Setmana 5 i pèrdues amb dolor!! Morta de por!!
Setmana 5 i pèrdues amb dolor!! Morta de por!!
Després de més de 5 anys buscant, per primera vegada estic embarassada. Vinc d'un abort molt prematur el passat mes d'octubre. Dissabte de la setmana passada vam fer el test i va sortir positiu. Estem super ilusionats, però des d'ahir vaig començar a tacar quan vaig al wc. Marronós i algun cop una mica tirant a taronja però res de sang. Però tinc un dolor d'ovaris que no para durant tot el dia. No em vull alarmar, m'he fet un altre test i ha tornat a sortir postiu tot i que més fluixet. He llegit que és més comú del que sembla entre les setmanes 4/6. Però no sé què pensar. Estic morta de por. Intento tranquil·litzar-me però el cap no para de rumiar....
Re: Setmana 5 i pèrdues amb dolor!! Morta de por!!
Hola Carla19!
Jo durant tot el primer trimestre vaig tenir com dolors de regla i si taques et recomano que vagis al metge, si vols a urgències i et quedes tranquil.la. No vol dir res, però quan vaig tenir un avortament, era la setmana 7, vaig començar a tacar marró però era constant. Pot ser lo teu és la implantació i no és res però per si de cas i descartar millor que et miri un expert.
Molts ànims i ja diràs com va tot
Jo durant tot el primer trimestre vaig tenir com dolors de regla i si taques et recomano que vagis al metge, si vols a urgències i et quedes tranquil.la. No vol dir res, però quan vaig tenir un avortament, era la setmana 7, vaig començar a tacar marró però era constant. Pot ser lo teu és la implantació i no és res però per si de cas i descartar millor que et miri un expert.
Molts ànims i ja diràs com va tot

Hola!
Jo vaig tenir pèrdues amb la petita (uns dies marrons i un altre cop, vermelles) entre la setmana 5 i la 7 i el resultat va ser un gran ensurt i una nena que ja té un any. La gine em va dir que era una amenaça d'avortament i que, si havia d'anar bé hi aniria i si no, no. Vaig fer repòs relatiu per si de cas, i va anar bé.
La meva cunyada ha tingut pèrdues i ha estat per una infecció d'orina. Jo aniria al metge i em quedaria més "tranquil·la" amb un diagnòstic clar. La meva gine sempre em deia que si era un sagnat menor que una regla, no calia anar-hi, però no li vaig fer cas.
Així que només et puc desitjar sort i tranquil·litat! Molts ànims!
Jo vaig tenir pèrdues amb la petita (uns dies marrons i un altre cop, vermelles) entre la setmana 5 i la 7 i el resultat va ser un gran ensurt i una nena que ja té un any. La gine em va dir que era una amenaça d'avortament i que, si havia d'anar bé hi aniria i si no, no. Vaig fer repòs relatiu per si de cas, i va anar bé.
La meva cunyada ha tingut pèrdues i ha estat per una infecció d'orina. Jo aniria al metge i em quedaria més "tranquil·la" amb un diagnòstic clar. La meva gine sempre em deia que si era un sagnat menor que una regla, no calia anar-hi, però no li vaig fer cas.
Així que només et puc desitjar sort i tranquil·litat! Molts ànims!
Gràcies noies,
Estic a urgències i pel que sembla són males notícies... A la eco encara no es veu el sac perquè és massa aviat i estem a l'espera de l'anàlisi però ja he perdut molta sang i amb coàguls. Haurem de seguir intentant.
Estic a urgències i pel que sembla són males notícies... A la eco encara no es veu el sac perquè és massa aviat i estem a l'espera de l'anàlisi però ja he perdut molta sang i amb coàguls. Haurem de seguir intentant.
A veure si hi ha sort i queda en un ensurt.
Ànims!
Ànims!
Carla 19! Les analítiques com van sortir?.
Aix és que per lo que escrius crec que no ha anat bé, espero que no sigui així i amb repòs pugui tirar endevant l'embaràs
Aix és que per lo que escrius crec que no ha anat bé, espero que no sigui així i amb repòs pugui tirar endevant l'embaràs
- laiayf
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Carla19 ha escrit:Gràcies noies,
Com va anar?
Jo vaig passar per dos avortaments molt d'horeta i és dur.
En el primer tacava, poc però una mica, i no va tirar endavant.
Espero que hagi estat un ensurt
Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
Hola noies, doncs res...
Anàlisi va sortir 58,2 nivell d'hormona i em van dir que era incompatible, que era un embaràs inviable. Diagnòstic avortament espontani sense complicacions. Em diu el ginecòleg que en la majoria de casos és tant sols mala sort. Que en la propera visita ja a consulta podem mirar de fer alguna prova que ens ajudi a veure perquè no acaben de prosperar...
La veritat és que estic millor del que em pensava, la incertesa és el pitjor. Ara almenys penso que està clar que m'hi puc quedar. Ara només falta que a la propera ja sigui la definitiva!!!!
Gràcies pel vostre suport noies!!! És un consol!!!!
Anàlisi va sortir 58,2 nivell d'hormona i em van dir que era incompatible, que era un embaràs inviable. Diagnòstic avortament espontani sense complicacions. Em diu el ginecòleg que en la majoria de casos és tant sols mala sort. Que en la propera visita ja a consulta podem mirar de fer alguna prova que ens ajudi a veure perquè no acaben de prosperar...
La veritat és que estic millor del que em pensava, la incertesa és el pitjor. Ara almenys penso que està clar que m'hi puc quedar. Ara només falta que a la propera ja sigui la definitiva!!!!
Molta força i molta llum! A veure si amb les proves podeu acabar de tot amb la incertesa! Un petonàs!
- laiayf

