nou jane rider 2016

Salut, dubtes i preparatius.
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

nou jane rider 2016

EntradaAutor: Rubinat » dv. març 18, 2016 3:17 pm

Hola marones!

Serem pares a finals d'abril, la dpp és el 27. Avui ens han trucat de la botiga on hem encarregat el cotxet per dir-nos q fins a finals de maig no el tindran. Ens hem quedat... buff! El cotxet en qüestió és un jane rider 2016, amb el teixit nou. Doncs hem anat a la botiga a parlar i ens han dit q a finals d'abril és possible que tinguem el xassis del cotxet (la cadireta) i el maxicosi. Amb això ja fem per sortir de l'hospital. El cuco, pero, fins finals de maig la fàbrica no els hi enviarà perquè han tingut problemes de fabricació. Ep! Q la botiga s' ha portar super bé i ens deixaran un cuco fins q no arribi l'altre. La meva pregunta es per si a alguna de vosaltres també li ha passat. M'agradaria saber si realment es un problema de fabrica o bé la botiga s' ha columpiat...

Gràcies!
Imatge

Imatge
aim26
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 9:52 pm

Re: nou jane rider 2016

EntradaAutor: aim26 » dv. març 18, 2016 5:46 pm

Bones!

Quan vam anar a mirar cotxets, a la mateixa botiga ens van dir que no ens ho recomanaven Jané perquè últimament estaven tenint problemes amb les entregues i a algunes famílies els havien hagut d'oferir alternatives... Jo vaig pensar que era una jugada de la botiga, pel que dius sembla que no i que realment estan havent-hi problemes de fabricació!
Ànims amb el tema... Sempre pots demanar a la botiga a veure quina alternativa d'altra marca et poden oferir, si n'hi ha algun altre que us agradi.
marilluna
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

EntradaAutor: marilluna » dg. març 20, 2016 3:57 pm

En quina botiga t'ha passat Rubinat?
Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dl. març 21, 2016 7:24 am

Ostres!!! Gràcies per la resposta. .. sabent això ara encara em fa mes ràbia tot l'assumpte! He mirat per internet i si, una de les crítiques cap a jane era l'entrega...

Marilluna the enviat un privat per dirte el nom de la botiga. Em sap greu deixarlo escrit aquí perquè en general shan portat molt bé amb nosaltres i en particular en aquest tema ens han ofert una solució. .. encara q des de divendres q estic ben disgustada...
Imatge

Imatge
marilluna
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

EntradaAutor: marilluna » dl. març 21, 2016 8:09 am

Ok. Tranquila. Almenys tens aquesta solució, entenc que tinguis un disgust i ara no et convé. Cuida't i molts besitos
Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dt. març 29, 2016 10:13 pm

Nomes comentar q l'asunto ha acabat bé i ja tenim el cotxet a casa!!!! Estem molt contents!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::