BESSONS 2016-2017

Salut, dubtes i preparatius.
carabassa
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. maig 01, 2015 10:05 am

BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: carabassa » dj. abr. 21, 2016 10:52 am

Bon dia a totes!

Comencem un nou grup per a mares de bessons. Això és un embolic, i sovint al nostre voltant no tenim tantes mares de bessons amb qui parlar. Algú s'hi apunta?

Estiestelet83- octubre :cnen: :cnena:
Gambeta- agost-setembre :cnen: :cnena:
Nic- octubre :cnen: :cnen:
Carabassa- novembre :cnena: :cnena:
Kitiarah- octubre :cnena: :cnena:
Marineta77- novembre :cnen: :cnena:
Mymsi- octubre :cnen: :cnena:
adbcn - :cnena: :cnena:
Hungry_mom- Novembre :cnen: :cnen:
Lauretis- Novembre
Lamaia - Gener?
Pumuky- setembre :cnena: :cnena:
carabassa l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 30, 2016 4:45 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
estiestelet83
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: estiestelet83 » dj. abr. 21, 2016 10:56 am

Holaaaa,

Jo m'apunto!!! Ja que si un primer fill tot són dubtes amb dos a l'hora encara més ;).
Imatge
Gambeta
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:24 am

EntradaAutor: Gambeta » dj. abr. 21, 2016 3:41 pm

Jo també m'apunto!! Segur que tenim mil coses per compartir.
nic
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

EntradaAutor: nic » dv. abr. 22, 2016 12:21 pm

Bon dia! Jo també m'apunto!! :b-))) :b-)))
Com esteu?
jo estic de 13 setmanes i la meva panxa ja comença a ser "delatadora" :content: :content: ara estem començant a dir-ho als amics i les cares quan senten que ve bessonada són per gravar-les :content: :content:
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
carabassa

EntradaAutor: carabassa » dv. abr. 22, 2016 12:42 pm

Bon dia a totes!

Podríem començar per presentar-nos!

Jo estic de 9 setmanes, els espero a mitjan novembre. Els meus bessons són fruit d'una FIV-ICSI: després d'una història llarga i desesperançadora, aquests dos van decidir quedar-se. Ara mateix sóc de baixa per un hematoma retrocorial, i tot sembla indicar que aquest embaràs podré treballar poc (per sort, tinc un bon ambient laboral).
Veig que algunes aguanteu el final del primer trimestre per a dir-ho, que valentes! Jo cap a la setmana 6 ja ho vaig dir a la família, i després amb l'hematoma es va descobrir a la feina. Impossible aguantar-me!!!! >.-<:
Tinc ganes que passi aquest primer trimestre, que m'està fent patir una mica!
kitiara_h
Entrades: 124
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:27 am

EntradaAutor: kitiara_h » dl. abr. 25, 2016 10:29 am

Jo tb M'apunto! Carbassa que be veure'l aquí!!!
Jo estic de 13+6 (exactament com la NIC!!) i tb son fruit d'una fiv-icsi i no la primera...
De momento treballant pero esgotada, moltes nàuseas i tot i el cariban vòmits dia si dia no...
Dubtes en tinc mil i realment les cares de la gent al dir q son dos son un cuadre!!
Escric mes amb temps després!
estiestelet83

EntradaAutor: estiestelet83 » dl. abr. 25, 2016 12:28 pm

Hahaha, nosaltres també, quan diem que són bessons, la cara de la gent és boníssima!!! :-D
Jo estic de 16+3 i ara començo a trobar-me millor, ja que el primer trimestre vaig tenir marejos, vòmits i nàusees.
Imatge
marineta77
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dv. gen. 17, 2014 5:26 pm

EntradaAutor: marineta77 » dl. abr. 25, 2016 6:24 pm

Hola, noies! Jo també m'apunto a aquest grupet. Els bessonets també són fruit d'una llarga espera i molts tractaments. Estic de 9 + 3, així que, com la Carabassa, els esperem per a novembre. Vaig tenir pèrdues i vaig fer repòs relatiu, però ara sembla que ja han parat (creuem els dits!!). Estic patint moltíssim pels vòmits, nàusees i malestar... ostres, no m'ho imaginava així per res del món. Em prenc el Cariban i inclús, l'altre dia, Primperan que és cert que em va aliviar prou, però l'endemà va ser horrible i, clar, el Primperan no me'l deixen prendre seguit. De tant en tant penso, va, que això ara anirà millorant, però noo, crec que va a pitjor cada dia. Són les setmanes 9-10 les pitjors i després comença a millorar la cosa? Tinc marcat en el calendari el dia que faig les 12 setmanes, perquè és el dia que deixo els estrògens i la progesterona, i penso que a partir d'aquest dia començaré a trobar-me millor, se m'està fent llarguíssim :-o00m :-o00m :-o00m
1ª FIV
Transfer 1 +3 A: negatiu
Transfer 2 blastos: negatiu
Transfer 2 blastos: bioquímic-negatiu
2ª FIV+DGP
Transfer 2 blastos: negatiu
3ª FIV
Transfer 1 blasto: negatiu
4ª FIV+DGP
carabassa

EntradaAutor: carabassa » dl. abr. 25, 2016 8:45 pm

Hello!
He posat al primer post una llisteta amb els mesos de part, si m'he equivocat ho dieu.
Jo dimecres vaig a la gine a veure com va l'hematoma. La matrona ja em va avançar que segurament em tocaria acabar el primer trimestre a casa.
Marineta, jo també espero el dia de la setmana 12 amb candeletes!!

Una pregunta, ja us heu fet la prova del plec nucal? Li tinc molt de respecte...
mymsi
Entrades: 158
Membre des de: dc. des. 02, 2015 11:23 am

EntradaAutor: mymsi » dt. abr. 26, 2016 9:26 am

Hola!

Jo també estic embarassada de 2 a través de ICSI. A alguna de vosaltres us conec del post FIV2016, m'alegro que tot estigui anant bé!

Carabassa, ja veuràs que això de l'hematoma d'aquí poc serà aigua passada, com et vaig dir, jo em vaig tirar algunes setmanes amb ell i ara ni rastro.

Resumeixo una mica el meu estat:

Després d'una llarga espera per problemes de salut, vam fer una ICSI per SS amb moltíssima sort, doncs la cosa va anar bé i els 2 embrions que em van transferir van implantar. Un hematoma a la setmana 6 em va obligar a fer repòs, però va acabar desapareixent.
Ara estic de 13+3 i la DPP és el 29 d'octubre però segurament d'adelantarà un parell de setmanes per ser 2; he fet la eco i les proves de les 12 setmanes i estic molt contenta perquè ha sortit baix risc i els fetus sembla que es van desenvolupant bé. Ara sento que podré respirar durant un temps... Ah! sembla que un d'ells és un noi, l'altr@ no es va deixar veure. A mi el fet que em diguessin el sexe em va emocionar molt perquè va ser com un gran toc de realitat, no sé com explicar-ho... AIxò dels bessons ens ha trastocat una mica la vida perquè hem de canviar de pis i costa trobar-ne.

Estic molt contenta de formar part d'aquest grup!
35 baixa reserva, 40 oligoastenoteratozoospermia
1ª ICSI 01/16
5/2: Punció 10 ovocits, 4 madurs, 1A, 1B, 1C
8/2: Transfer 1A+1B
22/02: Beta +++ 989!
8/03: hemorràgia, ucias, son 2! repòs per hematoma
17/03 7+5: embrions ok, repòs per hematoma
adbcn
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dj. nov. 26, 2015 4:09 pm

EntradaAutor: adbcn » dt. abr. 26, 2016 2:16 pm

Hola noies!!
m'apunto al grup!!
a moltes ja us conect del foro de FIV 2016, quina alegria veure que els embarassos van bé!!! molta sort a totes!

Jo també vinc d'una Fiv amb transferència de dos embrions que es van implantar! l'embaràs està sent una mica complicat, primer vaig tenir pèrdues, després una hemorràgia i ara em queda un hematoma que cada cop està més petit i amb una mica de sort en una setmana o així desapareixerà!

Per cert, us han fet el Tripe Screening? perquè a mi si, i els resultats han estat desastrossos... risc alt! em diuen que potser és degut a que són 2, o a l'hematoma o a que és producte d'una FIV... la qüestió és que et generen un malestar i un patiment horrible.
De moment estic a l'espera dels resultats del Neobona, per confirmar el tema... ja us explicaré!! Però m'agradaria saber si a vosaltres que porteu 2 us ha passat algo similar...