- Entrades: 127
- Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Carla19 ha escrit:Hola noies, doncs res...
Carla19
M'alegra llegir això, tot i que és un moment dur, s'ha de mirar endavant i sobretot que puguin començar a buscar el camí cap al proper embaràs. Estic segura que trobaran la solució.
Ara cuida't i que et cuidin molt!
Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
Carla19 MOLTS ANIMS!!!!
De vegades les coses es compliquen, però com molt bé dius saps que et pots quedar i el gine buscarà si hi ha algo més i segur que es pot arreglar!!! Tens una molt bona actitud així que estic convençuda que d'aqui no res ens dones molt bones noticies!!
Una abraçada gegant!
De vegades les coses es compliquen, però com molt bé dius saps que et pots quedar i el gine buscarà si hi ha algo més i segur que es pot arreglar!!! Tens una molt bona actitud així que estic convençuda que d'aqui no res ens dones molt bones noticies!!
Una abraçada gegant!
- lanina1981

- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
Molts molts petons Carla. Jo vaig tenir un avort espontani a l'agost i em va agafar molt per sorpresa perque vaig començar a tacar a saco, així que sé una miqueta qué és.
Molts molts ànims i a per a la pròxima amb moltíiiiiiiiiissimes ganes!!!!!!
Molts molts ànims i a per a la pròxima amb moltíiiiiiiiiissimes ganes!!!!!!
Sou molt maques!!! Dóna gust com tant sols saber que no estàs sola ja et fa sentir molt millor!!
Seguirem intentant!! Gràcies floretes!!
Seguirem intentant!! Gràcies floretes!!
Molts ànims Carla!!
Ara ja saps que si que t'hi pots quedar. Dol molt una pèrdua així, però almenys et queda el consol que hi pots seguir, que ho aconseguiràs, i que al final tot anirà bé! Petonasssuuus!!!
Ara ja saps que si que t'hi pots quedar. Dol molt una pèrdua així, però almenys et queda el consol que hi pots seguir, que ho aconseguiràs, i que al final tot anirà bé! Petonasssuuus!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |