Mides i pes del bebe a la panxa
Mides i pes del bebe a la panxa
Hola noies!!
Volia una mica preguntar per les vostres experiències amb les mides i el pes dels vostres bebés quan estavena al panxa perquè tinc experiències de tot, des d'alguns que encerten molt i altres que estan a años luz.
A la ultima visita la gine ens va dir que la nena era molt llarga (setmana 32+2 i mida del femur com si fos de 34+6), de pes estava dins del normal segons la gine, 2,1 kg (cosa que a mi em sembla molt ajajajjaja). Per tant preveu una nena gran, però quan d'acurada es aquesta previsió?? I quan pes agafen els petits en les ultimes setmanes perque si segueix a kg per mes... XD
Encara em queden uns dies per la visita però volia saber una mica quina havia estat la vostra experiencia!
Gràcies!!!
Volia una mica preguntar per les vostres experiències amb les mides i el pes dels vostres bebés quan estavena al panxa perquè tinc experiències de tot, des d'alguns que encerten molt i altres que estan a años luz.
A la ultima visita la gine ens va dir que la nena era molt llarga (setmana 32+2 i mida del femur com si fos de 34+6), de pes estava dins del normal segons la gine, 2,1 kg (cosa que a mi em sembla molt ajajajjaja). Per tant preveu una nena gran, però quan d'acurada es aquesta previsió?? I quan pes agafen els petits en les ultimes setmanes perque si segueix a kg per mes... XD
Encara em queden uns dies per la visita però volia saber una mica quina havia estat la vostra experiencia!
Gràcies!!!
Re: Mides i pes del bebe a la panxa
Hola,
Jo tinc una nena CIR (és a dir, molt petitoneta) em controlen per la Maternitat i vaig a revisió cada 15 dies. Mai m'havia plantejat tant això dels números i els percentils. El primer consell, és que només són números, que l'important és que vinguin sans, que relativitzis tot el que et diuen en relació a mides i pes.
Després d'això, dir-te que he après una mica com va el tema de medir a un fetus
dir-te que per internet hi ha moltes pàgines web que et diuen a quin percentil estàs exactament en relació a les dades que et donen a la proòpia eco o informe (pes, perimetre cefàlic, perimetre abdominal i llargada del femur ), així et pots fer una idea de si estàs a la mitjana, per sobre per sota... però ja et dic només són números... Alhora pots saber que si quan et diuen ve gran, estan parlant de percentil 60 (gran però tampoc tant i exageren), o al percentil 99 i per tant realment ve gran. Tambè et pots fer una idea, per exemple si tens un percentil de 65, si tot seguis igual, podries tenir un pes estimat a la setmana 40, mirant el pes de la setmana 40 en percentil 65 (una estimació! que mai se sap al final a quin ritme creixent).
Respecte a la fiabilitat, el metge que tinc pel control del CIR sempre m'ha dit que no hi ha una bàscula dins la panxa, que són estimacions i que el marge d'error és de +-10%, com més petit més error, ja que ve mílimetre pot indicar un canvi molt gran i com més avançat l'embaràs està més acurat.
Si tens més preguntes endavant. En aquest segon embaràs he fet un màster de pes i mides fetals
Jo tinc una nena CIR (és a dir, molt petitoneta) em controlen per la Maternitat i vaig a revisió cada 15 dies. Mai m'havia plantejat tant això dels números i els percentils. El primer consell, és que només són números, que l'important és que vinguin sans, que relativitzis tot el que et diuen en relació a mides i pes.
Després d'això, dir-te que he après una mica com va el tema de medir a un fetus
dir-te que per internet hi ha moltes pàgines web que et diuen a quin percentil estàs exactament en relació a les dades que et donen a la proòpia eco o informe (pes, perimetre cefàlic, perimetre abdominal i llargada del femur ), així et pots fer una idea de si estàs a la mitjana, per sobre per sota... però ja et dic només són números... Alhora pots saber que si quan et diuen ve gran, estan parlant de percentil 60 (gran però tampoc tant i exageren), o al percentil 99 i per tant realment ve gran. Tambè et pots fer una idea, per exemple si tens un percentil de 65, si tot seguis igual, podries tenir un pes estimat a la setmana 40, mirant el pes de la setmana 40 en percentil 65 (una estimació! que mai se sap al final a quin ritme creixent).Respecte a la fiabilitat, el metge que tinc pel control del CIR sempre m'ha dit que no hi ha una bàscula dins la panxa, que són estimacions i que el marge d'error és de +-10%, com més petit més error, ja que ve mílimetre pot indicar un canvi molt gran i com més avançat l'embaràs està més acurat.
Si tens més preguntes endavant. En aquest segon embaràs he fet un màster de pes i mides fetals

Fua.. això del pes...!! Primer de tot felicitats pel teu embaràs! Bé, felicitats a les dues, tot anirà genial!
A mi, a les 34 setmanes em van dir que el meu petit pesava 2.209g, i que probablement pesaria uns 3kg 100 aprox al néixer. Sabeu què va pesar el dia que va néixer? 2kg 585g. I 50 cm. Així que molt llarg però amb el pes no la van pas encertar. I al dir-ho allà a l'hospital em van dir i tant, aquests 500g amunt i avall tor sovint passa. 500g en nens de 3kg és moltíssim!!! Però vaja que ben sa que va néixer. A una amiga meva 3 dies abans de parir li van dir que el nen venia gran i faria uns 3kg 900. Va pesar 4kg 550. Així que ja veieu... no me'n refio massa..jeje
A mi, a les 34 setmanes em van dir que el meu petit pesava 2.209g, i que probablement pesaria uns 3kg 100 aprox al néixer. Sabeu què va pesar el dia que va néixer? 2kg 585g. I 50 cm. Així que molt llarg però amb el pes no la van pas encertar. I al dir-ho allà a l'hospital em van dir i tant, aquests 500g amunt i avall tor sovint passa. 500g en nens de 3kg és moltíssim!!! Però vaja que ben sa que va néixer. A una amiga meva 3 dies abans de parir li van dir que el nen venia gran i faria uns 3kg 900. Va pesar 4kg 550. Així que ja veieu... no me'n refio massa..jeje
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
El meu també havia de venir gran i finalment 3,185... No massa gran, no... Més aviat petit! 

02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
El meu fill gran tambe li controlaven pes perqué no creixia gaire pero un problema al cordo. Doncs a la 37 va ser la ultima eco perqué ja tenia un pes normal, 2900. Doncs va neixer 3 setmanes mes tard amb 2,600.
El petit a les 32 setmanes pesava segons eco 2600 i en neixer va fer 3700.
Jo no m'ho prenia gaire en serio, ja que he vista que varía molt d'una maquina a una altra i d'una persona a una altra tambe.
El petit a les 32 setmanes pesava segons eco 2600 i en neixer va fer 3700.
Jo no m'ho prenia gaire en serio, ja que he vista que varía molt d'una maquina a una altra i d'una persona a una altra tambe.
Gràcies noies!
Essuca, ojiplática estoy!!! Ets tota una experta mare meva mai m'havien explicat els percentils tan be!!! Ara tafanejare això que em dius i mirare a ver quin em surt! El meu home es gran i jo tampoc soc petita pero bé, a veure com surt la peque!!
Quan trobi el percentil us informo!
Mercii
Essuca, ojiplática estoy!!! Ets tota una experta mare meva mai m'havien explicat els percentils tan be!!! Ara tafanejare això que em dius i mirare a ver quin em surt! El meu home es gran i jo tampoc soc petita pero bé, a veure com surt la peque!!
Quan trobi el percentil us informo!
Mercii
Hola Ari,
Mira al nostre a la setmana 34 van estimar un pes de 2,380kg, i va néixer a la 40,2 amb 3,780kg. També va sortir llarg, 52cm, i sempre havia sortit amb un fèmur llarg crec. Però vaja jo vaig mirar taules i per l'estimació del pes a les 34 setmanes hauria d'haver nascut amb uns 3,4kg, així que va sortir més gran del previst, però no per gordinflon sinó per llargarut.
Mira al nostre a la setmana 34 van estimar un pes de 2,380kg, i va néixer a la 40,2 amb 3,780kg. També va sortir llarg, 52cm, i sempre havia sortit amb un fèmur llarg crec. Però vaja jo vaig mirar taules i per l'estimació del pes a les 34 setmanes hauria d'haver nascut amb uns 3,4kg, així que va sortir més gran del previst, però no per gordinflon sinó per llargarut.
Hola!!
Em podeu ajudar a trobar un lloc on mirar-ho... Perque no m'en surto... (i em sento lerdi jajajajjaja tanto hormona em deixa KO...)
A nosaltres a la setmana 32 ens van estimar un pes de 2.100 kg i jo amb ulls com plats jajajaja pensant pos a veure si surt una geganteta
En tot cas si em deixeu alguna pagina on ho pogui mirar, per tafanejar us ho agreixo!!
Em podeu ajudar a trobar un lloc on mirar-ho... Perque no m'en surto... (i em sento lerdi jajajajjaja tanto hormona em deixa KO...)
A nosaltres a la setmana 32 ens van estimar un pes de 2.100 kg i jo amb ulls com plats jajajaja pensant pos a veure si surt una geganteta
En tot cas si em deixeu alguna pagina on ho pogui mirar, per tafanejar us ho agreixo!!
Mira Ari a mi aquesta web em va semblar interessant, poses el pes i la setmana i et fa una corva amb l'estimació del pes a cada setmana amb els percentils i tal. A veure si t'ajuda!
http://www.fetaltest.com/cgi-bin/ecopesofetal.cgi
http://www.fetaltest.com/cgi-bin/ecopesofetal.cgi
PD: Només cal que posis les dades dels últims quadres (dpp, pes, sexe..., no cal emplenar la resta!). I aleshores et surt al costat el percentil i cada setmana quin pes. A mi m'ho va clavar bastant, així que te'n pots fer una idea.
Holaaa!!
He provat la pagina que m'has passat Gantils23, em diu percentil 93% i pes estimat a la setmana 40 3,743 kg... Això vol dir que es gran oi? Si encerta vaja XD!
Igualment no crec que em deixin arribar a la 40 però es molt util aquesta pagina!!! Gràcies noies!!!!!!
He provat la pagina que m'has passat Gantils23, em diu percentil 93% i pes estimat a la setmana 40 3,743 kg... Això vol dir que es gran oi? Si encerta vaja XD!
Igualment no crec que em deixin arribar a la 40 però es molt util aquesta pagina!!! Gràcies noies!!!!!!
En teoria del que diuen hi ha un marge d'entre 500 gr amunt o avall. A mi a la setmana 33 em van dir 2400 i q arribaria sobre uns 3.200 màxim i va nèixer a la setmana 39 amb 3.850...
Ostres baldufa que allunyat de la previsio!!!
Contare amb aquest 500 gr arriba o abajo... I a veure com surt la petitona! Hem fet una porra amb el meu marit, ens hem jugat una nit sencera de llevar-se qui perdi... XD
Contare amb aquest 500 gr arriba o abajo... I a veure com surt la petitona! Hem fet una porra amb el meu marit, ens hem jugat una nit sencera de llevar-se qui perdi... XD
Hola noies!
moltes gràcies per aquest post i per l'enllaç.
A mi a la setmana 28 ja em van dir que venia gran, una gine em va dir que percentil 100 (així tota escandalitzada, per transmetre tranquil·litat...) i el del privat percentil 93 i que relativitzant, tenint en compte que tant jo com el meu home som grandets.
Ara estic a dieta per controlar el meu pes i de retruc el del nen, però fins d'aquí dues setmanes no em toca revisió.
Omplint les dades de la taula em surt que el pes estimat a la setmana 40 seria de 4088 gr., o sigui grandet, espero que en el meu cas l'estimació porti un error a l'alça i no passi d'aquí

moltes gràcies per aquest post i per l'enllaç.
A mi a la setmana 28 ja em van dir que venia gran, una gine em va dir que percentil 100 (així tota escandalitzada, per transmetre tranquil·litat...) i el del privat percentil 93 i que relativitzant, tenint en compte que tant jo com el meu home som grandets.
Ara estic a dieta per controlar el meu pes i de retruc el del nen, però fins d'aquí dues setmanes no em toca revisió.
Omplint les dades de la taula em surt que el pes estimat a la setmana 40 seria de 4088 gr., o sigui grandet, espero que en el meu cas l'estimació porti un error a l'alça i no passi d'aquí

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |