Quan noteu més els moviments?

Salut, dubtes i preparatius.
Blan13
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Quan noteu més els moviments?

EntradaAutor: Blan13 » dg. abr. 17, 2016 8:18 am

Bon dia a totes!

Estic començant la meva setmana 30 de l'embaràs, la meva nena, no nóto que sigui massa moguda, es mou durant el dia, però tampoc és algo exagerat com llegeixo a molts llocs, on mares diuen que si el seu bebé no para de donar puntadetes en tot el dia.
Jo sincerament, la nóta al matí i al vespre i durant el dia, algún moviment, però vaja, tal com us dic, no és res exagerat ... i no nóto puntades, és més aviat com pressió que va canviant d'un lloc a l'altre i moviment intern, però de puntades encara no.

I no recordo a l'altre embaràs si era així ó es movia més ... jo penso que més, però no ho puc assegurar, ja que a vegades si no és algo que et crida molt l'atenció és difícil de recordar exactament ... de totes maneres, pot ser oi que un bebé sigui més tranquil que un altre?

Gràcies a totes!
laiayf
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: Quan noteu més els moviments?

EntradaAutor: laiayf » dg. abr. 17, 2016 8:24 am

Blan13 ha escrit:Bon dia a totes!

Estic començant la meva setmana 30 de l'embaràs, la meva nena, no nóto que sigui massa moguda, es mou durant el dia, però tampoc és algo exagerat com llegeixo a molts llocs, on mares diuen que si el seu bebé no para de donar puntadetes en tot el dia.
Jo sincerament, la nóta al matí i al vespre i durant el dia, algún moviment, però vaja, tal com us dic, no és res exagerat ... i no nóto puntades, és més aviat com pressió que va canviant d'un lloc a l'altre i moviment intern, però de puntades encara no.

I no recordo a l'altre embaràs si era així ó es movia més ... jo penso que més, però no ho puc assegurar, ja que a vegades si no és algo que et crida molt l'atenció és difícil de recordar exactament ... de totes maneres, pot ser oi que un bebé sigui més tranquil que un altre?

Gràcies a totes!

Hola Blan13

Tu estàs de molt més que jo (26 setmanes), però crec que és el que dius, depèn de cada nadó.
Jo l'he notat des de la setmana 19 i amb puntades fortes, de fet ara hi ha molments que segons com pica m'espanta i deixo anar un "ai".
La meva si que té com rutines, abans de manjar com si demanés (esic dempenus o no), després de menjar si m'estiro, al vespre, i curiosament a les 7:30h del matí em diu que em llevi que vol esmorzar xd. Però la vaig notant tot el dia (ara estic treballant al pc i no para!, quna camino tb).

Cada bebé deu ser un món i si a tu t'han dit que tot va bé, endavant!

Laia
laiayf l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 17, 2016 8:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dg. abr. 17, 2016 8:38 am

Sí, la meva també té una rutina, tal com he comentat, al matí i al vespre principalment, em refereixo a que no és un moviment constant tot el dia.
De fet, unes setmanes enrera la notava molt més, diuen q com més grans tenen menys lloc ... Aix no sé, és tot un món aquests temes.
Ari_RG
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dl. abr. 18, 2016 12:02 pm

Holaaa!! Si que es un tot un tema!!! Jo vaig fer un post tmb sobre això perque encara que la meva te rutines es irregular: un dia esta tot el dia a tope, després dos dies que gairebe no la notes... XD

Jo per exemple això que dieun que a la nit quan t'estires es mou mes no es el meu cas... La meva ara esta a tope, menjant o despres de dinar tmb, ara be a la nit no m'entero i al mati tampoc, hi han dies que en tiro al llit una bona hora desperta i la tia dorm... XD

Tinc una amiga que te una nena que es un nervi i es movia molt i molt. Tema puntades, aquesta en fa bastantes, pero tmb es que es molt llarga i ja estic a la 37 (se sobte veus un bony que surt o la panxa que es posa mes inflada d'un costat que l'altra... XD) Pero ja dic, puc pasar dues hores que no noto res i despres mitja que ho dona tot... Depen del dia, del que mengi, de si he caminat molt... Aixo si intentar que doni patades a algu es gairebe imposible sempre ens fa quedar malament XD!

Tu tranqui que cada baby es un mon!!

Petonet!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dl. abr. 18, 2016 5:36 pm

Hola!

Sí i tant que és tot un món ... i mira que aquest és el meu segon embaràs però sincerament, ja no recordo massa l'anterior en aquest aspecte, sé que era algo que també em preocupava el fet de si es movia o no, en canvi tinc amigues que "passen" completament del tema moviments ... (és un dir eh? està clar que si no noten res durant hores o un dia clar que actuen) em refereixo a que avui en dia, amb el tema moviments potser estem massa pendents i penso que com diu el meu gine, cada crio és diferent, apart depèn la posició, el tamany, el pes de la mare, no és el mateix una noia molt prima que per exemple jo que porto uns kilets de més, apart de l'embaràs ...

El que m'estranya és quan a vegades sento a dir que hi ha noies que noten els moviments contínuament durant tot el dia, jo que voleu que us digui, durant el dia la noto bastants cops, al matí, i sobretot després de les menjades i durant la nit alguna vegada però tampoc cada nit ... em refereixo a que hi ha hores durant el dia, que encara que estigui tranquila no la noto ... no sé, però penso que notar els moviments tot el dia no és així, no?
JuditG
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » dl. abr. 18, 2016 6:03 pm

Wola!!

Jo estic de 30+2, i el meu peque es molt moltíssim, no para... Però, pel que he llegit, informat i per mamis que tinc a classe, el més important és que tingui un patró. Hi ha nadons que es mouen molt poquet, i durant tot l'embaràs és així, doncs no passa res, és el seu patró. Lo que seria diferent és que, per exemple, el meu que no para, de cop no el notés en unes hores o en un dia...
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dl. abr. 18, 2016 6:44 pm

Sí, és veritat JuditG, pel que he sentit a dir, sempre és més important que segueixin un patró que no el moviment en sí, em refereixo a que si un bebè, de sempre és poc mogut doncs no passa res i si de sempre és molt mogut tampoc, el que s'ha d'estar al cas és de que un de molt mogut de cop deixi de moure's ... de totes maneres, per experiència també et puc dir que a mesura que es van fent grans els moviments van canviant de patró ... a mi em va dir el gine, en el meu anterior embaràs, que és com nosaltres, no cada dia tenim la mateix activitat ... i que les últimes setmanes, quan són molt grans no es belluguen tant seguit sense parar pq cada cop tenen menys espai.
L'important és anar-los notant ...

Pel que fa al moviment de quan estan dins a quan estan fòra ... bé, no sempre diu com seran, en l'anterior embaràs, no és que notés moviment tot el dia tampoc i ara és la personeta més inquieta que et puguis imaginar!!!! o sigui que no sempre com són dins te a veure com seran després.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::