatge

Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dj. abr. 28, 2016 10:29 am

Hola, jo també el tinc de natges i demà entro a la setmana 36. Ja m'ho imaginava perquè notava les patades molt avall, i a l'eco del 3r trimestre, la setmana passada, m'ho van confirmar. La mateixa gine em va recomanar fer moxibustió un quart d'hora durant quinze dies (fins a la propera eco, dimecres que ve) i posar-me tantes vegades al dia com vulgui en posició de mahoma (de quatre grapes però amb el cap més avall, com si resessis cap a la Meca :-D ). Després mirant per internet vaig trobar una llevadora que es diu Imma Sàrrias que proposa uns altres exercicis, tots basats en elevar més la pelvis que el cap. Jo ho provo tot, i com et diu l'Ardillita, quan faig la moxibustió es mou moltíssim, així que aprofito just després per posar-me en mahoma.

A mi em van dir que a partir de la 36 tenen menys espai per moure's i com més trigui més li costarà, però es pot girar fins i tot en el moment del part. Al meu hospital no fan parts de natges, però n'hi ha de referència que sí, i jo crec que llavors tot l'equip està preparat i no dependrà de qui estigui de guàrdia. Jo si tingués l'oportunitat em sembla que sí que ho provaria, però visc a 50 minuts de Barcelona i tinc clar que, sent un segon part, i amb un primer que va anar força ràpid, no m'arrisco a anar d'urgències, sense que tinguin el meu historial, lluny de casa. No em ve de gust una cesària, però també penso que si el nen no es gira és per algun motiu. Demà tinc llevadora i li vull preguntar si aquí fan la versió cefàlica externa, tot i que no tinc clar si me la faré, en cas que me l'ofereixin.

També et dic una cosa, dius que a amigues teves no els va funcionar res, però és que en un segon embaràs és més fàcil que es giri que no pas en un primer, perquè la matriu està més donada.

Si estàs de 31 encara ets molt a temps que se't giri. Si vols busca per internet això de la moxibustió, està comprovat clínicament que funciona en molts casos, però amb les setmanes de què estàs em sembla que encara és aviat perquè ho facis.
Sort!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dj. abr. 28, 2016 10:42 am

Moltíssimes gràcies a totes, noies, de veritat! :-()-)

Intentaré estar tranquila i no capficar-m'hi massa (tot i així faré alguns exercicis dels que dieu per casa) i si d'aqui a un parell de setmanes encara està en la mateixa posició, llavors potser sí que m'animaré a fer moxicombustió o algún mètode dels que dieu.
Total, és ben veritat, per intentar-ho no passa res.

El de posar-se a quatre grapes, quanta estona al dia s'ha de fer? en algún moment del dia en concret?
ardillita

EntradaAutor: ardillita » dj. abr. 28, 2016 11:09 am

A mi em van aconsellar 2-3 cops al dia 10/15 minuts de cul en pompa, jo alternava aixo amb genolls al sofa i mans al terra per inclinar mes... i em posava tambe estirada amb coixins sota el culete pelvis. Potser feia 5 minuts de cada pero alternantho amb exercicis de ioga de gat vaca.
I jo aprofitava fer-ho quan notava q el nen es movia mes... i no ho feia despues de menjar sino tenia refluxes
Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dj. abr. 28, 2016 1:40 pm

jo em posava de tant en quant a 4 grapes a la catifa de casa i anava movent la panxa de costat a costat i li parlava jejejeje
Imatge

Imatge
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

EntradaAutor: Sita7 » dj. abr. 28, 2016 4:52 pm

Hola noies,
jo avui compleixo la setmana 34 i segons m'han dit tb tinc el nen en podàlica. la veritat es que ho porto molt malament, és un tema que m'angoixa molt. Fa 2 dies que he començat la moxibustió, i si que es mou si! xo jo segueixo notant el caparró a prop de les costelles...
fa 3 mesos que faig piscina, i això no ha ajudat gaire, de moment.
hauria de provar també això de posicions a 4 grapes, però es que no sé quan fer-ho, entre la feina i el cansament no em queden estones que no siguin desprès de menjar!!!!
espero que s'animi i es giri, perque no tinc cap intenció de fer VCE i la cesària no me la vull ni plantejar de moment. El part de natges si que crec q no el voldré intentar.
molts ànims a totes i que els petitons s'animin a posar-se cap per avall.
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::