Anem parlant!!
32 Anys
carabassa

EntradaAutor: carabassa » dt. abr. 26, 2016 7:39 pm

Ostres adbcn, quina putada! Crec que tens dret a tenir una informació concreta, i no que "potser" això o allò. Què ha fet que pugi la probabilitat, factors com l'edat o la FIV, el plec nucal? La putada de les proves que treballen amb la probabilitat és que tot pot ser i no pot ser,no et donen un resultat tancat.
Quan et donen els resultats de la nova prova?
Molts ànims i esperem que et vagin donant informació que t'ajudi a estar més tranquil.la.
mymsi

EntradaAutor: mymsi » dc. abr. 27, 2016 8:54 am

adbcn em sap greu que estiguis passant per això, quan tens els resultats del neobona? Com et diu la carabassa, t'han explicat quin/s factor/s ha causat que hi hagi aquest risc? Espero que sigui una falsa alarma (no seria la primera vegada que passa) i puguis respirar tranquil·la!

Jo ahir vaig anar a la nefróloga perquè tinc un problema renal crònic que fa que sempre perdi proteines a l'orina, i em va explicar que molt probablement en perdi moltes més, sobretot en ser 2 fetus, cap al final de l'embaràs, i això pot ser greu si la cosa és exagerada. També em va dir que després del naixement segurament m'haurà de medicar i llavors no podria donar el pit...

Com esteu? Expliqueu cosetes!
1ª ICSI 01/16
estiestelet83

EntradaAutor: estiestelet83 » dc. abr. 27, 2016 9:24 am

Adbcn quin greu aquest resultat!!! Però ja veuràs que no serà res i el neobona sortirà perfecte!!! :ok:

Ostres mymsi em sap greu això que et passa. Però lo bo és que estàs controlada i els metges saben que fer en tot moment!!!

Carabassa la meva dpp és el 7 d'octubre, si pots canviar-ho, ja que m'has posat al setembre :)
Tot i que al ser bessons la meva gine m'ha dit que serà abans, llavors potser sí que és al setembre neujor:-)

Petooons!!! :-()-)
Imatge
adbcn

EntradaAutor: adbcn » dc. abr. 27, 2016 9:43 am

Gràcies noies!
Jo la veritat és que ara ja estic tranquila. Dilluns em van fer la eco morfológica i tot està perfecte. Segons la gine si hi hagués algun síndrome de down, em va explicar que fallaries altres temes, com per exemple un cor més dèbil... Però que no és el cas i que físicament no es veu res.
Els motius de que em sortís risc alt poden ser el fet que es fiv, que són dos o que s'estava generant l'hematoma i això tb afecta.
Divendres espero tenir els resultats, que ja farà una setmana que l'hauré fet... Ja us explicaré!!
32 Anys
carabassa

EntradaAutor: carabassa » dc. abr. 27, 2016 9:55 am

Hola a totes,

Adbcn, que bé que la morfològica hagi sortit bé. Això sí que és un descans! Amb el triple scr. hi ha variables que dispareen el resultat, només que tinguis 36 anys es dispara. L'important és que estiguis tranquil.la i tot vagi sortint
Mymsi, esperem que les proteïnes no es disparin. No sé si per a tu era molt important donar el pit. El més important és dur-ho controlat.

Jo vinc de la gine, l'hematoma s'ha quedat molt petit i molt lluny dels embrions però m'han proposat acabar primer trimestre de baixa. Hi ha una asincronia en el creixement, un fa 2,8 cm i l'altre 3,1. Sembla que es porten cinc dies. A algú li ha passat això?
kitiara_h
Entrades: 124
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:27 am

EntradaAutor: kitiara_h » dj. abr. 28, 2016 8:07 am

Hola noies!

ADN que be q tot vagi be, ja t'han fet la morfo? Es la de les 20 setmanes no? Per quan estàs? No era octubre? En qualsevol cas millor que estigui be!! Ja ens diràs que diu la neobona!!!

Carbassa els meus van molt parells (primera eco 10 set3.1-3.2; set 13 7.0,7.1) pero pensa q l'error de mesura amb aquest tamany es molt gran, espera q creixin una mica a veure!!! Ja ens vas explicant!! A veure si l'hematoma desapareix del tot!!

Jo segueixo vomitant molt... I amb nàuseas i ara a mes a a mes... Cremor d'estomac!! A bufff, com a mínim estic una mica menys cansada, i em sento una mica mes persona. Al llit a les 10, pero no a les 7!!

I la gent em comença a preguntar q q farem quan hagi de tornar a la feina.... Si els portarem a la guarde tant petits.... A buf, no se!!! Es com... Gent, paciència que encara no son aquí i ja m'esteu enviant a la feina de tornada de la baixa!!

Pregunta!! Ja esteu amb anit estries? Soc un cas, jo encara no he començat, ahi en vaig comprar a veure si me'l poso!

