Embarassada novament i primer embaraç per cesarea

Salut, dubtes i preparatius.
picara79
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

Embarassada novament i primer embaraç per cesarea

EntradaAutor: picara79 » dc. abr. 13, 2016 1:27 pm

Bon dia noies !!!

El dia 8 d'abril vaig tornar a veure el nostre ansiat positiu a un test d'embaraç !! Quina il·lusió !!!

Actualment tenim una nena de 20 mesos que es un bitxet i va neixer per cesarea perque estaba mal colocada enlloc de sortir la coronilla ella aixecaba el cap i sortia la part frontal de la cara es per aixo que la tocaven pero no era el que tenien que tocar.

DEspres de 14 hores de part doncs al final va ser cesarea i aquesta cesarea va complicar en un seroma ( es va obrir) i va trigar 1 mes en cicatritzar.

Bé la pregunta és, ara amb la implantació d'aquest nou embrió pot implantar-se a la cicatriu de la cesarea i llavors corre algun risc? Hi ha alguna altre marona que s'hi ha trobat? necesito saber experiencies positives i negatives.

mil gracies noies !
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Embarassada novament i primer embaraç per cesarea

EntradaAutor: numa1982 » dc. abr. 13, 2016 7:58 pm

No t'acabo d'entendre però t'explicaré el meu cas prr si et serveix. El nostre petit va néixer el setembre de 2013 per cesàrea perquè estava de natges. 17 mesos després va néixer la nostra princesa per part vaginal sense cap tipus de complicació. Ja veuràs com va tot bé! I felicitats per la panxeta!
Imatge

ImatgeImatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. abr. 13, 2016 10:33 pm

Jo també vaig tenir un primer part per cesària, perquè la petita no baixava, i un segon i un tercer part vaginals, tots dos. Amb cap complicació durant l'embaràs.

Entre el primer part (cesaria) i el segon (vaginal) van passar 26 mesos. I tot perfecte!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
picara79
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: picara79 » dj. abr. 14, 2016 9:16 am

Bon dia noies

gracies per les explicacions.

Se que potser no m'he explicat bé es que mirant per St Google , ja se no s'ha de fer ! jajaja he vist que de vegades l'embrio s'implanta just damunt de la cicatriu de la cesarea i aixo porta molts riscos.

Pero si vosaltres heu tingut 1 i 2 embarassos despres i tot perfecte em deixeu mes tranquil·la.

Gracies de tot cor :love: :love:
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

EntradaAutor: Sindria14 » dl. abr. 18, 2016 7:56 pm

Aquí fos embarassos després de cesària i cap problema amb les implantacions. Un dels dos el vaig perdre, però res relacionat amb la cesària.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dg. des. 18, 2016 9:13 pm

Hola recupero aquest post...tot i que m'he espantat una mica, perquè no se m'havia passat pel cap això que pogués anidar a la cicatriu...

Bé, jo el que volia comentar és que estic de 6 setmanes amb una cessàrea prèvia de fa més de 4 anys. Avui porto tot el dia amb dolors de panxa i mal de cap ( que he associat al temps i a l'embaràs dintre de lo normal). Però fa una estona que, quan m'he aixecat del llit del meu petit, he notat un dolor que m'ha recordat al que tenia dies després de l'operació. Al mateix costat on sempre em va fer més mal! Jo pensava que havia oblidat com era aquest dolor, però no! L'he reconegut.. i ara encara estic amb aquest rum rum de dolor i m'agradaria saber si alguna us ha passat!!.

Gràcies!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dc. des. 21, 2016 8:33 pm

Inda, estigues tranquila. Jo amb el tercer embaras un dels psimtomes q vaig tenir va ser una flibada enorme q em va deixar doblegada al costat dret. El costat q sempre m ha fet més mal dp de les cesaries. Es a dir va ser tornar a estar embarassada i retornar aquest dolor. I cap problema el meu tercer fill te ara mateix 21 dies. I porto 3 cesaries.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::