Que acabeu be la setmana totes!!
adbcn

EntradaAutor: adbcn » dj. abr. 28, 2016 3:56 pm

Noies he anat a recollir el Neobona i tot està bé!!! estic súper contenta!! a més confirma que són dos nenes, a mi m'era igual, però ara que ho se, doncs més contenta si es pot!!

La morfológica me la van fer per el TS alterat, però tot i així me la tornaran a fer a les 20 setmanes...

Carbassa les meves es porten un parell de dies de diferència, tot i que et puc asegurar que es van fecundar el mateix dia... quines coses més rares... Tranquila per l'hematoma que ja veuràs com es va reabsorvint; jo també tinc un i ara ja és molt més petit que al principi! es qüestió de paciència!!!

molts ànims a totes!
32 Anys
mymsi

EntradaAutor: mymsi » dv. abr. 29, 2016 8:31 am

adbcn m'alegro moltíssim que tot estigui bé, quin descans bonica, ara ja pots respirar tranquil·la i disfrutar del teu embaràs de 2 nenes! ole! Fa tanta il·lusió conèixer el sexe, oi? Jo tinc moltíssimes ganes de confirmar que un és un nen i de saber què és l'altre...

estiestelet83 tu com ho portes? Estàs de 17 setmanes ja? Ets la primera de la llista! Gràcies pels ànims, jo, ara per ara em sento forta i vaig impossible qualsevol complicació, així que disfrutaré.

carabassa ja et pots oblidar de l'hematoma! sobre l'asintomia de creixement no pateixis, és normalíssim, cada embrió té el seu ritme de creixement i no ens hem de preocupar per pocs mil·límetres. M'enrecordo que a la primera eco un feia gairebé el doble que l'altee i a la següent només es poraven un parell de mm, a la següent un altre cop alguns mm més, etc. Ara estan molt igualats i un medeix menys que l'altre pel sol fet que un està més estirat i l'altre més encongit, ja veus quina tonteria... No et capfiquis amb això que la diferència que tenen els teus embrions és insignificant i disfruta del teu embaràs ara que has superat aquest hematoma! I gràcies pels ànims, com deia ara per ara estic molt tranquil·la i no em capficaré fins que arribi el moment si és que arriba...

kitiara_h espero que se't vagin passant les nàusees, pobreta, m'imagino el malestar... Pensa que al segon trimestre, segons diuen, desapareixen! I sí, la gent és molt pesada preguntant com t'ho faràs amb 2, o el que dius tu de ela feina, etc. ggrrrrr

marineta77 com ho portes? et trobes millor?

nic tu ja estàs de 14 setmanetes! Jo també tinc una panxa enorme, tothom creu que estic de 20 setmanes, fins i tot els metges al·lucinen. Jo al principi anava ventida amb coses amples però no m'afavoria gens perquè semblava que m'hagués près unes canyes de més. Ara he decidit marcar panxa i vaig molt orgullosa així i em sento més afavorida.

gambeta tu què tal?

Noies, us volia preguntar sobre el tema cotxet. Jo ja he fet una mena d'estudi de mercat perquè estem buscant pis (quasi el tenim) però l'ascensor és petit i necessitava el cotxet més petit del mercat i així tot crec que l'hauré de plegar o alguna cosa hauré de pensar. El meu escollit ara per ara és el Mountain buggy duet 2.5. El coneixeu? Ja sé que és molt d'hora per pensar en això però jo ho he hagut de fer pel tema del pis i mira, he pensat que potser alguna de vosaltres també s'ho estava mirant...
1ª ICSI 01/16
adbcn

EntradaAutor: adbcn » dv. abr. 29, 2016 9:45 am

Mymsi gràcies pels ànims!!

per si et serveix, hi ha una botiga al Baricentro (Barberà del Vallés), que es diu Maternintis, que tenen el Mountain Buggy un altre molt similar, que ara no recordo el nom. Crec que només hi ha 1 cm de diferència d'amplada, i de preu, l'altre es una mica més barat que el Mountain. T'ho dic per si vols anar a veure'ls! jo els vaig veure ja fa unes setmanes i la veritat que els capaços són super estrets, però clar, no es pot tenir tot!
També tenien un altre model que era com de 2 pisos, a mi no m'acaba d'agradar, perquè el que queda abaix està com marginat, però mira, si es l'únic que hi cap a l'ascensor, doncs que hi farem.... i a sobre aquest era el doble de preu que el Mountain...
32 Anys

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::